Blog
Hát ez is eljött. Ma elvitték. A szívem szakad meg, de ugyanakkor tudom, hogy ez volt most a racionális döntés. Rengeteg szép élmény köt hozzá a közös kirándulásokkal, magányos hosszú utakkal, örömautózásokkal. Soha nem fogom elfelejteni a hangját, azt hátborzongató érzést, amikor a fordulatszámmérő Tovább »
Heteken át őrlődtem magamban, mi legyen Ezüst Róka sorsa. Mivel meglehetősen szentimentális vagyok az alfáimmal kapcsolatban nagyon hajlottam arra, hogy adok neki még egy esélyt és megcsináltatom, aztán lehetőleg nem lesz egy ideig baja. Egy év múlva úgyis hazamegyünk és akkor már tényleg csak hobby Tovább »
Kicsit nyiszogott jobb elől, így kihasználva hogy nyári szabadságom alatt Budapesten voltam, el is vittem Németh Misihez. Stabilizátor rudat kellett cserélni, nyiszogás azóta megszűnt. Kértem még Misit, hogy nézze át alaposan Ezüst Rókát, van pár dolog ami idegesít: 1. Hosszabb dugózás utá Tovább »
A sok egyéb pozitívum mellett azért is kiváló dolog "alfásnak" lenni, mert órási tárház érhető el a különböző kiegészítőkből, felesleges biz-baszokból. Ezekre jó példa a mostani bejegyzés két alanya, a csomagtér rendező doboz és az ún. vészhelyzeti készlet. A csomagtér rendező egy tök jó dolog, be Tovább »
Már a rosso bőrülések beszerzése óta kerestem hozzá illő rosso ajtókárpitokat, eddig sikertelenül. Aztán valamelyik nap Trencsikék honlapját böngészve találtam egy teljes szettet. A képek alapján nem volt rossz, gyorsan lecsaptam rá. Sajnos azonban az a műanyag részek elég viseltes állapotban vann Tovább »
Autó adatlap
- Típus:156 6C 2500
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2000
- Színe:Grigio Chiaro 612/A met
- Jellemzők:
2.5 V6 24v
Putyesz cartárs vigyázó kezeiből került hozzám. Zseniális autó. Bár ezt már tudtam a 156-ról, de ezzel a motorral valami leírhatatlan élmény. :-)
OEM. Csak gyári alkatrészek és ezen nem is akarok változtatni. Legfeljebb OEM +-os lesz, tehát más Alfa, de gyári alkatrésszel tervezem fejlesztgetni. Distinctive felszereltség. Sport Pack II - fekete hátterű, narancs megvilágítású műszerek, bőr kormány, carbon közép konzol.
ABS, EBV, EBD.
Gyártás: 2000. 12 hó.
- Extrák:
MOMO rosso fűthető bőrülések.
Alumínium váltógomb (Sportiva Satin Nero S).
GTA első fényszórók.
Eibach Pro kit rugók (-30 mm)
Koni STR.T lengéscsillapítók
OMP állítható toronymerevítő
Felnik:
Télen 16" Teledial, Bridgestone Blizakk 205/55 r16
Nyáron: 17" Teledial (GTV Cup, ET 30,5 ; 7,5Jx17H2
), Kumho Ecsta SPT KU31 215/45 r17
- Egyéb:
"Aki egyszer "Bussózott", az soha nem felejti el azt a menetteljesítményt és muzsikát, amit ez a legendás motor nyújtani képes."
"Giuseppe Busso neve és az általa létrehozott motor hírneve örökké halhatatlan lesz."
Petrollicious: "#1… the Alfa Romeo Busso V6–There are engines that were produced for longer or in greater numbers or with better performance. But the Busso (named for designer Mr. Giuseppe Busso) V6, which began development in the early 1970s and has been built in a variety of displacements (we prefer the 2.5L), is simply the most glorious sounding six cylinder ever. You should be so lucky as to drive a car equipped with a Busso V6 just so you can listen to the song when you downshift. It is symphonious and really don't we all just want a car to sing?"