Tagok >> V.Tomi.145-146 🍀 >> 146 2.0 TD >> Blog
- TĂpus:146 2.0 TD
Mindent errĹ‘l a tĂpusrĂłl
Tagok, akik birtokolják a tĂpust - Évjárat:1996
- SzĂne:KĂ©k
Olaj hűtő kikötés, mivel a hűtés előtti csatlakozó szivárgott.
Tervben volt egy erĹ‘sebb bilincs beszerzĂ©se vagy komplett csĹ‘ gyártatása hozzá, de inkább csak ki lett kötve belĹ‘le Ă©s nincs vele több gond. Kicsit már meguntam hogy mindig szivárgott. Ha majd lesz olaj hĹ‘fok mĂ©rĹ‘m akkor kiderĂĽl hogy bĂrja a nyarat vagy az autĂłpályát ha utĂłbbira lesz is alkalom.
Folyamata a kikötĂ©snek : olaj hűtĹ‘ pogácsa helyett egy univerzális pogácsa (vastagsága egy kicsit kisebb) , amiben csatlakozik a hĹ‘fok Ă©s olaj nyomás jeladĂł. MĂłdosĂtáshoz 2 db alátĂ©t kellett, aminek összĂ©rtĂ©ke 4.4 mm. Ez az a mĂ©ret ahol a pogácsa is felfĂ©r Ă©s az olaj szűrĹ‘ is Ăşgy hogy azt mĂ©g megfelelĹ‘en rá lehet hĂşzni.
+
Olaj nyomás mĂ©rĹ‘ Ăłra Ă©s jeladĂł is Ăşj. ElĹ‘zĹ‘ digitális volt, de nem mutatott Ă©rtĂ©ket valĂłszĂnűleg a már nem hozzá tartozĂł (utĂłlagos) jeladĂł vĂ©gett.
1 db műszerfal izzó cserélve.
Egy Alfa Romeo felirat hátra.
Legközelebb : olaj hĹ‘fok mĂ©rĹ‘ kerĂĽl beszerelĂ©sre ha megĂ©rkezik hozzá. Itt a bent lĂ©vĹ‘ csak világĂtott, de semmi egyĂ©b. SzĂ©tszedtem Ă©s egy forrasztás levált rĂłla. JavĂtottam de Ăgy sem kelt Ă©letre. Sajnos hibásan vettem.
Duda mély kürtje is cserélve, kicsit már berekedt.








