Fórum >> Egyebek >> Off-os verdák, tapasztalatok...

Grando2008-10-12 22:20:23 // 10094
Meg kibuknak a látens asztmások is. :DDDD
Liquid2008-10-12 22:20:22 // 10093
hogyne vágnám :)
HátvédRomeo2008-10-12 22:19:36 // 10092
Ne,ne! :DD Ez hattalmas! :DDD
De kmolyan röhögök! ezen :DD télen előtem menjen. Tolja el a havat :DDDD
Wickey2008-10-12 22:18:20 // 10091
jelentem 27! Legalább :-)))
HátvédRomeo2008-10-12 22:18:13 // 10090
Liquid ez nem Neked szólt természetesen. Vágod ugye? :))
Youri2008-10-12 22:17:54 // 10089
Ez már büntetendő!!!
Youri2008-10-12 22:17:38 // 10088
Jéééézusooom!!!!!!!!!!!!!!
Wickey2008-10-12 22:13:46 // 10087
de itt van még egy csodálatos példány :-)))))))))

BŐVEN megéri megvenni, csakhogy letámaszd a ház elé, és minden reggel hangosan felröhöghess ha ránézel :-DD
Liquid2008-10-12 22:13:09 // 10086
ez eddig eszembe sem jutott :)))
HátvédRomeo2008-10-12 22:12:12 // 10085
OFF
Bátor az biztos. Egy Asztma akkor is CSAK 1 Asztmás fos! He-he. Alfa Romeo mindörökké!!
Ezen pörgesd magad Öcsém! Igen csöndbe lettél. Mi van elvitte a cica a nyelved! Bszaki!!!
Bocsesz Halesz ezé!
ON
Wickey2008-10-12 22:11:32 // 10084
És rájöttem, hogy miért kanyarodnak ilyen lassan fel az opelesek, szuzukisok egy autópályafelhajtóra, azért mert ennyit tud a futómű.
ez így nem igaz. Aki ott lassú, az azért lassú, mert vagy béna fasz, vagy nem akar gyorsabban menni. Persze az Astra limbóhintó és rendszeresen rámjön a hányinger az imbolygástól, főleg a Konival szerelt 75 meg a Bilstein+Eibach kombós gtv6 után, de:
- Budapesten azért nem gáz, ha mittudomén egy-két gömbfej meg toronycsapágy 3-4 évenkénti cseréje árán kényelmes az autó és lehet vele effektíve HALADNI is.
- Annyit azért bőven tud, nem csak ez, hanem MINDEN autó, hogy már kényelmetlenül gyors legyen abban a kanyarban. (Ofkóz nem a hungaroringi célegyenesutániról van szó, hanem egy átlagkanyar egy átlag autópálya felhajtón). Elmondanám, hogy előttem ment egy haver egy full gyári, széria Skoda Feliciával, és a 2/A-ról gyorsabban kanyarodott le azzal a kis pattanással, mint ahogy nekem valaha is eszembejutna a 156-tal. Pedig aztán a felicsitá tényleg nem pályaautó... Erről ennyit.
- Bőven a passzív biztonsághoz sorolnám a plömm futóművet is. Több okból. Először is: ha libeg, bólogat, bizonytalan, akkor annak is érződik. Tehát a fószer visszafogja a germán söröslovak csörtéjét. Másodszor ha baj van, akkor a legutolsó dolog, ami meg fog menteni a napot, az a futómű lesz. Vagy idő, vagy hely nincs általában arra, hogy csinálj valamit, ha meg mindkettő van, akkor vagy bepánikol az ember, vagy nem tudja felmérni helyesen a dolgot. Ha a nap-föld-hold együttállás mégis úgy hozná, hogy van is másfél másodperce cselekedni, ki is tudja kerülni mondjuk félig a padkán, össze se fossa magát az ember, akkor TALÁN lehet némi szerepe a billegős futóműnek... de ez ettől függetlenül az esetek többségében tipikusan a boyracerhülyegyerekduma az összetört autó roncsai felett az árokszélén, hogy kiadtavolna hamégegymenetet vágunkarugóból...

A C14NZ a 60 lovas 1.4-es városban 7.5, országúton 6 litert kér. Sok? Kevés? Ennyit eszik a dízelem is. Majd' dupla olyan erősen. Abszolút értékben viszont vállalható értékek.

maga az ajtó is papírvékony kárpitostul együtt. Állítom, hogy a 75-é vastagabb.
Ez megintcsak félig igaz. Tudtommal a Fasztra volt az első olyan autó (legalábbis a középkategóriában) amiben széria volt az ajtókban az oldalmerevítés ütközés esetére. Abban a papírvékony ajtóban elvileg két kurva vastag csődarab szalad keresztben és köti össze az A és B oszlopcsonkokat. Láttál már 75 ajtót lebontott kárpittal? Egy hülyegyerek robogós is simán bekopog rajta, és annyit se mond rá az ajtó, hogy fapapucs... csak a küszöb miatt fog pofával előre beesni az öledbe.

Szerintem teljesen ésszerű dolog egy ilyen autó munkagépnek.
Ha nekem kéne ocsó, könnyen fenntartható, nembüdös (=nemdízel) munkagép, akkor EZT itt ni elszaladnék megnézni. 1.8, klíma, nem látom hogy le lenne hullva róla a hátulja (opelrozsdásodás), és nem feltűnőbb, mint a többi az utcában tehát a cigányok se marják le pikkpakk. Ennyi pénzért meg mi kell más... :-)
Youri2008-10-12 22:10:28 // 10083
Vagy éppen 231...Szomorú vagyok:-DDDDDDDDDDDDD
Grando2008-10-12 22:10:24 // 10082
Legalább kiszűri a gyenge láncszemeket. Nem Haleszék bérelték fel? :DDDD
Youri2008-10-12 22:10:04 // 10081
Meg az is az,h nem 213 pacis az enyém:-DD
Whiteskull2008-10-12 22:09:21 // 10080
Az is szomorú, hogy 11-12 körül eszik a városban a verdám, de hát ez van. :))))))))
Youri2008-10-12 22:08:19 // 10079
Igazad lehet,mert uaz a tahó stílus...
Youri2008-10-12 22:07:54 // 10078
Elég szomorú...
Liquid2008-10-12 22:05:29 // 10077
nem tudom mi ez mostanában, de szinte tuti hogy 1 ember áll mögötte, nagyon hasonló stílus
Kezd tele lenni a tököm vele. :(
HátvédRomeo2008-10-12 22:03:30 // 10076
Mivel miota Amore-zok azóta indexről töröltem magam, mert kb 6 havonta köszöntem csak ott max. Pont hasonlók miatt.
Whiteskull2008-10-12 22:03:01 // 10075
Amíg ennyire egyszerű feltörni a "jelszót" addig mindig is lesz. :)))
Youri2008-10-12 22:01:13 // 10074
Gyanús...
HátvédRomeo2008-10-12 22:00:35 // 10073
Egy rugóra jár az agyunk nekem is ez lett feltűnő. Még a boxisok között se beszéltem vele még sose.