Tommi2010-09-10 14:12:20 // 89185
A Ferrari mindig behisztizik és kiszállással fenyeget, ha valami nem úgy van, ahogy neki tetszik. És általában többé-kevésbé működik is a dolog :)
Tommi2010-09-10 14:11:21 // 89184
Itt egy májusi cikk arról, hogy ki milyen autóval jár a hétköznapokban
Régebben olvastam egy cikket, már nem emlékszem, hogy neten vagy újságban, ott aprólékosan végigmentek az egész mezőnyön és két nagy tábor van a csapatokon és pilótákon belül: a gyári alakulatok nyilván azzal járnak és járhatnak, amit a saját gyáruktól kapnak. A független csapatok pedig azzal, amit meg tudnak fizetni, nekik nincs megkötés, a motorszállító se nagyon szól bele a dologba. Vettel ugye Red Bullos, ami nem gyári csapat, tehát ő akármivel mászkálhat :)
Régebben olvastam egy cikket, már nem emlékszem, hogy neten vagy újságban, ott aprólékosan végigmentek az egész mezőnyön és két nagy tábor van a csapatokon és pilótákon belül: a gyári alakulatok nyilván azzal járnak és járhatnak, amit a saját gyáruktól kapnak. A független csapatok pedig azzal, amit meg tudnak fizetni, nekik nincs megkötés, a motorszállító se nagyon szól bele a dologba. Vettel ugye Red Bullos, ami nem gyári csapat, tehát ő akármivel mászkálhat :)
szasza(SW)2010-09-10 13:58:09 // 89183
Tőlem bármelyik csapat mehet, majd jön másik:)
Ferke2010-09-10 13:47:43 // 89182
Úgy akartak fogalmazni, hogy vagy a Ferrari javaslataira is adnak, vagy mehet az egész F1 a pcsába:)) Végül is joguk van beleszólni, mert a Ferrari=F1:)))
Xixo2010-09-10 02:40:41 // 89181
Ezt hányszor lehet ellőni? :))
Buksi2010-09-10 00:01:24 // 89179
Már megint ez a költségcsökkentés, mi? :-D
Satti2010-09-09 17:54:24 // 89178
BMW-vel szokott járni. :-)
zolee1452010-09-09 17:50:59 // 89177
Csak 20 lóerőt tévedtek, ugyanis nem sima F430-as, hanem Scuderia.:)
Amúgy meg lehet, hogy nem is abba tankolt, csak átfutott mögötte, a kútoszlop másik oldalán meg ott állt a szolgálati Renault Thalia-ja.:D
Amúgy meg lehet, hogy nem is abba tankolt, csak átfutott mögötte, a kútoszlop másik oldalán meg ott állt a szolgálati Renault Thalia-ja.:D
Kazes☻2010-09-09 17:33:12 // 89176
Egész jónak néz ki a austini pálya, de majd kiderül milyen lesz igazán. :)
Kazes☻2010-09-09 15:59:30 // 89175
Kazes☻2010-09-09 14:34:34 // 89174
Kazes☻2010-09-09 14:22:03 // 89173
Whiteskull2010-09-09 10:01:22 // 89172
Pedig nyugodtan védhetnéd. :)))
Csodás kis szerkezetek voltak. :)))
Csodás kis szerkezetek voltak. :)))
Tom122010-09-09 09:28:59 // 89171
Semmi közöm a turbo Renaulthoz /nem védeni akarom :-)/, de annak idején ez normális volt. Minden csapatnak volt edzés motorja, ami pár kört bírt ki és "elolvadt" /pl. ezt konkrétan a Ferrari tette közzé még annak idején/ és volt verseny motor. Nem mondom, hogy az a rendszer jobb volt, de talán azért nyomták jobban edzésen is, meg versenyben is...:-)
pb_2010-09-09 09:21:11 // 89170
NM is tudott vb lNni.)
Tom122010-09-09 09:13:25 // 89169
"Állat" ez a fekete 599 XX, de a többi se kutya, azt hiszem, jövőre ott a helyem...:-)
Tom122010-09-09 09:11:33 // 89168
Sőt, aztán a többiek is utolérték teljesítményben, de mintha a versenyzőkben is több igyekezet lett volna még akkor...
/Jó kis csaták vannak ebben a videóban, Laffite, Prost, Lauda, Villeneuve /Long Beach, amit a végén egy kicsit elszúrt/, de Angelis ééés egy Alfa Romeo is jót csatázik.;-)
/Jó kis csaták vannak ebben a videóban, Laffite, Prost, Lauda, Villeneuve /Long Beach, amit a végén egy kicsit elszúrt/, de Angelis ééés egy Alfa Romeo is jót csatázik.;-)
Whiteskull2010-09-09 09:07:23 // 89167
Hozzátéve, hogy csak edzésen, és kb. 1-2 kört bírt ki. A fordulatszám meg nem volt korlátozva 10000-en. :)))))))))))))
De tényleg nem semmi volt. :))))
De tényleg nem semmi volt. :))))
Satti2010-09-09 08:03:48 // 89166
Annak idején a Renault 1.5-ös twin turbo motorja közel 1000 lóerőt tudott, az nem semmi volt.
afri2010-09-08 20:22:11 // 89164
egyötös turbós benzines 4 henger = 650 LE ... huhuhúúú
:-)
:-)
Cro1662010-09-08 20:17:04 // 89162
Cro1662010-09-08 18:42:17 // 89161
A 2011-es Forma-1-es bajnokság előzetes naptára
Bahreini Nagydíj március 13.
Ausztrál Nagydíj március 27.
Maláj Nagydíj április 10.
Kínai Nagydíj április 17.
Török Nagydíj május 8.
Spanyol Nagydíj május 22.
Monacói Nagydíj május 29.
Kanadai Nagydíj június 12.
Európa Nagydíj június 26.
Brit Nagydíj július 10.
Német Nagydíj július 24.
Magyar Nagydíj július 31.
Belga Nagydíj augusztus 28.
Olasz Nagydíj szeptember 11.
Szingapúri Nagydíj szeptember 25.
Japán Nagydíj október 9.
Koreai Nagydíj október 16.
Indiai Nagydíj október 30.
Abu Dzabi Nagydíj november 13.
Brazil Nagydíj november 27.
Bahreini Nagydíj március 13.
Ausztrál Nagydíj március 27.
Maláj Nagydíj április 10.
Kínai Nagydíj április 17.
Török Nagydíj május 8.
Spanyol Nagydíj május 22.
Monacói Nagydíj május 29.
Kanadai Nagydíj június 12.
Európa Nagydíj június 26.
Brit Nagydíj július 10.
Német Nagydíj július 24.
Magyar Nagydíj július 31.
Belga Nagydíj augusztus 28.
Olasz Nagydíj szeptember 11.
Szingapúri Nagydíj szeptember 25.
Japán Nagydíj október 9.
Koreai Nagydíj október 16.
Indiai Nagydíj október 30.
Abu Dzabi Nagydíj november 13.
Brazil Nagydíj november 27.
Buksi2010-09-08 10:19:01 // 89160
Szerintem meg nekem mindegy! :-DDD
Kazes☻2010-09-08 10:15:17 // 89159
Szerintem sem. :)
Taxi33™2010-09-08 08:29:48 // 89158
Szerintem meg nem!
Satti2010-09-08 08:22:35 // 89157
Pedig símán látszik, hogy ő az. :-)
Taxi33™2010-09-08 08:08:30 // 89156
Hát erről a képről bárki lehet! Meg nem mondanám ,hogy ez Vettel!
Buksi2010-09-08 00:04:28 // 89155
Azért látom ő is tudja, hogy mi a jó! :-))
Cro1662010-09-07 13:20:01 // 89154
Kazes☻2010-09-07 11:43:54 // 89151
Klassz, én is kíváncsian várom, bár Senna-t nem nagyon csíp(t)em. :)
GTPeti2010-09-06 21:41:58 // 89150
Köszönöm az ismertetőt! :)
Kár, hogy nem sorsolnak ki egy autót a közönség között. Még egy 355-ös is megtenné. B)
Kár, hogy nem sorsolnak ki egy autót a közönség között. Még egy 355-ös is megtenné. B)
Buksi2010-09-05 23:06:23 // 89149
Te mázlista! :-))
SKrisz2010-09-05 21:49:19 // 89148
SKrisz2010-09-05 21:26:49 // 89147
Gratula! Te legalább beülhettél egy ilyen vasba... Nekem nem engedték a pályabiztonságiak, (nem a csodás munkát végző, hazai értelmiséget magas szinvonalon képviselő zöldmellényesekről beszélek :))) hogy eltöltsek egy etapot az FXX-ben... Nembaj. "Öreggel" ezt is jól megbeszéltük, majd next time talán több szerencsém lesz :)))
Taxi33™2010-09-05 20:29:21 // 89146
Taxi33™2010-09-05 20:26:36 // 89145
Taxi33™2010-09-05 20:23:30 // 89144
Tommi2010-09-05 20:20:26 // 89143
Ja, és a lényeg :)
Kis hazánkban egyetlen hivatalos Ferrari kereskedés van, a Váci úti Warm Up Kft. Évek óta ők is indulnak a Challenge-sorozatban, első évben egy, majd négy, jelenleg pedig két autóval. Az egyik pilóta Válint Tibor, akinek egyre jobban megy, jelenleg pl vezeti a bajnokságot :)
Kis hazánkban egyetlen hivatalos Ferrari kereskedés van, a Váci úti Warm Up Kft. Évek óta ők is indulnak a Challenge-sorozatban, első évben egy, majd négy, jelenleg pedig két autóval. Az egyik pilóta Válint Tibor, akinek egyre jobban megy, jelenleg pl vezeti a bajnokságot :)
Tommi2010-09-05 20:16:46 // 89142
A Ferrari saját "házi játszótere" :)
Évente 6-8 európai állomásból álló márkakupa + kiegészítő programok.
Ferrari Challenge kupa
Jelenleg F430-asokkal futnak, de jövőre már a 458 Italiával fognak. Az autók között nincs különbség, csak a futóművet meg egy-két apróságot lehet állítani, de pl a motorhoz nem lehet nyúlni. Kizárólag hivatalos Ferrari kereskedések nevezhetnek és amatőr versenyzőkkel. Sokan fizetős pilóták, ilyen volt pl néhány éve a magyar Warm Up-nál Jánosi Sándor, aki civilben a GE kelet-európai atyaúristene :)
F1 Corse Clienti
Régebbi F1-es autókat meg lehet venni, akár többen is társulva és a Racing Days egyik betétprogramjanként mindenki csapathat a saját F1 gépével. Szabály, hogy minimum 2 éves legyen az autó, tehát jelenleg a 2008-as modellek a legfiatalabbak. Ezzel kívánják elkerülni, hogy nagyon friss technikát adjanak "amatőrök" kezébe, nehogy valami "ellenség" vegye meg és technikai infókhoz jusson :)))
FXX Programme
Az Enzoból és az 599-ből készült 30-30 db speciális verzió, kizárólag versenypályára. Közúti forgalomban nem vehetnek részt, rendszámot nem kaphatnak. Afféle "mozgó laborként" szolgálnak, számos kísérleti stádiumban lévő megoldást ezeken az autókon próbálnak ki, amik később bekerülnek az utcai modellekbe.
Minden versenyhétvégén lehetőséget kapnak a civil Ferrari tulajok is, hogy saját gépükkel menjenek a pályákon, ez is egy betétprogram. Illetve van még egy Historic Challenge is, ami két éve volt Magyarországon, most viszont az FXX csapat jött helyette. A Historicban értelemszerűen veterán gépekkel nyomják, Ferrarik és Maseratik is vannak, F1, Le Mans és egyéb pályaautók is, tehát sokszínű mezőny. Két éve volt pl Ferrari 250 GTO, ami az egyik leghíresebb lovacskás autó. Az 1960-as évek elején mindössze 39 példány készült belőle, lealáztak mindenkit mindenhol, ahol csak indultak. Manapság 10 millió euróért cserél gazdát egy-egy darab, ha egyáltalán valaki megválik tőle.
Szóval röviden a lényeg: hasonló, mint pl a World Series-sorozat a Renault-nak, csak egy "kicsit" komolyabbak a játékszerek :)))
Évente 6-8 európai állomásból álló márkakupa + kiegészítő programok.
Ferrari Challenge kupa
Jelenleg F430-asokkal futnak, de jövőre már a 458 Italiával fognak. Az autók között nincs különbség, csak a futóművet meg egy-két apróságot lehet állítani, de pl a motorhoz nem lehet nyúlni. Kizárólag hivatalos Ferrari kereskedések nevezhetnek és amatőr versenyzőkkel. Sokan fizetős pilóták, ilyen volt pl néhány éve a magyar Warm Up-nál Jánosi Sándor, aki civilben a GE kelet-európai atyaúristene :)
F1 Corse Clienti
Régebbi F1-es autókat meg lehet venni, akár többen is társulva és a Racing Days egyik betétprogramjanként mindenki csapathat a saját F1 gépével. Szabály, hogy minimum 2 éves legyen az autó, tehát jelenleg a 2008-as modellek a legfiatalabbak. Ezzel kívánják elkerülni, hogy nagyon friss technikát adjanak "amatőrök" kezébe, nehogy valami "ellenség" vegye meg és technikai infókhoz jusson :)))
FXX Programme
Az Enzoból és az 599-ből készült 30-30 db speciális verzió, kizárólag versenypályára. Közúti forgalomban nem vehetnek részt, rendszámot nem kaphatnak. Afféle "mozgó laborként" szolgálnak, számos kísérleti stádiumban lévő megoldást ezeken az autókon próbálnak ki, amik később bekerülnek az utcai modellekbe.
Minden versenyhétvégén lehetőséget kapnak a civil Ferrari tulajok is, hogy saját gépükkel menjenek a pályákon, ez is egy betétprogram. Illetve van még egy Historic Challenge is, ami két éve volt Magyarországon, most viszont az FXX csapat jött helyette. A Historicban értelemszerűen veterán gépekkel nyomják, Ferrarik és Maseratik is vannak, F1, Le Mans és egyéb pályaautók is, tehát sokszínű mezőny. Két éve volt pl Ferrari 250 GTO, ami az egyik leghíresebb lovacskás autó. Az 1960-as évek elején mindössze 39 példány készült belőle, lealáztak mindenkit mindenhol, ahol csak indultak. Manapság 10 millió euróért cserél gazdát egy-egy darab, ha egyáltalán valaki megválik tőle.
Szóval röviden a lényeg: hasonló, mint pl a World Series-sorozat a Renault-nak, csak egy "kicsit" komolyabbak a játékszerek :)))
GTPeti2010-09-05 19:39:51 // 89141
Srácok, megtenné vki, hogy összefoglalja mi is ez a racing days??
Tommi2010-09-05 19:23:11 // 89140
Tommi2010-09-05 19:12:10 // 89139
Néhány fotó a mai napról :)

Massát szinte alig lehetett megközelíteni... :( Állandóan biztonsági emberek gyűrűjében, alig mutatkozott a paddockban, akkor is rövid időre. Elhiszem, hogy tele a tökük az ilyesmivel és állandóan megrohamozzák őket autogram meg fotó miatt, de basszus... A Ferrari versenyzői, pontosan tudják ezt. A program szerint lett volna autogram osztás, de ez valahogy elmaradt...
Nekem szerencsém volt, megkértem Alessandrot, a Váci úti szalon tulaját, hogy szerezzen nekem aláírást, mert nincs kedvem lökdösődni :) Adtam neki 3 előkészített fotót, amit kb egy óra múlva hozott is vissza aláírva :))) Aztán végül csak beállítunk még a tömegbe és szereztünk két aláírást a belépőkre is.
Massa szerepléséről is mindjárt töltök fel képeket...



Massát szinte alig lehetett megközelíteni... :( Állandóan biztonsági emberek gyűrűjében, alig mutatkozott a paddockban, akkor is rövid időre. Elhiszem, hogy tele a tökük az ilyesmivel és állandóan megrohamozzák őket autogram meg fotó miatt, de basszus... A Ferrari versenyzői, pontosan tudják ezt. A program szerint lett volna autogram osztás, de ez valahogy elmaradt...
Nekem szerencsém volt, megkértem Alessandrot, a Váci úti szalon tulaját, hogy szerezzen nekem aláírást, mert nincs kedvem lökdösődni :) Adtam neki 3 előkészített fotót, amit kb egy óra múlva hozott is vissza aláírva :))) Aztán végül csak beállítunk még a tömegbe és szereztünk két aláírást a belépőkre is.
Massa szerepléséről is mindjárt töltök fel képeket...
zolee1452010-09-05 18:43:51 // 89138
Az a 458-as nagyon durva gép, még akkor is ha kigyullad (majd kijavítják azt a hibát, gondolom tudják mi lehet a baj). Jó, akkor pont nem, de ha megy akkor igen.
Mivel rF-hez csinálgatok most néhány Ferrarit eléggé beleástam magam a részletekbe 430-ast illetően. Aztán véletlenül belebotlottam a 458-asba, adatok, teszt videó. Hát...Scuderiat eszik reggelire.:D Mármint az alap, gondolom ebből is jön majd combosabb verzió.
Mivel rF-hez csinálgatok most néhány Ferrarit eléggé beleástam magam a részletekbe 430-ast illetően. Aztán véletlenül belebotlottam a 458-asba, adatok, teszt videó. Hát...Scuderiat eszik reggelire.:D Mármint az alap, gondolom ebből is jön majd combosabb verzió.
szasza(SW)2010-09-05 18:13:20 // 89137
Na ezt én is várom,hogy megjelenjen.Ebbe én is beruházok:)
zolee1452010-09-05 18:03:31 // 89136
A wing car szép dolog, csak a nagy leszorító erő mellé nagyon durva légellenállás társul. A diffúzor különösebb légellenállás növekedés nélkül termel nagy leszorító erőt.
Online tag
0
Vendég0
436