Ma kicseréltem a két kézifék bowdent. Már ráfért a csere, mert a bowden ház szét volt repedve, a gumi porvédője pedig darabokra volt szakadva. Még gyári volt benne, télen párszor befagyott a bele szivárgó víz miatt. Most olyan mint új korában, könnyen mozog és stabilan fog + azonnal oldja a féket, nem szorul. A cseréjéhez ki kellett volna szedni a két első ülést is + a "B" oszlop burkolatát hogy a hátsó padlókárpitot ki lehessen szedni, mert a bowdenek alatta rögzítve vannak a padlólemezhez. Én nem vettem ki, mert a "B" oszlop burkolatát olyan bolhák tartják mint a csomagtér ajtó belső fedelét és azok nagyon könnyen törnek. Inkább vakon, a kárpit alá benyúlva tekertem le ill. vissza a bowdent rögzítő fém tartók anyáit. A könyöklő és a hátsó üléslap + a két hátsó küszöb burkolat kiszerelése viszont elkerülhetetlen.
5
393
Fórum
Friss topicok
- Stelvio
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Forma-1
- Filmek
- Alfa történelem, híres ...
- Adok-veszek
- Coffee - Minden ami kávé
- Giulia
- Retrovízió - A '70-es, ...