Fórum >> Egyebek >> Forma-1

Satti2006-03-20 20:33:16 // 6992
Redbull ferrari KO.Az egyik/Klien/ cseszte el úgye,Kimi versenyét:
mesa2006-03-20 20:25:57 // 6991
Fry jobban teszi, ha megtanul számolni, most épp hánymükdödő benzintakja van a r(H)ondáknak :))
Satti2006-03-20 20:13:58 // 6990
Nem tudom,korábban volt-e róla szó,de most olvastam,hogy Fry már rázza a lábát,reméli a FIA betiltja a hajlékony szárnyakat,ezzel szemben a Ferrarinál,azt mondták,nem cserélik le a kérdéses alkatrészt,csak akkor,ha a FIA hvatalosan így határoz.
Satti2006-03-20 19:47:23 // 6989
Hello mindenki,látom megy az észosztás rendesen,igaz valamivel csak el kell ütni azt a 2 hét időt,amíg jön a köv.futam:))
Mike.2006-03-20 19:43:51 // 6988
Perszeeeeee. Az csak egy új vitaindítási kísérlet volt. Lassan nem lesz senki aki szóba áll vele. :-))
Alfista2006-03-20 19:34:37 // 6987
Látom szemorvosnál voltál, levették a hályogot! :))))))))))))))))))))))) Nem jobb így?! :)))
mesa2006-03-20 15:14:32 // 6986
Arra én már nem emlékszem. Barrichello alatt megvolt már ? Lehet csak ennek köszönhette, hogy tehetségesnek tartották ?! :D
Inner Circle2006-03-20 15:07:02 // 6985
Beszélgessünk inkább a Stewart-Ford 2000-es illegál kipörgésgátlójáról? Nekem nyolc :D
Inner Circle2006-03-20 15:05:38 // 6984
A Williams-es tippem gyengül, mert már a McLarent is hírbe hozták. (Őrájuk azért nem gondoltam, mert azt hittem, ennél a szánalmas majomkodásnál többre lennének képesek egy illegális elemmel.) Állítólag Melbourne-re ők is kicserélik a szárnyat.
Alfista2006-03-20 14:53:05 // 6983
Mindenképpen nyersz, mert így elmarad a lehülyézés! :-)))
mesa2006-03-20 14:40:56 // 6982
Én feladom... IC-t egy faládába, és kiküldöm az FIA igazgatóságába, ingyen ellenőrnek ! :DD
mesa2006-03-20 14:39:40 // 6981
ha az a kis darabka onnan nem hiányozna (aerodinamikailag jelentéktelen darabkra!), akkor a szárny máris nem flexelhetne Vagy mégis. Szerintem te ehhez kevés vagy - meg ne sértődj -, hogy eldöntsd, csak úgy lehet megoldani a flexibilitást ;D Meg lehet oldani például gyenge oldalfallal is, ahogy áll. a Renault tette. Végtelen a variációk száma, csak a furfang számít...
TarP2006-03-20 14:39:04 // 6980
Add fel baze. Add fel. :)
mesa2006-03-20 14:36:38 // 6979
Ki mondta, hogy A) 10 centit és B) egyáltalán meghajlik? A 10 centit én, a B) -t te, még mindig tőled idázek : a teszten X mm-t lehajolhat, a versenyen nem deformálódhat
Inner Circle2006-03-20 14:28:37 // 6978
Szomorúan látom hogy terelsz, mint Bodri a nyájat... Először: ki mondta, hogy a Williams szabályos? Asszem eddig egyesegyedül én tippeltem, hogy pont a Williams szabálytalan... semmi vész, előfordult már mással is hogy árnyékra vetődött, neked se rovom fel... :D Másodszor: az az elem nem oszt, nem szoroz; a kérdés az, hogy a szárny alsó bekötése flexibilis-e. A Ferrarinál igen, és a hiányzó elem csak azért kérdéses, mert ha az ott lenne, akkor nem számítana az alsó elem flexibilissége. Így viszont kétségtelen hogy szándékosan csinálják. Ugyanis ha az a kis darabka onnan nem hiányozna (aerodinamikailag jelentéktelen darabkra!), akkor a szárny máris nem flexelhetne. Nálad a "hiányzó kis darabka" van vagy fél méter :D
Inner Circle2006-03-20 14:22:02 // 6977
Hát ha nem akarod hogy lehülyézzelek, akkor ne szólíts fel arra hogy különbséget tegyek két azonos dolog közt :P "Értem. Szerinted ilyen technológiailag megoldható?" Természetesen. "a méréskor meghajlik 10 centit, de vasárnap a versenyen megmerevedik," Ki mondta, hogy A) 10 centit és B) egyáltalán meghajlik? A) 5 és 10mm-es tűréshatárok vannak, a hátsó szárnynak konkrétan 5mm-t néznek el, ha megterhelik 50 kilóval. B) Nem kötelező annak a teszten sem meghajlania. Léteznek olyan anyagok, amelyekkel ez megoldható - más kérdés hogy ezek nehezebbek és lassabb lesz tőlük az autó... hát igen, azt eddig is tudtuk, hogy a szabályt akkor érdemes megszegni, ha az autó gyorsabb lesz tőle!
BadBoy2006-03-20 14:07:46 // 6976
Azt gondolom, hogy nem az irodákból kellene kitalálni ezeket a szabályokat, henem a csapatokkal egyeztetve, tanácsokat kérve. Ez volna a helyes út, hogy ki tudják küszöbölni ezeket a félreértéseket. És mind ezt egy szezon előtt nem a második futam után!
Alfista2006-03-20 14:07:02 // 6975
Ha így megy tovább, ami késik, nem múlik! :-)))))
mesa2006-03-20 14:06:16 // 6974
Nem csak nem akartam azt írni, hogy ugatnak.

Elfelejtettél értelmes választ adni a képillusztrációs hszem mellé.

Most pótolhatod az erre adott magyarázatoddal.
Szerinted a probléma az, hogy a Ferrari felső pagoda szárnya nincs az orrkúphoz rögzítve, így flexibilis, nem fix.

Tessék a Williams autója :

Szeretném, ha elmagyaráznád, ugyan itt hol van rögzítve ez az elem, mert szerintem -ahogy én látom-, nem végződik sehol, a levegőbe mutat, kvázi lehet flexibilis is...

Tessék, csak tessék
Inner Circle2006-03-20 14:02:54 // 6973
Végülis így igaz. Azért vicces ez a történet, mert 2000-ben Brazíliában Coulthardot simán kizárták a második helyről (?) azért, mert az első szárnyának az egyik oldala néhány centit lejjebb volt. Ott a FIA egyértelműen közölte, hogy nem érdekli hogy szar volt a pályaburkolat meg hogy rezeg a szárny, attól nem lenne szabad elállítódnia, és kész.
mesa2006-03-20 13:59:44 // 6972
Nézd, én téged még nem hülyéztelek. Szerintem ezt tartsd tiszteletben te is. a teszten X mm-t lehajolhat VS a versenyen nem deformálódhat Értem. Szerinted ilyen technológiailag megoldható? Biztos a -nem csaló - Renault olyan kompozit anyagokból gyártja, hogy délután 3-kor, a méréskor meghajlik 10 centit, de vasárnap a versenyen megmerevedik, mint a vérömlenyekkel feltöltödott ... f. ? Biztos időhatáros a működése. :DDDD Nem gondolod komolyan ?!
TarP2006-03-20 13:59:13 // 6971
Ércsük mán meg, hogy olyan nincs, hogy nem deformálódhat. Azoknál az erőhatásoknál mindenkinek deformálódik mindene. Hibáztak a szabály létrehozásánál. Korrigálniuk kell. Meg kell adni, mi mennyit deformálódhat. He?
Inner Circle2006-03-20 13:58:23 // 6970
"Emlékszem, mikor a Ferrari kitalálta a periszkóp kipufogókat, a csigazabálók, azé' is szóltak. :D" Azok milyen csigazabálók voltak és mikor volt ez? Merthogy a Renault csapat a Benetton-Fordból lett, akiket ugye túlzás lenne csigazabálónak nevezni, azelőtt meg a Williams-Renault (később Mechachrome) révén voltak az F1-ben, önálló csapatként nem... és a Ferrari réges-régen a Renault-csapat megalakulása előtt hozta be a periszkóp-kipufogókat. Talán még a 24 évvel ezelőtti Renault-ra gondolsz, vagy ezt is felírhatjuk MS utolsó helyes győzelme mellé? :D Ja és egy új népi fordulat: "Beszólnak, mint a kutyák." Képzavar rulez :DDD
BadBoy2006-03-20 13:57:52 // 6969
Az a baj, hogy ez nincs leirva, és ez a galiba.
Inner Circle2006-03-20 13:54:55 // 6968
Tényleg olyan nagy erőfeszítés lenne megérteni, hogy a határérték a tesztre vonatkozik, nem a valóságra? Nekem minden tiszta, neked homályos az ügy... a teszten X mm-t lehajolhat, a versenyen nem deformálódhat, ÉÉÉÉRTED???
Inner Circle2006-03-20 13:53:14 // 6967
"NEM adnak meg határértéket! VS NEM adnak meg határértéket!" Szerintem a kettő azonos, de ha te nagy különbségeket vélsz köztük felfedezni, akkor csak nyugalom, biztosan igazad van, inkább nem hergelünk téged, csak vedd fel ezt a kényelmes, fehér kabátot... :D
mesa2006-03-20 13:52:51 // 6966
Helyesbítés (copy paste hiba) IC! Most már egy hsz-en belül is ellentmondásba keveredsz saját állításoddal ! :D NEM adnak meg határértéket! VS Itt valóban van egy határérték Mielőtt tovább vitáznánk, döntsd el magadban, melyik számodra az igaz! :)))
TarP2006-03-20 13:52:01 // 6965
Én azért nem félnék a helyükben. Eddigi mérlegük alapján ők a legerősebb csapat. Bár én sok jót várok a Mercedestől is. A Ferrariban megvanaz esély, meg az akarás, de úgy tűnik még nem állt össze a cucc.
mesa2006-03-20 13:51:25 // 6964
Az első szárny elemeinek száma nincsen szabályozva (a hátsóé igen) A felület mérete sem ? Emlékszem, mikor a Ferrari kitalálta a periszkóp kipufogókat, a csigazabálók, azé' is szóltak. :D Mindig csak beszólnak (Ki az a Schumacher?), ennyit tudnak, Mint a kutyák.
mesa2006-03-20 13:46:23 // 6963
Mi ez a Ferrari feljelentősdi, óvásosdi ??? Ez kérem, RETTEGÉS ! Valljuk be, mindkét helyszínen a Ferrari (nem teszt) pilótája futotta a legjobb időeredményeket üres tankkal. Az elsőt kettős Ferrari pole-lal tetézve, a másodikon pedig motorcsere miatt fél pár autóval is megvolt a 4. hely, sőt reggel Sumáknak a Fastest Lap is. Fociban is a vesztesek szoktak óvni. Rettegnek a Renyósok, hogy vége a jólétüknek. Ennyi :DDD
mesa2006-03-20 13:41:05 // 6962
IC! Most már egy hsz-en belül is ellentmondásba keveredsz saját állításoddal ! :D NEM adnak meg határértéket! VS NEM adnak meg határértéket! Mielőtt tovább vitáznánk, döntsd el magadban, melyik számodra az igaz! :)))
Mike.2006-03-20 13:37:57 // 6961
És???? Belefér???? Igen!!! Akkor ezt is kipipálhatjuk! Kilyukadtunk oda, hogy mégiscsak szabályos. Ezt már a többi csapat sem vitatja csak te.
BadBoy2006-03-20 13:36:59 // 6960
Nem azért, de ehhez mi marha kicsik vagyunk, hogy eldöntsük kinek van igaza. A szárny nincs fixen rögzitve ez igaz?!? Ez sportpolitika hogy mi lesz a vége ennek az ügynek. A szabályok, meg nem jól vannak megfogalmazve, mert hagynak kiskaput.
TarP2006-03-20 13:36:18 // 6959
Pont ezt mondom. Ha most a Toyota pikkelyes festéket alkalmazna, amivel 0.0001%-kal kisebb a légellennállás, le se trottyná senki, mert szarul mennek nagyon. Most a Piros nem igazán ütőképes, pláne a mezőny végéről... Így aRönó csak keveri a szart, esetleg pont azért, hogy a figyelmet ilyen csip-csup dolgokra terelje. De miről? Saját győzelmükről? Nem logikus!
Ferke2006-03-20 13:35:06 // 6958
NA ilyenkor durran el az agyam. Hogy ásná el magát a playboymenedzser... Briatore: "Hol vannak az ellenfelek?" Annyira megnézném a fejét az 5.-6. futam után...
Mike.2006-03-20 13:33:04 // 6957
Ez a vesszőparipád. Olvass néha vissza is! Már írtam tegnap is, hogy nem biztos az utolsó helyről indult. Lehet, hogy a 18-19.-ről, de nem azon van a hangsúly ezt szerintem te is tudod. Vagy talán ezt nem? :-P
Ferke2006-03-20 13:31:33 // 6956
Na azért ez nem így van. Mindenki tudja, hogy a Ferrari villantani fog, lehet, h már Melbörnben. Már Buttonék is ezt mondogatják...:)))
Inner Circle2006-03-20 13:30:55 // 6955
Mellesleg azért is mosolyogtató ez a "Jaj de bántod a kedvencünket!" felháborodás, mert az egyik legelső hozzászólásom a szárnyügyhöz ez volt: "Vihar egy pohár vízben. Ha a FIA rábólint, akkor a többiek is ilyen szárnyat fognak feltenni, és kész." Vagyis engem összességében nem nagyon zavarnak a szárnyak (főleg amíg ilyen sepangi eredmények jönnek ki velük), de azóta ez valahogy központi kérdés lett :-) Sokkal izgalmasabb kérdés lenne, hogy miért a Ferrari nevéhez fűződik a legtöbb motorcsere... hiszen a minőség a Ferrarinál 2001-óta gyakorlatilag hibátlan volt. Todt-éknak is inkább ez okozza a fejtörést. Elvégre gyanús szárny nélkül is végigmennek a versenyen, legfeljebb pár tizeddel lassabban, de motor nélkül már nehéz.
TarP2006-03-20 13:28:24 // 6954
Ja, ha nem adtak meg határt, akkor hibáztak és azonnal adjanak meg egy limitet. Ilyen egyszerű.
Mike.2006-03-20 13:27:56 // 6953
Te meg kerülöd a kérdésemre a választ! :-P
Mike.2006-03-20 13:27:55 // 6952
Te meg kerülöd a kérdésemre a választ! :-P
Mike.2006-03-20 13:27:55 // 6951
Te meg kerülöd a kérdésemre a választ! :-P
Mike.2006-03-20 13:27:47 // 6950
Te meg kerülöd a kérdésemre a választ! :-P
Mike.2006-03-20 13:26:57 // 6949
Óvtak?? Nem ! Akkor most miről beszéljünk? Koptassam feleslegesen a billentyűzetet? :-)
Inner Circle2006-03-20 13:26:25 // 6948
Épp erről beszélek, hogy ezt a határértéket csak a vizsgálatok során nézik, egyébként a szabály az, hogy mereven kell rögzíteni a szárnyat! A Ferrari szárnya pedig flexibilisen van rögzítve.
Alfista2006-03-20 13:25:46 // 6947
Úgy látom, hogy nem értetted az elöbbi hszemet!
Ferke2006-03-20 13:25:27 // 6946
Hü vaze, Veled vitatkozni?!?! Politikusnak vagy ügvédnek kéne állnod....:)))))
Mike.2006-03-20 13:24:59 // 6945
De van határérték! A vizsgálatok során is azt nézik, hogy bizonyos terhelésnél mennyit mozdul el és ezt viszonyítják a megadott értékekhez.
Inner Circle2006-03-20 13:24:58 // 6944
De aranyos! Karácsony előtt kérném, már augusztusban, ha lehet, mert akkor ezzel ráncigálnám el a Hungaroring mellől a lerobbant McLareneket :D
TarP2006-03-20 13:24:40 // 6943
De mi a túrótól félnek, mikor a két piros látványosan nem retegnivaló, legalábbis egyelőre nem. Ezzel pedig egyetértek. Ha megadnak egy határt, amin belül kell maradni, pl 80km/h a boxutcai sebesség, akkor aki 78-cal megy, nem hőzönghet az ellen, aki 79.99km/h-val megy.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak