Néhány percnyi habozás után megállt a szellőző ventillátor. A hibát a ventillátor szabályzó elektronokája okozta. A főáramköri csatlakozónál elengedett az egyik láb forrasztása. Javítás után rendesen működik. Az egész műtét kb. egy órát tartott.
145730 km
Sajnos elvérzett a kuplung munkahenger. A cseréje nem volt kellemes az udvaron, sötétben, -6 fokban, de másfél óra alatt azért mégis sikerült.
137800 km. A jobb hátsó kerékcsapágy zaja gyorsan nőtt, ez lett a legnagyobb zaj a kocsiban. Ma kicseréltük, a műtét meglepően gyorsan ment. Ismét úgy suhan a gépezet, ahogy kell.
132850km Motorolaj, szűrők, pollenszűrő csere, akkumulátorba víz utántöltés, a többi olajszint ellenőrzése. A klímakompresszor nem indul el, a rászerelt hőfok korlátozó nem ad át. A szarolaszban ezúttal japán alkatrész romlott el.:-) Remélem nem drága kicserélni. Ezenkívül úgy tűnik, minden rendben van.
Vasárnap visszaszereltem a nyári kerekeket. Talán már nem fog havazni. Ha már le voltak szerelve a kerekek, ránéztem a fékekre és a futóművekre, nagyjából minden rendben van. A jobb hátsó kerékcsapágynak van egy kis zaja.
2008.03.07. 128300 km A kipufogó az elégtelen felfekvés miatt fújt ki. Az anyák egy része túlhaladt a tőcsavarok menetén és megszorult. Az anyák alá helyezett alátétekkel a kifújás megszűnt.
Az olajnyomásmérő miatt kiszereltem a műszeregységet, szétszedtem, és megállapítottam, hogy a műszer egyik tekercse szakadt. Mivel jobban már úgysem tudtam volna elrontani, és a fölső tekercsben volt szakadás, szétszedtem a műszert egészen, és elkezdtem letekerni. 127 menet után megtaláltam a szakadást, összeforrasztottam, visszatekertem, összeraktam, és működik!
Öntöttem egy kis motorolajat is, kicseréltem a benzinszűrőt, és felragasztottam az Esztergomos matricát.
2008.03.02. 128100 km Végre beszereltük a több hónapja vásárolt olajnyomásmérő gombát. A jobb hozzáférés miatt leszereltük a fojtószelepházat és a kipuffgázvisszavezető szelepet is, ezeket legalább kitakarítottam. Leszereltük a kipuff gyűjtőcsövet is, ami még az előző tulajnál tört el, valószinűleg az ültetőrugó miatt. Ezt hegesztéssel javítottam. Az eredmény: az olajnyomásmérő továbbra sem mér, a kipufogó most a sortömítésnél fúj ki. Nem túl nagy eredmény 6 óra szenvedésért.
124 450 km. Ismét töltöttem utána motorolajat, kb. fél litert. A két literes dobozzal elvileg kihúzhatom olajcseréig.
124 450 km Végre kicseréltem a gyertyákat. Elég kopottak voltak, de szép színűek és egyformák. A menettulajdonságokban nem érzek különbséget.
kb. 123 000 km Xenont szereltem a tompítottba, a lámpákat kipucoltam.
1
508
Fórum
Friss topicok
- Alfa reklám
- Filmek
- Spider
- Zenebutik
- Coffee - Minden ami kávé
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Giulia
- Forma-1
- Belül is érezzük jól ma...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV