Tagok >> szabi.r10 >> 159 SW TI 1.9 16V JTD M-jet >> Blog
- Típus:159 SW TI 1.9 16V JTD M-jet
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2008
- Színe:Nero fekete
2 hete kezdett el a jobb eleje kopogni az autónak rosszabb úton.
Átnézettem a futóművet, illetve már műszaki vizsgára is mivel jövő hónapban műszakis lesz autó.
Jobb felső lengőkar lett csere érett.
Egyébként műszakira mást nem találtak.
A lengőkar csere orvosolva lett.
TRW lengőkar került bele

Egy ideje az olajlecsapatónál könnyedzett az olaj, ezért rendeltem a fiatalkatrészekről egy gyárit, a csere megtörtént.
Illetve a szívósorra rámenő levegőcső tömítése lett cserélve szintén olajpára miatt.
A tömítésre is ráfért már a csere, mert az idő megette.




Bal alsó lengőkar talpasa kiszakadt, még nem lógott, de kicseréltettem.
Előbb utóbb úgyis az lett volna a sorsa.
Új nyári gumik miatt nem akartam, így használni.
TRW került bele, ezzel jó a tapasztalat.
Km óra állása: 270805 km



Kicseréltem a pollenszűrőt, és elnyomtam egy klíma bombát a kocsiba.
A második képen a régi koszos pollenszűrő


Felkerült a nyári szett 19-es TI alufelni garnitúra.
Kapott az autó 4 új nyári gumit.
Kormoran márka, méret 235/40R19
Km óra állása: 270673



Az elmúlt egy évben 10 ezer km-ert mentem az autóval, így megejtettem az aktuális olajcserét.
Ismét Selenia olaj került bele 5w30.
Km óra állása: 270673 km


Jobb első ablakemelő szerkezetnek a bowdenje megadta magát, az ablak lecsúszott.
Magnetti Marelli ablakemelő szerkezetet vettem bele.
A cserét én oldottam meg kb 2-3 óra alatt végeztem vele, másodjára már gyorsabban menne.



Mivel olajat is kellett cserélni, így egybekötöttem az olajcserével a nyári kerekek felrakását.

1
532
Fórum
Friss topicok
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- Zenebutik
- 155
- Coffee - Minden ami kávé
- Forma-1
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- Filmek
- Alfa tuning
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV