bbb80 - főkép
>> SzervizAlfa 166 2,4 JTD // 2011-07-02

és még mindig nincs kész, megőrülők!

>> SzervizAlfa 166 2,4 JTD // 2011-06-26

Hát nekiálltak beszerelni hétvégén a fiúk a motort. Egy garantált 100000km-es példányt sikerült találni egy osztrák TK-s kocsiból. Természetesen komplett új vezérlés lett rárakva, új olaj, új szűrők, stb. Hát szorítsatok, hogy tovább bírja, mint az előbbi. Hibátlan gyönyörű a hangja, de szivárgott az olaj a szimeringnél, úgyhogy hétfőn a váltó újra le, tömítés csere és kész. Gondolkodom, hogy eladjam-e, mert lassan mindent kicseréltem, ami tönkremehet benne. Levehetné vki. a rontást rólam :)

 
>> SzervizAlfa 166 2,4 JTD // 2011-06-14

A kis drágaságom úgy döntött megszellőzteti a hajtókarokat, ami a blokk kilukasztásával járt. Hat nem vagyok boldog, sőt a lehető legrosszabb időben és a lehető legmesszebb a nagymányoki szervizemtől...
Tömör gyönyör mentést szervezni osztrákba, tartalék kocsit szerezni, stb.
A hiba oka egy porlasztó volt, amiből volt ugye otthon 2 a polcon... Na meg ugye az a 90km amit belehajtottam utánna, hogy megadta magát.

 
>> Tuning és extraAlfa 166 2,4 JTD // 2011-05-01

ez a következő terv... megprobaltuk nem fertek be a hangszorok a kalaptartoba.
Projekt elhalasztva

 
>> Tuning és extraAlfa 166 2,4 JTD // 2011-04-17

Mivel két verzió létezett a kocsi vásárlásakor, elvileg tavaszra a munkahely ígért ismét céges kocsit, amiből a válságra és üzemanyagárra hivatkozva nem lett semmi. Sanszos lett, hogy marad az Alfa. Lassan pedig jön a tavasz, ideje kerekeket nézni. Az előző tulajt kérdeztem, hogy neki esetleg nincs-e hozzá nyári 16"os garnitúrája, azt mondta nincs, „de erre úgyis min. 17" illik” gondoltam szuper nemrég cseréltem kuplungot, már csak ez hiányzott. de a Vaterán leütöttem 40-ért a gyári 17-eseket. Ennyit már megér, hozattam rá jó kis UAE-be gyártott gumikat, de nekem beváltak. A régi Dunlop Sp Sport mintáját és keverékét vették meg az arabok és árulják fele annyiért.

>> SzervizAlfa 166 2,4 JTD // 2011-02-01

2011 februárjában a vizes úton gyanúsan erős lett a kocsi, sokszor kipörgött 3. ban is. Kezdett gyanús lenni talán kuplung lesz? Másnap gondoltam kipróbálom száraz úton elindultam Pécsnek, gondoltam a Mecsek nem fog hazudni. Nem kellett addig menjek az első emelkedőn már éreztem, hogy baj van. Telefon az alkatrészesemnek, mennyi a kuplung a 166-oshoz? Megvigasztalt, hogy kettőstömegű van ebbe, is mint Fater Passatjába, úgyhogy nem lesz olcsó.
63000Ft. a kuplung,
80000Ft. a lendkerék AKCIÓSAN csak nekem, csak ma...
Egyeztettem a szerelővel, megállapodtunk, hogy első körben csak tárcsa+szerkezet csere, és ha muszáj, akkor megy a lendkerék is.
Elég volt a tárcsa csere, jó lett megúsztam 80000Ft.-ból munkadíjjal. Ja és 5 óra alatt megvolt a szerviz.