Megérkezett az Alfa Giulia alapváltozata + VIDEÓ!

2016-03-01  Tedi
A Genfi Autókiállítás sajtónapján az Alfa Romeo bemutatta a Giulia alapváltozatát, amelyet áprilistól már rendelhető.
Hírek >> 2016  

Harald Wester, az Alfa Romeo vezérigazgatója a sajtótájékoztatón azt mondta, a QV verzióhoz képest vezetési élményben nem sokban különbözik majd az alapváltozat, az ugyanúgy hátsókerék-meghatást kapott, súlyelosztása 50-50 százalékos, légellenállási együtthajtója pedig 0,25 cV.

FRISSÍTÉS: rövid, összefoglaló videónk a Giuliáról és az Alfa Romeo többi újdonságáról



A Giuliák elől kettős keresztlengőkaros, hátul Alfa Multilink felfüggesztést kaptak, ennek is köszönhetően 0,96G-s oldalirányú gyorsulás érhető el velük.

 

A 2.2 literes, 180 lóerős dízelmotorral a Giulia súlya mindössze 1375 kilogramm, 100-as tempóra 6,9 másodperc alatt gyorsul, és a gyár ígérete szerint akár 4 literrel is beérheti. Az összes motor teljesen alumínium, elsőként a 2 literes, 200 lóerős benzinmotor, valamint a 150 és 180 lóerős dízelmotorok érhetők el, és év végéig a paletta kibővül a 2 literes benzines egység 280 lóerős változatával, valamint a dízel verzió 210 lóerővel is megjelenik.

Az Alfa háromféle Giuliát kínál majd: az alap Giuliát, a Giulia Supert és a Giulia QV-t. Ezekhez luxus, sport, és business csomag is választható. Minden verzióban elérhető lesz a Q2-es (bár Wester nem említette, de szerintünk fékezgetős) Q2-differenciálmű, az aktív felfüggesztés, az integrált fékrendszer, amely össze van kötve egy távtartóval, start&stop rendszerrel, folyamatos vészfék opcióval és adaptív sebességtartó automatikával. Kérhető lesz még holttérfigyelő, sávtartó, parkolóradarok előlre és hátulra, valamint tolatókamera is.

A beltérben a Giuliához képest nincs jelentős változás, az automata váltó esetében a Maseratiéhoz hasonló fülekkel is lehet váltani, a középkonzol pedig több féle színű betéttel is választható lesz. Az első tapasztalatunk, hogy meglepően jók az anyagok az autó belterében, de erről és a további személyes benyomásainkról videós riportjainkban számolunk majd be.

Az értékesítés áprilisban indul, az első példányokat a tulajdonosokhoz júniusban szállítják le. A Giulia áráról Harald Wester nem beszélt.

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

SD2025-11-04 15:30:14 // 40534
Jaa csak a szokásos kanyarkombinációb körforgalmis iskolakörömön, megint akadt egy okostojás:D Megelőztem még kanyar előtt beledobtam a kanyarba a gépet, majd azér' mégis na milyen gumi ez nem adtam teligázt, csak a kanyarkijáraton, erre megdobta az autó a seggét a mögöttem lévő májer beszart:D:D:D hogy mi lesz:D Mondom semmi.. játszani akartál nem?:D Aztán bő gáz és még a másik irányban is efordultam neki gázon a körforgalon:D:D:D Lássa csak félig volt véletlen:D:D:D
WarbiRunner (Gyuri)2025-11-04 14:49:57 // 40533
Eleve hűvös lett, csak a könyvelésig és haza egy rakat kanyar gázpumpálásba torkollott. Ma valahogy pont jó idő volt a kontrollált tapadásvesztéshez vagy hogy mondjam :-)) Mind kiadta, nem kockult be. Jókor vettem el és léptem vissza, időben sikerült az ellenkormány, még egy távolsági busz hátulja körül is sikerült elfordítani miközben az 45-tel haladt XD
A fogyasztás 14-en, azt hagyjuk is...

Meg kéne nézni milyen relé kattog szerencsétlenben, szerintem az érintkezői már beégtek XD
SD2025-11-04 13:00:50 // 40532
+1

mióta fent van a SuperSprint az autón anyós rendszeresen megkérdezi hogy dízel-e az autó :D És szerinem meg van róla győződve hogy rosszul tudom, mert oly brummogós az hangja.. dezele?:D:D:D