Mutasd

>> Szerviz2021-08-31

Egy kis visszatekintés: a tavalyi évben sem hajtottam túl sokat a kocsit, ezért csak kettő esemény érdemel említést. Rögtön az év második napján, -4,5 fokos reggelen sikerült letépnem a vezetőoldali kilincset. Egy-kis huzavona és némi félreértés után végül egy vatta új kilincs került fel (~40k), + egy későbbre megbeszélt olajcsere (20k). Minden ok, ezután tavasszal sikerült az első lökhárítót egy kicsit megnyomorgatni egy parkoló padkájával, műanyaghegesztés, Baján a Szegedi úton szerintem nagyon korrekt munkát végeztek, egyedül a balos indexet nem tették vissza rendesen (~40k), de ez rövidesen orvosolva lett.

Idén szakit váltottam, ugyanis az előzővel nem nagyon jutottunk egyről a kettőre, vagy ha igen, akkor is nagyon lassan mentek végbe nála a dolgok + az említett félreértések is ide vezettek.
A kocsi egyre nehézkesebben indult, hiába jeleztem a régi szakinak, nem történt ez irányba változás, valamint úgy nézett ki, hogy a következő időszakban többet kell majd használnom az autót.
Első körben új, komplett kipufogót, gyertyákat, ablakmosó motort kapott a vas, ezen kívül az indító motor is felújításon esett át. (171k)
A második körben az első lengőkarok, és a rádió (antenna) cseréje lett megejtve (57k)
A harmadik körben pedig az AC pumpa hibás része lett cserélve (25k). Hátra van még az ékszíj és a görgök esetleges cseréje, a tanksapka cseréje, mivel nem mindig zár le rendesen, valamint a lökhárítón a balos króm "díszléc (?)"-et elhagytam, tehát annak pótlása.