Fórum >> Egyebek >> Forma-1

Ferko2008-09-07 13:50:58 // 49414
Szasz FoTos koma!:-DDDD
Jaja. Biztos lesz széftikár!:-DD
FoToS2008-09-07 13:50:14 // 49413
jó kis meccs lesz
Ferko2008-09-07 13:35:15 // 49412
Sziasztok!:-DDDDDD
Jó szurkolást Mindenkinek!:-DDDD

A tippem:

1. Kimi
2. Hemi.
3. Massa
Iniezione2008-09-07 13:19:48 // 49411
ez kétségkívűl a néhai SENNA és KIMI pályája ha F1-es verda van alattuk és nem gokart:)))))és ezek tények ugye mert megtörténtek,mostmeg úgynézki McLaren pálya lesz:((
Belga2008-09-07 13:08:39 // 49410
Technikai módosítások Spára:

Ferrari új orrkúp szárnyacska



A felső lengőkar bekötési pontok alatt helyezték el, és segítségével csökkentik a turbulenciát a felfüggesztés körül, amivel javul az autó sebessége a nagy tempójú részeken.

Ferrari módosított hűtő nyílások



A McLaren megoldásával ellentétben a Ferrari a kiáramló levegő áramát módosítva ért el hatékonyabb hűtést. Megváltoztatták a nyílások oldalát, egy kis L alakú résszel, ami segít hogy a radiátor forró levegője gyorsabban távozzon. Ez a változtatás hatással van a hátsó szárnyakra is, növelve a nyomást az alacsony profilú szárnyon.

McLaren módosított hűtő nyílás



Szerintük a hideg időjárás miatt nem kell annyira hűteni a motort, és egy speckó aero elemet terveztek a hűtőhöz. Nekik is csökken a turbulencia a kasztni ezen részén, ezáltal növekszik az autó végsebessége a hosszú egyenesekben.
Ádi_39002008-09-07 12:45:49 // 49409
Massa volt a jobb (megint), nem kétséges, nem kívánom fényezni sem Kimit, csak arra reagáltam, hogy azért a 4. hely, és a teljes edzés alapján azért szerintem túlzás, hogy csak Massa mentette a ferrari becsületét. Ennyi.
Belga2008-09-07 11:56:58 // 49408
Ma reggeli Kimi interjú az autosport.com-ról:

(esetleges fordítási hibákért elnézést, próbáltam nem nagyon kiszinezni) :o))

Q. Hogy sikerült az kvalifikáció?
KR: Ami biztos, hogy az autó jobban viselkedett, és ez pozitív dolog. Túl szélesen vettem egy kanyart,de ettől eltekintve minden rendben ment. Igazából jobb pozícióban lennénk, ha a hibám nem lett volna, de ebből a pozícióból is megpróbálunk valamit kihozni.

Q. Hogy van a térded a baleset után?
KR: Minden rendben.

Q. Mit vársz a futamtól?
KR: Nem lesz egy könnyű futam igy, hogy a negyedik pozícióból rajtolok, de elég sok fog múlni az időjáráson. Nagyon hosszú verseny lesz, és reménykedek benne, hogy fel tudok majd jönni pár helyet. Nehéz lesz.

Q. Vizes vagy száraz futamot szeretnél inkább?
KR: Vizen mindig több lehetőség adódik az előzésre, de úgy gondolom most az autóm egyébként is elég jó.

Q. Aggódsz a motor problémák miatt?
KR: Nem

Q. A tempód még mindig befolyásolja a hideg időjárás?
KR: Az atóm most rendben van. Mint ahogy említettem az előző kérdésnél, az eredményemet az befolyásolta, hogy kisordódtam egy kanyarban. A versenytempó sokban függ a benzinmennyiségtől, ennek az egy tényezőnek nagy hatása van a gyorsaságra. Tehát talán nem a legideálisabbak a feltételek, de azért alapvetően nem rossz a helyzet.

Q. Előzőleg háromszor nyertél már itt. Mik az érzéseid a versennyel kapcsolatban?
KR: Némileg jobb. Természetesen csalódott voltam a hibám miatt az edzésen, de legalább elmondhatom, hogy az autó jobb az előző futamokohoz képest. Már jobban közelít ahhoz, amit én szeretnék, és ez számomra egy jó dolog. A hibám amit vétettem kicsinek mondható, de elég fájdalmas és nehéz lesz előzni, de ebben az időben, mint említettem bármi történhet.

Q. Úgy érzed, hogy történtek előrelépések az autó rád hangolása terén, és az edzésbeállításokban?
KR: Mindenképp. Sokkal boldogabb vagyok a jelenlegi beállításokkal, mint az előzőekkel. Nem tudtunk mindent megvalósítani az edzésen amit szerettünk volna, de az autóm jobbnak tünik.

Q. Úgy tekintesz erre a futamra, mint az utolsó esélyedre a bajnokságban?
KR: Hát nem tudom. Még mindig egész sok futam van hátra, és biztos ha az előttem lévő pilóták folyamatosan a futamokon is előrébb végeznek, akkor bajban leszek. Hosszú az út még a végéig.

Q. A McLaren edzés tempóját látva, még mindig úgy érzed, hogy nyerhetsz Vasárnap?
KR: Egész gyorsnak tűntek, valóban. Jóval gyorsabbak voltak tőlünk üres tankal, viszont azt nem tudom, hogy a futamom mik lesznek az arányok. Elég gyakran történt már, hogy hasonló időjárási körülmények között az ő autójuk jobban működött, tehát akár ott is hasonló tempót diktálhatnak majd.
Mike.2008-09-07 11:04:57 // 49407
Szeretem az ilyet amikor pl. most is , kiemeled, hogy jobb volt a Q 2 ben. Igen, igazad van jobb volt egy tizeddel. Na de akkor említsük meg hogy a két másik szakaszon meg Massa volt jobb. pl. az elsőben mindjárt visszavette azt az egy tizedet a harmadikban meg adott még vagy 3-at.
Még jó, hogy ez Kimi pályája. :-P
Surcy2008-09-07 07:55:42 // 49406
Én attól tartok,hogy ha a merci lendülete végig kitart akkor még Massa sem fog tudni vele menni :-}Nem,hogy kimi bejön másodiknak!Reméljük csak a szokásos" később melegszik a gumi" gond van a kocsival vagy az sem baj ha egy kicsit több a nyál!Hajrá fijuk!!!!
Xixo2008-09-07 02:29:34 // 49405
Ezért mondtam, hogy az elmúlt futamokon még hátvédnek is kevés volt...
És sajna a nagy csoda most se történt meg. Persze várjuk még meg a futamot is, hátha be tud jönni Massa mögött másodiknak!! :))))))))))
Xixo2008-09-07 02:15:39 // 49403
Raj hibázott az utolsó gyors körén, na ennyit a sok benzinről... :(((
Belga2008-09-07 01:44:41 // 49402
Massa napról napra szerényebb lesz. Szimpatikus. :P

Q. Felipe, it will be a very tight first corner going into the Belgium Grand Prix.

Felipe MASSA: To be honest, I did a great lap, I did almost a perfect lap but it was not enough. Sometimes you do a great lap and you are still missing something. On the qualifying these guys showed definitely a better performance than us and we need to understand why. I think yesterday we had a great car. I did a great job in qualifying but it was not enough.
Belga2008-09-07 01:41:35 // 49401
"On my second run in Q3 I made a small mistake, running wide at Turn 7. A shame, as it cost me valuable time which would have seen me move slightly higher up the order on the starting grid," said Raikkonen.

"All the same, I am reasonably happy with my car, which seems to be behaving the way I like.

"Of course, I'm a bit disappointed, as I would have liked to have done better: fourth place is far from ideal to go looking for the win, but it doesn't mean I've given up hope.

"We know we have a good potential, especially in race trim. The weather will however be a key factor and we will have to try and assess it as well as possible."
Ferke2008-09-06 23:23:18 // 49400
Úgy néz ki kimi lófax volt ma is.:( Engem már nem idegesít, mert a forgatókönyv fix. Holnap elstartol, bukik 1,v agy 2 pozíciót, majd talán befut a rajtpozícióban. Ez talán még elvárható tőle. :(
Tényleg nem kéne a vasra fogni. Már észrevettem, hogy legbelül utálod az olasz vasat. Gondolom a fostalicska ford motor jobban bejönne?!:))))
BMW forever!!!!!!!!2008-09-06 22:54:08 // 49399
nem vesztettél semmit,sőt.megkímélted magad egy vicctől!
HátvédRomeo2008-09-06 22:52:46 // 49398
Húhhúú ne is mond. Majd szétrobbantam mikor hallottam. Azt nem láttam.
BMW forever!!!!!!!!2008-09-06 22:50:14 // 49397
de nem csak a motor a baj!volt itt olyan gyermeteg hiba is amit talán még a legkissebb csapatoknál se lehet látni(silverstone)itt a fejekben van zűrzavar!nagy a nyomás elhiszem,de hát egy ferrarinál meg kéne tudni birkózni ezzel.igen,innen könnyen beszélek,de ezek az emberek elméletileg rutinos profik.ilyen szinten tudjunk már számolni vagy valami!!!
HátvédRomeo2008-09-06 22:46:01 // 49396
Ezaz. Kurva öntvény. Dugó gyártót fölrúgnám. Mit hitt tampont gyárt??!!
BMW forever!!!!!!!!2008-09-06 22:43:36 // 49395
és hát a ferrari motor idén nem a megbízhatóságáról hires!
BMW forever!!!!!!!!2008-09-06 22:42:02 // 49394
azért mondtam,mert utánna számoltam.az 5 tized az csak az időmérő!de versenyben amikor feltartanak,lesz az 7-8 tized is.spa-ban nem kell sok idő egy kiállásra,mert rövid a box.csak figyeld.de mondom ez akkor él,ha mindkét merga elsőnek fordul.
HátvédRomeo2008-09-06 22:41:57 // 49393
Egyszerű pálya, lehet itt nyerni a Ferkáknak. Viszont a motorokat is szét lehet küldeni rajta. Ha erre figyelnek és jó a rajt meg a köridők , akkor tutti nyernek.
Iniezione2008-09-06 22:39:39 // 49392
jól látod porrá kellene alázni,egyszerűen meg kellene semmisíteni az ellent!!!
Ádi_39002008-09-06 22:37:34 // 49391
Nem úgy van az, számolj utána! ;-)
Egyébként nekem tök mindegy ki nyer. :) Én csodálom mindet.
Na jó, azért most Massának drukkolok...
Meg KUBICA-nak. :D
BMW forever!!!!!!!!2008-09-06 22:35:42 // 49390
azért nem lesz nehéz kiautózni egy kiállásnyi előnyt ha a mergák fordulnak elsőként,pláne hogy Kov.majd szépen feltart mindenkit maga mögött!!
HátvédRomeo2008-09-06 22:30:48 // 49389
Évek óta cidri a végeredmény, így van. :-(
Ádi_39002008-09-06 22:28:07 // 49388
Téged még érdekel? :D
FoToS2008-09-06 22:27:08 // 49387
Kiváncsian várom a verseny kimenetelét.
Ádi_39002008-09-06 22:23:35 // 49386
Azért nem kell túlozni.
Mindkét ferrari ott van az első két sorban. Ráaádsul a Q2-ben Kimi jobbat ment Felipenél. A harmadik rész nem jött össze neki annyira. Vagy több benzin van az autójában (a ferrari kevesebbet fogyaszt a mercedesnél, könnyen el tudom képzelni, hogy ezen a gyors pörgős pályán rámennek az egykiállásos taktikára holnap). Ezek alapján az edzéseredmények alapján nem lehet leírni, vagy leszólni.
Ráadásul 2 dolgot tennék hozzá, amiket eddigi kevés itteni hozzászólásomban már korábban is mondtam:
1. Ezek a pilóták egytől egyig betegek, a szó legjobb értelmében, tiszteletet érdemel mind, Sutiltól Hamiltonig.
2. KUBICA!!!! :-D
BMW forever!!!!!!!!2008-09-06 22:14:09 // 49385
azért nagy nyugalomra sincs ok,tekintve hogy gyenge kezdés után erős visszaesés tapasztalható!!merga vezet,legalábbis egyéniben,és ha marad igy minden akkor év végén is így lesz.már nincs sok hátra.A másik:szerintem nem úgy kéne vb-t nyerni hogy azt várjuk hogy mikor hubázik a másik,hanem erőből kell szarrá verni.Kérlek ne bántsatok,ez csak a magánvéleményem:-DDDDDDDDDDDDDDDDD
Iniezione2008-09-06 22:08:34 // 49384
szánalmas ez a motor vagy aki beállítja:((zavarják már el a pi..ába!!
GT Ɨ|ѯ2008-09-06 22:07:21 // 49383
olyan nagy gubanc azért nincs,jó lenne 1 tuti rajt,aztán ami a csövön kifér:-))
HátvédRomeo2008-09-06 21:27:37 // 49382
Jajám.
DE HSFAT Carinak igaza van. Valamiért nem jött ki több a csövön.
BMW forever!!!!!!!!2008-09-06 21:08:22 // 49381
szerintem 5 tized az nem 1-2 liter benya!!ott vmi más gubanc van!
GT Ɨ|ѯ2008-09-06 20:56:10 // 49380
Elkannázták...
vagy elbaltázátk?:-))))
HátvédRomeo2008-09-06 20:46:03 // 49379
Biztos kannázták, mint régen... :-DD
GT Ɨ|ѯ2008-09-06 20:43:57 // 49378
1-2 liter benyán múlott...:-)
HátvédRomeo2008-09-06 20:43:25 // 49377
Hát ma nekem nem úgy tűnt!
GT Ɨ|ѯ2008-09-06 20:42:01 // 49376
hát ,azokat már berakták:-))))

................

reméljük holnap lesz 2-ős ferka befutó:-)
HátvédRomeo2008-09-06 18:53:17 // 49375
Rendes áttétlet a Ferrarikba!!!!!!!!!! Halljátok Ferka Mérnönök, Spa-ban????
GT Ɨ|ѯ2008-09-06 17:27:30 // 49374
Ha ismétli a múltkori rajtját,akkor bíz6unk,ha nem akkor elment a hajó...
GEORGE2008-09-06 17:00:12 // 49373
Ma is csak Massa mentette meg a FERRARI becsületét :-(
Iniezione2008-09-06 15:41:14 // 49372
úgy nézki KIMI fityó motort kapott megint:((
Sanyi2008-09-06 15:35:16 // 49371
Azért jó lenne ha megint elkenné Hami száját.
:-)
Ferke2008-09-06 15:33:40 // 49370
Annak is örülhetünk, ha megőrzi a pozíciót!:(
Sanyi2008-09-06 15:33:03 // 49369
Legalább egyikük ott van....
Sanyi2008-09-06 15:30:38 // 49368
Hivatalos végeredmény:

Tommi2008-09-06 15:29:33 // 49367
Na, ennyit a Ferrari első sorról... :(
Sanyi2008-09-06 15:16:26 // 49366


FORZA FERRARI.


Mindenki szurkoljon holnap ezerrel!
Sanyi2008-09-06 15:09:23 // 49365
csáóó
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak