Mutasd

>> Szerviz2013-05-26

Hétvégén ellátogattam Dzsozy-hoz és megejtettük az ilyenkor kötelező olajcserét, plusz olajszűrő és pollenszűrő cserét. ( Levegőszűrőt nem cseréltem mert sportszűrő lesz bele ) :) A csere zökkenőmentesen ment, pár "apróságot" leszámítva.Mikor lemásztam a kocsi alá hogy megengedem a leeresztőcsavart láttam hogy pasztával körbe van kenve... nem sejtetett semmi jót, de arra nem gondoltam volna hogy a karterba szinte alig van menet. Na ilyenkor mit tehet az ember, menetvágó és nagyobb csavar, igenám!!! de se menetvágóm se csavarom sincsen, és szombat délután van. Gyorsan be a legközelebbi Unixba és én is vettem tömítőpasztát. Tudom kicsit mókolás de a következőig cseréig megteszi. Kiszereltük a lámpákat is mert kb 3 méterre világítottak elém... sötétben nem túl kellemes ! :) Egy maréknyi műanyagdarab jött ki belőlük, gondolom a gyári tartófülek voltak. Axl Trans cartárstól kapott ötlet alapján sikerült orvosolni ezt a problémát, úgy hogy kis rugókkal "normális" helyzetbe raktuk a lámpafoncsort. :) Kösz az ötletért! Már látok ! :) Kicsit ingadozott az alapjáratom is ezért a légtömegmérő és a folytószelep is ki lett tisztítva. Ennek eredménye, stabil alapjárat és szerintem jobban is gyorsul, főleg alacsonyabb fordulatszámról. Ja és felkerült a Matrica is !! :):)

Km: 114 780