Mutasd

>> Szerviz2014-08-29

Ismét szerelőnél jártunk, mert összegyűlt megint néhány probléma, meg hát a kipufogót is most már le kellett cserélni.
Nyaralásból hazafelé vettem észre h alacsony fokozatban 2500-as fordulatig torpan és erőtlen. Univerzális kiolvasóval megnézték és több hibakódot is dobott ki. Vezérműtengely jeladó vagy LégMennyiségMérő lehet a hiba forrása. Az LMM csatlakozóját lehúzva, továbbra is fenn állt a probléma, így valószínűleg nem az lesz a ludas. Várunk a gyári kiolvasóra. Nem bízzuk a véletlenre és nem cserélgetünk mindent ész nélkül.

A kormánymű cserés lesz, ereszti már nagyon az olajat. Jobban járok ha csak egyenesen megyek. :D

A világítás problémáimat pedig egy rossz relé okozta. Ez is meg lett csinálva. Ég az összes lámpám.

A pillangó szelep is tisztítva lett.

Régóta halogattam a kipufogó cseréjét, most az is megvolt. Persze nem zökkenőmentesen....nem is az Én kocsim lenne ha minden simán menne... :D
A flexi cső szét volt törve, ezt egy fix csővel helyettesítette a szerelő, legközelebb cserélve lesz egy másik flexire. A katalizátor utáni dob jó állapotnak örvendett, ezért maradt tovább a kocsi alján a két új dob társaságában.

A felújítás folytatódik...

állás: 158.719 km