
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Dévid2016-03-31 15:39:20 // 1999
Egy hét múlva ismét megnézem, addigra ígérte az eladó, hogy műszaki vizsgája lesz, és össze lesz rakva. Messzire nem akarok menni autót nézni, mert gyorsan elautóznám a vételár egy jó részét. :) Most maximum 500e a keret, névre írva, stb.
Béci Ɨ|ѯ2016-03-31 07:34:53 // 1998
Az a régi FIRE motor tényleg elnyűhetetlen. 300 ezret simán elmennek bontás nélkül. Ne legyen hengerfejes, ne legyen olajfolyás. A kaszninál a küszöböknél meg a sárvédőknél szokott rohadni, illetve az alja, ha nem volt kezelve. Az egyetlen típusbetegség amiről tudok, azok a hátsó lengéscsillapítók. Viszonylag hamar el szoktak fáradni. Egyébként, ha nincs szétbarmolva és úgy általánosságban jó állapotban van, akkor tök nyugodtan meg lehet venni, még sokáig jó lehet. Bár ha találsz egy jó állapotú 1.2-est (a 60 lovast), akkor az még jobb - ekkora kaszninál számít még az az 5 lóerő is, sokkal jobban megy és nem eszik többet.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Dévid2016-03-30 22:03:27 // 1996
Punto I, 1.1 benzin, 3 ajtós.
Béci Ɨ|ѯ2016-03-30 21:46:44 // 1995
1-es, 2-es széria? Esetleg Grande? Milyen motor? :-)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Marklar1552016-03-22 17:56:15 // 1993
Virtual tuning kép.
Jimmi T.2016-03-21 19:07:39 // 1991
Jorjie2016-03-20 21:51:27 // 1990
Ma mi is meglestük az AMTS-n, tényleg jó kis kocsinak tűnik. Ültünk elől-hátul, nyitogattuk a csomagtartót, kapcsolgattuk a rádiót :-)
Nekem a kilincs megoldás tetszett, a gyári felni nagyon jól néz ki, az ára tényleg baráti.
Kíváncsi vagyok élőben a kombi mutat-e olyan jól, mint a szedán.
Nekem a kilincs megoldás tetszett, a gyári felni nagyon jól néz ki, az ára tényleg baráti.
Kíváncsi vagyok élőben a kombi mutat-e olyan jól, mint a szedán.
Zsolt1552016-03-08 12:40:37 // 1989
Az a belépő modell, de van belőle 1,6-s benzines (110LE) és dízel (120LE) is. Még az is lehet, hogy később megkapja a Panda kéthengeres 0,9-s TwinAir Turbo motorját.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Zsolt1552016-03-07 17:56:58 // 1987
Marklar1552016-03-02 10:53:59 // 1986
Nincs irgalom. :D
tipoatti2016-03-02 08:43:10 // 1985
Irgalmatlanul kéne!!!
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Xixo2016-03-01 22:15:22 // 1983
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
VKG2016-02-21 09:40:31 // 1981
Akik nagyon jól nyomják a bmwvel.. ja várj csak: nem.is :D
Mire is akarsz kilyukadni? :D
Mire is akarsz kilyukadni? :D
.......................2016-02-20 22:35:35 // 1980
Azok a díszbuzik mint a Hamilton ,meg a többi a F1 ben akinek egy 75éves vén fószer diktál?
A 70es években kemény volt ,de megöregedtek ,velük a Ferka is
A WTCC az verseny ,ott kemény pilóták vannak
A 70es években kemény volt ,de megöregedtek ,velük a Ferka is
A WTCC az verseny ,ott kemény pilóták vannak
Liquid2016-02-20 22:30:45 // 1979
Már megint a szokásos demagóg dumád :D
Naés a fócvágennél még többen dolgoznak, mégis a Ferrari az ami a bugyit nedvesíti, ki gerjed egy Golfra?
A brand értéke nem az árbevétel és az alkalmazottak számától függ.... De igencsak szar dolog az rád nézve, ha ezt egy olasz autós fórumon kell neked bizonygatnom... :D
Naés a fócvágennél még többen dolgoznak, mégis a Ferrari az ami a bugyit nedvesíti, ki gerjed egy Golfra?
A brand értéke nem az árbevétel és az alkalmazottak számától függ.... De igencsak szar dolog az rád nézve, ha ezt egy olasz autós fórumon kell neked bizonygatnom... :D
4 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2016-02-20 20:56:09 // 1974
BMW mögött? Ezt hogy érted? A Ferrari kb. sose volt a BMW mögött... leginkább előtte mindenben :) Najó most ebben a félbuzi e-őrületben talán a bimmer többet virított eddig, de csak azért mert a kettő közül az a népautó, az olaszoknál nem fér bele az 1.5-ös turbomotor meg valami vellany, mert hülyének nézné őket a vevőkör.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Buksi2016-02-17 20:13:37 // 1971
Kíváncsian várom, hogy mi lesz belőle. Bár a V-motorok duruzsoló hangja hiányozni fog. :-)
Kazes☻2016-02-17 17:31:49 // 1970
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Inter156 (il mascalzone)2016-02-14 21:40:33 // 1968
Már nincs meg ! Egyszer svédből akartunk haza jönni vele muterral,aztán már az út elején valami gond lett,úgy hogy maradtunk,vagyis repcsivel jöttünk pár nap múlva :-)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Inter156 (il mascalzone)2016-02-14 20:58:50 // 1966
Hoppácska!
Muterom Pandájával sokat autózgattam anno,de az nem ilyen volt ! :-)))
Simán benne lennék !
Muterom Pandájával sokat autózgattam anno,de az nem ilyen volt ! :-)))
Simán benne lennék !
Kazes☻2016-02-14 18:41:46 // 1965
Egy ilyen Pandát azé' elfogadnék...

:)

:)
Marklar1552016-01-27 21:16:16 // 1964
Ha nincs rajta az embléma, így első blikkre. Nekem valami VW, vagy citrom ugrott volna be. ;)
Buksi2016-01-27 06:18:14 // 1963
Nem néz ki rosszul. 😉
Kazes☻2016-01-26 22:23:19 // 1962

Hmm... nem rossz kis platós...! :)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
VV62016-01-05 19:39:57 // 1960
Úgy van, ahogy mondod: zseniális. Nem erős, nem gyors, nem szól igazán szépen...mégis úgy érzed, hogy autóversenyző vagy az F1-ben...csak még jobb, mert fúj a szél is és érzed a bőröddel. A súlyelosztás meg annyira jó, hogy semmi félelemérzeted nincs az autóban, akárhogy táncol ide-oda... Reméljük, ilyen lesz az új Fiat-roadster is. Bár az MX5-ből is a két első széria volt az igazán jó, a harmadikban már megkezdődött a külvilágtól való elszigetelés.
Kazes☻2015-12-24 00:07:02 // 1958
Dévid2015-12-10 17:34:31 // 1957
Én nyáron szoktam olyat csinálni, hogy este ablak leteker, venti maximumra, a belső légterelők az arcomra, aztán ki az erdők közé, azt képzelve, hogy V6 Spiderrel tolom. :D
VKG2015-12-10 16:30:43 // 1956
Abüdöspicsába abba...
Tudok egy megoldást a szemkiszúrásra: T72. Azzal aztán nincsen ilyen jellegű gond, meg az árok sem jelent akadályt. Szerinted kanyarodni úgyis felesleges... :D Meg unalmas. Hát ha neked arra porcosodik, hogy húdegyoraan gyünnek az ottópályán a csíkok, akkor remek.
Másoknak meg arra, amikor augusztusban este 9-kor beülsz, kinyitod a tetőt(tetőablakot), lehúzod az ablakokat és hallgatod a motorhangot a Pilisben. És fúj a szél. Csak azért, mert jó. Nem azért, mert attól jobban tetszel a diszkóba' a jányoknak.
Ezek a dolgok nem számítanak. Az sem, ha egy alap 118d simán lenyom. Ki nem szarja le? :) Ő púposkodik, én jól érzem magam. Erre egy 1.6 Duetto is elég.
Tudok egy megoldást a szemkiszúrásra: T72. Azzal aztán nincsen ilyen jellegű gond, meg az árok sem jelent akadályt. Szerinted kanyarodni úgyis felesleges... :D Meg unalmas. Hát ha neked arra porcosodik, hogy húdegyoraan gyünnek az ottópályán a csíkok, akkor remek.
Másoknak meg arra, amikor augusztusban este 9-kor beülsz, kinyitod a tetőt(tetőablakot), lehúzod az ablakokat és hallgatod a motorhangot a Pilisben. És fúj a szél. Csak azért, mert jó. Nem azért, mert attól jobban tetszel a diszkóba' a jányoknak.
Ezek a dolgok nem számítanak. Az sem, ha egy alap 118d simán lenyom. Ki nem szarja le? :) Ő púposkodik, én jól érzem magam. Erre egy 1.6 Duetto is elég.
tipoatti2015-12-10 13:14:13 // 1955
Online tag
0
Vendég0
870
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Forma-1
- Zenebutik
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Tonale
- Spider
- Filmek
- Coffee - Minden ami kávé
- Oldtimer, youngtimer
- Retrovízió - A '70-es, ...
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas



