Szétszedés után összeírtam, hogy miket szeretnék lecserélni, megcsinálni vagy csináltatni. Szőnyeget rendeltem, a kisebb bőröket áthuzattam, szigeteléseket újítottam fel. A bontókból való alkatrészbeszerzés csak mérsékelten volt sikeres, de közben kiderült, hogy a márkaszervíz is tud még rendelni hozzá dolgokat. Patentokat, csavarokat, lemezanyákat kellett pótolni, amik az évek folyamán eltünedeztek. Ami bosszantott, hogy a váltó házán és a kéziféken hiányzott csavar. A bal oldali lámpa sem volt rögzítve, a motorteret nyitó bowden pedig elszakadt. Örülök, hogy szét lett szedve a beltér.




Elkészültem az autó belsejének tisztításával.Örülök neki és tetszik az eredmény.

A vásárlás után mindenkivel mentem egy kört - kiélveztem az autó hangját és erejét -, de aztán el akartam kezdeni szétbontani a belsejét. Elsősorban az utólagos hifi és lézerblokkoló kiszerelése, valamint a tisztítás megkönnyítése miatt. Kisebb-nagyobb műszaki hibákra is fény derült. Egyetlen veszélyes a padlógáznál beragadó pedál volt, amit egy lecsúszott szigetelés okozott. Indulhat a hajsza az alkatrészek után...


0
389
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Stelvio
- Szerelőműhely
- 159
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
