155 2.0 8V TS - főkép

Blog

2016-08-22
Eladó...

Szóval ennek a posztnak egyáltalán nem lenne itt semmi keresnivalója. Mégis megtörténik. 5 és fél éve vagyunk együtt, vágyom valahová máshová. Azt hiszem, ezt Ő is érzi. Mert sosem volt még olyan selymes, mint amióta hirdetem Őt. Hogy mi ezzel a probléma? Meséljek arról, hogy 3 éves koro Tovább »

2014-06-10
Olajcsere

221.703 km-nél. Túlszaladtam :( AL-CO levegő ill olajszűrő került fel, eddig is AL-CO volt a légszűrőm, az olajszűrő Knecht volt, de most ez van. L-M 10W60 GT1 Synth... Csak a szokásos :) Magamnak: 12-es imbusz kell az olajleeresztő csavarhoz, vegyél majd!!! Tovább »

2014-06-03
Q4 kárpit, patentok

Mielőtt elhatároztam a kárpitcserét, megrendeltem a patentdepo.hu-ról 20 darab új patentot, amik az összes ajtókárpitot fogják, most egy darabig remélem, hogy mindig lesz, ha kell. (Marklartól is van egy pár darab) És ha már ez megjött ma, akkor úgy döntöttem, hogy kitisztítom a hátsó ajtókárpito Tovább »

2014-06-03
Balos kilincs és Q4 kárpit, megint.

Összeszedtem magam, és a fényezés - lakatolással (másik bejegyzés lesz) együtt lefújattam az Afritól kapott vadcsiúj, alumínium balos kilincset is. Ha már lefújták, betettem. Ebből jött az az apropó, hogy betegyem a Q4 (első) ajtókárpitokat is. A bal első ajtónál csak a szövet részt cserél Tovább »

2014-05-14
Új kipuff!

Afri cartárs hirdetett egyet, igaz, vég nélkül. De nem baj, legalább végtelenül jó lesz... :) (Úgyis undorító a kipufogóm mióta megvan az autó...) Teljesen gyári, hát majd meglátjuk... :) Mindenesetre ennyivel is kevesebb :) Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:155 2.0 8V TS
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:1993
  • Színe:Grigio Medio
  • Jellemzők:
    AR67202-167.A2A - sajna. 141 lóerő. 189 nyúlmókus.

    Ja: IFA fordulókör, puha és kényelmes futómű.

    525 literes csomagtartó.

    Imádok beleülni. Mindig. A nap is szebben süt, ha valahová vele kell mennem.
  • Extrák:
    - Nardi fakormány
    - Tetőablak
    - Klíma (r134a-val töltendő ráadásul)
    - Q4 ülések
    - 16-os fekete Speedline-ok
    - Napfényroló hátul


    - Liqui - Moly Synthoil Race Tech GT1 Fullsynth 10W60-as olaj, API SL/CF minősítéssel, 23,8 mm2/s viszkozitással 100 fokon - mostanában sokszor van szükség rá. A régebben általam általában használt Leichtlauf 10W40-es Liqui-Molynak 13,7 mm2/s a viszkozitása 100 fokon... A Selénia Racingé pedig 23 mm2/s.
  • Egyéb:
    Készülőfélben lévő 33 - Silverstone S stílusú hátsó szárny. (Az első állítható koptatóhoz puha vagyok :))


    Meg még: a komplett üzemanyag-mennyiség szabályzó rendszert kicseréltem (részint itteni ajánlásokra ;), mire rájött Kerepesi Jani, hogy az egyik gyújtásmodul és az egyik gyújtótrafó elment vadászni.
    Szóval: Új lambda, új NTC, új (nekem...) LMM, gyertyák, új ECU, de emellé üzemanyagszűrő (a réginek kutya baja nem volt, valszleg az előző olajcserekor cserélték), hátha az okozta.

    Nem. Egyik sem. :) De azóta nem okádja a benzinszagot maga után, és nem dadog, és nem kormol, és rájöttem, hogy nem véletlenül mondják, hogy ez egy jó motor. Mert tényleg az.

    De ez mondjuk nem is blog, csak gondoltam, kifejtem az egyebekbe :))) Ha valaki olvasná valamikor :D

Fotóalbum