Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Dízelmánia
Azzurro2013-12-26 13:50:15 // 25402
	Akkor autopalyan 166 2.4 jdt-nel, a 7.4-es fogyi az sok? 130-140km/h -val.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2013-12-26 13:34:44 // 25401
	sok a 7l 6, 6,5l a normál
	
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-12-26 13:26:22 // 25400
	A valós km et nem tudom mert tekerve lett az órája :( most olyan 200-250 körül lehet benne
	
.......................2013-12-26 13:05:22 // 25399
	A Bosch solenoid injektorok élettartama 3..4 millió ciklus , ezt csak városi használatban akár 100 e km nél is elérik,
Autópályán akár 300 e km ert is elfutnak gond nélkül
	
Autópályán akár 300 e km ert is elfutnak gond nélkül
.......................2013-12-26 13:02:41 // 25398
	Injektortisztító nem spkat ér ,ellenben drága,
Ha zűr van akkor Bosch padra a porlasztókkal
Az Alfákból simán kijönnek,nem szokott gond lenni a kiszereléssel
Fontos hogy jól felszerelt pormentes kamrás szervízben szedjék szét őket
	
Ha zűr van akkor Bosch padra a porlasztókkal
Az Alfákból simán kijönnek,nem szokott gond lenni a kiszereléssel
Fontos hogy jól felszerelt pormentes kamrás szervízben szedjék szét őket
Hardy2013-12-26 13:02:39 // 25397
	Végre visszaállt a fogyasztásom, bár nem akarom még elkiabálni. Sokan azt mondták nem olyan vészes az a 7,2 de szerintem az volt. Semmi más tünet nem volt. Nekiláttam kezdésnek befújtam az LMM csatlakozóját jó vastagon. 6,2 illetve 6,0 lett az elmúlt két tankolás. Remélem így is marad. De mitől nem érintkezik rendesen azt nem tudom, hisz szigetelt a csatlakozója.
	
GTPeti2013-12-26 12:42:32 // 25396
	Ha bármi gyanú van én kivenném őket. (Ki is fogom valamikor. Warbinál sem volt semmi probléma.)
	
dev1662013-12-26 12:34:19 // 25395
	A befecskendezésenkénti korrekció alapjárati átlaga azért sok mindent elárul az injektorok állapotáról. A km álláshoz nem érdemes viszonyítani, mert csak az a tulaj tudja, h hány km van az autójában, aki a szalonban vette. Vagyis a hiba előjöhet 50e-nél is ha az autóban valójában 200e van és 400e-nél is ha a km valós és egyszer már tisztították az injektorokat. Meg persze rengeteg múlik az üzemagyag és üzemagyagszűrő minőségén.
Én is a próbapadot preferálnám, ha nem lenne kockázata, de egyelőre megpróbálok pontos képet kapni a diagnosztikával és még az is lehet, hogy esélyt adok valamilyen injektortisztító adaléknak is. Ti melyiket ajánlanátok? Jók ezek valamire?
	
Én is a próbapadot preferálnám, ha nem lenne kockázata, de egyelőre megpróbálok pontos képet kapni a diagnosztikával és még az is lehet, hogy esélyt adok valamilyen injektortisztító adaléknak is. Ti melyiket ajánlanátok? Jók ezek valamire?
GTPeti2013-12-26 12:15:25 // 25394
	"Engem minden szerelő lebeszél erről, mármint az injektorok kiszereléséről"
Márpedig beszerelt állapotban nem lehet őket megvizsgálni. :)
Pedig 200ekm fölött már nem hülyeség megnézetni őket.
	
Márpedig beszerelt állapotban nem lehet őket megvizsgálni. :)
Pedig 200ekm fölött már nem hülyeség megnézetni őket.
dev1662013-12-26 11:46:32 // 25393
	neked mennyit bírtak az injektorok tisztítás vagy bármilyen beavatkozás nélkül? nézted ECUscan-nel a korrekciójukat?
	
dev1662013-12-26 11:41:28 // 25392
	Engem minden szerelő lebeszél erről, mármint az injektorok kiszereléséről. Elvileg senki nem garantál(hat)ja, h a kiszedéskor nem sérül a hengerfej és hogy a visszaszerelésnél be tudják úgy állítani, ahogy azt a gyár előírja. Úgyhogy most én is gondban vagyok, mert a 2-es és 5-ös injektorom korrekciója absz. értékben túl nagy (+4,6mm3, -2,7mm3) alapjáraton, ami hosszútávon nem sok jóval kecsegtet (nagyobb fogyasztás, tartóbakok, kettőstömegű kinyúlnak a vibrációtól), de nem akarok még nagyobb gebaszt csinálni a beavatkozással. Kinek mi a véleménye erről?
	
dev1662013-12-26 11:35:40 // 25391
	A turbó tengelye olajban forog, az olajnyomás tartja a helyén. Én még nem láttam olyat, hogy ne lenne olaj mindkét levegőoldali turbócsőben, sztem ez tök normális, de a mennyisége azért beszédes. Ha csak pár csöpp az ok, ha az egész cső tiszta olaj és kifolyik belőle, az azt jelenti, h kopott a turbó tömítése és érdemes felújítani.
	
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-12-26 11:16:13 // 25390
	Interdiesel Kft. - Győr nagyon profik, bevizsgálás 5eft/db a felújítás 20körül van nem rég kérdeztem én is mert a Patkány-nál is aktuális lesz hamarosan :(
	
GTPeti2013-12-25 19:13:41 // 25389
	Nem lenne hiba az injektorokat padon bevizsgáltatni.
	
redbull902013-12-25 18:09:23 // 25388
	Elfelejtettem oda írni hogy hidegen elég nehezen is indul sokat forog aztán melegen semmi gond.. Izzitók cserélve...meg hát ma 10 fok volt.. és ugyan úgy nagyon sokáig forgatta.. Akksi feltöltve. Nem tudom hogy köze lehet e az olaj folyásnak turbon keresztül...
de a porlasztók már gyengélkednek ez biztos és ettől is lehet a rossz indulás...
	
de a porlasztók már gyengélkednek ez biztos és ettől is lehet a rossz indulás...
GTPeti2013-12-25 18:09:01 // 25387
	Azok a csövek belülről mindenkinek olajosak. Egy kis olajpára mindig keletkezik.
"Megnéztem alul is a turbot ott is olajfolyások voltak..."
Ez már más tészta...
	
"Megnéztem alul is a turbot ott is olajfolyások voltak..."
Ez már más tészta...
redbull902013-12-25 18:05:10 // 25386
	Srácok ma takarítgattam kicsit a motor teret a jó időnek hála, mondjuk a szél nem hiányzott hozzá.
Lehúztam a felső turbocsövem mer olaj folyást láttam a kötésnél és nagyon olajos a helyzet... Ez mit jelent? Turbo hiba gondolom vmi tömítés vagy hasonló..
De az olajat nem eszi a kocsi ezt meg furcsálom ha ilyen tömítés hiba lenne vagy olyan kevés hogy nem veszem észre... Megnéztem alul is a turbot ott is olajfolyások voltak...
Valakinek ötlete?? Mibe fájhat? Vagy ne is kérdezzek Irány a szervíz? :D
Ja még valami Győr környékén tud valaki porlasztó felújítót?
Köszöntem!
	
Lehúztam a felső turbocsövem mer olaj folyást láttam a kötésnél és nagyon olajos a helyzet... Ez mit jelent? Turbo hiba gondolom vmi tömítés vagy hasonló..
De az olajat nem eszi a kocsi ezt meg furcsálom ha ilyen tömítés hiba lenne vagy olyan kevés hogy nem veszem észre... Megnéztem alul is a turbot ott is olajfolyások voltak...
Valakinek ötlete?? Mibe fájhat? Vagy ne is kérdezzek Irány a szervíz? :D
Ja még valami Győr környékén tud valaki porlasztó felújítót?
Köszöntem!
GTPeti2013-12-25 17:08:20 // 25384
	A Bárdinál volt raktáron ERA és Pierburg (=gyári) is. No meg 24-én 12:00-ig nyitva voltak.
Nagyon gyanús a neten talált képeken, hogy a kettő 1:1-ben ugyanaz. Végül mégis a Pierburg-ot vettem, mert nem lehetett felbontani a csomagolást és pár eFt-on ne múljon.
	
Nagyon gyanús a neten talált képeken, hogy a kettő 1:1-ben ugyanaz. Végül mégis a Pierburg-ot vettem, mert nem lehetett felbontani a csomagolást és pár eFt-on ne múljon.
medcare2013-12-25 15:56:56 // 25383
	Megkérdezhetné, hol szerezted be? Köszönöm.
Áldott Karácsonyt!
	
Áldott Karácsonyt!
GTPeti2013-12-24 20:57:06 // 25382
	Kicseréltem, megjavult az autó!
Azt írják valahol, hogy ez a tekercs megragad, ha nem használják, illetve "vizet kap". Van rajta egy kis dobozka, ami mögött egy nagyon sűrű szűrő van. Szóval valamiért nincs légmentesen lezárva, így juthat be a pára.
Mégegyszer köszönet a tippekért neked is és Ferkének is!
	
Azt írják valahol, hogy ez a tekercs megragad, ha nem használják, illetve "vizet kap". Van rajta egy kis dobozka, ami mögött egy nagyon sűrű szűrő van. Szóval valamiért nincs légmentesen lezárva, így juthat be a pára.
Mégegyszer köszönet a tippekért neked is és Ferkének is!
mreni2013-12-24 10:57:38 // 25381
	akkor egyértelműen a solenoid okozza a hibát. geometria tisztítást megcsináltam én is a marea-n,de tiszta volt szinte teljesen.
	
Lexa2013-12-24 08:57:40 // 25380
	ezért szereztem most egy 2260 vzk t ,de az 5 hengerre vannak ellentmondások ,de a puding probája az evés: Békés ,boldog karácsonyt neketek.Goodboy&Lexa
	
Lexa2013-12-24 08:50:28 // 25379
	talán azért nincs neked sem golyoscsapágyas amiért nekem se nem van 5-600 ezrem egy jo goolllos csigára:-(
	
'''''2013-12-24 06:03:09 // 25378
	Tehát,ha előbb feltölt és gyorsabb a felpörgési hajlama,akkor nincs talán akkora turbólyuk? Miért nincs nekem ilyen gyárilag,ha jobb? :-)
	
[k i z z o]2013-12-24 00:18:08 // 25377
	Írtam neked korábban, hogy golyóscsapágyas turbó kell, ha cserélsz, teljesen más a felpörgési hajlama stb., előbb betölt, jobban bírja, egy komoly faj.
Garrett GTB2260VKLR -től felfelé.
A hybrid itt azt jelenti, hogy nem standard, hanem kombinálják egyik std szett kipufogó oldalát pl. egy másik kompresszor oldalával, esetleg egy másik házba is kerül stb.
Itt egy szép példány:
http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/darkside-gtb2566vk-billet-hybrid-with-vacuum-conversion.html
	
Garrett GTB2260VKLR -től felfelé.
A hybrid itt azt jelenti, hogy nem standard, hanem kombinálják egyik std szett kipufogó oldalát pl. egy másik kompresszor oldalával, esetleg egy másik házba is kerül stb.
Itt egy szép példány:
http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/darkside-gtb2566vk-billet-hybrid-with-vacuum-conversion.html
GTPeti2013-12-23 23:44:35 // 25376
	Reni és Ferke,
ma délután - a Megteszem amit lehet projekt keretein belül - megtettem amit lehetett. :)
Autósboltban nem kaptam 4-es és 6-os belső átmérőjű gumicsövet. Úgyhogy átmenetileg más célra való csöveket tettem be. (Ne kérdezzétek, mire valóakat... :)
Befújtam a turbó rúdját. Meg is mozgattam, tökéletesen jár fel-alá. Nem szorul.
Megtisztítottam a MAP-ot. Ahogy vártam, korom nem volt rajta, csak egy kevés olajos lerakódás. (Amit az alkohol egyáltalán nem old, úgyhogy revidálnám magam, a kontaktspray ezesetben sokkal célavezetőbb.)
Csináltam egy actuator tesztet, ami a szolenoidra irányult. NULLA eredmény. Az actuator semmit nem csinál. OK, gondoltam ez lehet a FES hibája is (bár a többi actuator-oknál működik). Adtam a tekercsnek 12V-ot az akksiról. Semmit nem csinál. Holnap kipróbálom egy másikkal...
(A stilo-s linken lentebb, ugyanazokat a hibakódokat sorolják fel és ott ez a sol. orvosolta a hibát. Úgyhogy bizakodom. Bár a turbótisztításra valamikor szeretnék sort keríteni. Itt az ideje.)
	
ma délután - a Megteszem amit lehet projekt keretein belül - megtettem amit lehetett. :)
Autósboltban nem kaptam 4-es és 6-os belső átmérőjű gumicsövet. Úgyhogy átmenetileg más célra való csöveket tettem be. (Ne kérdezzétek, mire valóakat... :)
Befújtam a turbó rúdját. Meg is mozgattam, tökéletesen jár fel-alá. Nem szorul.
Megtisztítottam a MAP-ot. Ahogy vártam, korom nem volt rajta, csak egy kevés olajos lerakódás. (Amit az alkohol egyáltalán nem old, úgyhogy revidálnám magam, a kontaktspray ezesetben sokkal célavezetőbb.)
Csináltam egy actuator tesztet, ami a szolenoidra irányult. NULLA eredmény. Az actuator semmit nem csinál. OK, gondoltam ez lehet a FES hibája is (bár a többi actuator-oknál működik). Adtam a tekercsnek 12V-ot az akksiról. Semmit nem csinál. Holnap kipróbálom egy másikkal...
(A stilo-s linken lentebb, ugyanazokat a hibakódokat sorolják fel és ott ez a sol. orvosolta a hibát. Úgyhogy bizakodom. Bár a turbótisztításra valamikor szeretnék sort keríteni. Itt az ideje.)
'''''2013-12-23 21:42:48 // 25375
	Még valami.Miért pörög az egyik turbó könnyebben?
	
