Fórum >> Egyebek >> Forma-1

zolee1452005-08-29 09:43:19 // 3912
köszönöm! Végre vége a kétségek közt lebegésnek! Elképzelem ahogyan bemászol a fejembe - van hely bőven, nem sok agy van benne - majd kicsi elemlámpáddal megkeresed a kapcsolót, és egy könnyed mozdulattal nappali világosságot varázsolsz!:) mégegyszer köszönöm! :)))))
SKrisz2005-08-29 09:39:45 // 3911
Van, csak nem olyan, mint régen!:)))
zolee1452005-08-29 09:36:51 // 3910
kezdem elveszíteni a fonalat "aero" ügyben! Ha valaki nem előz azt mindig azzal magyarázza, hogy 1) kanyarban nem lehet elég közel kerülni, mert nincs tapadás, a szélárnyék miatt. 2) egyenesben nem lehet elég közel kerülni, mert mostanában úgy építik az autókat, hogy nem szélárnyék van mögötte, hanem olyasmi légörvények mint pl. egy repülő mögött. Most akkor van szélárnyék, vagy nincs???
SKrisz2005-08-29 09:35:02 // 3909
Ezek ugyan nem axiómák, de valahol azt hiszem igazad van...
zolee1452005-08-29 09:33:22 // 3908
bármilyen "esemény" van ha Montoya benne van akkor ő a hibás és kész! Nem tudom miért, de így van. RB vs JPM, Indyanapolis, 2003. Szerintem RB ráhúzta a kocsit, de a hibás mégis JPM lett. Ez van. Persze tudom, hogy erőszakosabb az átlagnál, de azért versenyző, hogy versenyezzen. A másik ütközés, MS vs MW is hasonló elven lett megvizsgálva. Ha MS részese egy balesetnek akkor biztos nem ő a hibás, még ha nyilvánvalóan ráhúzza is az autót az egyébként előnyösebb pozícióban lévő versenyzőre.
joe752005-08-29 09:27:39 // 3907
Monteiro hibázott ez biztos. Pont amiatt mert nem lassított és engedte el Montoyat. Ezen nincs is mit ragozni. Viszont pont az autók aerodinamikai hibája miatt jött elő ismét a tétel, hogy szélárnyékban megszűnik a tapadás, és mikor Montoya az előzés után visszament Monteiro elé, az hiába fékezett hatalmasat egyszerűen belement. Nem tapadt az autó. Ezzel tisztában van minden versenyző, és Montoya sem vette ezt a tényt figyelembe.
Inner Circle2005-08-29 09:19:54 // 3906
Nem rossz, de találtam benne egy ostoba részt: "Természetes, hogy történjék bármi, az ember inkább egy többszörös futamgyőztesnek, semmint egy zöldfülűnek hisz - természetes, ugyanakkor bántóan felszínes is. Miért voltunk olyan biztosak benne, hogy Monteiro a saját hibájából öklelte fel Montoyát? Azért, mert újonc?" Nem, azért mert egyrészt néhány körrel korábban már eljátszotta szinte pontosan ugyanezt (asszem akkor egy Saubert tolt meg), másrészt meg a szabályok teljesen egyértelműen fogalmaznak, ilyen helyzetben a lekörözöttnek kell félreállnia (Monteiro le se ment az ideális ívről), a leköröző meg mehet amerre lát. Pikáns, hogy a cikkíró két bekezdéssel lejjebb viszont már tisztában van ezzel :D
Mike.2005-08-26 12:57:04 // 3905
Ha Briatore is áll Alonso mögött, miért nem hagyja a rönyonál ? :-)
2005-08-26 12:48:48 // 3904
Pont azért hasonlít a történet, a szereplők mások. :)
zolee1452005-08-26 12:45:40 // 3903
látod, én kiszámítható vagyok, nem úgy mint mondjuk egy pitbull:))) A sztori egyébként ott sántít, hogy Schumáknak nem Briatore volt a menedzsere, viszont ha jól veszem ki itt néhány cartárs szavaiból akkor Alonsonak viszont igen. Gondolom megunta FB, hogy mindig felfedez valakit és mások hülyére keresik magukat vele.
2005-08-26 12:33:59 // 3902
Valahogy sejtettem, hogy ráharapsz. :)
zolee1452005-08-26 12:32:52 // 3901
csoda......pff. SKrisz! nem tudom...még ezt sem.:) De jó lenne ha elmondanád. :)
2005-08-26 12:30:48 // 3900
Úgy én is tudnám tengetni meg lengetni. :)
SKrisz2005-08-26 12:29:45 // 3899
Nem hiszem el... Még ezt sem tudod?:PPPPPPP
SKrisz2005-08-26 12:27:26 // 3898
Kellemes szimbiózisban tengetik mindennapjaikat és közben szarrá keresik magukat!:)))
2005-08-26 12:21:35 // 3897
A történet kisértetiesen hasonlít egy kerpeni csoda ember pályafutásához. :)
Mike.2005-08-26 11:52:04 // 3896
Briatore meg fogja a fejét, ő ugyan is Alonsot tolja a Ferrarihoz. Neki ő a menedzsere vagy miért ?
2005-08-26 10:09:09 // 3895
Nem mindegy az neked?????, Mi a faxt kötözködsz itt kora reggel, he? Te figyeld a műszerfalat. :))))))
zolee1452005-08-26 10:07:03 // 3894
csak a tisztánlátás kedvéért: az F1 mely területén dolgozik a plitó?:)
2005-08-26 10:04:36 // 3893
Vót beszóni? :)
zolee1452005-08-26 10:03:59 // 3892
plitó???:)))
2005-08-26 10:01:56 // 3891
A plitónak is, nem vesznek a ködös homályba. :)
SKrisz2005-08-26 09:49:10 // 3890
Még jó, hogy vannak újságírók.. Ha épp nincs semmi szenzáció, amit fel lehet fújni, mjad csinálnak maguknak... Csodálom a pilóták türelmét...
zolee1452005-08-26 09:47:13 // 3889
reggel a rádióban hallottam, hogy bár mindenki tagad mindent Rajkó 2007-ben megy a ferkához. ez az az eset amikor a fagyi visszanyal! A jó öreg Ron hasonlóan hozta el a Williams-től Montoyát. Akkor is tagadtak mindent amíg csak lehetett.
kod2005-08-25 16:23:47 // 3888
Mai hir: "A Ferrari és a McLaren is tagadja, hogy megállapodott volna Kimi Raikkönen szerződtetéséről. Német sajtóinformációk szerint a McLaren finn Formula-1-es pilótája 2007-ben igazolna a Ferrarihoz, ezt azonban minden érdekelt tagadja. A Ferrari szóvivője elmondta: a jövő évre Michael Schumacher és Felipe Massa személyében már megvan a csapat, a 2007-es szezonra pedig hamarosan megkezdik a tárgyalásokat, de még senkivel nem tárgyaltak. A McLaren részéről a csapat főnöke, Ron Dennis kijelentette: Raikkönennel és Juan-Pablo Montoyával továbbra is hosszú távon számolnak, és egyelőre csak az idei évre koncentrálnak, ahol céljuk a világbajnoki cím. Kimi Raikkönen leszögezte: esze ágában sincs elhagyni a McLarent, ahol jól érzi magát, és világbajnok akar lenni. Korábban egyébként, szintén német sajtó még arról is cikkezett, hogy 2007-ben Michael Schumacher és Raikkönen helyet cserél egymással, de az érintettek ezt is tagadták. "
Tom122005-08-25 13:45:05 // 3887
A 45 év alattiak meg utána produkálhatnának 45 évvel ezelőtti jellegű versenyeket...:D
Mike.2005-08-25 13:08:05 // 3886
Egykori F1-es versenyzőknek, akik 45 év felett vannak, versenysorozatot indítanának. Porsche Boxterekkel versenyeznének az F1 betétfutamaként. Már több F1-es versenyző érdeklődik az új széria után.
2005-08-25 07:38:13 // 3885
Tom122005-08-24 11:58:31 // 3884
Bizinyíték = bizonyíték.:P
Tom122005-08-24 11:57:28 // 3883
Ja, a bizinyíték!
