Vega2005-07-06 13:49:21 // 988
	Igen ez teljesen igaz! Ezert kertem a Szamosiektol velemenyt es ajalnatot. Azt hiszem altaluk ezt a problemat alapbol meg lehet kerulni, elvegre szakszervizben cserelteted a motort. Persze az engedely ugyan ugy kell csak  egy szakszerviz altal igenyelt engedely megszerzese kicsit sanszosabb.
	
a2005-07-06 13:35:34 // 987
	Elvileg nem helyezhetsz forgalomba olyan autót, amit nem szereltek gyárilag azzal a motorral. Ez alól kivétel, az egyedi átépítési engedély. Az meg nem egyszerű menet, elég nehéz megszerezni, és hogy a Közlekedési Felügyelet engedélyezze, eléggé komoly műszaki-tervezési dokumentációkat is mellékelni kell hozzá. 10-ből 8-at nem engedélyeznek.
	
Vega2005-07-06 13:29:05 // 986
	Mar, hogy a fenebe ne?! Muszakiztatassal nincs problema!
Az orrhenehez dologgal ellenben nem szamoltam! Ahhoz utana kene nezni ,hogy melyik motor mennyit nyom. A V6 turbo nem tudom mennyivel nehezebb a TS-nal, de pl a 4 hengeres turbo az ugyan olyan sulyu!
Na ennek a dolognak utana nezek!
	
Zsül2005-07-06 10:36:37 // 985
	Melyik kép??
Esetleg emilben ha érdekel??
	
fastcar2005-07-06 09:57:17 // 984
	Legalább 66-ost vegyél! Sok elektromos kütyü van ezekben az autókban, hamar taccsra vágnak egy kis kapacitású akksit. A 45-ös a 120-as Skodába való méret.
Nekem Exide van, az elég jónak számít.
	
a2005-07-06 09:23:36 // 983
	A legolcsóbban a Római körúti akkumulátorosnál kapsz aksit. Ők a Varta importőrei is, annyiért kapsz Vartát, mint máshol Periont.
	
a2005-07-06 09:21:32 // 982
	Nem akarok kötözködni, de így lesz egy orrnehéz, irányíthatatlan, és állandóan kipörgő kerekekkel menő autód, ami kanyarban hihetetlenül rosszul viselkedik. Én 146-ban láttam már 2,0 V6TB motort. Nem jó.
(És mellesleg többé le sem fogod tudni műszakiztatni...)
	
ghosty92005-07-06 08:21:12 // 981
	"Hiaba 164-es marad az en orok kedvencem!"
Akkor nem lenne egyszerubb venni egyet? :-)
Mas. 164TS-be mekkora akksi kell, mi az ajanlott marka, es Szegeden/kornyeken hol erdemes venni? Bar lehet, hogy megse aktualis (hosszu tortenet, a mostani 45Ah-sat at akartam barkacsolni egy OFF-os autoba, de ugynezki, ott se az akksival van a baj, mert az Alfaet is leszivta), de azert jobb tisztaba jonni vele. :-)
	
AKI2005-07-06 08:20:38 // 980
	Nagyon sokba fog az kerülni! Énis gondolkodtam ilyesmin hogy egy q4-es blokkját belerakatom az én gépembe de rá kellett jönnöm hogy annyiba jönnék ki mindta vennék egy müködő 164Q4 et mindféle tuningal stb...
	
Vega2005-07-06 01:20:27 // 979
	akarom mondani a szerelomuhely topicban :)))
	
Vega2005-07-06 01:18:58 // 978
	Hat gyerekek!
QV-n nem jo a gyujtaskapcsolo vagy ne adj Isten az oninditoval van valami gixer, a jovoheten kiderul eppen ezert ma fateret hasznaltam. Hat 3000 V6 az 3000 V6....raadasul ez egy nagyon egeszseges gepezet....kegyetlen bika...innen jott a meredek otlet ,hogy QV-be bebarkacsoltatok egy V6-ost!!!!!! Lattam mar benne, tehat belefer :))) Hiaba 164-es marad az en orok kedvencem!  Irtam is Szamosieknak ,hogy vallalnak e ilyen cseret es ha igen mind ezt mennyiert?!
Kuplung, valto termeszetesen csere mert tudomasom szerint nem illeszkedik hozza, mellesleg a QV kuplungja ha csak 30-35 loval kisebb motorra is van meretezve a nyomatek miatt ezer szazalek ,hogy nem sokaig toleralna a V6-ost :)))) Fekek nem egyszeruen tulmeretezettek ehhez az autohoz, futomut meg ugye nem kell bemutatni...kemeny, alacsony...azokhoz nem kell nyulni!!! Hajtasnal igenyelhet meg talan egy kis okossagot, de ez mar reszletkerdes!
Na hat ez kurvara offtopic volt, de muszaj volt elmondanom...164 V6 egyszeruen RULEZ!!!
Feldobom a tuning topicban, hogy kb. mennyi lehet egy ilyen akcionak a munkadija!
	
AKI2005-07-05 20:31:46 // 977
	nekem még több relém van
 ott a kép lejebb...miéééééért neemegy ?
	
Zsül2005-07-05 20:05:03 // 976
	
	
Zsül2005-07-05 17:29:17 // 975
	
	
a2005-07-05 16:26:13 // 973
	Bakker, itt mindjárt elkezd esni...
	
a2005-07-05 12:13:07 // 972
	Fűt mint a bolond, csak hajtani kell :)
	
a2005-07-05 12:12:34 // 971
	Nyitott klímacsövekel járok... kénytelen leszek bedugni...
	
Alfa Hím2005-07-05 12:08:52 // 970
	Holnaptól tartós lehülés várható!
A klímára nem lesz szükség, viszont a fűtésed rendben van?:-))))
	
ghosty92005-07-05 12:04:56 // 969
	Pedig holnap tan mar esni is fog. :-)
	
a2005-07-05 11:59:47 // 968
	Brühühü :(
Csak holnapra lesz meg a klímahűtőm...
	
a2005-07-05 09:51:21 // 967
	Nem is mondtam... tegnap voltam feltöltetni a klímámat. Nem csoda, hogy nem volt benne gáz, a csavar alatt el volt törve a hűtő. Mondta a szerelő, hogy meg tudják javítani, belenézett, majd azt tanácsolta, hogy vegyem ki magam, nem nagy ügy, és hozzam be, és ők fél nap alatt készen vannak vele, eutána vissza is tudom rakni. Így megspórolok 2 óra mókadíjat.
Igaza volt, tényleg ki tudtam símán venni 10 perc alatt.
Ez azért érdekes, mert az autók 80%-ának a klímahűtőjét csak aknából, vagy a lökös levételével lehet csak levenni. Ez meg 4 csavar kihajtása után kivehető felfelé.
	
FRC2005-07-05 09:27:11 // 965
	Bazz. reggel amikor felébredtem még eszemben volt, hogy megnézzem a rellét... de tök fejemnek köszönhetően elfelejtettem, na de sebaj- megnézem délben!
	
FRC2005-07-05 09:24:28 // 964
	holnap megyek szeged-algyőre bontóba, megnézem.... Elég ritkaság az ilyen...
Nállam a jobb hátsó le volt törve amikor megvettem. a jobb első meg a barátnőm kezében maradt...
	
Alfa Hím2005-07-05 06:28:15 // 963
	Sziasztok!
Mi történt velem!!
Tegnap délután amikor mentem haza a munkából, ki akartam szállni a kocsiból, és a kilincs a kezemben maradt. Letörött:-(((!!!
Na most ilyenkor mi van? Honnan lehet ilyet szerezni?
Nincs valakinek egy bal első kilincs bontásból?
Szóval így jártam.
Segítségeteket kérem!
Köszi
	
AKI2005-07-04 16:47:24 // 962
	nemhagyom kihülni a topicot!
	
FRC2005-07-04 15:47:36 // 961
	nincs most itt az autóm, de holnapra megnézem megyik rellé kapcsolja az első ködösöket!!!!
	
AKI2005-07-04 15:45:18 // 960
	
	
FRC2005-07-04 15:34:03 // 959
	biztos a ferencvárosi piacon vettétek!
	
Zsül2005-07-04 15:25:18 // 958
	Miről van itt szó????
	
a2005-07-04 15:13:56 // 956
	Ööööö.... Akkor nagyon ügyes hamisítvány :)))
	
FRC2005-07-04 15:10:42 // 955
	akkor a tiéd Kinai hamisítvány! :-))))))
	
a2005-07-04 14:58:00 // 954
	Ööööö :) Nekem nagyon nem így van :)
Nekem a tetején van a motoros tükrök behajtója, alatta a tükrök állítója, az alatt a tükörváltó.
Az alatt van a centrál kapcsolója, és az alatt vannak az ablakok. A riasztó visszajelzője meg fenn van a cockpit teteje és a szélvédő alja között :)
	
FRC2005-07-04 14:43:06 // 953
	 Annak aki nem tudja miért nincs neki meg 1 gomb és, hogy mi is az!!!
  Annak aki nem tudja miért nincs neki meg 1 gomb és, hogy mi is az!!!ANTITHEFT SYSTEM
A sophisticated electronic antitheft system is offered to prevent unpleasant but nevertheless possible inconveniences.
The system is operated by a remote control unit, and actuates all door locks and disables the engine fuel and ignition system.
A self-powered syren with on/off key is provided in the trunk. The electronic control unit and the system activation signal light are located in the passenger compartment.
This system provides state of the art antitheft protection.
FRC2005-07-04 14:24:35 // 951
	Van nekem egy táblázatom hogy melyik biztosíték mihez van, megkeresem és küldöm.... a rellé viszont az első lámpák mögött van... de megnézem azt is!
	
a2005-07-04 14:00:11 // 950
	Gőzöm sincs őszintén, mert én még az enyémet sosem néztem meg :)
Viszont a 155-öknél és a 156-oknál is ott van a kis piktogramm, hogy melyik minek a biztije. Keresd a biztitáblán a ködfény piktogrammját.
	
AKI2005-07-04 13:44:25 // 949
	Nemtudom mert aztsem tudom hogy melyik lehet az!Ha van fényképeződ fotózd már le hogy vajon melyik az vagy csak ird le!
	
AKI2005-07-04 13:43:34 // 948
	hogyfogok én minden ilyet beszerezni!
	
András bácsi2005-07-04 12:55:56 // 947
	Lehet, hogy relé is hiányzik.
	
a2005-07-04 12:44:08 // 946
	mármint az első hengersoron a középső pipa :)
	
a2005-07-04 12:42:49 // 945
	No a 7VGn Ervinnel bugfixáltuk a szekeret...
Kiszedtük belőle a remegést, hogy szakadjon meg :) A középső hengersoron a gyertyapipa vol eltörve, de csak annyira, hogy csak akkor húzott át a blokkra, ha már be volt melegedve. Hidegen semmi. Eddig hiába is néztük, sosem vettük észre. Most forró motornál sikerült nézni, meg is találtuk gyorsan...
Megnéztük a klímát is, hogy miért nem megy...
Rossz hír: 
1. elengedi a gázt, nyomáspróbán még nyomást sem tudott tartani
2. törött a klímahűtő a bemenetnél, a csavar után.
Jó hír: 
1. lehet javítani
2. kb 4k a 100%-os javítása a hűtős szerint
3. ha holnapra kiveszem, holnapután már lesz klímám :)
	
a2005-07-04 12:28:23 // 944
	Biztosan nem. Bizti van a táblában neki? Mert ha ködfényed sincs gyárilag, szvsz lehet biztit sem raktak be neki.
	
AKI2005-07-04 12:09:50 // 943
	tényleg van kivezetés meg is találtam(remélem az az )de nem müködik hiába csatlakoztatom (villany bekapcsolva ködlámpát bekapcsoltam)!Lehet hogy csak akkor müködik ha párban van?Bár ezt erősen kétlem...
	
FRC2005-07-04 11:05:55 // 942
	biztos van kivezetés, csak meg kell találnod! :-))))) nállam is volt!
	
FRC2005-07-04 11:00:25 // 941
	szereld le a lököst.... belülröl bizti meg van a heje a ködösnek, kivülről ragaszd le valamivel a körvonalát, hogy vágás közben ne jőjön le a festék.... aztán fúej egy nagyobb lyukat amibe belefér a dekopír vagy egy fűrészlap és vágd ki.... Én ere gondolta.   esetleg vidd el egy karosszériáshoz
	
AKI2005-07-04 11:00:22 // 940
	felmerül egy másik kérdés is hova csatlakoztassam????
	









