Satti2008-05-29 08:54:46 // 42122
Ez nem egészen így Fönök, de veled nem vitázom, tisztelem a szakállad! :-))
Don Gombóc2008-05-29 08:40:31 // 42121
Nem kell fényezni, fasz volt és kész. És egy versenyautót a maga leszorító erejével és futómű rendszerével ne hasonlíts össze egy közúti verdával. Figyelnie kellett volna és kész, mivel a verseny arról szól hogy mások is vannak a pályán. Televerte a versenyben előtte lévőt, nincs ezen mit magyarázni. És mégcsak nem is az ideális íven. :) Te Kimi fan. :)
Satti2008-05-29 08:27:37 // 42120
Ezt csak az "okosoknak" emelném ki.:-)
De komolyan: én is borzasztóan sajnálom Adrian Sutilt, aki vitathatatlanul szenzációsan teljesített a Monacói Nagydíjon, mégis azt kérem, hogy egy pillanatra vonatkoztassunk el az őt ért szerencsétlenségtől, és koncentráljunk Kimi mozdulataira. Ha sikerül elképzelnünk, mintha Sutil Force Indiája ott sem lett volna, az egyik legszebb jelenet bonatkozik ki előttünk, ami a gyorsasági autósportban elképzelhető: egy formaautó 250 km/óra körüli tempóban riszálja magát, s hiába hisszük, hogy a következő pillanatban a falnak csapódik, valahogy mégis irányban marad.
Civil ésszel felmérni sem lehet, hogy ez milyen hihetetlen egyensúlyérzéket követel a versenyzőtől. Röhejesnek tűnik, hogy egy hibát magasztalok? No problem: menjünk el szépen egy vezetési tréningre, mondjuk a Hungaroring tanpályáján, és próbáljuk ki a rántópadot, amely szándékosan megdobja az autónk farát, hogy ellenkormányoznunk kelljen. Mindezt persze circa 30 kilométer/órás tempónál. Megvan? Oké, akkor próbáljuk meg elképzelni ugyanezt 250-nél, úgy, hogy másfél méterről egy védőkorlát vár minket vigyorogva, és a közúti autókénál sokkal közvetlenebb áttételezés, no meg a tempó a legapróbb kormánymozdulatot is brutálisan felerősíti. Elképesztő, hogy Kimi képes volt korrigálni, miután a Ferrariját az alagút utáni féktáv elején megdobta az a bucka; négyszer ellenkormányzott sikeresen, és ha Sutil nincs előtte, a sikán levágásával bár, de a megúszta volna ütközés nélkül. David Coulthard egy nappal korábban, a Q2 végén ugyanazzal a buckával kötött kellemetlenül közeli ismeretséget - az eredményre, azt hiszem, mindannyian emlékszünk
Egyébként Massa manővere is magasztalva van a cikkben.
De komolyan: én is borzasztóan sajnálom Adrian Sutilt, aki vitathatatlanul szenzációsan teljesített a Monacói Nagydíjon, mégis azt kérem, hogy egy pillanatra vonatkoztassunk el az őt ért szerencsétlenségtől, és koncentráljunk Kimi mozdulataira. Ha sikerül elképzelnünk, mintha Sutil Force Indiája ott sem lett volna, az egyik legszebb jelenet bonatkozik ki előttünk, ami a gyorsasági autósportban elképzelhető: egy formaautó 250 km/óra körüli tempóban riszálja magát, s hiába hisszük, hogy a következő pillanatban a falnak csapódik, valahogy mégis irányban marad.
Civil ésszel felmérni sem lehet, hogy ez milyen hihetetlen egyensúlyérzéket követel a versenyzőtől. Röhejesnek tűnik, hogy egy hibát magasztalok? No problem: menjünk el szépen egy vezetési tréningre, mondjuk a Hungaroring tanpályáján, és próbáljuk ki a rántópadot, amely szándékosan megdobja az autónk farát, hogy ellenkormányoznunk kelljen. Mindezt persze circa 30 kilométer/órás tempónál. Megvan? Oké, akkor próbáljuk meg elképzelni ugyanezt 250-nél, úgy, hogy másfél méterről egy védőkorlát vár minket vigyorogva, és a közúti autókénál sokkal közvetlenebb áttételezés, no meg a tempó a legapróbb kormánymozdulatot is brutálisan felerősíti. Elképesztő, hogy Kimi képes volt korrigálni, miután a Ferrariját az alagút utáni féktáv elején megdobta az a bucka; négyszer ellenkormányzott sikeresen, és ha Sutil nincs előtte, a sikán levágásával bár, de a megúszta volna ütközés nélkül. David Coulthard egy nappal korábban, a Q2 végén ugyanazzal a buckával kötött kellemetlenül közeli ismeretséget - az eredményre, azt hiszem, mindannyian emlékszünk
Egyébként Massa manővere is magasztalva van a cikkben.
Xixo2008-05-29 04:17:26 // 42118
És még nem hoztad el nekem???
Buksi2008-05-28 20:47:16 // 42117
Hát kell is javítania! :-)
Mike.2008-05-28 19:07:28 // 42116
42063 post :-)
Ott a cikk is. :-)
Ott a cikk is. :-)
Mike.2008-05-28 19:04:14 // 42115
Na jaa, most éppen nullázott! ...meg mást is nullázott!! :-)) Szóval innen csak felfelé lehet már lépni. :-)
Taxi33™2008-05-28 18:55:35 // 42114
A Forma-1 finn világbajnoka, Kimi Räikkönen egy árverés keretén belül mélyen a zsebébe nyúlt és megvette a hollywoodi díva, Sharon Stone jótékonysági célokra felajánlott 1974-es Corvettejét, potom 200.000 Euróért (közel 50 millió Forintért).
A hírek szerint mindössze 4 mérföldet mutat a kocsi tachométere.
A hírek szerint mindössze 4 mérföldet mutat a kocsi tachométere.
Grando2008-05-28 17:54:42 // 42113
...és milyen jól mondja! :))))
Buksi2008-05-28 16:25:38 // 42109
Már vártam a videót! :-)))))
Buksi2008-05-28 16:19:00 // 42108
Ez kb. olyan égő lehetett, mint Király Lindának, amikor belesült a Himnusz-ba! :-DD
Ferke2008-05-28 11:52:57 // 42107
Na ja. Végülis ha hozzászokik ehhez, egy idő után csak szomoró lesz, de sírni csak nem fog.:)
Satti2008-05-28 10:06:36 // 42106
Az élet nem egy habostorta, és nem fenékig tejfel...:-))
Ferke2008-05-28 09:31:53 // 42105
Ez a srác nagyon jól nyomja ezeket az összevágásokat! Korábban már írtam is neki, és elküldte a butítatlan verziót is! NAgyon jó fej!:)
Ferke2008-05-28 09:24:58 // 42104
Na ja. Csak neki van mellé 7db vb címe is:) Tudod, csak a pont számít!:))
Ferke2008-05-28 09:23:33 // 42103
Komolyan sajnálom szegény kissrácot: Sutil sírt a futam után....
Xixo2008-05-28 02:32:19 // 42101
Xixo2008-05-28 02:26:15 // 42100
2003ban. De MS még így is elkente Kimi száját a végén!!! Mert csak a pont számít!!! :))))
Én kérek elnézést!!! :)))))))))))))))
Én kérek elnézést!!! :)))))))))))))))
Xixo2008-05-28 02:12:47 // 42099
Az a 6 nem csak az ő érdeme. Gondolj csak az utolsó futamra pl....
Satti2008-05-27 21:43:01 // 42098
GT Ɨ|ѯ2008-05-27 21:37:55 // 42097
így van:-)
+látjuk
Forza Ferrari!:-)
+látjuk
Forza Ferrari!:-)
Satti2008-05-27 21:36:48 // 42096
Mindenkinek van véleménye, ez is az, meg az enyém is, de VB csak egy van egyszerre, majd 12 futam múlva kell végkövetkeztetést levonni, addig felesleges, majd kiderül, hogy mi lesz.
GT Ɨ|ѯ2008-05-27 21:34:50 // 42095
Nem vagyok Massa - fan,de nehogy már ennyire leírd:-)
Kimivel 1 súlycsoport,ennyi:-)
Kimivel 1 súlycsoport,ennyi:-)
Ferko2008-05-27 20:48:13 // 42092
:-DDD
Bíztam Benned!:-DDD
Bíztam Benned!:-DDD
Xixo2008-05-27 13:24:21 // 42091
Inkább verekedjük vagy szurkáljuk ki egymás kerekét!! Az én Apukám meg úgyis erősebb!!! :)))))
Xixo2008-05-27 13:21:13 // 42090
Massa "csak" egyet hibázott és a csapat őt is ugyanúgy beszpatta...
Ezért mondtam, hogy az egész csapat szégyelheti magát...
Ezért mondtam, hogy az egész csapat szégyelheti magát...
NaTo2008-05-27 12:59:38 // 42089
jaja! Én is így gonodolom.
Mike.2008-05-27 11:33:18 // 42088
És ő próbálta , nem is jött össze neki.
Ferke2008-05-27 11:18:00 // 42087
Viszont az a nyugdíjas még mindig meg tudná csinálni!:)))
Ferke2008-05-27 11:17:35 // 42086
Senna is nyugdíjas lenne.:)
Iniezione2008-05-27 11:11:44 // 42085
nyugdíjjasok kilőve:)))))
Ferke2008-05-27 11:06:30 // 42084
Gyanítom, hogy MS-en kívül senki...:)
Iniezione2008-05-27 11:03:30 // 42083
Ki mennyire tud vezetni mi???azért azt megnézném ki fogta volna meg ott abban a helyzetben,ahol Kimi ellenkormányzott egy párszor:)))gyanítom Sennán kívül senki!!!!!!!!!
Mike.2008-05-27 11:02:06 // 42082
Jaja, az volt az utolsó amikor két gyártó gumijával mentek és ott jobb volt a michelin.
Grando2008-05-27 11:01:27 // 42081
Némileg árnyalja azért a helyzetet. :DDD ;)))
Satti2008-05-27 10:51:37 // 42080
Akkor, akkor volt, a lényegen nem változtat :-)
Grando2008-05-27 10:49:39 // 42079
De nam akkor volt. 2004-ben megnyerte az öreg Sith a Magyar nagydíjat. Meg a VB-t is. ;)))
2006-ban volt ez, amikor csak szenvedtek a gumikkal. Főleg a lassú pályákon. ;))
2006-ban volt ez, amikor csak szenvedtek a gumikkal. Főleg a lassú pályákon. ;))
Taxi33™2008-05-27 10:46:43 // 42078
Na itt a legújabb!!F1 2008 MONACO - SAMIC video
Grando2008-05-27 10:45:05 // 42077
Ha télleg akkor volt, és hiba sem volt, akkor nincs rá mentség...
NaTo2008-05-27 10:37:28 // 42076
Igaz az, hogy Sutil nem volt hibás abban, hogy eltalálta Kimi. Ez így van. Jó, lehet hogy nem volt igazam abban, hogy nézhette volna a visszapillantót, bár állítólag ezen a pályán ezt kétszer annyira kell, mint más pályákon.
De a lényegen nem változtat: versenybaleset.
AZ meg, hogy ki mennyire tud vezetni... hát :)
Heidfeld villant
Mindenki hibázik, ezek is emberek.
De a lényegen nem változtat: versenybaleset.
AZ meg, hogy ki mennyire tud vezetni... hát :)
Heidfeld villant
Mindenki hibázik, ezek is emberek.
Satti2008-05-27 10:36:23 // 42075
Nem nagyon hiszem:-)
Ez most így alakult, hideg volt a száraz gumi, és a fék is, az a csoda, hogy úgy sikerűlt megfogni, nem volt veszélytelen a helyzet, mikor az alagútból egymás mögött kb. 280-al jöttek ki, lehetett volna nagyobb baj is.
Ez most így alakult, hideg volt a száraz gumi, és a fék is, az a csoda, hogy úgy sikerűlt megfogni, nem volt veszélytelen a helyzet, mikor az alagútból egymás mögött kb. 280-al jöttek ki, lehetett volna nagyobb baj is.
Mike.2008-05-27 10:34:10 // 42074
Vagy most Kimi úgy gondolta, ha MS ezt megcsinálta akkor ő is kipróbálja? :-D
Mike.2008-05-27 10:33:05 // 42073
A Ferrari és MS szimpatizánsok nem is büszék arra.
Szóval gyalázatos volt az is.
Szóval gyalázatos volt az is.
Online tag
2
Vendég2
596
Fórum
Friss topicok
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa reklám
- Virtuális Romeo
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- Coffee - Minden ami kávé
- 4C
- Zenebutik
- Giulia
Tagok
Új tagjaink
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki