Mindkét vezérműláncszett kompletten lecserélésre került (FAI TCK5 és TCK3)! Nagy mázlim volt, hogy nem lett baj belőle, mert az egyik lánc annyira megnyúlt, hogy a fogaskerekek levétele nélkül is le lehetett venni... 
Keserű hírként ért, hogy az előző tulaj hadilábon állhatott az olajcserével - vagy csak már az eladásra készülve tudatosan sz..rt bele -, mert olajsáros volt a szelepfedél alatti rész, ami kipucolásra került. Szerencsére ebből sem lett gond.
Új - eredeti gyári - szelepfedéltömítést is kapott.
A folyamatosan világító motorhiba jelző piktogram és a figyelmeztető felirat "have engine checked" már a múlté, a hibatároló törlésre került.
 
Belekerültek a korábban megvásárolt gyertyák is (NGK Laser Platinum FR5CP). 
Meghajtó szíjakból is kapott újakat.
A korábbi állapottal összehasonlítva ég és föld a különbség: az autó sokkal csendesebben jár, csökkent a fogyasztás és érezhetően harapósabb lett, jobban reagál a gázadásokra, ugrik, mintha plusz lóerőket kapott volna.
Egyúttal beszerelésre került a korábban bontóból szerzett bal első komplett kilincs a korábban kitört zártakaró lemez és kitépett hengerzár miatt, amit egy helyi lakatos mester valamilyen csoda folytán az eredeti gyári tollkulcshoz hozzáigazított, így azzal nyílik az ajtó!





1
663
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - 159
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05