Zsolt1552008-09-12 09:14:57 // 50622
A Wéber Gábor internetes F1 versenyben lett világbajnok. Így került be ebbe nagy "csapatba". Egyébként sokáig 147-el járt. Még a Clubbos gyorsulásin is volt. Aztán mióta a retekklubnál van felveti a pénz - mint a Palikot -, és elkezdtek versenyezgetni a szeját kupában.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-12 09:04:24 // 50621
igen szegény öreg is már az olvasó szemüveget veszi fel és úgy nézi a futamot :)) tré banda....
BMW forever!!!!!!!!2008-09-12 09:00:28 // 50620
ohhh......ne is mond,az a másik fele,ezt a brigádot honnan szedték össze?vmi seat szarerra kupa középszerű versenyzői.......jo a wébernek volt vmi eredménye is,de ez a collner.......a palikot nem is mondom,mert korán van még hogy idegeskedjek és elöttem van még az egész nap:-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-12 08:58:02 // 50619
ja de csak a magyar balfasz f1 közvetítők szerint :)
BMW forever!!!!!!!!2008-09-12 08:56:07 // 50618
Számomra MS-ben FA-ban is volt mindíg vmi visszataszító,de ez a Hami.........piramidális,hogy milyen utálatot hoz ki belőlem!!!!!!!!!!!!!!!!!
BMW forever!!!!!!!!2008-09-12 08:54:25 // 50617
én meg ha kimi helyébe lennék,nekem mondani se kéne
BMW forever!!!!!!!!2008-09-12 08:53:28 // 50616
mindegy mire gondoltál,mert ha hami nyer ugyis az lesz a magyarázat hogy egyszerűen ennyivel jobb a többieknél!!!!!!!!!!
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-12 08:52:59 // 50615
Massa helyében odamennék Kimihez és mondanám neki hogy fizetem egy évi Finlandia adagját csak most ő menjen bele Hamiba hátulról legalább kvittek lesznek :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-12 08:51:18 // 50614
Nem erre gondoltam....arra hogy hidegben nem olyan fasza a Ferrari bár Spában az ellenkezőjét láttuk .....
BMW forever!!!!!!!!2008-09-12 08:50:45 // 50613
ja.......ez így pontatlan,helyesen:esőben is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BMW forever!!!!!!!!2008-09-12 08:50:06 // 50612
hát nem,mert ugye olvashattuk,hogy esőben "qrva jó vagyok"(hami)!!!!!!!!
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-12 08:49:01 // 50611
Sajnos esős verseny lesz kilátásban a 7végén :((( nem sok jóval kecsegtet...
BMW forever!!!!!!!!2008-09-12 08:46:10 // 50610
odaadom a hsz-ért az autómat!!!!!!!na senki nem találja?meglepő:-DDDD
BMW forever!!!!!!!!2008-09-12 08:45:14 // 50609
nah,arra a hsz-emre kiváncsi lennék ahol én a fajgyűlöletemet hangoztatom,vagy akár csak utalok rá.vki vágja be legyen olyan jó,mert nekem nem rémlik:-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-12 08:43:40 // 50608
gondolom mert niggereztél....meg is érdemelted :)
BMW forever!!!!!!!!2008-09-12 08:42:06 // 50607
pont ezt mondtam én is pár napja,de néhány "szakértő"-től kaptam is rendesen:-DDDugyhogy többet nem nyilvánítok véleményt:-DDmegvárom a megfelelő alkalmat,és az érintetteknek bevágom a hsz.-eiket.minden vita és magyarázkodás helyett:-DDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-12 08:40:11 // 50606
ezért nem lesz bajnok az idén sem mert arc....Kimiék meg csak röhögnek rajta...
BMW forever!!!!!!!!2008-09-12 08:37:56 // 50605
éééééén?semmi olyat nem mondtam,sőt.kihangsúlyoztam hogy semmi bajoma négerekkel.......persze a sárgák, az más._DDDDDde most nem arről van szó!:-D
BMW forever!!!!!!!!2008-09-12 08:36:53 // 50604
akár.és ugye az egyiken elment a VB:-DDDDDDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-12 08:35:45 // 50603
Ti igen :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-12 08:35:29 // 50602
vagy a második körben vagy töketlen és elveszted az első helyed....vagy kínában vagy töketlen és szarrá járod a gumid vagy brazilban megnyomod a reset gombot a kormányon mert balfasz vagy...stb stb stb
BMW forever!!!!!!!!2008-09-12 08:35:03 // 50601
tudom,de mégis megkaptuk:-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-12 08:34:05 // 50600
ebben sem volt semmi olyan megnyilvánulás ..
BMW forever!!!!!!!!2008-09-12 08:32:46 // 50599
huh.....na nemsoká kapunk megint a baltástól hogy rasszisták vagyunk:-DDD
BMW forever!!!!!!!!2008-09-12 08:31:47 // 50598
majden......ha nem vagy elég tökös........itt meg:ha nincs tököd hozzá hogy későn fékezz......én legalábbis így fordítom,de nem vagyok vmi nagy angolos:-DDDDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-12 08:29:26 // 50597
na igen valaki seggbekúrhatná már porcukorral! ez a csokis fuckface !!!
Belga2008-09-12 08:10:04 // 50596
Szószerint ugyanaz, mint az 50569. :o))
Mike.2008-09-12 08:07:31 // 50595
Ahhaaa! Jók ezek az idézetek! ............ csak semmit nem értek belőle. Lehet, hogy nem csak én, :-))
Belga2008-09-12 08:04:43 // 50594
Nincs félrefordítva, ez egy ekkora arogáns majom, mint ahogy mutatja magát.
And the Briton denied Raikkonen was braking too early during his fight.
"Well, that's his driving, that's all," he said. "That is how he drives. If you don't have the balls to brake late then that is your problem! At the end of the day, in those situations it is the driver who can feel the grip more and put the car more on the edge.
"And I know I am great in those conditions. I felt the grip more than him, I knew where to place my car and I did place it in different positions to him and I found the grip."
Valaki kapja már el egy sötét sikátorban, és úgy istanigazából dugja seggbe, hogy utána egy életre befogja a pofáját...
And the Briton denied Raikkonen was braking too early during his fight.
"Well, that's his driving, that's all," he said. "That is how he drives. If you don't have the balls to brake late then that is your problem! At the end of the day, in those situations it is the driver who can feel the grip more and put the car more on the edge.
"And I know I am great in those conditions. I felt the grip more than him, I knew where to place my car and I did place it in different positions to him and I found the grip."
Valaki kapja már el egy sötét sikátorban, és úgy istanigazából dugja seggbe, hogy utána egy életre befogja a pofáját...
Satti2008-09-12 08:03:09 // 50593
Az még érdekes lett volna, de lehet, hogy belefér, mert már csak 1 kör volt hátra, de vizes gumin, valószínűleg úgy ment volna, mint állat, és még a cél előtt lenyomhatta volna a kis majmot, de ez már csak elmélet, viszont bejött volna.
Belga2008-09-12 08:00:16 // 50592
Talán még nem volt konkrétan lezsírozva, de valószínű igy lett volna:
Raikkonen, who was running second when he crashed, said he was ready to pit and reckons he could have won the race if he had not crashed.
"I would have come in, but I never made the last 100 metres," Raikkonen told reporters at Monza. "I was coming in to change the tyres and probably it could have worked out very well but I never got there."
Raikkonen, who was running second when he crashed, said he was ready to pit and reckons he could have won the race if he had not crashed.
"I would have come in, but I never made the last 100 metres," Raikkonen told reporters at Monza. "I was coming in to change the tyres and probably it could have worked out very well but I never got there."
Satti2008-09-12 07:59:38 // 50591
Van ilyen, idén meg Kimi kétszer is a biztos első helyről esett ki, vagy szorult hátrébb, mint pl. Magny Cour-ban, vagy Kanadában, a szerencse forgandó, ez egy ilyen dolog.
Satti2008-09-12 07:53:35 // 50590
Mekkora egy köcsög gyerek, köze nem volt hozzá, alig, hogy elengedte, egyből visszaelőzte lendületből, arról nem is beszélve, amit a német rtl-en is beszéltek, hogy iylen körülmények között, mindig annak van könnyebb dolga, aki a másik mögött megy, mert látja, hol lehet gond a pályán, fel tud készülni.
A kis csoki gyerek nagyon el van szállva, de magasról lehet nagyot esni, fog ő még siránkozni!
A kis csoki gyerek nagyon el van szállva, de magasról lehet nagyot esni, fog ő még siránkozni!
Mike.2008-09-12 06:49:26 // 50589
Senki sem versenyez akkora szívvel, mint én
tudom, hogy én nagyszerű vagyok
Na az ilyen kötshög duma miatt kezdtem el nem szeretni. Mégha így is lenne, akkor sem szimpatikus ha magát fényezi.
tudom, hogy én nagyszerű vagyok
Na az ilyen kötshög duma miatt kezdtem el nem szeretni. Mégha így is lenne, akkor sem szimpatikus ha magát fényezi.
Mike.2008-09-12 06:18:01 // 50588
Igen, ez így volt! Sajna megadta magát a technika. Úgy emlékszem, hogy a felfüggesztéssel volt a baj.
Amúgy én nem hiszem, hogy kellene még csapat sorrend. Pontosabban jó lett volna már eddig is mert nem egymástól rabolnák a pontokat, de hát ebben a szituban amikor még van esélye a másiknak is, (bár nem sok) nehéz bármelyik pilótának is azt mondani, hogy álljon be segíteni a másiknak.
Szerintem a mostani futam döntő ebben. Ha Massa megint előrébb végez és Kimi Hamiltonon sem tudna hozni pontot akkor innentől egyértelmű a dolog.
Amúgy én nem hiszem, hogy kellene még csapat sorrend. Pontosabban jó lett volna már eddig is mert nem egymástól rabolnák a pontokat, de hát ebben a szituban amikor még van esélye a másiknak is, (bár nem sok) nehéz bármelyik pilótának is azt mondani, hogy álljon be segíteni a másiknak.
Szerintem a mostani futam döntő ebben. Ha Massa megint előrébb végez és Kimi Hamiltonon sem tudna hozni pontot akkor innentől egyértelmű a dolog.
Xixo2008-09-12 03:11:19 // 50587
Azért ne felejtsük el, hogy tavaly sem ismerte el a Ferari, hogy Rajt fogják Monza után tolni!! Szal könnyen meglehet, hogy már megvan a felállás az idei évre is.
És hogy mégjobban utáljanak a Kimifanok: Massa tavaly Monza előtt Raj előtt volt és ott is a harmadik helyről esett ki, Kimi elől. Ami igen csak nagy szerencse volt a finnek, mert enélkül nem biztos, hogy meglett volna az a VB cím... :)))
És hogy mégjobban utáljanak a Kimifanok: Massa tavaly Monza előtt Raj előtt volt és ott is a harmadik helyről esett ki, Kimi elől. Ami igen csak nagy szerencse volt a finnek, mert enélkül nem biztos, hogy meglett volna az a VB cím... :)))
Xixo2008-09-12 02:42:44 // 50586
Xixo2008-09-12 02:33:10 // 50585
Xixo2008-09-12 02:23:25 // 50584
Én továbbra is csak azt nem értem, hogy ha Raj tavaly egy olyan autóval tudott VB lenni, aminek a fejlesztésében egy percig nem vett részt, akkor idén egy olyan autóval miért nem tud eredményeket hozni, amihez már elvileg van némi köze?????
Mert azt nem tudom elhinni, hogy Kimi tolja az infókat, hogy mit-miként kéne változtatni, de a csapat meg elkussoltatja!!
Mert azt nem tudom elhinni, hogy Kimi tolja az infókat, hogy mit-miként kéne változtatni, de a csapat meg elkussoltatja!!
Xixo2008-09-12 02:16:17 // 50583
És ez igaz? Mert akkor kár volt ennyire sietnie...
Xixo2008-09-12 02:15:14 // 50582
Amit Massáról mond, az se semmi. Ekkora pofája hogy lehet valakinek????
Xixo2008-09-12 02:14:12 // 50581
Ez tényleg hülye!!!
Ha Raj egy kicsit sportszerűbb lett volna, észreveszi, hogy több helyre van szüksége???
Magyarán el kellett volna engednie? Tényleg nem is értem, hogy az a köcsög Raj, hogy merte feltartani ezt a mérhetetlenül szimpatikus és szerény fiatalembert....
Vááá!!! Mindig tudom egy picit jobban utálni, pedig már sokszor hittem, hogy ez lehetetlen.
Ha Raj egy kicsit sportszerűbb lett volna, észreveszi, hogy több helyre van szüksége???
Magyarán el kellett volna engednie? Tényleg nem is értem, hogy az a köcsög Raj, hogy merte feltartani ezt a mérhetetlenül szimpatikus és szerény fiatalembert....
Vááá!!! Mindig tudom egy picit jobban utálni, pedig már sokszor hittem, hogy ez lehetetlen.
Belga2008-09-12 00:01:59 // 50580
Na jó, ebben a hozzászólásban túl sok értelmes rész nincs, de már este van. :o)
Belga2008-09-11 23:49:56 // 50579
Erre mondtam délután, hogy van némi párhuzam Kimi és közte. Sokan nem hiszik el Rai-nak, amit mond, csak kérdőre vonják, hogy mi a francért nem nyomja a gázt, miért nem előz, mekkora béna, stb stb. De senki sem tudja, hogy mi van a háttérben pontosan. Ami rendben is van, mert nem tudhatjuk pontosan, miért is kötnék az orrunkra, de pont emiatt nem kellene kígyót békát kiabálni valakire. Uff. :o)
Persze mindenkinek szive joga, azt gondol amit akar. :o))
Persze mindenkinek szive joga, azt gondol amit akar. :o))
Belga2008-09-11 23:43:42 // 50578
Egy szimpatikus ember szimpatikus nyilatkozata:
Bourdais olyan autót szeretne, ami illik a stílusához
(autosport.com cikk fordításos kontárkodás)
Sebastien Bourdais úgy gondolja, hogy csak akkor éri meg a Toro Rossonak szerződést hosszabbítani vele, ha képesek lesznek lesznek olyan autót nyújtani számára 2009-ben, amivel képes lesz versenyezni.
A Francia szinte egész évben szenvedett az STR3 karakterisztikájával, ami alacsony sebességnél túlkormányzott, míg magas sebességnél alulkormányzott, amit ő egyáltalán nem kedvel.
"Természetesen maradni szeretnék, de minden attól függ, hogy mik az elvárások. Ha a Toro Rosso elvárásai azok, hogy én alkalmazkodjak egy autóhoz, amit nem szeretek és nem tudok kezelni, akkor nem hiszem hogy jó ötlet megtartani engem."
"Amennyiben bíznak a képességeimben, amelyek úgy érzem egy jobban kezelhető autóhoz vezetnének, akkor igen, próbáljuk meg"
Bourdais szerint a Francia magydíjon bemutatott új aero csomag egy teljességgel vezethetetlen autót eredményezett. Amikor megkérdezték tőle, hogy a Belgiumban nyújtott teljesítménye enyhítette-e a rá nehezedő nyomást a jövö éves szerződéssel kapcsolatban, ezt mondta:
"Őszintén szólva, elég szarul éreztem magam Magny-Cours óta, és nem azért mert folyamatosan kikaptam a csapattársamtól, és ő egyre csak erősebb és erősebb lett, hanem azért, mert meggyőződésem, hogy nem vagyok lassabb Sebastiannál egy olyan autóval, amiben jól érzem magam."
"Ez egy olyan dolog, hogyha valami nem a te szájízed szerint működik, akkor elég nyilvánvalóan alul maradsz. Hogy segített-e Spa a helyzetremen, hát ezt magam sem tudom."
"Talán annyi a különbség, hogy végre sikerült a csapattal megértetnem és elfogadtatnom, hogy miért nem tudok a képességeimnek megfelelően teljesíteni, és talán az év hátralévő részében kaphatok némi segítséget. Értelemszerűen mindenki a jelenlegi teljesítményem alapján ítél meg, aholis gyakorlatilag árnyéka vagyok önmagamnak, és ez eléggé frusztráló tud lenni."
"Nem a nyomás vagy bármi a baj, egy szin tiszta frusztráció. Nem gondoltam volna, hogy ez fog történni velem. Ha tudtam volna, hogy az évem igy alakul, hétvégéről hétvégére, hogy képtelen vagyok normálisan vezetni, őszintén szólba, ennek mi értelme van? Hasznavehetetlen vagyok."
"Ha elérsz egy olyan pontra, hogy ugyan versenyző vagy, de nem tudod befolyásolni a dolgokat, csak beülsz és nyomod a gázt, akkor csak a felét végzed el a munkádnak. Sosem voltam jó abban, hogy félmunkát végezzek."
"Az emberek azt mondják rólad, hogy csak nyafogsz, sosem vagy boldog semmivel, ezt csinálod, azt csinálod, és mi a történet vége? - Kit érdekel ez? Senkit. Az az igazság, hogy mindenki csak eredményeket akar. Én tudom mi miért történik körülöttem, és ha bárkit is érdekelne, akkor elmondom: csak akkor vagyok jó, ha rendesen végezhetem a munkám."
Bourdais olyan autót szeretne, ami illik a stílusához
(autosport.com cikk fordításos kontárkodás)
Sebastien Bourdais úgy gondolja, hogy csak akkor éri meg a Toro Rossonak szerződést hosszabbítani vele, ha képesek lesznek lesznek olyan autót nyújtani számára 2009-ben, amivel képes lesz versenyezni.
A Francia szinte egész évben szenvedett az STR3 karakterisztikájával, ami alacsony sebességnél túlkormányzott, míg magas sebességnél alulkormányzott, amit ő egyáltalán nem kedvel.
"Természetesen maradni szeretnék, de minden attól függ, hogy mik az elvárások. Ha a Toro Rosso elvárásai azok, hogy én alkalmazkodjak egy autóhoz, amit nem szeretek és nem tudok kezelni, akkor nem hiszem hogy jó ötlet megtartani engem."
"Amennyiben bíznak a képességeimben, amelyek úgy érzem egy jobban kezelhető autóhoz vezetnének, akkor igen, próbáljuk meg"
Bourdais szerint a Francia magydíjon bemutatott új aero csomag egy teljességgel vezethetetlen autót eredményezett. Amikor megkérdezték tőle, hogy a Belgiumban nyújtott teljesítménye enyhítette-e a rá nehezedő nyomást a jövö éves szerződéssel kapcsolatban, ezt mondta:
"Őszintén szólva, elég szarul éreztem magam Magny-Cours óta, és nem azért mert folyamatosan kikaptam a csapattársamtól, és ő egyre csak erősebb és erősebb lett, hanem azért, mert meggyőződésem, hogy nem vagyok lassabb Sebastiannál egy olyan autóval, amiben jól érzem magam."
"Ez egy olyan dolog, hogyha valami nem a te szájízed szerint működik, akkor elég nyilvánvalóan alul maradsz. Hogy segített-e Spa a helyzetremen, hát ezt magam sem tudom."
"Talán annyi a különbség, hogy végre sikerült a csapattal megértetnem és elfogadtatnom, hogy miért nem tudok a képességeimnek megfelelően teljesíteni, és talán az év hátralévő részében kaphatok némi segítséget. Értelemszerűen mindenki a jelenlegi teljesítményem alapján ítél meg, aholis gyakorlatilag árnyéka vagyok önmagamnak, és ez eléggé frusztráló tud lenni."
"Nem a nyomás vagy bármi a baj, egy szin tiszta frusztráció. Nem gondoltam volna, hogy ez fog történni velem. Ha tudtam volna, hogy az évem igy alakul, hétvégéről hétvégére, hogy képtelen vagyok normálisan vezetni, őszintén szólba, ennek mi értelme van? Hasznavehetetlen vagyok."
"Ha elérsz egy olyan pontra, hogy ugyan versenyző vagy, de nem tudod befolyásolni a dolgokat, csak beülsz és nyomod a gázt, akkor csak a felét végzed el a munkádnak. Sosem voltam jó abban, hogy félmunkát végezzek."
"Az emberek azt mondják rólad, hogy csak nyafogsz, sosem vagy boldog semmivel, ezt csinálod, azt csinálod, és mi a történet vége? - Kit érdekel ez? Senkit. Az az igazság, hogy mindenki csak eredményeket akar. Én tudom mi miért történik körülöttem, és ha bárkit is érdekelne, akkor elmondom: csak akkor vagyok jó, ha rendesen végezhetem a munkám."
Belga2008-09-11 23:15:41 // 50577
Ami nincs benne a cikkben, de az Autosport.com-on igen, hogy Kimi bejött volna kereket cserélni abban a körben amikor kiesett.
Whiteskull2008-09-11 22:25:32 // 50574
Azt hiszem ebben egyetértünk. :)))
Ferke2008-09-11 22:23:55 // 50573
Aminek nem biztos,hogy csak az az oka, hogy vezeti a vb-t.:)))
Online tag
0
Vendég0
609
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Találkozások
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Retrovízió - A '70-es, ...
- AlfaCity 2025 - július ...
- Oldtimer, youngtimer
- 159
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10