Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Alfa tuning

Ollah2005-01-04 13:39:57 // 188
Bárki bármit mondasz :), akkor is otromba és ízléstelen. :))) Veszekedjünk ízléseken! Komoly! Nyitunk topikot? :) Ott le lehetne írni 1000000000000*, hogy "szerintem".
Punisher2005-01-04 13:26:36 // 187
Bárki bármit mond, nekem bejön ez a gép, még aluszárnnyal is. Kissé amerikás stílusú extrém túlzások nélkül.
Punisher2005-01-04 13:24:23 // 186
Már volt. :(
prz2004-12-28 15:14:55 // 185
Lehet, hogy egyedi eset volt az enyém, de amit augusztus közepén megrendeltem tőlük, az úgy november 3. hetében érkezett meg.. :/
Csöri2004-12-28 15:02:28 // 184
A gyorsaság pedig fontos. Idén januárban az italautonál megrendeltem 2 Lester GTA look lökhárítót a kocsimra, de márciusban visszamondtam, mert nem tudták beszerezni.:(
prz2004-12-28 14:51:14 // 183
Még nyáron jártam a Tunigshop nevű üzletben, ahol mutogattak minden 'okosságot' 147-eshez, többek között Lester hátsó szárnyakat is. Szerintem tudnak rendelni tőlük. Telefonszámot az oldalukon találsz. (Viszont szvsz nem a legolcsóbb és nem a leggyorsabb cég.)
Csöri2004-12-28 14:35:53 // 182
Valaki mondjon nekem Lester lelőhelyet Magyarországon. Légyszi.
explosive2004-12-27 12:59:33 // 181
De elhanyagoltátok ezt a linket:(((
prz2004-12-21 21:10:24 // 180
Ollah2004-12-21 08:40:34 // 179
A minősíthetetlen szárny és az otromba szélesítés elhagyásával nagyon tuti kis gép lenne. A szélesítés nem gond, sőt, jól is állna neki, de ez otromba szvsz.
Csöri2004-12-20 22:42:51 // 178
Ugyan nálunk nem forgalmazzák, de szerintem a Lester is náluk gyártat néhány cucot, főleg a 147-hez. www.helvetia-spoiler.it
prz2004-12-18 20:36:02 // 177
Talán még nem volt: Madeno Racing
giovanni2004-12-16 14:59:02 // 176
Ez a "vas" háccsószárny nem igazán tecc....
Cseresnyés (Monster)2004-12-16 13:57:52 // 175
Cseresnyés (Monster)2004-12-16 13:54:58 // 174
..2004-12-13 23:01:24 // 173
No ez a Spider a tipikusan sok pénzzel,de zéró ízléssel megáldott ember esete.Először is Alfáról a Scudetto-t nem vesszük le.Másodszor a krómlámpakeretet és fásztenddöfjúriuszos szárnyat meghagyjuk a béjemvéseknek és a rhondásoknak.Harmadszor meg a jó ********ját az ilyen pervez ***opónak, és nyomnám ki a szemét a tarkója felöl amikor legközelebb alfára mer nézni..Amúgy szeretem a tuningot....:)
explosive2004-12-13 22:36:02 // 172
Nemrég ilyen felni volt eladó a www.autoscout24.de-n 800 euro áron:)
Ollah2004-12-10 15:12:24 // 171
Erre szokták mondani, hogy egyedi? :))) A nagy számok törvénye alapján az Alfa-tunerek közé is kerülnek ilyenek, akik egyébként a Góf-Stift-Asztma stb. vonulat jeles képviselői. Ezt a fajta embert talán "pénzes Suzukisnak" kellene hívni.
szutyok2004-12-10 15:05:12 // 170
Ez valóban elég sz@rul sikerült! Kár érte!
Attie2004-12-10 15:03:15 // 169
Ez a felni annyira király! :)
Attie2004-12-10 15:00:42 // 168
Áááááááááááááááááááááááá.. ez kész :((( Ezt az állatot... Kit bántott ez a szegény autó? :(
BF1562004-12-10 13:45:23 // 167
Ez egy bitchgics!!! Hé Azmo az túl humanus megoldás:))
norbee2004-12-10 12:29:34 // 166
Láttátok a jobb felső sarokban a feliratot? Imofa Partner Klubu. A Kubu meg egy cseh rostos droid-lé. Lehet hogy valami túlerjedt verzióból kaptak a partnerség keretében, és mire kijózanodtak, már így nézett ki a verda... :)))))
Cseresnyés (Monster)2004-12-10 12:23:08 // 165
Ezt a CZ-s Ökröt ! Hová tünt a Spider? Látja valaki?
Azmo2004-12-10 12:02:20 // 164
agyonütném az ilyen köcsögöket szívlapáttal....
giovanni2004-12-10 11:43:43 // 163
Eddig aszittem én erős idegzetű vagyok de ez.... hát nem tudom.... mijez ez már nem is alfa ezegy off stift on vagy valami ilyesmi...
prz2004-12-10 10:05:16 // 162
Spider tuning. Szerintem nagyon gáz, tényleg csak bátrak nézzék meg... Szegény ótót sikerült jól elbaxni..
Ollah2004-12-09 08:56:14 // 161
Ezen az autón szerelmesedtem bele ebbe a felnibe én is. De aztán találtam egy olyan GTV-t, amin Milano-k voltak. Megpróbálom előkaparni valahonnan. Behalsz, úgy néz ki. :)
Ollah2004-12-09 08:54:45 // 160
Uppsz, elbaxtam... Én nem Siena-t rendeltem, hanem Milano-t. Sorry. :) Ez is szép, de a Milano olyan retro-vad. Kemény. Egyszerűségében és régebbi dizájnjánban agresszív. Nemtom. Puritánul durva. Hogy' mondjam még? :) A Siena kifinomultabb, elegánsabb, nagyvonalúbb; olyan, mint egy úri cipellő. Gyönyörű. De nekem valami brutálabb kellett, így szavaztam a Milano-ra. De a Siena volt a második helyezett. Mondjuk 330 EUR/db áron lehet is szépséges. :)))
Halesz2004-12-09 01:32:51 // 159
A következő autóm egy ilyen Spider lesz... nem kell GT. Kabrió Alfa kell. Jajjj jjajjj... megyek is az Alfás rendelőbe mert kezdek beleőrülni...
Halesz2004-12-09 01:31:47 // 158
Ollah:

No comment!



Miki találta, én linkelem :)

Még több kép...
lausz2004-12-08 05:27:53 // 157
prz2004-12-07 15:08:23 // 156
:)) Igen, ettől én is tartok. De valamit valamiért. Legalább szépen lesz lassú. :))
Ollah2004-12-07 14:59:29 // 155
Csal az óra? Mi? :)) Nabaze... :)))) Ha lefelé csalt volna, akkor azért nem érdekelt volna, ha felfelé, akkor meg azért. :))) Csalni nem csal jobban, mint a 215/45 (vagy legalábbis elhanyagolható), amiben különbség lehet, az a gyorsulás. 225-ös "17-es kereket 145 Nm és 120 ló érdekesen :) mozgat. De gyönyörű. :)))
prz2004-12-07 14:52:45 // 154
És a 225-el nem csal az óra? Vagy az még nem vészes?:)
Punisher2004-12-06 21:41:26 // 153
Ez igaz. Pont ezért, a gyártők temékpalettáján szereplő prémium gyertyák általában valamilyen "nemesfém" elektródával készülnek. Ezeknek az elektródáknak köszönhetően teljesülnek azok a dolgok, amelyeket leírtál. Egy motorhoz szükséges hőtűrés pedig adott. Ezért vannak különböző hőértékű gyertyák. A speckó, ill. a modern gyertyák általában néhány típussal képesek átölelni a teljes hőérték skálát. Ez a gyártónak is jelentős megtakarítás, mert nem kell annyi féle gyertyát gyártania. Nekem pl. volt NGK Racing (ez igazi racing, nem tuningshoppos) gyertyám, amely nikkel elktródás volt. Azért félreértés ne essék, én nem mondtam, hogy a platina nem jó. Szerintem nagyon is jó! Csak az eszmefuttatás ott kezdődöt, hogy a TS-be jó-e a nem platina gyertya.
BFMSE2004-12-06 19:18:06 // 152
En ugy tudom, hogy azert a platina gyertya nem csak abban kulonbozik a mas elektrodas gyertyaktol, hogy ritkabban kell cserelni. Nagy hoterhelesnel stabilabban gyujt, turbos motorokba altalaban platina gyertyat tesznek. Egyebkent az NGK azt mondja, hogy a platina elektrodas gyujtogyertyanak kisebb gyujtofeszultseg eleg, igy stabil az eges, es alacsonyabb uresjarat elerese erdekeben novelheto volt az elektrodatavolsag. A javitott lobbanasai tulajdonsagok altal mind az emisszio, mind a forgatonyomatek javul. Sztm a kisebb gyujtofesz az elettartammal is osszefuggesben van...
Punisher2004-12-06 18:08:51 // 151
LacUS!
Ha megnézed ezt a gyertyát, gyakorlatilag 360 fokban tud ívet húzni, és elég nagyot kell huznia a közepéig, mert az a távolság sokkal több, mint 1mm (ami egy átlag gyertahézag). A nagy szikra miatt nagyobb felületen gyújtja meg a tüzelőanyag-levegő keveréket, másrészt benyúlik mélyre az égéstérbe. Ezeknek köszönhetően jobb, és gyorsabb a lángterjedés, tökéletesebben ég el az üzemanyag az égéstérben, nő a teljesítmény, csökken az emisszió, javul a fogyasztás. Elvileg.
A hengerben történő égésnél fontos a lángterjedés, mert elég rövid idő áll rendelkezésre a "tökéletes" égésre. Ezzel operál pl. a Halo, vagy a Splitfire is, azon kívül, hogy általában a sportgyertyák jó minőségűek.
Az már kérdéses, hogy a való életben ebből mi jön át nekem felhasználónak.

Brisk Premium

Halo

Lángterjedés normál gyertyával

Lángterjedés Splitfire gyertával
Punisher2004-12-06 17:34:08 // 150
Igyekszem. Ebben is, meg másban is. Csak hogy befejezzem a témát, nekem a fő gyertyám a példában említett Brisk Premium, a kis gyertya meg Champion. Nem mondom hogy ilyen Champion minden boltban van, 4 db volt az egész országban, és Made in USA. Semmivel sem megy rosszabbul mint azelőtt.
..2004-12-06 17:21:31 // 149
Punisher! Köszi az infot, erről fingom se volt.Úgy látom egészen otthon vagy a témában.:))
Punisher2004-12-06 17:11:10 // 148
Osztom a véleményedet. Ezek mind csak elméleti dolgok. A "végtelen" pólusú Brisk premium elvileg nagyobbat húz és jobb a lángterjedése, de aki ezt érzi az csak bebeszéli magának. A TS motoron hengerenkénti trafók vannak, de sok autó be sem indul pl. Briskkel, mert gyenge a gyújtásuk. Egyébbként ezeket a hülyeségeket, hogy hány százalékkal növeli a teljesítményt, úgy számolgatják, hogy egy átlag gyújtásrendeszerben vannak gyújtáshibák, melyeket észre sem veszünk. Pl. ha 1000 gyújtásból 20 szikra kimarad, akkor 2%-al csökken a teljesítmény egy hibátlan gyújtásrendeszerhez képest, ami valószínűleg nem létezik. A "tuninggyertyának", meg a sokpólusú gyertyáknak biztosabb a szikraképzése, így találják ki, hogy növeli a teljesítményt.
Ollah2004-12-06 15:52:35 // 147
Kapol minnyá olyantot, teee!!! :DDDDDDDD Hát, oridzsi télleg ezek a váltóméreteid, de ettől még rámegy a 225. Émmácsak tudom! :) Hely nem sok marad a kerék és a műanyag doblemez között, de passzentosan befér. Bár a 215/45 szebb, viszont peresebb is ugyebár... Te tudod. Ha 225 mellett döntesz, szólj! Vegyünk 8at! :))))
..2004-12-06 14:58:28 // 146
Hát a fene tudja.Én maradok a gyári gyertyánál.Ha másért nem, akkor azért,hogy ne kelljen 25-30 ezrenként gyertyát cserélnem. Ha már a szikránál tartunk.Önmagában a gyertyától nem lesz annyival nagyobb szikra.Ahhoz akkor már többszörösen árnyékolt kábel is kell, meg hát ha már tuningolunk akkor gyertyánként trafó ......DE ha teljesítményt akar az ember akkor ezt hagyja utoljára, mert ettől kap a legkevesebbet.Vagyis,mondjuk ha építesz egy szénné húzott 2.0-es motort úgy kb 250Le-set akkor érdemes ezekkel is foglalkozni,mert akkor már egy versenyautód van ugyebár:))De utcai autóba(szívó) még a direktszűrő is csak paraszvakításnak és audiótuningnak jó...
Punisher2004-12-06 14:50:58 // 145
A platina gyertyának nem az a lényege, hogy nagyobbat szikrázik, vagy jobban megy tőle az autó. A platina gyertya csak élettartamban múlja felül a normál gyertyát. A gyertyagyárók katalógusaiban is megtalálható a gyárilag előírt platina gyertya váltógyertyája nikkel, vagy ezüst stb. verziókban. Engem is mindenki vakított a platinával, de senki sem tudta megmondani, miért kell bele olyan, igy egy kicsit beleástam magamat a témába. Nem is vettem platinát, mert kevésbé terheli meg a buxámat, ha pár évente veszem olcsóbban, mint egyszer jó drágán, aztán meg sokáig semmi. Lényeg: platina elmegy 100-120 ezret, a másik gyertyák típustól függően 35-60 ezret.
Punisher2004-12-06 14:37:39 // 144
Mennyire szeretnél nagy képeket a Vola-ról? Nekem van egy pár.
prz2004-12-06 14:15:39 // 143
225/45? Eddig abban a hitben éltem, hogy nekem ezek a váltóméreteim: 205/45ZR17, 215/45ZR17, ezexerint rosszul tudtam? :-O Ja, Ollah, amúgy megköszöntem már a segítséget? Csak mert nagyon hálás.... ;DDDDDDDDDDDDD
Ollah2004-12-06 10:05:23 // 142
Ne hálálkodj lécci, nem azért írtam. Csak jó tudni, hogy tudtam segíteni Neketek a nagy egymásra találásban, ami nekem nem sikerült anno. :) Ha gummát nézel tavaszra, és Te is 225/45-ben gondolkozol, lehet, érdemes lenne együtt próbálkoznunk, hátha jobban kijövünk a gumisnál. Végülis az már nagy tétel lenne. :))))))))))))
explosive2004-12-06 07:05:04 // 141
Igen innen töltöttem le én is!!!
explosive2004-12-06 07:03:13 // 140
Természetesen:))))
Kau2004-12-05 21:46:00 // 139
Köszi mindenkinek! Felvetettem uezt a kérdést a szerelőműhely topikban is. Ott is írtak érdekeseket. Marad az NGK ;)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak