Mutasd

>> Szerviz2021-09-03

Éves olajcsere szervíz vezérlés cserével és bal felső lengőkar cserével (kopogott és nyiszogott már kicsit).

 
>> Szerviz2020-09-21

163985 kilométernél éves olajcsere szervíz és műszaki vizsgáztatás.

 
>> Szerviz2020-03-27

Megadta magát a generátorom. Javítás, 9 munkaórával, állítólag le kellett hozzá bontani sok mindent...

 
>> Egyéb2020-02-25

Nem működött a csomagtartó nyitása a gombjával, csak a távirányítóról. Időnként hibásnak jelezte az egyik hátsó helyzetjelző izzót is. Emlékeztem, hogy a fórumon valaki rakott be képet a villamos vezetékek szakadásáról, úgyhogy rögtön azzal kezdtem, hogy lebontottam a bondázst a vezetékekről és tényleg, el volt szakadva pár. Az egésznek a javítása nem volt több, mint egy óra, kibontással, visszaépítéssel együtt.

 
>> Egyéb2020-02-04

Az utóbbi időben eléggé zavart, hogy a riasztó ki- és bekapcsolását mindig hangos pittyegés (sípolás) kíséri. Multiecuscan-nel kikapcsolható, de nekem olyanom nincs, én az AlfaOBD-t használom, de abban nem sikerült megtalálni, hol lenne kikapcsolható ez a funkció.

Kis keresgélés után az alfaowner.com-on találtam egy olyan módszert, amihez semmilyen adapter vagy külső szoftver nem szükséges:

1. Gyújtáskulcsot bedugni
2. Vészvillogót bekapcsolni
3. Hátsó ködlámpa bekapcsológombját benyomni és nyomva tartani
4. Gyújtáskulcsot kihúzni, bedugni, majd megint kihúzni, gyorsan
5 Ködlámpa kapcsoló gombját elengedni
6. Ekkor négy sípolás hallatszik
7. Négyszer megnyomni a ködlámpa kapcsológombját, majd 10 másodpercen belül behelyezni a gyújtáskulcsot
8. Megint négy pittyenést kell hallanunk
9. Gyújtáskulcsot kihúzni

Az eredeti leírás:

Riasztó élesítését kísérő pittyegés kikapcsolása

>> Autóápolás2019-12-05

Az egyik oldali látványosan megváltoztatta a színét, úgyhogy cseréltem mindekettőt. Párban kell cserélni őket. Osram Xenarc Original 4300K az új, darabonként 13500 HUF.

 
>> Szerviz2019-11-27

A hideg idő beköszöntével tűnt fel, hogy a vízhőfok mutatója nem nagyon akarta elérni az üzemi hőfokot, az AlfaOBD szerint mindig 70-80 fok között maradt. A Bárdi Autótól rendeltem egy Mahle-Behr márkájút és tegnap kicseréltem.
Nem volt bonyolult, de az akksit és a tartó tálcáját ki kell szerelni hozzá, hogy hozzá lehessen férni, valamint az alsó motortakaró lemezt is el kellett távolítani. Így első nekifutásra jó pár órás munka volt, másodszorra már töredék idő alatt menne.
Nem tudom mióta volt benne az előző fagyálló, de ha már leengedtem, akkor abból is újat töltöttem hozzá. A termosztát 24 ezer volt, a fagyálló 10 körül.
Csere után nagyon szépen látszik, hogy 88 foknál nyit a termosztát és ott marad a hőmérséklet plusz mínus 2-3 fokon belül.

 
>> Szerviz2019-09-25

Esedékessé vált az olajcsere az utolsó után egy évvel, 152531 km-nél. A szokásosokon kívül (olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő) kértem, a fékolajat is cseréltük, a gépkönyv szerint az is esedékessé vált. Az első futóművek felől is egyre erősebb nyszogó hang hallatszott, úgyhogy a jobb első, alső lengőkart is cseréltük.

 
>> Szerviz2019-05-28

Május 28-án cseréltettem váltóolajat az automatában, 147700 km-nél. A váltós szerint eléggé el volt használódva, úgyhogy úgy döntöttünk, a következő 20 ezer múlva legyen esedékes, 168 ezer körül.

 
>> Szerviz2019-05-20

Olaszországi út után búgó hang hallatszott az első futóművek felől, valamint egy ideje már a hátsó futóművek felől kopogás jött, úgyhogy soron kívüli szervízt ütemeztem be.
A jobb első csapágyat és a hátsó stabpálcákat kellett cserélni.