:))
Tom122005-08-24 11:56:17 // 3882
Nem, a Ferrari már a távoli jövőre gyúr.:)) Évente 1 tankolás és 1 gumicsere, igaz, a hang, meg a sebesség nem a régi, de ez már megfelel a 2010-es F1-es szabályoknak is.:DD
2005-08-24 11:26:21 // 3881
Be vannak tojva a Jordan-től és a Minarditól. :)
Mike.2005-08-24 11:09:48 // 3880
Ross Brawn és Norbert Haug KÖZÖSEN kérték fel a Nemzetközi Autómobil Szövetséget a 2006-os V10-es motorok szigorítására ! :-O
zolee1452005-08-24 10:53:20 // 3879
a dolognak nem az etnikai része volt az érdekes. Bár lehet hogy semelyik része nem volt az...:)
SKrisz2005-08-24 10:30:46 // 3878
De az új etnikai okfejtésed az indi(y)ánokról, alapjában rengetheti meg az amerikai társadalmat és ez akár Fókuszba is állíthatja a soraidat!:)))
zolee1452005-08-24 10:28:35 // 3877
ááá, ez ahhoz túl hétköznapi hogy bekerüljön a fókuszba, és különben sem halt meg senki... :)))
SKrisz2005-08-24 10:25:20 // 3876
Szép okfejtés... lehet, hogy van némi igazságtartalma is? Mindenestre védd le, mert Marsi Anikó ma este ezzel fog beköszönni az RTL műsorában!:)))
2005-08-24 10:21:58 // 3875
És a füst jelek mellet még a tüzes víz is segít a kiengesztelésben. :)
zolee1452005-08-24 10:16:49 // 3874
...és így akarják kiengesztelni az Indyanapolisi F1 rajongókat, ők legalább gondolnak az indiánokkal való jó kapcsolat fenntartására is. (persze kehet, hogy Indy-nek, és az indiánoknak semmi köze egymáshoz, de a füstjel az füstjel!) :)))
zolee1452005-08-24 10:14:41 // 3873
a Merci a látványra is ad :))))))))
2005-08-24 10:04:21 // 3872
A kigyorsításoknál a BMW volt a legjobb. Sokkal erősebb hangja volt mint a többieknek és mintha a kipörgésgátló is idegesebb lett volna.
SKrisz2005-08-24 09:57:19 // 3871
De a hang mellett legalább még füstje nem volt, nem úgy mint a kedves éllovas bandának nem egyszer... :)
zolee1452005-08-24 09:49:04 // 3870
azt tudjuk hogy az olaszok a hangra gyúrnak, és ez idén különösen igaz a Ferrarira:)))
zolee1452005-08-24 09:48:00 // 3869
azért a Mclaren azóta - a Hondán kívül - ment Ford és Rözsó mocival is, most meg Merci, ami egyébként Ilmor. Gondolom a motorhangot nem az határozza meg hogy milyen kocsiban van:) A legdurvább az akkor első, ma már egyetlen sikánból kijövet a kipörgésgátló hangja volt! A motor az csak visít, bár v12-t nem hallottam élőben, az állítólag még magasabb hangon szól. Elvileg a v8 kevésbé visítós lenne, de 20 000-nél már az sem hasonlítható egy hosszúlöketű amcsi v8 hangjához.
SKrisz2005-08-24 09:45:27 // 3868
...és ez messze nemcsak a Forma1-re érvényes. Az utcai autóknak is összetéveszthetetlenül jellegzetes hangja van!:)
Tom122005-08-24 09:43:54 // 3867
Kanyar után, hátulról hallani a legjobban.:)
Tom122005-08-24 09:43:06 // 3866
Sőt, nem csak élőben, hanem még TV-n keresztül is kicsit más, mint a többi.:)
SKrisz2005-08-24 09:41:06 // 3865
Én csak arra emléxem, hogy gyerekfejjel szülőkkel kinnt voltunk az első F1-es futamon a Hungaroringen. Minden autó motorféknél össze vissza ecsegett ropogott, durrogott, mint az atom, csak az akkori Wiliamsnek volt olyan egyenletes hangja ami nagyon megdöbbentette a közönséget... Azóta hallottam egy két motorhangot, de a Ferrarinak van egy olyan jellegzetes hangja, amit egyszerűen nem lehet összekeverni mással!:))
2005-08-24 09:36:12 // 3864
Nagy különbség nincs közöttük, nagyban függ attól milyen körülmények között hallod.
Tom122005-08-24 09:32:39 // 3863
Nekem a McLaren hangja volt a "legfülsértőbb"/már a Senna korszakban is/, sőt, a célegyenesben csak attól a "frekvenciától" remegett be a kép is a kamerán. A Ferrarinak a nyomába sem léphet.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak