biqci - főkép

már nagyon ráfért...

 

Kicsit drasztikus...
Nem is írom le...
3perc volt az egész...

Hozzávalók: 2db új embléma
1db kalapács
1db csavarhúzó
1db giulietta

 

Megjött a gyári antenna mert az előzőt lelopták!

 

Nekem olasz a lökősöm és pici tartó volt rajta amire rátettek egy sima keretet.
Persze nem kicsit elállt...elég zavaró volt...

Rendszámtartó le...
Rendszám ráhajlít a lökősre...
Eredmény a képeken...

Szerintem jobb így...

 

Sajnos mikor megvettem a kocsit a jobb oldali tükröm repedt volt...
Gondoltam bontó és kicserélem...
Na persze... (lehet csak én szívok vele)
Meg is vettem a bontóban...gyári jobb tükörlap...éljen!!! Próbálom berakni, de nagy...
Beleér a tükröm bal belső oldalába a tükörlap.
Irány a bárdi...
Megrendelem... nagy az öröm mert nem is drága...megjön.. ez is nagyobb..
Vissza... rendeltünk egy másik gyártótól...megjött az is nagy...

Megoldás... régi tükörlap szétszed... hátsó műanyagot megmentve...
Ezt a patentos műanyagot bepattintani a tükröcskémbe és kétoldalas ragasztóval ráragasztani az új már lekopasztott tükröt...

Vki járt már így?
A tükörlapom legnagyobb mérete (gyári) 16,6 cm
Amiket meg kaptam 16,8 cm

 

lendkerék+tárcsa: 30.000.- +35.000.-
munkadíj: 40.000.-

 

A burkolat kicsit szaggatott volt már így ráfért a csere... sajna pénzhiány miatt csak használtra futotta...
A bal oldali tükröm nem fűtött mert megszakadt a csatinál a szál korrózió miatt...-csere!

-burkolat szereléssel: .8.000.-Ft
-egész bal oldali tükör: 2.000.-Ft

 

-Turbó (gyári új): 216.000.-
-bak: 9.200.-
-légszűrő: 2.200.-
-olajszűrő: 1.500.-
-olaj (selénia WR 5W-40) 5 liter+1liter : 15.000.-
-szervóolaj: 2.200.-
-pollenszűrő
-Klíma ventilátor javítása (bal old belülről): 13.000.-
-munkadíj: 30.000.-

-hosszbordás-szíj: 5.500.- Bosch
-Jobb felső lengőkar: 13.000.-
-EGR szelep tisztítás
-légtömegmérő tisztítás
-merevítő fixálás
-turbónyomás szabályzó beállítása
-hibakódok törlése
+munkadíj: 25.000.-

Felső turbócső cseréje: 17.000.-Ft kompletten. "Szatyi"-nál