Kazes☻2011-10-11 21:28:36 // 19945
	
	
Marklar1552011-10-11 15:42:55 // 19943
	
	
Roll19832011-10-09 18:41:59 // 19942
	Volt már valakinek szerencséje az új Lancia Deltákhoz? Mik a tapasztalatok?
	
Marklar1552011-10-08 22:03:32 // 19941
	Egy haveromnak anno volt ilyen.
Nekem akkor tetszett. Ma már nem. De, ha itthon árulnák és bal kormányos lenne...
900k ért 3db és még alkatrész is lenne... :))))))
	
Nekem akkor tetszett. Ma már nem. De, ha itthon árulnák és bal kormányos lenne...
900k ért 3db és még alkatrész is lenne... :))))))
Buksi2011-10-08 12:46:17 // 19940
	Gondolom a kutyának sem kellenek! :-D
	
Marklar1552011-10-07 14:22:36 // 19939
	
	
GTPeti2011-10-01 13:03:00 // 19938
	Tegnap a céges kirándulásra három német autóval mentünk:
Insignia: Szépen viszi az 1.9-es Fiat dízel az autót. :) 170-nél abszolút csendes, csak a gördülési zaj hallatszik. A műszerfal egész vállalható, a középkonzol egy fantáziátlan műanyagtenger. Ráadásul jó széles, legalább annyira nincs hely a térdnek, mint a 156-ban. Az ülések németesek, kemények, fekete szövettel borítva. Az ajtókon pár tenyérnyi nagyságban szintén megjelenik ez a szövet. Felül puha (habos) a borítás, alul kopogós, bevonatlan műanyag.
Golf 6 1.4 TFSI 160LE: Ebbe csak álló helyzetben ültem be. Iszonyat kagylósak az első ülések, a használója szerint ezek a normál ülések. Ez meglepne.
Mutatós a bézs belsőtér. Persze tapogatni nem kell, mert többnyire csak a szín elegáns.
A5, 5ajtós verzió: Na ebben nem ültem, pedig tűrhető kis gép lehet. Szépek a keret nélküli ablakok. B)
Ezek voltak a rövid benyomásaim.
Kieg.: A 156/166-ban ugye válltól lefelé minden panel be van vonva.
	
Insignia: Szépen viszi az 1.9-es Fiat dízel az autót. :) 170-nél abszolút csendes, csak a gördülési zaj hallatszik. A műszerfal egész vállalható, a középkonzol egy fantáziátlan műanyagtenger. Ráadásul jó széles, legalább annyira nincs hely a térdnek, mint a 156-ban. Az ülések németesek, kemények, fekete szövettel borítva. Az ajtókon pár tenyérnyi nagyságban szintén megjelenik ez a szövet. Felül puha (habos) a borítás, alul kopogós, bevonatlan műanyag.
Golf 6 1.4 TFSI 160LE: Ebbe csak álló helyzetben ültem be. Iszonyat kagylósak az első ülések, a használója szerint ezek a normál ülések. Ez meglepne.
Mutatós a bézs belsőtér. Persze tapogatni nem kell, mert többnyire csak a szín elegáns.
A5, 5ajtós verzió: Na ebben nem ültem, pedig tűrhető kis gép lehet. Szépek a keret nélküli ablakok. B)
Ezek voltak a rövid benyomásaim.
Kieg.: A 156/166-ban ugye válltól lefelé minden panel be van vonva.
Buksi2011-09-29 20:26:08 // 19937
	Nézegetem őket, mert nyugodtan szeretnék aludni! ;-))
	
GTPeti2011-09-29 20:24:52 // 19936
	Kompenzálásként nézz meg egy pár alfás képet. Különben nyugtalanul fogsz aludni. :)
	
Buksi2011-09-29 20:16:09 // 19935
	Te jó Isten, hogy néz ki! :-/
	
SzT2011-09-29 20:06:17 // 19934
	ON - os Off-road-os :)
	
GTPeti2011-09-29 19:49:50 // 19933
	Most akkor ez OFF-os autó, vagy ON-os? :)
	
GTPeti2011-09-29 19:25:35 // 19932
	Az lesz az igazán morbid autó... B)
	
SzT2011-09-29 19:25:18 // 19931
	bővebb infó nálam :)
	
SzT2011-09-29 19:24:37 // 19930
	Sziasztok! 
Eladó : Land Rover Discovery II TD5
Ha valakit esetleg érdekelne egy másfajta élményt nyújtó kategória : OFF - road
	
Eladó : Land Rover Discovery II TD5
Ha valakit esetleg érdekelne egy másfajta élményt nyújtó kategória : OFF - road
tipoatti2011-09-29 16:20:23 // 19929
	Rettentő ocsmány, nem is értem, hogy gondolta ezt komolyan a Nissan. Állítólag fog belőle készülni 300+ lovas verzió is, a minap cikkeztek erről a TC-n. :OOO
	
Satti2011-09-29 15:28:05 // 19928
	Ez egy okádék! Viszont az úl KIA modellek már rendben vannak, nagyon nyomulnak és egyre nagyobb piacot el is fognak foglalni, akárcsak a testvér márka  Hyundai.
	
GTPeti2011-09-28 21:34:36 // 19927
	
	
DeezL2011-09-25 19:34:36 // 19925
	én nem tudom!de azt igen hogy kényelmesek az tuti...de hidraulika elmegy..... meg az hogy francia!én elvből nem szeretem a francia dolgokat(TRIANON 1920 június 4-e) japánnál is megvannak az idióta megoldások azért! de nekem formára nem jönnek be inkább na meg az a része hogy 5-8 ezer km-ént benzinesnélolajcsere,legtö9bbjük bimbiacél 0.8as lemezből készült,akkor hogy nagyon drága az alkatrész,drágább mint az olasz német vasakhoz és idő igényes amig megjön persze ha van hozzá épp vmi!de ha márkényelem ott van a Croma,Thema az is nagyon kényelmes autó!:D
	
DeezL2011-09-25 19:30:22 // 19924
	úgyúgy:):D jó nem vagyok egy idős ember stb! 20 éves múltam nemrég 3 éve lesz lassan hogy vezetek nektek nem lesz sok ez a szám(Közel 90ezer km-t vezettem már) de ahhoz képest hogy fiatal vagyok sok szerintem!de ez idő alatt sok autót vezethettem és még többe ültem meg a családban is rengeteg volt és az olaszban érzem magamat igazán otthon!:)
	
Kompressz úr2011-09-25 09:12:23 // 19923
	Ehhez a hirdetéshez azért már pofa kell...legjobb állapot...
	
Buksi2011-09-23 23:18:40 // 19920
	Ha nem jársz oda sokat vagy arrafele, akkor nem mindegy, hogy kitiltanak? :-D
	
Buksi2011-09-23 23:18:09 // 19919
	Akkor most már tudom, hogy miért tetszik ennyire! :-))))
	
GTPeti2011-09-23 21:53:52 // 19918
	Ha véletlenül lenne egy ilyenem, lehet hogy figyelne hátul rajta egy "I want to be an Alfa." felirat. Max. Ingolstadt-ba nem engednének be. B)
	
Vinnie2011-09-23 00:15:18 // 19917
	Ja. Olyan, mint a GT-é...
	
Buksi2011-09-23 00:12:53 // 19916
	Tetszik az ülése! :-)
	
GTPeti2011-09-22 21:07:41 // 19915
	Itt egy pár eredeti Audi...
Hülye Da Silva az A5-t azért jól összehozta. Bordóban, bézs bőrrel, V6 dízel... egye fene. B)
(Egyébként persze nem hülye, de haragszom rá.)
	
Hülye Da Silva az A5-t azért jól összehozta. Bordóban, bézs bőrrel, V6 dízel... egye fene. B)
(Egyébként persze nem hülye, de haragszom rá.)
WarbiRunner (Gyuri)2011-09-21 23:44:27 // 19914
	Ha nem Alfa, akkor Maserati...:-) A realitás talaján maradva meg az egyel ezelőtti szériás Legacy sedan 6 hengeres szívó boxival, öszkerékhajtással, Prodrive automatával nem sz@r taliga....mutatós is. Nem egy feltűnő jelenség, de ennek is van előnye a mai passzátos béjemvés kivagyi világban :-)
	
WarbiRunner (Gyuri)2011-09-21 23:37:55 // 19913
	Náluk évezredes hagyománya van a másolásnak. nem bűn, hanem dicsőség. Európai ember ezt nem fogja megérteni sose. nekem is magyarázták már sokszor, akkor is fura. Nekik természetes. Európában úgyse tudják eladni...
az a némi kis aránytalanság ami meg a műszaki alapok miatt besikeredik, az meg nekik nem érthető...mi meg egyből levágjuk, hogy hülyén néz ki a nagy autó kicsi kerekekkel :-) Nekik simán nem gáz.
	
az a némi kis aránytalanság ami meg a műszaki alapok miatt besikeredik, az meg nekik nem érthető...mi meg egyből levágjuk, hogy hülyén néz ki a nagy autó kicsi kerekekkel :-) Nekik simán nem gáz.
Buksi2011-09-21 00:33:39 // 19912
	Ezek a kínaiak! :-D
	
Kazes☻2011-09-20 23:31:38 // 19911
	...tehát akkor csak marad az olasz vas! :)))
	
GTPeti2011-09-20 20:09:01 // 19910
	
	
Marklar1552011-09-18 20:13:36 // 19909
	Gondolom fizettél egy csomó pénzt, hogy több benzint adtak a motornak.? :-P
	
Piritu - 1.000.0002011-09-18 18:27:53 // 19908
	Elvileg 75-ről 82-re lett felhúzva. Élénkebb lett a motor, főleg a felső fordulatszám tartományban jött meg a kedve a pörgéshez. Most már nem gond, ha az ember bekapcsolja a klímát. Így se lett sportkocsi, de legalább nem kedvetlenül megy. Úgy 40 körül volt az ára, de hogy hol készült már nem tudom, valahol Pesten.
	
TSiga ( I am the TSIG)2011-09-18 16:36:40 // 19907
	Mi már behoztunk egy-két fajtát, de sokat megtartottam volna.
Ott a Citroen XM V6. Egy lebegő óceánjáró. Egyszerűen nem tudsz benne elfáradni. Vadásznék még bele egy motorosan emelhető könyöklőt.
Ott a 200SX. Igaz, hogy automata volt, de nagyon szerethető autó.
Ott a '91-es Celica. Kényelmes, megy és nem eszik sokat ahhoz képest. Ja, és nem romlik el.
Ott a Serena. Kisbusznak kisbusz, de tele lehet tenni mindenféle extrával. A 2.0 motorja alapokban megegyezik a 2.0-s 200SX-el. Arról meg tudjuk, hogy mire képes.
Az Xm-mel mi is szívtunk, mert az elektronikája kesze-kusza. De most jó és hibátlanul teszi a dolgát majd ha forgalomba lesz ismét helyezve.
	
Ott a Citroen XM V6. Egy lebegő óceánjáró. Egyszerűen nem tudsz benne elfáradni. Vadásznék még bele egy motorosan emelhető könyöklőt.
Ott a 200SX. Igaz, hogy automata volt, de nagyon szerethető autó.
Ott a '91-es Celica. Kényelmes, megy és nem eszik sokat ahhoz képest. Ja, és nem romlik el.
Ott a Serena. Kisbusznak kisbusz, de tele lehet tenni mindenféle extrával. A 2.0 motorja alapokban megegyezik a 2.0-s 200SX-el. Arról meg tudjuk, hogy mire képes.
Az Xm-mel mi is szívtunk, mert az elektronikája kesze-kusza. De most jó és hibátlanul teszi a dolgát majd ha forgalomba lesz ismét helyezve.
Marklar1552011-09-18 14:23:44 // 19906
	Ahány ember annyi nem... :)
	
DeezL2011-09-18 09:16:31 // 19905
	német csakis ,meg na jó van pá japán autó is ami okés,meg vannak jó volvok meg saabok is
	
Liquid2011-09-17 15:05:28 // 19904
	tehátakkor mit? németet, koreait? netán indiait ? :)
	
DeezL2011-09-17 12:28:42 // 19903
	nekem azért nem.. francia autót messziről elkell kerülni mert a Fordokat is..... Japán autó meg nem szimpi sem az angol.....
	
Liquid2011-09-16 21:15:18 // 19902
	mennyit javult a csippeléssel? illetve mi változott, és végül mibe került a dolog?
	
Piritu - 1.000.0002011-09-16 20:27:51 // 19901
	Tudtommal Ford fejlesztés, de ettől még akárhonnan is származhat :-)
	
GTPeti2011-09-16 19:01:20 // 19900
	
	
Marklar1552011-09-16 15:56:14 // 19899
	Nem Yamaha az a motor? Vagy csak belepiszkáltak, hogy jó legyen? :)
	
Piritu - 1.000.0002011-09-16 15:41:01 // 19898
	Mi ezért csipszeltettük meg, legalább nem annyira erőtlen. Sivárnak sivár, de cserébe "slaggal" is lehet takarítani. :-)
	
Kazes☻2011-09-16 15:25:21 // 19897
	Ha nem Alfa és nem is olasz, akkor gyakorlatilag tök mindegy, hogy mi... :)))
	
DeezL2011-09-16 15:17:44 // 19896
	ha nem olasz akkor BMW!én úgy vagyok vele!
	
Online tag
1
		Vendég1
578