Abban biztos lehetsz, hogy nincs tele méreg drága alkatrészekkel...
Valószínűleg éppen meg van fújva, hogy bírja a gyári belső aztán ennyi.
Q4 blokk az ritka, de cserében fillérekért találsz fiat coupe, vagy lancia turbo blokkokat, akár autóstól együtt... Alaból 190 Le, aprób módosításokkal 240...
No meg a leírás alapján igazából több sebből vérzik. HA csak annyi baja lenne, amit leír, hogy lambda szonda csere meg egy olajcső csere, azt szerintem nem túl drága rendbetenni, szinte biztos, hogy van ott még valami amit nem ír.
Először is ki kell találni mennyi pénzt szánsz a projektre és mi a megálmodott teljesítmény.
Ami teljesen biztos az, hogy kell egy sor hajtókar és dugattyú, ami nem túl olcsó:(
Kell egy turbó, hozzá egy egyedi leömlővel... ehhez fel kell építeni a szívó oldalt, coolerrel, lefújóval és minden egyéb más kacattal. Akkor még nem beszéltünk a hengerfej munkáról, a fokoló kerekekről ...
De ha ez mind készen is lenne, akkor jön az elektronika, ami szintén nem egyszerű és nem egy olcsó móka! :( Amit itt felsoroltam már 7 számjegyű...
nekem is volt olyanom a 156 hangos kipufjával, hogy zúztam a pályán, egyszer csak Öcsém hív, hogy wazze te mentél itt el a pihenő előtt? Rendőr és ott dekkoltak. :)
Én sem merem kinn hagyni a ház előtt. :D
2 utcával előbb hallják, ha jövök, a szomszédok már reklamáltak, hogy rezegnek az ablakok, ha ki vagy bejárok. :)
Sajnos rendőreink is időben meghallják, ha jövök. :D
Ezt szerintem csak akkor tudod meg, ha cseréled. Amúgy az ECU megmondja az aktuális turbónyomást és azt is, hogy mennyinek kéne lenni. (Ha az eltérés túl nagy, akkor van az, mint ami nálam volt.) SZVSZ ez inkább teljesítményvesztést okoz, nem rángatást.
Nagyon sokat tanultam ezalatt az egy év alatt az biztos.
A legfontosabb az, hogy mielőtt hozzá kezdesz járj utána mindennek! Kétszer!
Amit rászántál összeget szorozd meg kettővel:)
nekem minden sebességbe 3300-as fordulat felett rángat a kocsi!Egr tiszta ,Map is lmm-is és a geometria kar is könnyen mozog mégis rángat!Létezik hogy ez a cső ereszt el valahol a vákumból ezért a geometria nem úgy áll ahogyan kéne ?
Nálam nem a csövek voltak a hunyók, de mivel elég elöregedettnek látszanak nem 100%, hogy nem szökött rajtuk némi vákuum. (Vagyis a VGT-állítás sem biztos, hogy 100%-os volt.) Ezért nem is raktam vissza azokat a csöveket.
(Egy pillanatra megijedtem, hogy a TS lett turbósítva, de látom már, hogy nem... :)
Lenne egy kérdésem hozzád (és a többi szakihoz). A turbóállításhoz való 4-es és 6-os átmérőre való vákuumcsövet hol lehet kapni? Látom nálad újak ezek is.
Köszi előre is!