Blog >> akkumulátor
Egyik reggel ért a meglepetés, hogy az addig tökéletesen működő, "pöccre" induló autóm aznapra szabadságot akart kivenni. Minden jel arra utalt, hogy akkumulátor lesz a ludas. Felpattintva a motorházat látom, hogy az okosak (valószínűleg spórolás miatt) 62-es akkumulátor elhelyezése mellett döntöttek egy 1,9 es dízelmotornál. Tehát csere... A legjobb ajánlat a felső kategóriából a Bosch-tól érkezett, szerencsére féláron hozzá tudtam jutni, így lett a végösszeg 23000FT. 2 éves garancia mellett beépítés után azonnal érezhető különbséget produkált. Legalább ezen is túl vagyunk a tél előtt.
A sok kínlódás, akkumerülés és riasztó betegségekre végül meglett a megoldás :D
Hát mi más, mint az aksi. Júniusban kapott egy 72est megint. Azóta minden király. Riasztónak nincs baja, mint ahogy először gondoltam....

A korábbi akkum cellazárlatos lett, élt 3 évet és 8 hónapot, egy ZAP Silver 80ah 700A volt. Mivel jó áron kaptam megint ZAP-ot ezért megpróbálom újra, Silver Premium 80ah 760A.

Exide Premium EA 770, 77AH - 760A lett a kiválasztott, egyrészt az adatai miatt, másrészt mert ez volt raktáron itt Győrben a Béli és Béli Kft-nél.
Az előd ZAP Silver 4 évet élt.
Akku cserével kellett kezdeni a szervizt, amivel vettem a kocsit, az 2 hétig bírta.
Vartát vettem, mert az elmúlt 15-20 évben ez volt a kocsimban és mind legalább 5 évig bírta, sosem volt velük gond, nem merült le télen nagy hidegben sem.
Varta Silver Dynamic akkumulátor 12v 74ah
itt: AkkuBox

Akksi (Banner Start&Stop 70Ah) még a kereskedésben cserélve
69 000 km
A vásárlás óta nem volt tökéletes az aksi, ezért most kicseréltem nem töltögetem tovább.
Bosch 100 Ah
Aksi csere. A régi feladta...
Eljött a hideg, előjött az akksi gyengesége, így új akkumulátor került bele. A választott típus: Bosch S5 12V 74 AH (750A) Jobb+.
1
676
