Úgy döntöttem az új járgány dolgait megörökítem, bár jóval kevesebb dolog van rajta mint a 145-ön volt.
Eleinte féltem hitelre autót venni, mert ha átvernek, nagyon nagy öngólt rúgok vele, de szerencsére úgy néz ki nagy baj nincs a járgánnyal. Kisebb problémákat magam is tudom orvosolni, ilyeneket, hogy itt le volt törve egy műanyag az utastérbe, ott nem volt jól bekötve a rádió, amott meg le volt törve a tanksapka takaró ajtaja. Ami kapásból megrémített, hogy mikor haza hoztam, majd 3 liter olajat kellett utántöltenem, mivel még a nívó pálcát sem érte el, bár a visszajelző nem világított. Egy kedves cartárs a minap megleste a computerem, mivel világított a motor visszajelző, de véleménye szerint semmi komoly, megakadt az önbeállítás. kiváncsi vagyok vissza jön-e. Amit feltétlenül cserélnem kell az a jobb első lengőkar, hátsó kipufogódob és a rendszer középső csöve, nomeg egy kis lakatos munka. Mivel sajnos túlfutottam a keretem igy azonnal nem tudok mindent cserélni, így ideiglenesen megkapta a régi direktszűrőmet, mert a bent lévő levegőszűrőröl inkább nem mondanék véleményt. a napokban megejtem az olaj+olajszűrő cserét is. Szerencsére semmi más komoly probléma ami miatt ne tudnám használni. A folytatás hamarosan következik.....
1
412
Fórum
Friss topicok
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Alfa tuning
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Zenebutik
- Filmek
- Félig Off-os autók (egy...
- Forma-1
- Spider
- Junior (Milano)