Fórum >> Egyebek >> Forma-1

SKrisz2005-06-19 20:06:36 // 1617
Biztos mindenki majd jól megmagyarázza hogy miért is volt faxa ez az egész, de akkor miért nem volt bojkott amikor a Bridge gumis autók sorra estek le a pályáról a defektes gumik miatt????
M-GEGE2005-06-19 20:06:19 // 1616
Vajon tudták Ecclestone-ék, hogy ez lesz?
Szilárd2005-06-19 20:06:14 // 1615
Legalább nyerhet a FERRARI:))))
ALFA75td2005-06-19 20:05:58 // 1614
Szerintem a jövő évi Indianapolis ezzel megpecsételte a sorsát
perdix1552005-06-19 20:04:53 // 1613
Lesz aki be is fejezi???? Mer akkor nem férnek el a dobogóra.)))))
Paco2005-06-19 20:04:29 // 1612
Nagyon durva...
SKrisz2005-06-19 20:04:04 // 1611
ILYEN A MESÉBEN NINCS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
M-GEGE2005-06-19 20:03:41 // 1610
Bazze!
SKrisz2005-06-19 20:03:39 // 1609
6 autó rajtolt el!!!!!!!!!!
Szilárd2005-06-19 20:03:14 // 1608
Ez kész cirkusz...
SKrisz2005-06-19 19:19:28 // 1607
Kapta kötelező használatra. Ez olyan mint a rolex. Kapod, hordanod kell. Alfa GTA, kapod, használnod kell és még sz@rrá is keresi magát vele...
SKrisz2005-06-19 19:18:09 // 1606
Most akko' mi a fax van??? Lehet, hogy nem lesz futam? Vagy félreértettem valamit? Az F1 lassan már nem száguldó, csak simán jelzők nélküli cirkusz...
2005-06-19 18:53:22 // 1605
Namost mi van a gummákkal? Indulnak nem indulnak?
2005-06-19 18:51:09 // 1604
Nekem úgy rémlik, kapta. Sz@r lehet neki. :)
Tom122005-06-19 17:39:30 // 1603
Valami Fiat Multipla-val is láttam a feleségét /TV/ a gyerekeket "cipelni". Az biztos csak a "bevásárló autó".:)
Tom122005-06-19 17:36:34 // 1602
A képek a "vásárláskor" készültek. Kár, hogy engem nem köt szerződés, hogy "csak" ilyenekkel járhatok...:)))
SKrisz2005-06-19 17:29:13 // 1601
Ez messze nem izlés. Suhamért szerződés köti. Egyébként ez a kék GTA a "családi" autó és sajátja!:)
BF1562005-06-19 17:25:25 // 1600
Húúú de gáz nem fusssa ferkára!!! :D
Tom122005-06-19 17:19:10 // 1599
Ez már volt itt?

...azért van ízlése...:))
lac1462005-06-19 13:53:37 // 1598
Köszi! De lejebbnézhettem volna!:) Mindenesetre lényeg, hogy mindketten ott vannak.
Tom122005-06-19 13:47:28 // 1597
"1591" Egyébként kb. 15 éve nem volt ilyen, de én is lemaradtam:(
Tom122005-06-19 13:46:07 // 1596
Kimi győzelmi mámorban:))

Van egy videó is, de azt nem lehet ide felrakni... /vagy igen?/
...jó buli lehetett:)
lac1462005-06-19 13:37:41 // 1595
Sziasztok! tegnap sajnos lemaradtam az időmérőről. Honnan indulnak a Ferrarik?
Tom122005-06-19 13:36:28 // 1594
A Toyotának úgy általában /nem csak F1/ "jót tesz" az amerikai levegő...:)))))
SKrisz2005-06-18 23:36:40 // 1593
Serintem ez alapján az 1 kör alapján messzemenő következtetéseket levonni még nem nagyon kellene... Persze nem lenne baj, ha lenne még egy ütőképes csapat a cirkuszban!:)))
Buves2005-06-18 23:28:10 // 1592
Hát ez a TOYOTA odaért. Már egy pár éve várjuk, hogy mutasson valamit!?
Inner Circle2005-06-18 23:04:45 // 1591
Nem az időmérőn gond a kicsi tank, hanem a versenyen. A mostani rendszerben senki sem tankol annyit, amennyit akkor tankolna ha a pole-ba kerülne és utána még vehetne fel benzint. Néhány csapatnak elég nagy ehhez a tankja, másoknak nem, és ezek nyilván nem akarnak kicseszni magukkal. (Régebben volt olyan, hogy a McLaren csak azért jött ki tankolni, mert a szabályok szerint muszáj volt, amúgy végigment volna egy szuszra.) Ráadásul a nagyobb benzinterhelés nagyobb igénybevételt jelentene a gumikon (ld. mennyit szenvedtek a Renault-k Monacóban), amikkel már így is baj van...
someq-1472005-06-18 20:48:54 // 1590
Itt az időmérő erdménye: 1 Trulli | Toyota 1:10.625 +00:00.000 +00:00.000 2 Raikkonen | McLaren 1:10.694 +00:00.069 +00:00.069 3 Button | B.A.R 1:11.277 +00:00.652 +00:00.583 4 Fisichella | Renault 1:11.290 +00:00.665 +00:00.013 5 M Schumacher | Ferrari 1:11.369 +00:00.744 +00:00.079 6 Alonso | Renault 1:11.380 +00:00.755 +00:00.011 7 Barrichello | Ferrari 1:11.431 +00:00.806 +00:00.051 8 Sato | B.A.R 1:11.497 +00:00.872 +00:00.066 9 Webber | Williams 1:11.527 +00:00.902 +00:00.030 10 Massa | Sauber 1:11.555 +00:00.930 +00:00.028 11 Montoya | McLaren 1:11.681 +00:01.056 +00:00.126 12 Villeneuve | Sauber 1:11.691 +00:01.066 +00:00.010 13 Zonta | Toyota 1:11.754 +00:01.129 +00:00.063 14 Klien | Red Bull 1:12.132 +00:01.507 +00:00.378 15 Heidfeld | Williams 1:12.430 +00:01.805 +00:00.298 16 Coulthard | Red Bull 1:12.682 +00:02.057 +00:00.252 17 Monteiro | Jordan 1:13.462 +00:02.837 +00:00.780 18 Albers | Minardi 1:13.632 +00:03.007 +00:00.170 19 Karthikeyan | Jordan 1:13.776 +00:03.151 +00:00.144 20 Friesacher | Minardi 1:14.494 +00:03.869 +00:00.718 21 Doornbos | Jordan no time + +
Apacs2005-06-18 08:23:03 // 1589
Ez igaz, de csk úgy hozhatnak új szabályokat, hogy mind a 10 csapat rábólint. Remélem nem saját maguk ellenségei....
Apacs2005-06-18 08:19:47 // 1588
Vissza lehetne térni a 12 köröshöz hiszen szerintem az a korrekt, ha mindenki üres tankal megy! Majd utána tankolnák fel a kocsikat mint régebben.
someq-1472005-06-18 06:22:08 // 1587
Az öregmotoros:

zolee1452005-06-17 11:37:45 // 1586
Balage! Te valami hekker vagy hogy mindig tudod ha emilem jön??? :))))))))))
zolee1452005-06-17 11:36:33 // 1585
én ugyanilyen mappákat küldözgettem Neked, akkor máshol lehet a hiba... mondjuk ha a sorrendet betartod, de az én mappáim számát átírod ezekre a számokra??? lehet hogy a progi mappanevek (vagyis számok) alapján keresi a mentéseket...
Slowfeet2005-06-17 11:04:44 // 1584
Persze, hogy van korlátozás, de amit ez a tervezet jelenti, hogy az autógyárak (merhogy csak azok vannak) közötti versengést meg kell szüntetni, mert x autógyár többet költ, akkor jobb (ferrkánál ez idén, toyotánál meg még idén se igazán látszik) az autója, de nem hiszem, hogy a zóber meg a jordán-oroszmaffia autói ezektől a szabályoktól a dobogó tetejére kerülnének, de még csak azt sem, hogy a jelenleginél sokkal szorosabb legyen a mezőny, az viszont elérhető vele, hogy ne a csapat felelőssége legyen, ha bedöglik az autója...
Balage2005-06-17 10:55:50 // 1583
Drótpostád érkezett Zoli!
zolee1452005-06-17 10:21:28 // 1582
pont arra a szitura nem emlékszem, mármint maga a futam az úgy megvan, csak a veszekedés tárgya nem tiszta. Öregszem:)))
Inner Circle2005-06-17 09:53:08 // 1581
Akkor nem, de pont 2003-ban Magny-Cours-ban piszkosul összeveszett a csapattal, mert nem hagyták nyerni. Mondjuk abszolút nem volt igaza, de ez az ilyen déli népeket egyáltalán nem szokta érdekelni :-)
Inner Circle2005-06-17 09:50:44 // 1580
Na, na, sok mindenről elmondható hogy "csak a bevétel", de ezt most egy kissé fura érvelésnek érzem... "közvetítéseket birtoklók, slec meg ilyen fikakupacok meg azt akarják, hogy dőjjön a gempa, így aztán nem a technológia, meg a motorsport érdekeit nézik, hanem, hogy mi kell a nézőnek." Hát ez elég természetes, inkább az lenne a furcsa ha egy nézők által fenntartott, gyakorlatilag cirkuszi játéknál nem azt néznék, hogy mi kell a nézőnek! :DDD Nem tudom pontosan, mit értesz a "technológia és a motorsport érdekei" alatt. De a technológiai fejlesztést már vagy 30 éve folyamatosan korlátozzák az F1-ben, sőt már a háború előtt betiltottak ezt-azt. Ha nem tennék, akkor 3000 lóerős gépek mennének irtózat szárnyakkal és aktív futóművel... A sport érdeke meg hosszú távon az, ami a nézők érdeke, különben nincs érdeklődés a sport iránt, nincs pénz és elhal a sport. Az F1 azért népszerű, egyáltalán te is azért tudsz róla, mert a nézők érdekeit tartották szem előtt. Ha nem tették volna, akkor most nem lenne F1 és te nem háborodhatnál fel hogy miért a nézők érdekeit nézik :DDD "Ha a nézők mondjuk azt imádnák, hogy mekkora farka van a pilótáknak, tutti lenne underwear cam," Á, ahhoz nem kell underwear cam, Kimi állítólag egy finn éjszakai bárban full benyomva elővette az ezredest és lobogtatta a bárhölgyeknek, volt egy kis balhé belőle :DDD
zolee1452005-06-17 09:50:35 // 1579
azért 2003-ban nem volt olyan nagyon sikertelen Montoya... Persze Kimi helyzete tényleg más, én a helyében felszálló ágban nyugodt csapatháttérrel nem igazán váltanék. Egy biztos, mi csak azt látjuk amit megmutatnak nekünk...
zolee1452005-06-17 09:48:13 // 1578
nem hiszem hogy van olyan F1 fanatikus aki végig tud "izgulni" másfél-két órányi monoton körözést, ahol mindenki egy kicsit elhúz az előttelévőtől, és semmi nem történik!
Inner Circle2005-06-17 09:44:31 // 1577
De Montoya szinte semmit nem ért el a Williams-nél, összeveszett a csapattal és a BMW-nek is a töke tele volt velük. Rajkóra és a McLarenre ezek egyike sem áll!
zolee1452005-06-17 09:42:04 // 1576
azt mondtam, hogy hallottam, nem azt hogy elhiszem. Bár Montoyával hasonló eset volt, már minden jólértesült tudta, és mindenki csak nevetett, aztán most mégis a Mclarennél van... :)
Slowfeet2005-06-17 09:39:59 // 1575
Szerintem itt csak lóvéról van szó. A hard core tifoso-k, Shclachtenbummlerek, fanok le se vannak sz..va, a nézők 75 százaléka viszont azt akarja látni, hogy pankráció megy a pályán, kemény előzésekkel és test-test elleni harccal. A közvetítéseket birtoklók, slec meg ilyen fikakupacok meg azt akarják, hogy dőjjön a gempa, így aztán nem a technológia, meg a motorsport érdekeit nézik, hanem, hogy mi kell a nézőnek. Ha a nézők mondjuk azt imádnák, hogy mekkora farka van a pilótáknak, tutti lenne underwear cam, az biztos, ha meg azt szeretnék látni, hogy ki milyen ügyesen manőverezik a boxban, bevezetnék a kötelező utánfutót az F1-es kocsikra. Ha meg a dízel fölényes győzeleme lenne a fontos a benzines felett, akkor minden rajt előtt egy perces néma izzítást jáccanának, Rudolf Diesel emlékére. Csak a bevétel....szerintem...:)
Inner Circle2005-06-17 09:38:54 // 1574
Én is hallottam reggel, rögtön azután mondta a rádió hogy "Nem lesz gázáremelés" (tényleg!) :D
Inner Circle2005-06-17 09:37:23 // 1573
Az edzésekkel régen az volt a baj, hogy volt hogy háromnegyed óráig nem ment ki senki és a TV-sek őrjöngtek, hogy senki sem nézi őket. A Forma-1 pénze nagyrészt a TV-ből jön, úgyhogy ezt méltányolni kellett (eredetileg a Safety Car is a TV-sek miatt lett beiktatkva). Szerintem mondjuk úgy lehetett volna, hogy a 12 kört leosztják az 1 órán belül, hogy mondjuk ha nem mégy az első 30 perc alatt 4-et, akkor azok a köreid elvesznek! Ehelyett jött az egykörös rendszer, amit az oválpályákról vették át, de ott enyhén szólva más okokból használták... nem csoda, hogy itt nem jött be. Viszont a kis csapatok örültek neki, mert a régi rendszerben a kutya sem mutatta őket, így meg végig adták az egész körüket. És mivel változtatni csak egyhangúlag lehet, a kis csapatok foggal-körömmel védik az így megszerzett reklám-idejüket. Egyébként a 12 köröshöz nem is lehetne most rögtön visszatérni, mert az autókat ehhez a rendszerhez építették. Mivel most kevesebb benzinnel indulnak a versenyen mint régen (amikor üres tankkal kvalifikáltak aztán lyól megtankolták őket), egy részüknek túl kicsi a tankjuk.
zolee1452005-06-17 09:34:04 // 1572
a rádióban (ami csak kicsit hitelesebb mint a Blikk) azt mondták, hogy szóban már meg is állapodtak Kimi meg a Ferka.
Inner Circle2005-06-17 09:31:54 // 1571
Nyugalom, kollegák. Először is ha a GPWC bejön (és a többi csapatnak elég rosszul esett, hogy a Ferrari ismét primadonna-szerződést írt alá a FIA-val) 2008-ban talán nem is lesz F1, legalábbis nem úgy ahogy eddig megismertük. Másodszor is IDÉNRE hasonlóan radikális ötletekkel jött a FIA, amit a csapatok aztán szépen kiheréltek. Harmadszor is ebben a javaslatcsomagban igen sok nagyon, nagyon jó ötlet van, sőt: létfontosságú változtatások. Slick, kézi váltó, manuális kuplung, szélesebb autók, egyszerűbb aerodinamika (bár a diffúzort is betiltanák!), egy gumi - ezek mind nagyon jót tennének az F1-nek. Az egyenváltót teljesen biztosan megfúrják a csapatok, szerintem az egységes ECU-t is. Mással mi bajotok van?
Inner Circle2005-06-17 09:27:30 // 1570
Nem is fogsz találni mert ez 99% kamu :DDD Semmilyen hiteles forrás nem tud róla, egyedül egy finn lap, vagy rádió vagy mifene hozta. Ott is van Blikk... Persze lehet igaz is, de elenyésző az esélye. Most kezdődik az F1-es "silly season", amikor minden pilótát híbe hoznak minden csapattal... Az összes közül Raikönnen és Alonso csapatváltása a legvalószínűtlenebb, és Schumacher is ide számítana, ha nem rebesgetnék hogy visszavonul, mert ők hárman azok akikbe tiszta szívvel szerelmes a csapatfőnökük :D Rajkót egyrészt nem tartom akkora gennyládának hogy így hátba döfje Ron Dennist és a McLarent, másrészt nem tartom annyira hülyének hogy ezt a VB ilyen kiélezett helyzetében tegye. Mi lenne utána a csapat moráljával?... Ami a dolog mellett szól az az, hogy Adrian Newey, a McLaren főkonstruktőre rövidesen nyugdíjba megy, és ki tudja, milyen lesz a csapat utána. Csakhogy a Ferrari csapat 2006 végén valószínűleg úgy, ahogy van, nyugdíjba megy, legalábbis aki számít... Brawn, Todt, Byrne és Schumacher nélkül a Ferrari esélytelen az eddigi domináns szerepre. Már az idei autón is meglehetősen látszik, hogy nem Byrne, hanem az ifjú titán tervezte... Byrne-t vissza is hívták hogy csináljon valamit a tragaccsal, de ehhez már egy kicsit késő van. Szóval a Ferrari elég jó esélyekkel összeragaszthat egy jó autót jövőre, de utána már nem nagyon lesz mire támaszkodniuk. Rajkó elég hülye lenne, ha beleugrana ebbe a bizonytalanságba.
Apacs2005-06-17 09:27:08 // 1569
Hát nagyon remélem, hogy a Ferrari nem bólint rá ezekre az idióta szabályokra. 1 csapat vétója is elég. ényegében GP2 szintjére süllyesztené az F1-et....rémálom ami az utóbbi időben történik. Miért nem lehet 2*1 órás edzéseket vezényelni mint annakidején? Mindenki annyit ment amennyit akart vagy még a 12 körös is jó volt. Ezt a gumicsere mentes dolgot is csak akkor lehetet volna bevezetni, ha 1 gyártó van. Standard gumikkal nem lennének rákényszerítve a gyártók a határokon való "játékra". Nem lesz ennek jó vége túl sokat változtattak és nem jó irányba szerintem.....
zolee1452005-06-17 08:05:37 // 1568
rendeztek már az F1-ben futóversenyt! Meg fogsz lepődni: Frank Williams nyerte! (persze még a balesete előtt)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak