Fórum >> Egyebek >> Forma-1

Satti2006-03-27 18:09:35 // 7055
Ez a kavarás a motorokkal,kb.olyan jól áttekinthető,mint a mostani időmérő,sok embernek.Nagyon változtatni akarnak 2008-tól sok mindent,lesz ez a súlybűntetés is,bár lehet az még mindig jobb,mint most a 10 helyes bűnti.
Ferke2006-03-27 17:13:08 // 7054
Ja, néztem az eredeti nyelven is, elég gáz, ahogy lefordították.:)
Inner Circle2006-03-27 17:10:02 // 7053
A fordítás a szokásos színvonalat hozza, most is van egy igazi gyöngyszem: "A motorok sebességének limitálása." Jaj. A módosítások közül kimaradtak az injektorcsúcsok, a hengerfejet pedig nem lehet fejleszteni, csak olyan mértékben módosítani, amit a többi elem fejlesztése feltétlenül megkíván. A "portok" a henger ki- és beömlőnyílásai, amit a szelepek (kétütemű motornál a dugattyú) lezárnak / megnyitnak. A Mercedes, a BMW, a Honda és a Toyota még nem kommentálta a dolgot.
Ferke2006-03-27 17:02:44 // 7052
Na, itt vannak a további változások, lehet megint kalkulálni..:)
SzJ2006-03-27 10:23:34 // 7051
7025-ös hozzászólás.
Csöri2006-03-26 18:26:55 // 7050
Ma a retek klubbon volt forma 1 magazin. Képzeljétek végre Schumiék nem valami OFFos ajudival járnak a versenyeken kívül, hanem már jutott neki Maserati is.:) Tudnak élni.:) (végre)
ruszman2006-03-24 11:57:35 // 7049
aha! :))))))
ruszman2006-03-24 11:57:15 // 7048
aha! :))))))
Inner Circle2006-03-24 11:48:24 // 7047
Nem kell ahhoz hasonmás, bőven elég, ha tényleg lelassul Alonso :D (Fisichella meg sajnos tényleg lelassul, szerintem idén is egy tonna szívás vár rá.)
TarP2006-03-24 11:47:39 // 7046
Tudod Te azt, hogy az NCAP gyalogos elütési teszten nem kapna csillagot egyik sem, ami fenn-hordja az orrát?! :)
Inner Circle2006-03-24 11:46:47 // 7045
Tavaly egyáltalán nem ilyen volt, ez az MP4/20 orra: Ez a keskeny orr a kudarcra ítélt 2003-as MP4/18-ason mutatkozott be (ami helyett az MP4/17D igen vitézül helytállt), erről is nevezték Hangyásznak: Végül sose látott versenyt, de ha most megint elővették a Hangyász-koncepciót, akkor ezek szerint nem az orra miatt maradt a tesztpályán.
ruszman2006-03-24 11:44:33 // 7044
nekem is jobban bejönnek azok amik "fenn hordják az orrukat". a mercié nekem úgy fest mit a macskanyelv csoki.. persze nem ez a lényeg tudom de akkor sem teccik.. :)
TarP2006-03-24 11:43:22 // 7043
Ne félj, izgalmas lesz, most elég sokan érzik magukban a lehetőséget a VB címre és ez jó! (Nem úgy, mint amikor egy csapat, vagy egy pilóta uralkodik minden futamon...) Ha meg nem eléggé, meghívják a sztárokat, hogy őket mutassa a TV... Mint egy story-magazin: Chuck Norris és Kóbor Zsazsa románca a pálya szélén :)
Tedi2006-03-24 11:42:51 // 7042
Elhiszed nekem, hogy nagyobb szívrohamot kapna, ha azt látná, hogy a kis csókosa, az Alfonzó lelassult? :)) Ergó kell egy Renault hasonmás is :)
BadBoy2006-03-24 11:40:57 // 7041
Motor megbizhatóságilag már tényleg nagyon jól áll a merci, de még a külső tényezőket kellene valahogy befolyásolniuk.
Mike.2006-03-24 11:40:10 // 7040
Én nekem a Ferrarié tetszik és nem csak kötelességből, de a mercié is jól sikerült. Nekem tetszik az is. :-)
Inner Circle2006-03-24 11:39:55 // 7039
Viszont épp ezért könnyen meg lehet különböztetni a Midland-től. Na persze nem Paliknak. Iszonyat hogy mennyire összekeveri a gépeket, a BAR-t az Agurival, a Midlandet a McLarennel. Kéne már egy full piros autó is a mezőny végére, hogy minden alkalommmal amikor meglátja, szívrohamot kapjon hogy "Lassú, Schumacher lassú, áááá..."
Tedi2006-03-24 11:39:38 // 7038
Tavaly is kb. ugyanígy nézett ki. Rondának lehet, hogy ronda (nekem semmi bajom vele), de ha működik, akkor ki nem szarja le? :)
BadBoy2006-03-24 11:38:46 // 7037
Nem a szépség a lényeg, hanem a stabilitás.
Inner Circle2006-03-24 11:37:30 // 7036
De közben a McLaren is 1800 km-t nyomott le egy motorral. A McLarn még nagyon jó lesz idén, persze először eljátsszák a szokásos trükkjüket: év elején rongyosra veretik a seggüket, mondván hogy "innen szép nyerni". 2000-ben is ezt csinálta Mika, aztán 2005-ben Rajkó, és végig futhattak a pontjaik után, hogy a végén épp csak lecsússzanak.
count M2006-03-24 11:34:52 // 7035
Azé ilyenekbe belekötni... ez talán nem szépségverseny. :) (Nekem amúgy tetszik, bocs. ;))
BadBoy2006-03-24 11:33:53 // 7034
Bocs, rosszul fogalmaztam, nem a versenyzők számára, hanem a nézők számára unalmasabb. (Lehet csak én vagyok igy ezzel, ez a véleményem)
BadBoy2006-03-24 11:32:22 // 7033
Inkább egy egyenletes 2-4 között lenni, mint 1-nek lenni minden második és harmadik futamon, de ezek között a futamok között egy pontot sem szerezni. Ez a helyzet volt Talmával is a tavalyi évben (tudom nyert 3 futamot), de elég kiegyensúlyozott volt a teljesitménye, az év nagyrészében.
ruszman2006-03-24 11:30:25 // 7032
a mercinek a csőre nagyon béna lett nem? hogy néz má' ki? :)
TarP2006-03-24 11:28:23 // 7031
Az, hogy mennyire izgalmas az F1, nem a versenyek számától függ, hanem a pilótáktól, szabályoktól, autók közötti különbségektől... Szóval jobb a több futam, mert így egyszer-egyszer mernek majd kockáztatni, hiszen elég sok verseny lesz helyrehozni. Bár ezen gondolkodjatok, lehet, hogy pont a folyamatos 2.3.hely jobb, mint pár 1., meg pár kiesés?
BadBoy2006-03-24 11:18:22 // 7030
Szerintem, meg nem lessz jó a 20 futamos idény. Nekem már néha ez is nagyon unalmas. A 16 futamos idények jók voltak, mer akkor az ember alig várta, hogy teljen el az a 2-3 hét a két futam között, és újra látni akartam a versenyt. Most néha meg sem nézem, mert már sok.
SzJ2006-03-24 08:13:50 // 7029
http://www.formula.hu/index.php?lap=cikk&id=6719 Rajtautomatika a Renaultban?
Zsolt1552006-03-24 07:06:53 // 7028



A 2006-os Forma 1-es autók.
Satti2006-03-23 19:37:04 // 7027
Az is jó lesz,hogy 2008-tól 20 futam lesz egy szezonban,és lesz majd súlybüntetés.Még nagyobb változások lesznek valszeg attól az évtől,de az még odébb van.
Satti2006-03-23 19:35:17 // 7026
A másik finn csodagyerek is egész jó,a mostani Paul Ricardon zajló teszten,Ő volt folyamatosan a leggyorsabb,miközben két teljes versenytávot nyomott le,ez nem rossz teljesítmény.A jövő évtől Kovalainen-nel is számolni kell,jó lesz.
Ollah2006-03-23 08:31:44 // 7025
Látványos F-1 baleset, csak erős idegzetűeknek!

SzJ2006-03-22 10:32:40 // 7024


Nemcsak Alfája van Massának és Shuminak.
TarP2006-03-22 08:56:57 // 7023
Természetesen még párszáz paraméter, mint az olajfilm vastagsága a hengerfalon, meg az átöblítés, meg a szelepegybenyitás... Csak annyit akartam írni, hogy attól, hogy egy motor magasabb frekvencián üzemel, még nem tudod meg, hogy erősebb, jobb motor-e, mint a másik. Példa: a 12 hengeres motorok elvileg nagyobb teljesítményűek voltak a 10 hengereseknél, de hatásfokuk a több henger+lehúzógyűrű...súrlódásából adódóan rosszabb volt.
Whiteskull2006-03-22 08:13:58 // 7022
Hát a nyomaték inkább csak végererdmény lesz, majd egy másik számításban. Ha jól tudom akkor fordulatszám, sürítési végnyomás és talán a lökettérfogat számít. :)))
TarP2006-03-22 08:11:54 // 7021
A teljesítményhez úgy emléxem kell még valami fordulatszámon túl...pl NYOMATÉK. Aztat hogyan mérték a superhero-k a pálya széléről? A magas fordulat viszont a magas üzemanyagfogyaszást is maga után vonja.
someq-1472006-03-22 07:21:20 // 7020
"A grandprix.com szerint a sepangi időmérő edzésen elvégzett hangfrekvenciás mérésekből az is kiderült, hogy a mezőny két legerősebb V8-as hajtóműve a Mercedes-Benz FO108S jelű egysége és a Cosworth CA2006 Series 2-ese. A német egység 19700-as percenkénti fordulatszámmal üzemelt a kvalifikáción, míg a brit erőmű 20000-nél is többet fordult percenként." hmmmm nem is rossz!!!:-)))
mesa2006-03-22 00:16:51 // 7019
Nem, csak nagypofájú Briós Jóska jelentette ki, hogy ha beszó' a Renyónak, akkor +10% ktg. simán megvan. Okosan elgondolva, tudjuk, Alfonsó nincs túlfizetve. Gondolják, hogy lószar+10% -ért majd odamenne a Kimi ? muhahahaha
Whiteskull2006-03-21 20:41:18 // 7018
Már-már én is sajnálom őket. :))
Satti2006-03-21 20:38:30 // 7017
Tényleg röhej,hogy szinte,már csoda,ha csak úgy simán lezajlik a Mclarennél a hétvége,jó eredménnyel,bajok nélkül.Tavaly Montyba kétszer is belementek úgye hátúlról,ebből az egyik a dobogós helyezésbe kerűlt Spa-ban.
Mike.2006-03-21 19:45:53 // 7016
Majd jön Klien vagy valaki más és kiüti alóla. :-D Már azért kell imádkozni a rajongóknak, hogy az edzésen menjen szét a gép, és így a végéről még van esélye a dobogóra. :-)
Satti2006-03-21 19:41:52 // 7015
Dela Rosa 155 kört ment a 4108 méteres pályán,most minden gond nélkül,ami nem rossz.Remélhetőleg Kimi alatt is így marad a verda.
Satti2006-03-21 19:36:03 // 7014
A Mclaren már meg is kezdte tesztelést Paul Ricard-ban,nagyon készűlnek a fiúk,hátha sikerűlne összehozni vmit Melbourne-ben.
Mike.2006-03-21 19:31:14 // 7013
Sajnos te már nem vagy muris! Vedd már észre magad! Csak kötekedsz itt mindenkivel meg nagy pofával beszólsz itt többünknek! Ami zöld, te biztos, és csak te, rögtön beakarod bizonyítani, hogy az kék. Ráugrasz minden témára amivel fikázni lehet mint gyöngytyúk a langyos takonyra. Nem kérem a komentálásodat és a hsz.-eimre sem kell reagálnod. :-((((
Satti2006-03-21 19:29:48 // 7012
Nekem az a véleményem,hogy Fisca örülhet ennek az évnek a Renaultnál,mert köv.szezonban már nem lesz itt,a VB megnyerésére meg sztem nincs esélye,annyira nem jó,már volt bőven ideje,hogy bizonyítson.Alonso mellet meg főként nem lehetne Ő a bajnok,azt a kis spanyol úgysem hagyná.
Inner Circle2006-03-21 19:24:07 // 7011
Azt írták, hogy Rajkó szerződtetése nem lenne olcsó, de ki tudnák fizetni - kérdés hogy akarják-e. Szerintem még nincs lejátszva a kérdés, Fisichella teljesítményén sok múlik. A Renault-nak az lenne az igazán tuti, ha ezt a VB-t meg lehetne nyeretni az olasszal, nehogymá' Alonso a McLarenhez vigye az 1-es rajtszámot! Ha Fisichella a következő néhány futamon is pariban lesz Alonsóval (ami a tavaly pechszériáját tekintve nem valószínű) akkor nehéz lesz őt kitenni a csapatból.
Inner Circle2006-03-21 19:20:45 // 7010
Mosakszol, mint a tengerimalacom, igaz hogy ő murisabb közben (azért te is elég muris vagy) :-) Nehéz elismerni, mi?
Satti2006-03-21 17:46:28 // 7009
Annyi szó esett már erről a szárnykérdésről,hogy lassan repűlőt is tudnánk tervezni:)Más téma:Olvastam,hogy a Renault már Monacoban,vagy rögtön utána bejelenti a 2007-es felállását,bár gondolom,már tudják pontosan,mi,hogy lesz,mondjuk 100%-os semmi nem lehet.
Ferke2006-03-21 17:16:33 // 7008
Ááá, még mindíg ez a téma? Hány hét múlva kell visszajönni, hogy más legyen?:)))
Mike.2006-03-21 17:14:47 // 7007
Nem veled értettem egyet!!! Ezt az egyszerű esetet te bonyolítottad túl. Neked az egy pohár vizet is sikerűl felkavarni.
Inner Circle2006-03-21 17:09:52 // 7006
(És milyen vicces, hogy senkit nem érdekel az hogy a McLaren és a BMW szárnya is gyanús - de azért én vagyok a hibás, mert csak a Ferrariról van szó. Nagyon LOL )
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak