Ma voltam1 padláson és a tetőnél a tűzfalba volt karcolva : 1910.
1idős az AR-val:-)
GT Ɨ|ѯ2010-01-13 20:26:04 // 4690
Edyboy2010-01-13 12:13:45 // 4689
TDI752010-01-13 10:01:39 // 4688
És még mennyi cuccot tudok ide betenni Pl: főzőket, van még néhány petróleum és benzines gázlámpa korabeli elektronikai mérőműszerek meg még az Isten se tudja hogy mi...
TDI752010-01-13 09:52:00 // 4687
GT Ɨ|ѯ2010-01-13 07:38:55 // 4686
micsoda kincsek!
ez igen:-)
ez igen:-)
Tommaso 1592010-01-12 18:57:35 // 4684
Ha valaki kiváncsi az Angyalbőrben sorozatra, vagy a T.I.R. sorozatokra itt megnézheti:-)
Kazes☻2010-01-12 15:23:48 // 4683
Örülhetünk, hogy nem 30-cal ment odébb a tizedesvessző. :)))
Cgo2010-01-12 15:08:31 // 4682
Cgo2010-01-12 15:05:53 // 4681
hat igen, majdnem seggre estem, mikor a fiamnak megvettem az iciri piciri konyvet (ami ugy +/- 5 oldal) es az ara 1450 Forint... Basszus az en verziom - igaz 30 eve - 1,50 Ft volt...
TDI752010-01-12 13:46:30 // 4680
Inter156 (il mascalzone)2010-01-11 19:22:45 // 4679
Köszi! El is mentettem az oldalt:))))
Edyboy2010-01-09 22:08:33 // 4678
Hát,igen,ilyen volt az élet az M5-ös előtt :)
Edyboy2010-01-09 22:07:14 // 4677
kando.2010-01-09 20:56:00 // 4676
No meg az utolsó előtti képen a sarokban a FIAT szöveg? :))
Hehe jó kis lírás áramszedős ikerkocsi...
Hehe jó kis lírás áramszedős ikerkocsi...
Inter156 (il mascalzone)2010-01-09 19:38:53 // 4675
Ezek nagyon nagy képek,hol találtad őket? Igen a gémes kút és a sok állat ami sokszor körülötte volt.A sín túloldalán,meg a cséri volt,ami egy hatalmas szemét domb .Oda jártunk szánkózni és a kezemet is ott vágtam szét,úgy hogy vannak szép emlékek:-)))
Inter156 (il mascalzone)2010-01-09 19:32:00 // 4674
Én ebben a kereszteződésben,sokat áthaladtam srác koromban:-))
GT Ɨ|ѯ2010-01-09 14:11:24 // 4673
Akkor üvegcsere is ujra?:-))
kando.2010-01-09 12:08:18 // 4672
Arról nem is beszélve, hogy a Taurus régebbi alapítású, mint a Michelin (akik most megvették..)
Gondolom anno ők adtak gumikat az Ikarusnak (legalábbis nekem ez lenne logikus), meg gondolom sokat adtak külföldre, akárcsak a Bakony Művek, cserébe meg kaptuk az autókat a Nagy Testvértől meg a többi szoci országból :))
Gondolom anno ők adtak gumikat az Ikarusnak (legalábbis nekem ez lenne logikus), meg gondolom sokat adtak külföldre, akárcsak a Bakony Művek, cserébe meg kaptuk az autókat a Nagy Testvértől meg a többi szoci országból :))
Don Gombóc2010-01-09 08:33:47 // 4671
Közben még eszembe jutott a sok felsorolt cég listából lemaradt a Taurus. Még a rendszerváltás előtt is készítettek bérmunkában a Good Yearnak a Michelinnek ( mai tulajdonos) gumikat, és nem is rossz minőségben. Az a cég nem lett volna jó nekünk?
Minden ágazat megvolt a hazai autógyártáshoz, sikeresen szét is kurták, persze a nyugati lobbi érdekében.
Minden ágazat megvolt a hazai autógyártáshoz, sikeresen szét is kurták, persze a nyugati lobbi érdekében.
Zsolt1552010-01-09 08:09:32 // 4670
Sajnos, apránként minden járműgyártást lerendeztek.
- a hazai autóbusz, és tehergépjármű gyártást,
- A Ganz-Mávagot (villamos, mozdony és vasúti kocsi gyártás),
- a 100 éves Újpesti, és a 165 évet megéllt Óbudai Hajógyárat.
- a hazai autóbusz, és tehergépjármű gyártást,
- A Ganz-Mávagot (villamos, mozdony és vasúti kocsi gyártás),
- a 100 éves Újpesti, és a 165 évet megéllt Óbudai Hajógyárat.
Kazes☻2010-01-08 00:15:27 // 4669
Akkor jól tudtam. :)
Edyboy2010-01-07 21:59:02 // 4668
Nekem úgy is hiányzik,hogy nmessze lakom onnan :(
Kazes☻2010-01-07 21:40:44 // 4667

25 évet laktam ebben az első házban. Nekem hiányzik a kis tuja. :)

Edyboy2010-01-07 19:03:39 // 4666
Edyboy2010-01-07 18:56:13 // 4665
Edyboy2010-01-07 18:46:44 // 4664
Edyboy2010-01-07 18:17:06 // 4661
Inter156 (il mascalzone)2010-01-03 20:37:21 // 4658
Na végre még egy dolog amit Vodkával javíthatunk:-D
kando.2010-01-02 17:41:25 // 4657
Jaa, van Korfu szelet is, meg láttam nerég ABC-s csokit is :) :)
Axl Trans2010-01-01 18:37:18 // 4656
Melódia, istencsászár
Kau2010-01-01 18:32:27 // 4655
Axl Trans2010-01-01 17:36:58 // 4654
kando.2009-12-31 15:57:46 // 4653
Na igen, gondolom nem volt annyi villamos, az UV-k is még csak gyártás alatt voltak, illetve max az első széria mehetett ki a Ganzból, a többi meg jobbára favázas volt még, ami miatt eléggé gyúlékony is volt, busz meg volt, mert ugye adta őket a FAÜ is, meg a MÁVAUT is..
Most azt mondom, lehet, hogy anno mégsem olt annyira jó összevonni az egész bandát egy BKV-ba, lehet ma is jobb lenne, ha a vonalak külön vállalatok kezében lennének :))
Most azt mondom, lehet, hogy anno mégsem olt annyira jó összevonni az egész bandát egy BKV-ba, lehet ma is jobb lenne, ha a vonalak külön vállalatok kezében lennének :))
Zsolt1552009-12-31 15:53:46 // 4652
Az 56'-os események sajnos sokat ártottak a villamos közlekedésnek. Míg a buszok nagy része a garázsokban maradt a sztrájkok miatt, addig a villamosok közlekedtek, és így sok szerelvény, illetve a maga a hálozat egy része is semmisült meg a harcok folyamán.
Orczy tér
Kálvin tér

A helyreállítást sok helyen nem is kezdték meg, hanem azon a vonalon buszokkal, vagy trolibuszokkal indították újra a közösségi közlekedést.
Orczy tér

Kálvin tér

A helyreállítást sok helyen nem is kezdték meg, hanem azon a vonalon buszokkal, vagy trolibuszokkal indították újra a közösségi közlekedést.
Kau2009-12-31 15:42:56 // 4651
Zsolt1552009-12-31 15:39:16 // 4650
Az 1950. január 1-jén lépett életbe a "nagybudapest-törvény", amely az új kerülethatárokat állapította meg.
Ekkor csatolták többek között Hidegkutat is Budapest II. kerületéhez.
Ekkor csatolták többek között Hidegkutat is Budapest II. kerületéhez.
Kazes☻2009-12-31 01:30:15 // 4649
És mostanra a buszt is tönkre vágták. Mert most meg a külföldi busz lobbisták győztek. Szörnyű! De a cseheknél ma is van ETA, Víleda, van ČKD Tatra (erőgépek, villamosok)...
Jóccakát! :)
Jóccakát! :)
kando.2009-12-31 01:27:11 // 4648
Hát jah.. :D
Engem a ,,dróterdő'' sem zavar.. a közvilágítás miatt is meg a villamosok miatt is van Budán elég ,,kanóc'', akkor a trolik vezetékei már baromira nem lennének feltűnőek...
Engem a ,,dróterdő'' sem zavar.. a közvilágítás miatt is meg a villamosok miatt is van Budán elég ,,kanóc'', akkor a trolik vezetékei már baromira nem lennének feltűnőek...
kando.2009-12-31 01:26:12 // 4647
A buszlobbi győzött.. autóbuszgyártásban élen voltunk, nyílván olcsóbb volt venni 10 IK-t, mint 1 Ganz villamost... persze ha a Ganz gyár is rugalmasabb és ,,gyártékonyabb'', talán többet is eladhattak volna és exportálhattak volna...
Érdekes, a cseheknél ma is van ETA, Víleda, van ČKD Tatra (erőgépek, villamosok)...
Érdekes, a cseheknél ma is van ETA, Víleda, van ČKD Tatra (erőgépek, villamosok)...
Kazes☻2009-12-31 01:23:21 // 4646
"korszerű" - csak idéző jelben, mert hát..... :)))
kando.2009-12-31 01:23:16 // 4645
Ezt nem tudom..
De én a Ganz-Mávag és Ganz Villamossági Műveket sem értem...
1968-ban a BNV-n bemutatják a csuklós villamost, ami nagy sikernek örvend, olyannyira, hogy még az amcsik is vennének, évi szinten tízezres darabszámot.. erre a gyár elrebegi, hogy ők évente jó, ha 4-5 db-ot összeraknak.. Ezt azóta sem értem, de tény, hogy a BKV-nak szállított Ganz csuksósok is 1972-78 között gyártódtak le, vagy talán még tovább, mindenesetre sok évbe telt azt a mennyiséget legyártani, ami most még fut (abból is kettő villamos tanulókocsi, egy félre van téve, a többi forgalomban van, ha éppen nem eseményezett..)
De én a Ganz-Mávag és Ganz Villamossági Műveket sem értem...
1968-ban a BNV-n bemutatják a csuklós villamost, ami nagy sikernek örvend, olyannyira, hogy még az amcsik is vennének, évi szinten tízezres darabszámot.. erre a gyár elrebegi, hogy ők évente jó, ha 4-5 db-ot összeraknak.. Ezt azóta sem értem, de tény, hogy a BKV-nak szállított Ganz csuksósok is 1972-78 között gyártódtak le, vagy talán még tovább, mindenesetre sok évbe telt azt a mennyiséget legyártani, ami most még fut (abból is kettő villamos tanulókocsi, egy félre van téve, a többi forgalomban van, ha éppen nem eseményezett..)
Kazes☻2009-12-31 01:22:13 // 4644
Az mondjuk tök jó lenne, mert az a sok sz@r drót nagyon idegesítő és persze a korszerű motoros dieselek is. :)
Kazes☻2009-12-31 01:20:31 // 4643
És a busz az jobb? A sok korommal, fékporral, zajjal, stb, stb, stb?
Kazes☻2009-12-31 01:18:31 // 4642
És ez a GANZ vilinger miért nem lett volna jó? :)
kando.2009-12-31 01:18:00 // 4641
NA igen, az is elég gáz, hogy a hídon se jár semmi, pedig oda tényleg csak a síneket kéne letenni..
Múltkor nézegettem,a Szerémi út (ha jól emlékszem, ez ami a Fehérvári és a Budafoki között van) mellett is egy csomó hely van, ott is simán mehetne hév-jellegű villamos (gyorsvillamos), a fűtő távvezeték alatt/mellett... Két vágány a megállóperonokkal el is férne szépen, beleköthetne a hídba is, meg lehetne kiágazás a Fehérvári út felé is, vagy feljebb a Leányka utca felé stb. :)
De hát se közlek.mérnök nem vagyok, sem nem dolgozom a városházán.. :D :(
Múltkor nézegettem,a Szerémi út (ha jól emlékszem, ez ami a Fehérvári és a Budafoki között van) mellett is egy csomó hely van, ott is simán mehetne hév-jellegű villamos (gyorsvillamos), a fűtő távvezeték alatt/mellett... Két vágány a megállóperonokkal el is férne szépen, beleköthetne a hídba is, meg lehetne kiágazás a Fehérvári út felé is, vagy feljebb a Leányka utca felé stb. :)
De hát se közlek.mérnök nem vagyok, sem nem dolgozom a városházán.. :D :(
Online tag
1
Vendég1
566
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Oldtimer, youngtimer
- Giulia
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Alfa reklám
- Virtuális Romeo
- Alfa történelem, híres ...
- Coffee - Minden ami kávé
- 4C
- Zenebutik
Tagok
Új tagjaink
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki