Mutasd

>> Esemény2012-03-31

Az autót összeraktuk a vizsgára. Csont nélkül át is ment. Persze maradtak hibái is. Pl nem működött a szervó kormány. Elég "retrós" volt így vezetni:) Rozsda hegyek. De úgy gondoltam, hogy kell egy különleges 155. Ebbe döntöm majd a pénzem...:) Szereztem egy 3000 es motort is, széles elemeket is raktam félre, másik belsőt....

S, akkor jött (egy inkognitóban maradandó) kartárs. :)
Azt mondta, hogy átvenné a verdát bekerülési áron. Már ekkor 300e felett jártam.
Osztottam-szoroztam, s rábólintottam. (épp vissza került a hányatott sorsú bicolor is, leharcolt állapotban :( )
Neki már van egy 155öse. De szeretne egy igazi "ütős" darabot. Egy kisebb új autó árát rászánná (én is, ha megtehetném :) ) de a lényeg, hogy legyen full egyedi...
3000 V6 12V Turbo...
Szóval van aki forrón szereti, s belementem a bizniszbe. Természetesen egy kicsit még szerettem volna érezni a V6ot. Így teletankoltam. Megjártuk vele az esztergomi talit, Tokodot. S volt még némi helyben mozgás. (szervó nélkül király! :) )
2011. májusában fájó, de büszke búcsút vettem tőle.
Az új tulaj egy full lakatolással egy autó árával felérő fényezéssel, 2-3 ilyen autó árányi motor felújítással/ tuningal kelti új életre ezt a jobb sorsra érdemes autót...

http://www.youtube.com/watch?v=2mY6SxgP15c

 
>> Szerviz2012-03-23

Tehát úgy 2011. február végén meg is untam a leveleket. Rávettem magam, hogy megcsináljam amit én is megtudok.
-tükrök
-megkapta a saját téli kerék szettem
(Ami rajta volt alufelni szett is le volt lakva. Emlékszem, hogy anno (talán "Magpet") vette rá újonan, új gumikkal)
-ablaktörlő motor
-belsejében műanyagok pótlása, tisztogatás...
-Életre kelt az önindító is!
Nem akartam 25km miatt kisérteni a sorsot. Így inkább tréleren vitettem a szerelő haverhoz.
nézzen alá:
fék, futómű, olaj. Meg biztos ami biztos cseréljen önindítót.
Utána vizsga. Gyors volt, s meg is lett 2 hét alatt.

 
>> Esemény2012-03-23

Teháth.
Papírok káoszban. 3-4 előző tulaj/ + a kereskedő nem íratta át. Az utolsónak sikerült belefutnia egy ellenőrzésbe. Egyből ugrott is a forgalmi. Közben lejárt a műszaki is.
Természetesen az utolsó tulaj utáni driverek is nyomot hagytak rajta:
-jobb oldala (2db ajtó) horpad
-1db fényszóró repedt
-hátsó sárvédők rozsdásodtak
-elektromos paranormália itt-ott
-önindító nem indít
-J tükör törött
-első lökös törött
-1db bal kilincs is qka
-alaktörlő sem működik
Ezek egy friss tulajnak macera, de egy kellemes alkatrész bázissal rendelkező fazonnak, mint én!? ;-)))

 
>> Esemény2012-03-23

Szóval. Osztottam- szoroztam. S bele vágtam. Mivel a 2000 8v-t épp eladtam. (akkor még azt hittem). Egy 2000 16V-t meg beszámoltam addigra, s elkezdtem a felújítást is. Ezért kicsit "macerás" volt kifizetni. De megoldottam... :)
Az autónak nem voltak érvényes papírjai és nem is indult. Ezért trélerrel került Érdre...

 
>> Esemény2012-03-23

2010 tavaszán megkeresett egy srác. Ablaktörlő motor kellett neki egy 155-höz. Mikor találkoztunk, akkor felismertem, hogy a rég nem látott vágyálmom A V6 van nála. Elmondása alapján jó kis autó,szereti is, csak azért vannak hibái. Meg én láttam, hogy nem az a "VérAlfas" . Inkább csak az olyan "occon nagy motoros érdekes autót" felhasználó. Utána szeptemberig nem is jelentkezett. Akkor már azért hívott, hogy nem-e kell az autó.? Műszaki lejárt és kitiltották a forgalomból, átíratás elmulasztása végett... Mindössze 100 000ft.-ért vihetem.

 
>> Esemény2012-03-23

Úgy kezdődött, hogy egyszer már megvettem volna ezt az autót. Olyan 2007-ben hirtelen felindulásból átültem volna a TS-böl. Pont volt rá egy potenciális vevőm is. Már meg is alkudtunk, s két nap volt, hogy viszi. Erre!? Épp akkor döglött meg először a motorja így elillant a potenciális vevőm. "Szerencsémre" ezt meg hirtelen épp meg is vették...
Csak két napon múlott,hogy nem adósodtam el. Mert nálam az ígéret az szép szó!... :)

 
>> Esemény2012-02-24

Szóval megvettem. Rendes Magyar állampolgárhoz illően törekedtem a névre írásra is.
Forgalmi valahol Veszprémben a rendőrségen. 4-5 adásvételivel+ a sajátommal, törzskönyvel a kezemben irány az Okmány irodába.
Azt tudtam, hogy nem lesz egyszerű a menet, mert:
-érvényes forgalmi
-adásvételi
-eredet vizsgálat és
-törzskönyv kell a névre íráshoz.
De, az autó nem is működik, eredet vizsgálatért már nem jönnek házhoz, forgalmi sincs...
Szegény ügyintézőnek sikerült végig rágnia magát az ex tulajok kuszaságán. Megállapította, hogy jó sokan fognak büntit fizetni, de én nem :)
Mivel így nem lehet átíratni ezért ez is macera lett. Felajánlottam, hogy befizetem a Vagyon szerzési illetéket, forgalmi, törzskönyv árát. S pár hónap mire üzemképes lesz a verda. Utána folytatjuk... OK.
Azt hittem OK is lesz, s nem kell a télen V6 ot szerelgetni. Ott volt még a 2000 16V (IEE) projekt is.
ÁÁÁÁÁ
De a bürokrácia az bürokrácia. Kb másfél hónap után elkezdtek jönni a felszólító levelek, hogy "tudomásukra jutott, nem írattam át"...
Bementem személyesen. Megnyugtattak, hogy semmi gond, ezt automatikusan dobja a gép... Jó. De csak jöttek...

 
>> Egyéb2012-02-17

Szóval. Akkor lemaradtam. Valaki megvette, majd használta,de nálam nem jelentkezett... Aztán egyszer csak feltűnt ismét. Akkor egy (ezzel az autóval) frissen regisztrált tag vette meg. Ő gondos tulajnak látszott. (az "én" szerelőmhöz vitte). Ő már eléggé lelakottan vette, nagyon sok pénzért vett sok-sok új alkatrészt. Új gumikat/ felniket vett rá... S szépen rendbe rakatta.
Sajnos valamilyen problémái miatt, ár alatt kellett tovább adnia. S ismét kikerült a látómezőmből.