Föckös2013-12-23 19:02:21 // 25373
	
	
'''''2013-12-23 18:07:30 // 25372
	Lehet,meg kéne várjam amíg összehozod. :-) Warbi elég kevés lóerőt vár tőle.Még nem néztem,mit tesz rá a 2.4-néll?Mentél már wmi-s verdával?
	
'''''2013-12-23 18:04:06 // 25371
	Csak +10-15le?
	
PistaFR2013-12-23 17:54:47 // 25370
	Hát, pedig Lajos után csak Q4 jöhet szóba, ha mód van rá. Lehetőleg 20 szelepes ;)
	
Föckös2013-12-23 17:52:53 // 25369
	szvsz egy sima I/O vezérlésű WMI is elég sokat dobhat, de azért  jobb azt szabályozni
	
[k i z z o]2013-12-23 17:51:01 // 25368
	Ahhoz, hogy hydrolock-os legyen, nagyon sok víznek kellett bele mennie. Valamire nagyon nem figyeltek ott.
	
Föckös2013-12-23 17:50:41 // 25367
	Tibikém ne vadulj! ;-)
	
PistaFR2013-12-23 17:48:38 // 25366
	A sima 156 Q4-ben nem tudom, de a Crosswagonban mindhárom difi Torsen. Az összkerék amúgy is sokat hoz mind induláskor, mind kanyarban, a jobb tapadás és súlyelosztás szerintem ellensúlyozza (sőt!) a plusz tömeget. Annak is utána lehetne nézni, hogy az első difi bevarázsolható-e a sima fronthajtásúba.
	
Föckös2013-12-23 17:43:34 // 25365
	(ez az én bajom, h Gyurikém áll a projekttel, meg hogy nem a szomszédban vagyunk, mert akkor már össze is hoztuk volna ketten szvsz)
	
[k i z z o]2013-12-23 17:43:23 // 25364
	A pumpa standard nyomást ad, a fúvóka ha ismeretlen, akkor kimérhető, hogy mennyi cc/min.
	
Marci1642013-12-23 17:01:40 // 25363
	Gyakorlatilag az az egy érzékelő amit még nem cseréltem :) Csúcsok, kompresszió, üzemanyagnyomás, minden jó... Hibakód nincs... Értékek, nyomások jók...
	
WarbiRunner (Gyuri)2013-12-23 16:04:44 // 25362
	Pont ezaz, állok vele. Szerencsére jönnek a munka projektek, azoké a prioritás. Van még pár megoldandó apróság hogy tökéletes legyen a szerkezet. Az a plusz 10-15 ló azért motivál :-)
	
Ferke2013-12-23 15:29:33 // 25361
	Nem. Hidegindítási problémát a cr csúcsok, az izzítás hibája tud okozni, vagy a kompresszióhiány.
	
Attika012013-12-23 15:06:59 // 25360
	Hideg indítási probléma sok lehet. Mi a jelenség?
	
Marci1642013-12-23 14:53:41 // 25359
	Nem tudjátok Jtd 8v-be a vezérműtengely jeladó tud hidegindítási problémát okozni?
	
GTPeti2013-12-23 13:54:59 // 25358
	Köszi, elolvastam! Most megyek a garázsba, ezzel fogom kezdeni.
	
'''''2013-12-23 13:39:35 // 25356
	Gyuri,te hogy állsz a wmi rendszerrel?
	
'''''2013-12-23 13:36:38 // 25355
	Mindha azt mondta volna a srác,hogy túl sokat kapott és az nyomta szét a hengert.
Igazából a beépítés és kábelezést simán megoldom,attól nem is tartok.A vezérlés része a számomra nem igazán megoldható.Sajna itt helyben vagy a környéken nincs is senki aki értene hozzá.Főleg a wmi-ről nem hallott még senki.
	
Igazából a beépítés és kábelezést simán megoldom,attól nem is tartok.A vezérlés része a számomra nem igazán megoldható.Sajna itt helyben vagy a környéken nincs is senki aki értene hozzá.Főleg a wmi-ről nem hallott még senki.
Ferke2013-12-23 13:27:09 // 25354
	Megcsörgetlek, szerintem van nálam...
	
mreni2013-12-23 11:28:13 // 25353
	elvileg minden autósboltban lennie kell,nem lesz gond
	
Online tag
3
		Vendég3
383