Tagok >> Gyapi Ɨ|ѯ >> 159 2.2 JTS berlina >> Blog
- Típus:159 2.2 JTS berlina
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2007
- Színe:ultramarin kék
Vizsgáztatás.
Semmi javítandó.
Olajcsere: Selenia Star Pure Energy
Olajszűrő: Mann
Levegőszűrő: Sofima
Pollenszűrő: Kristal
Gyertya csere: Bosch Platinum
173.982km


Őszi átnézés Német Misinél. Semmi hiba, csak gondosságból.
Jobb első felső gömbfej kicsit lötyög. Ezért első felső lengőkar csere. A többi már cserélve lett pár éve, ez még gyári volt. FRAP márkájú került bele Bárdiból.
Jobb hátsó kerék kicsit szorul a féknél. Fék tisztítás, dugattyú mozgatás. Valamivel jobb lett, de egy felújítás hamarosan ráfér.
Rossz hír. A hátsó futómű elemei elkezdtek rozsdásodni.
km. 171.000


Meguntam Exide-al szenvedni.
Újra Varta-t vettem. Szokásos Silver 74Ah 750A.
frissítés: Vartával 1 éve semmi probléma.

4000km ezelőtt 162e km-nél volt olajcsere MOTUL 8100 X-CESS 5W-40-re.
Azért váltottam Seleniáról, mert az 6-8e. km után koszolódott. Motult dicsérik, ezért gondoltam kipróbálom. Nekem nem jött be. 1 év, 3500km után felhígult. Már gyújtás ráadásakor is jelzi a kocsi, hogy nem az igazi az olaj, pályán még kisebb fordulaton is magasabb a motorolaj hőmérséklet, tartósan már nyomni sem merem neki.
Kipróbálom Eneos-t, abból is a spécibbet, a Sustina-t. 26.000ft volt a 6 liter.
Az olaj gyors koszolódása, ugyanolyan volt mint a Seleniánál. Szűrőt is váltok, Mann-ról Ufi-ra, hátha ennek is köze van hozzá.
km: 166.550
Frissítés: Eneos 7000km-t bírt, utána kezdett hígulni, addig elégedett voltam vele. Nem koszolódott, szűrő is jó.

0
477
Fórum
Friss topicok
- 164-166
- Filmek
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Építkezés
- Giulia
- Alfás cuccok, kiegészít...
- Zenebutik
- Stelvio
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV