Grando2010-01-28 22:15:23 // 48788
Nem is tudom. Két óccsó luvnya kissé gyenge marketingfogás egy ilyen komoly múltú márka extra modelljéhez. Egyszerűen rangon aluli és alpári. Az ilyesmi agyontuningolt nigger gettóvillantós verdákhoz való. Szégyen. Ha ott lettem volna, égett volna a pofám. :(((
BeczA2010-01-28 22:08:53 // 48787
Azért nem sokat hezitálnék melyiket vinném haza :DDDD
Putyesz2010-01-28 22:04:39 // 48786
meg mikor a szélvédőn csúszott le kapott az ablaktörlő is:D
BeczA2010-01-28 22:02:13 // 48785
Tutti hogy összebaxta a fényezést a magassarkúval... hogy töne le a lába... :DDDDD
Andy2010-01-28 21:55:58 // 48783
Hát csak végigpörgettem, de jézusatyaúristen!!!! Ilyet "lefekvés" előtt! :-DDD
Putyesz2010-01-28 21:55:17 // 48782
hát nem bizti mert egy fekete autón nem látod tisztán az éleket....egy világos autón meg minden egyes hajlatot és élt tisztán látsz....de hát ahányan vagyunk annyi fajta izlés....:D
BeczA2010-01-28 21:52:13 // 48781
Lehet hogy én vagyok izlés ficamos, de az ezüstnek nem áll jól a Zender... egy sötétebb alapon sokkal nagyobbat dob...
Putyesz2010-01-28 21:51:25 // 48780
Andy2010-01-28 21:48:45 // 48778
Majd jön Tipoatti a "felnispecialista" és megaszongya! :)))
Grando2010-01-28 21:44:24 // 48777
Teljesen jópofa. ;)))
Andy2010-01-28 21:44:18 // 48776
Hmm... fene tudja, de Zender az jó! :)
Putyesz2010-01-28 21:38:09 // 48775
Andy2010-01-28 21:18:04 // 48774
Mi nem fékezünk a 166 nem arra van! Fékezni a félősek szoktak! ;)) Mondjuk néha Én is félek, de akkor becsukom a szemem!
tipoatti2010-01-28 21:04:54 // 48773
De nem is hinném, hogy büszkék rá... ;) Ha valaki esetleg "gay&pride" odaát, attól sorry... :))))
tipoatti2010-01-28 21:02:30 // 48772
Ez a legsértődékenyebb topic, én tudom... :)))) Kézifékhez: én már 2x cseréltettem bowdent, mégis fos. De gondolom ezen nem csodálkoztok... ;) Aranyszabály: olasz autón kéziféket nem basztatunk. valamiért ez is gyenge pontjuk. ;) Viszont nyitottam már ki jópárszáz motorháztetőt életemben, ilyen simán, mint az enyém, még egy sem működött!!!
Grando2010-01-28 20:55:36 // 48771
Nekem rendben van - itt a hegyen kell is. 2 éve cseréltük a bowdeneket asszem. Pista szerint nyugodtan használhatom. Na csak inkább nem kísértem a sorsot.
És ugyanezt tenném akkor is, ha más autóm lenne. :))
És ugyanezt tenném akkor is, ha más autóm lenne. :))
admirális2010-01-28 20:54:51 // 48770
Nem basztatás volt. A GT-sek sem háborodtak fel, mikor a Csonka Ding-Dong Bandiról kiderült ország-világ előtt, hogy Alfával jár:).
Andy2010-01-28 20:53:28 // 48769
mit vársz a retekklubbtól? szenzációhajhász fos!
Andy2010-01-28 20:52:22 // 48768
Én még soha nem húztam be a kéziféket, ugyanis úgy be van rohadva, hogy meg sem mozdul a kar! :))
Grando2010-01-28 20:50:19 // 48767
A motorháztetőt sztem egyszerűen csak azért nem tudta kinyitni a csávó, mert idétlen volt. Ahogy aszerelő odalépett, azonnal elvágták a képet. ://
Kriszo2010-01-28 20:42:35 // 48766
Mondjuk hogy még a motorháztető sem nyílt ki...:)
Az enyém mondjuk garázsban áll de hétvégén bnőméknél kinnt és a motorháztető még sosem fagyott be...
Tavaly egyszer rá....m mert behuztam a kéziféket...Azota kb nyáron sem huzom be.)
Az enyém mondjuk garázsban áll de hétvégén bnőméknél kinnt és a motorháztető még sosem fagyott be...
Tavaly egyszer rá....m mert behuztam a kéziféket...Azota kb nyáron sem huzom be.)
Andy2010-01-28 20:01:32 // 48765
On topic az már biztos! :)) Csak a felesleges baxtatást nem szeretjük, mert abból kapunk bőven. De Grando nem rossz szándékból írta amit írt. Tudjuk nem te vagy a cikk elkövetője, Én is láttam már reggel a retekklubbon. Mondjuk ha az Alfa jelet kitakarták volna, akkor ma nem volna szarolasz. :))
Ne szívd mellre! :-DDDD
Ne szívd mellre! :-DDDD
admirális2010-01-28 19:48:05 // 48764
Így van. De ezzel nincs semmi gond, mert on-topicnak számít, vagy nem?
Grando2010-01-28 18:31:54 // 48763
Ide te tetted fel.
admirális2010-01-28 18:25:17 // 48762
Bocs, de nem én készítettem a felvételt. :)
Grando2010-01-28 17:59:36 // 48761
Itt van, én kimentettem anno, mert ez is egy neuralgikus pont. Vagy pontok. Vagy Punkte. :DDD
Imígyen fogalmaza Arno Maestro, minden földelések nagy tudója:
"Megnéztem mindet a csomagtartósok kivételével...
Annyit biztos javult a helyzet hogy ha mindket elso ablakot felhuzott allapotban tovabb akartam huzni, akkor regebben kattogott veszettul. Mostmeg egyet kattan a relésdoboz ahogy kell, aztan megnyukszik...vmi föld gondja volt... :-/

C13: Jobbos fenyszoro mogott lent a nyulvanyon
C10: Balos detto
C61: A kiegyenlítő tartaly és az ABS egyseg kozott a doblemezen.
C12: detto
C40: Az első hengersor vegen a termosztat környékén
C25A: A tuzfalon a kiegyenlítő tartaly mellett a kis doboz alatt amiben két 6-os csavarra mennek a vastag piros kabelek, masikra meg ez a föld.
C25B: Az ablaktörlő motor alatt kb. Kintről siman hozzaferhető leszedve a kis tisztitónyílást...
C20: A kesztyűtartó mögött...(Kesztyűtartó kiszedés - 3 csavar, utána ott figyel...
C21: Az anyós lábtérnél levő karpitelem mögött....
C50: detto
C15: Kmora mögött
C15B: A kormanyoszlopon egy kis buzi késes...alig talaltam meg.
C34: A kezifek alatt"
Imígyen fogalmaza Arno Maestro, minden földelések nagy tudója:
"Megnéztem mindet a csomagtartósok kivételével...
Annyit biztos javult a helyzet hogy ha mindket elso ablakot felhuzott allapotban tovabb akartam huzni, akkor regebben kattogott veszettul. Mostmeg egyet kattan a relésdoboz ahogy kell, aztan megnyukszik...vmi föld gondja volt... :-/

C13: Jobbos fenyszoro mogott lent a nyulvanyon
C10: Balos detto
C61: A kiegyenlítő tartaly és az ABS egyseg kozott a doblemezen.
C12: detto
C40: Az első hengersor vegen a termosztat környékén
C25A: A tuzfalon a kiegyenlítő tartaly mellett a kis doboz alatt amiben két 6-os csavarra mennek a vastag piros kabelek, masikra meg ez a föld.
C25B: Az ablaktörlő motor alatt kb. Kintről siman hozzaferhető leszedve a kis tisztitónyílást...
C20: A kesztyűtartó mögött...(Kesztyűtartó kiszedés - 3 csavar, utána ott figyel...
C21: Az anyós lábtérnél levő karpitelem mögött....
C50: detto
C15: Kmora mögött
C15B: A kormanyoszlopon egy kis buzi késes...alig talaltam meg.
C34: A kezifek alatt"
Don Gombóc2010-01-28 17:36:28 // 48760
Első sorban ki kell mérni a feszültséget, azt hogy mennyi a feszültség elindításkor alapjáraton, és azt is hogy milyen fordulatnál kezd eltölteni rendesen. Ez ad már valamennyi infót a dolgokról. Aztán nem ártana megtisztítani minden testkábelt, ezekből van jó néhány. Például az akksi negatívját a kasznin a motortérben a váltó és a kaszni közöttit, ez a váltó tetejéről ami ott van a termosztátház alatt, onnan megy a kasznira az ABS kocka mellett. A kesztyűtartó mögött is van belül egy testkábel. stb. Erről Arno tett fel egy rajzot régebben, arra keress rá.
Grando2010-01-28 13:50:59 // 48759
Kellemetlen... :DDD
grande bandi2010-01-28 13:48:08 // 48758
egyik nap is , megy elottem szomszedom , jo letaposott havas volt az ut es szoltam neki ,hogy nezze meg a kezifeket mert a jobb hatso kerek nem nagyon akar forogni ,csak csuszik a havon.
Grando2010-01-28 13:14:41 // 48757
Még zsenge ifjúkoromban fater Giuliettájával mentünk vhova így január-február környékén. Jól nevelt, friss jogsis zöldfülűként (vagy balfaxként - nézőpont és habitus kérdése... :DDD ) ahogy megérkeztünk, téptem is befele a kéziféket. Fater mondta, hogy oké, de akkor hazafelé ő taxival megy, én meg majd fetrenghetek az autó alatt/mellett/körül, és olvasztgathatom a cuccot. Úgyhogy inkább visszaengedtem, és azóta télen nem tépdesem ha egy mód van rá. :DDD
Grando2010-01-28 13:10:01 // 48756
Mutathattak volna bármilyen autót. Ez nem márka vagy típusfüggő. Ne legyünk már önsorsrontók. ;))
grande bandi2010-01-28 12:59:41 // 48755
hat igen.. jo kis befagyott kezifekek...:-) a multkor en is alig birtam felnyitni a motorhaztetot ,mert kicsit befagyott.
admirális2010-01-28 12:29:36 // 48754
Tegnap a Tényekben nem épp a legelőnyösebb oldaláról mutatkozott be egy faceliftes 166-os. (ne tévesszen meg senkit, hogy egy rövid Toyota reklámot kell kibírni a video előtt)
Grando2010-01-28 10:30:30 // 48753
Guten Morgen! :DDD
Belekukkantottam ismét a műszaki irományokba. A futómű leírása fejezetből hiányzik a 4450 - Kerékbeállítások, kerekek, agyak és csapágyak alfejezet (is). :((( Mondjuk a futómű leírása szerencsére benne van.
Nem szoktam megjegyezni a jürgenes javítási utasításokat, amiket fordítok (hiszen nem is ez a feladatom), de nekem nagyon úgy tűnik, hogy a 166-é még a mostani új felső közép kategóriás gépeiknél is bonyolultabb, összetettebb és kifinomultabb konstrukció, amit még mindig nem értek utól. Na nem tudásban, hanem egyszerűen nem szerelnek ilyet a gépeikbe. Ennek pedig természetesen megvannak a maga előnyei és hátrányai is a mi 166-jaink szempontjából. Ezt így kell elfogadnunk: a jó dolgoknak ára van.
Na de visszatérve a kézikönyvre: úgy tűnik, hogy a neuralgikus pontokra vonatkozó, gyakran forgatott fejezeteket pont kiszedte belőle az eredeti gazdája.
Bandi! Nem lehet ennek már utánamenni, mi? ;)))
Belekukkantottam ismét a műszaki irományokba. A futómű leírása fejezetből hiányzik a 4450 - Kerékbeállítások, kerekek, agyak és csapágyak alfejezet (is). :((( Mondjuk a futómű leírása szerencsére benne van.
Nem szoktam megjegyezni a jürgenes javítási utasításokat, amiket fordítok (hiszen nem is ez a feladatom), de nekem nagyon úgy tűnik, hogy a 166-é még a mostani új felső közép kategóriás gépeiknél is bonyolultabb, összetettebb és kifinomultabb konstrukció, amit még mindig nem értek utól. Na nem tudásban, hanem egyszerűen nem szerelnek ilyet a gépeikbe. Ennek pedig természetesen megvannak a maga előnyei és hátrányai is a mi 166-jaink szempontjából. Ezt így kell elfogadnunk: a jó dolgoknak ára van.
Na de visszatérve a kézikönyvre: úgy tűnik, hogy a neuralgikus pontokra vonatkozó, gyakran forgatott fejezeteket pont kiszedte belőle az eredeti gazdája.
Bandi! Nem lehet ennek már utánamenni, mi? ;)))
eli2010-01-28 08:52:35 // 48752
Mindenek élőt szeretnék gratulálni,hogy sikerült értelmezned amit írtam mert nekem hazaérve nyugodt állapotban nem:)))
Nekem is indult azzal nincs semmi baj de ha megyek 1-2 km rögtön kiírja és ha nem kapcsolom le a rádiót,fűtést,esetleg a világítást tuti,hogy elkezd villogni az abs lámpa,kipörgésgátló és a felkiáltójel.Amennyiben nem kapcsolom le ezeket tuti,hogy leáll a gép és el kell vontatni,vagy aksi csere mert annyira leszívja(volt már ilyen),az is igaz,hogy 30-40-es tempóval közlekedtem ami nem nagyon pörgeti fel a motrot!
Ez így nem mehet tovább valamit csinálni kell vele,de mit?
Nekem is indult azzal nincs semmi baj de ha megyek 1-2 km rögtön kiírja és ha nem kapcsolom le a rádiót,fűtést,esetleg a világítást tuti,hogy elkezd villogni az abs lámpa,kipörgésgátló és a felkiáltójel.Amennyiben nem kapcsolom le ezeket tuti,hogy leáll a gép és el kell vontatni,vagy aksi csere mert annyira leszívja(volt már ilyen),az is igaz,hogy 30-40-es tempóval közlekedtem ami nem nagyon pörgeti fel a motrot!
Ez így nem mehet tovább valamit csinálni kell vele,de mit?
grande bandi2010-01-28 06:59:03 // 48751
vannak akik ezzel foglalkoznak. tudok cartarsat is\, de a nevet itt nem emlitenem.
Andy2010-01-28 06:25:16 // 48750
Hogy lehet szlovák rendszámot intézni???? :))
grande bandi2010-01-28 00:01:06 // 48749
grande bandi2010-01-27 23:50:44 // 48748
Ez sem lenne rossz... , egy szlovak rendszam ra es mar nincs is olyan sokban. egy kis karpitos melo van vele. azt irja mar 5 eve all a vas.
Andy2010-01-27 21:28:38 // 48747
Biztos nyiszog a hátulja! :-DDDDD
Grando2010-01-27 21:26:22 // 48746
Jááááj! A mobile.de-n én is nézegettem már őket. Ennyiért nagyon sirály. De biztos van vmi kehe, nem? :)))
Andy2010-01-27 21:24:05 // 48745
Nekem is jó lenne, de ha ez elromlik... :))
tipoatti2010-01-27 21:20:21 // 48744
Deqrvárakéne!!!!!!:) Amennyit a 166-ra költöttem, annyiból ezzel is el tudtam volna furikázni ennyit... Nem tudom, megérne ez egy válópert? ;)
Don Gombóc2010-01-27 19:44:18 // 48743
Guten acht !
Majd morgen folgen. :)
Majd morgen folgen. :)
András bácsi2010-01-27 19:44:03 // 48742
Nekem nem kéne ilyen lom. :DDDD
Maserati...
Maserati...
Don Gombóc2010-01-27 19:42:59 // 48741
Mire ? Van a számomra elérhető alternatívád? Mert ha lehet a benzin maradna, ( amíg a válságmentesség engedi ) Azért ma is csak megnézte az önindítót és már röfögött is rendesen gyönörűen. Semmi kolompolás, csörgés, zakatolás, habratyolás, egyszerűen csak járt rendesen. Öreg de tudja a dolgát, mint a jó sörös ló. :) Ja és a hangja az sem elítélendő. wrom wrom wrom wrom wrom. Nem kolomp, csörömp katt katt, takk takk takk.
Azért ez motíváló. :) Az üzemanyag ár az igaz hogy nem. :( Hogy a fogyasztást aposztrofáljam, ahogy a klasszikusok mondkák: Le sem szarom. :) Egyelőre. :) Aztán majd csak lesz valahogy. Szeretnél te még benzines turboval járni. Ha jól viselkedsz akkor eladom neked. Csak neked. :)
Azért ez motíváló. :) Az üzemanyag ár az igaz hogy nem. :( Hogy a fogyasztást aposztrofáljam, ahogy a klasszikusok mondkák: Le sem szarom. :) Egyelőre. :) Aztán majd csak lesz valahogy. Szeretnél te még benzines turboval járni. Ha jól viselkedsz akkor eladom neked. Csak neked. :)
Don Gombóc2010-01-27 19:34:08 // 48740
Na jó az anschlusst nem akartam írni, bár az a szívemhez közel álló szó. :)
A masse, az nem ugrott be. Így jár az aki nem gyakorolja a nyelvet, mert nem jár a birodalomba. :) Pedig sokat beszélgettünk a Némettekkel a a grosse volksgemenschatftról. Inkább áttértem az Angol műszakira. De az sem egyszerű. Bár mindkettő Germán nyelv. :)
A masse, az nem ugrott be. Így jár az aki nem gyakorolja a nyelvet, mert nem jár a birodalomba. :) Pedig sokat beszélgettünk a Némettekkel a a grosse volksgemenschatftról. Inkább áttértem az Angol műszakira. De az sem egyszerű. Bár mindkettő Germán nyelv. :)
András bácsi2010-01-27 19:31:13 // 48739
Cserélned kéne már. :)
Online tag
3
Vendég3
733
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Spider
- Stelvio
- Alfa reklám
- Off-os verdák, tapaszta...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV