Mutasd

>> Szerviz2007-06-03

2007 februárjában lettek kicserélve a szíjak, feszítők és görgők. A munkát Csörire bíztam.
Ami ki lett cserélve: vezérműszíj, vezérműszíj feszítő, vezérműszíj vezető görgő, ballansz szíj és feszítője, hosszbordásszíj. A vízpumpát és a hosszbordásszíj feszítője nem lett cserélve.
Az alkatrészek ára 44.000 Ft, a munkadíj 12.000 Ft volt.
Ugyanekkor lett lecserélve a fékolaj is, ami 1.500 Forintomba került.
Csöri átnézte az autót, a felső lengőkarjaim enyhén kopognak, picit lóg az egyik kézifékkötelem, a lambdaszondám pedig néha-néha nem üzemszerűen működik. Ezek cseréje még várat magára

>> Egyéb2007-06-03

2006. december 30-án Teddy főszervezésével összegyűltünk várpalotán az évadzáró találkozónkra. A gyülekezés és egymás autóinak megnézése után elindultunk kocsikázni a Bakonyba, majd egy étteremben fejeztük be a napot.

>> Szerviz2007-06-03

2006. szeptemberében volt egy-két izzócsere az autómon.
Az egyik a bal első helyzetjelző volt. A második autósboltban rendelésre tudtak hozni. Kétféle közül választhattam, az egyik egy normál 600 Ft-ért, a másik egy növelt élettartamú 2.000 Ft-ért. Az olcsóbbikat választottam.
Ugyanekkor kiégett egy izzóm a középkonzolban. Gondoltam kicserélem akkor már mind a hármat, ne kelljen rövid időn belül újból szétszednem a középkonzolt, ha egy másik is kiég. Autósboltok nem tudtak hozni bele izzót, így hát kimentem a Fiat szalonba. 2.016 Ft-ot mondtak darabjára. Így hát vettem inkább 3 db rizsszem izzót, ami összesen 200 Ft volt. Egyik haverom átforrasztotta őket és már jó is :)

>> Egyéb2007-06-03

2006. szeptember 23-án rendezték meg a X., Jubileumi Fiat találkozót, ahova meghívtak minden olasz autó tualjdonost, így minket Alfásokat is. A helyszín Mogyoród volt, azaz a Hungaroring. A vezetéstechnikai tanpályát vehettük birtokba, ahol jeges útfelületet szimuláltak különböző szituációk között.
Ez volt az év másik legjobb találkozója a Selénia Rally mellett.

>> Egyéb2007-06-03

2006-ban is hagyományszerűen augusztus 20-án rendezte az Alfa Romeo Club Mo. a gyorsulási versenyét, ezúttal Kiskunlacházán. Ez volt életem első gyorsulási versenye, nézőként is idáig csak egyen vettem részt. Itt pedig rajthoz is álltam, kíváncsi voltam, hogy mit tudok én és az autóm.
Előzőleg Sparkyval megbeszéltük már, hogy megyünk egyet egymás ellen, hogy mégis mennyit ver rám 402 méteren a 164 V6TB. Végül én vertem el őt.
Tipoattival a 156 topicban zsíroztunk le egy versenyt, hogy mit tud ellenem az 1,8 TS-sel. Ezt is nyertem.
Mindez elég volt, hogy a 3-as kategóriában bekerüljek az első 8 közé, és indulhassak a döntőkben. Itt VZalánt kaptam meg ellenfélnek a frissen chipelt 1,9 mjet 156-osával, ami kb. 180 lóerős lett. Nem is csoda, hogy kikaptam tőle.


Időeredményeim:

...........................I.....................II.....................III
Reakcióidő.....0,527.............0,577.............0,646
60 láb:...........2,574.............2,455.............2,453
201 méter:....10,696...........10,520...........10,521
Sebesség:...104,727........105,649..........105,649
402 méter:....16,753...........16,519...........16,480
Sebesség:...132,050........133,519..........133,457

Lehetne ennél jobb időket is menni, de szerintem első gyorsulásomhoz képest nem olyan rossz.

http://www.youtube.com/watch?v=e-cwLPj6Rak
http://www.youtube.com/watch?v=cmcX6wCcxsM

>> Szerviz2007-06-03

2006 nyarán, ~78.000 km-nél sor került egy olaj- és szűrőcserére.
Selénia 20K motorolaj (~9.500 Ft)
Olajszűrő (1.200 Ft)
Pollenszűrő (1.000 Ft)
Levegőszűrő (2.800 Ft)

Sajnos a levegőszűrőház teteje el volt törve a csavarrögzítésnél. Műanyagossal megjavíttattam (4.000 Ft). A kipufogó hátsódobnál az egyik tartó le volt törve, azt pedig visszahegesztettük.

>> Egyéb2007-06-03

Elérkezett a 2006. évi soproni Alfa találkozó, mely 2006. július 17-én volt. Nagyon vártam ezt a talit, mert az előző évi nagyon tetszett. Sajnos a felvonulás nem sikerült úgy, mint tavaly. A konvoj több helyen is szétszakadt, ráadásul több kisebb koccanás is volt.
Mivel a Selénia rallyn nagyon megtetszett a tájékozódási verseny, úgy gondoltam, hogy nem hagyom ki a Scuderia K&T Rallyet. Mikor megkaptam a feladatlapot, sokat hezitáltam, hogy inkább mégsem indulok, mert túl nehéznek találtam. Végül a szervezők (Farki & Zozo156) rábeszéltek, hogy induljak, mert nem is olyan nehéz az. És mennyire jól tettem, hogy indultam! II. helyezést értem el. Nagy meglepetés volt ez számomra. Nyereményem egy üveg Soproni Kékfrankos és egy Bvlgari parfüm lett egy oklevél kíséretében. Nyertem a tombolán is, szintén egy üveg Soproni Kékfrankost és egy üveg Camparit.
A tájékozódási verseny itt is gyönyörű tájakon zajlott, a feladatok nehezek voltak és itt-ott becsapósak.

>> Tuning és extra2007-06-03

Úgy döntöttem, hogy az első lökhárítón megnagyobbíttatom a rendszám helyét műanyagossal. Így szebben fel lehet tenni a rendszámot. Ezután persze fényezni is kell, akkor meg már legyen újrafestve a hátsó is, úgyis karcos volt. A díszcsíkokat is színre fújattam. Ekkor került sor a toronymerevítő fényezésére is. A szerelés házilag lett megoldva, a műanyagos 4.000 Ft-ba került, a fényezésért összesen (2 lökös + toronymerevítő) 40.000 Ft-ot fizettem. És végre felkerült a matrica rendszám is, így már nem kell tartanom a rendőröktől.

>> Tuning és extra2007-06-03

Időközben sikerült vennem egy toronymerevítőt az autómhoz. Később újra lett festve, Ferrari Rosso színűre. Twintől vettem, állítása szerint Zender márkájú.

Eladva Gaben cartársnak.

>> Egyéb2007-06-02

2006 május 13-án rendezte az Alfa Romeo Club Mo. a Selénia Rallyt Pécsen. Ide végülis csak azért mentem el, hogy a tagsági díj ne hiába legyen befizetve és kihasználjam azt, hogy klubtag vagyok. Így utólag azt mondom, hiba lett volna kihagyni. Számomra ez volt a 2006-os év egyik legjobb találkozója, remekül éreztem magam. Helyezést nem értünk el, de mint tudjuk, a részvétel a fontos.