Blog >> stabrúd

>> SzervizHalesz // Alfa GT 1,9 mJTD // 2008-01-19

Egy ideje már kopogott és nyöszörgött a futómű rossz úton. Érett már a csere, de halogattam. A nagy hidegben még durvább hangja volt már, így hár megérett az elhatározás.

Ezúttal Csöriék szervizét teszteltem le :) Igaz Várpalota nincs közel, de legalább találkoztam és beszélgettem egy nagyot Csörivel, aki saját kezűleg szerelte az autóm. (Az Alfákat mindig ő csinálja). Ráadásul plusz pontok a szombati nyitvatartásért, ami nekem nagy előny, nem szeretek emiatt szabadnapot kivenni.

Most ismét csöndes az autóm. (csak a dízel kerreg :P)

>> SzervizLiquid // Alfa 156 2.0TS // 2006-10-05

Már amikor megvettem hallatszott nyekegő hang a bal első futóműtől. Az eladó esküdözött, hogy csak apró probléma. Én azért szerettem volna tudni mi az pontosan. A lengőkarok újnak látszottak. Elvittem Csöri mesterhez Várpalotára egy kis átnézésre. Úgy látszott hogy a bal első felső lengőkar a ludas. Ezenkívül az első féktárcsák cserések. Megnézte az üzemanyagtankot is de nem látszott semmi. (előtte mikor fullra tankoltam szivárgott, később kiderült, hogy valszeg sikerült túltölteni). Megegyeztünk abban hogy berendeli az alkatrészeket, és ha megvan elmegyek hozzá. kb. 1 hét múlva mentem ismét. Kapott a gép Zimmermann tárcsákat ATE betétekkel. Mikor szétszedte kiderült, hogy a lengőkarok szinte újak, nem az a probléma. Mentünk vele próbakört, olajozta a szilenteket, semmi eredmény, aztán beugrott neki, hogy az Ő előző 147-esének is volt ilyen problémája és csak a stabrúd szilentet kellett zsírozni. Na 5-kor nekiállt leszerelni a futóművet. Tényleg csak annyi volt a baja. 7 körül kész is lett. Nagyon örültem, hogy megspórolt egy felső elngőkart :)
Azóta is tökéletes a futómű.
Aki még nem ismeri Csöri mestert, annak nagyon ajánlom hogy látogassa meg. Szép tiszta és tökéletesen felszerelt műhely, hozzáértő, profi szerelők. Szóval 10-ből 10-es. Ja és még egy fontos dolog: Nagyon korrekt árak!
(A költségben benne van a 2 utiktg. is)