Tagok >> Németh Lajos >> Blog
A vezérlésoldali motortartó bak fáradt el. A tünetek csak hidegben jelentkeztek: eleinte csak vezérlésoldal felőli kopogás (ami elsőre futómű problémának tűnt). Később megjelent alapjáraton (is) a remegés és erős rezonancia. A képek alapján igencsak ráfért a csere a tartóbakra.
Az alkatrészt INNEN rendeltem. A beépítés pedig Német Mihály műhelyében, Dunakeszin készült.






Természetesen a szűrőkkel együtt: 237.367 Km


Senki nem hitt az elméletemben, hogy a DPF problémámat a MOL kúton tankolt dízel okozta. Ma viszont bebizonyosodott, hogy igazam van: Shell-nél tankolás után az autó magától elkezdett regenerálni, miközben a műszerfalon a hibajelzés is kint volt.
Mentem egy nagyobb kört, megvártam amíg befejezi a regenerálást. Utána töröltem a hibákat.
A fotón a spontán regenerálás utáni DPF értékek vannak.

Az utazás előtt injektor tisztító adalékot is kapott. A DPF miatt még mindig behisztizik, pedig gépre dugva "Normal" telítettséget ír, 48%-os dugulással.





