Tagok >> Tommaso 159 >> Blog
Klímatisztítás és pollenszűrő csere.
Tisztítás 5500 ft, a szűrőt nem tudom, mert régebben megvettem már :-)
Km: 230.500
Valójában már mumifikálódott...
Évekkel ezelôtt apám cserélte volna de beleszakadt neki és bennenaradt.
Májusban Vittorioék kompletten cserélték volna, fújták, melegítették, de csak nem adta magát.
Bontani nem akartunk, ezért maradt még, majd egy városi út alkalmával egyszerûen kilôtt, gondolom az elôzmények hatással voltak rá.
Így a 4. gyertya is új lett, bontás nélkül :-)
Nagyon ráfért már a gépre, komplett belső kárpittisztítás, csomag és motortér, illetve külső.
Gyönyörű lett!!!
A tempomat nem működött. Nem lehetett a központi zárral (és semmi más módon) az autót lezárni, a csomagtartóban folyamatosan égett a lámpa (nem tudom erre apám hogy jött rá :-))) ).
Elvittük a szokásos helyre, és egyből kiderült, hogy a kábelköteg ami a csomiajtó zsanérjánál fut hátra a lámpákhoz is, bizony 1 híján mind el volt törve a sok nyitástól, zárástól.
Az komplett cserélve lett, és egy csapásra megoldódótt minden.
Zárlatos lett az egyik, ezért kellett cserélni.
Km: 257.000
Talán ez is típusbetegség ha jól tudom a dízeleknél.
Nem túl olcsó játék, de túl kellett már ezen is esni.
Km:257.000
Természetes párban, jobbos,balos.
Be volt rohadva, nem használja apám ...
Km: 257.000
257.000 km-nél (!!!!) elköszöntünk a GYÁRI féktárcsáktól, és talán a 2. garnitúra fékbetéttől :-)
Apám nagyon büszke volt rá, hogy ennyit ment vele, igaz ő olyan defenzíven vezet, hogy a féklámpát akkor látni kivillanni, ha valaki bevág elé :-)
Valójában azért már bőven érett a csere, jobb hátul féknyerget is kellett cserlélni.....
Sajnos az egyik gyertyát már apám mókolása miatt nem lehetne csak hengerfej bontással kiszedni, de a másik 3 izzítógyertyát kicserélték.
Km: 257.000