így sincs meg....
... no mindegy, léptem!

Nem lenni fészbuk user, nem látok videót...
Liquid2015-10-25 21:12:40 //
72228
öööö, mit kell nézni? sztem rossz a link :)
Liquid2015-10-25 21:04:12 //
72226
?
Nekem az sem tűnik normálisnak, hogy 480 km alatt a DPF 31%-ról 89%-ig betömődött. Ennek 480 kmnek 80%-a autópálya, autóút ahol rendesen lehetett haladni. 2 nap alatt raktuk bele. Most pár percig járt a motor, míg a Multiecuscan-nel bohóckodtunk és 89%-ról 91 %-ra nőtt ez az érték. Amúgy néztük az EGR-t a programmal és a teszt alatt 2x ki be zárt. Tehát elvileg az EGR jó. Amúgy 3 hónapja volt tisztítva.
Kényszerített regent pedig nem lehet free verziós Multicu-val.
Liquid2015-10-25 20:10:57 //
72223
akkor ideje nullázni :)
Nivan842015-10-25 20:01:21 //
72222
Szia!
Nekem repedt EGR csö volt ilyen tünetekkel.
Az egy dolog, hogy mennyit ír, arra szeretné nyitni. Hogy valójában hol van, arról fogalma sincs a vezérlőnek, mert nincs visszajelzés a tényleges nyitás állapotáról.
A részecskeszűrő 90%-on van és 580 km-rel ezelőtt regenerált. Igazából amennyit mentünk vele akár pucolhatta volna magát...
Tozo2015-10-25 19:09:39 //
72219
EGR-re 3,9%-ot írt alapjáraton a MES, DPF 89%...
Mi van, ha egyszerűen csak az egr ragadt meg nyitva? Ettől ugyan füstölnie kellene, de ezt a dpf-től nem látni...
Ha mechanikusan rendben van, olyan nincs hogy nem működik a turbó. valószínűleg a ritka oxigén tartalmú levegő butította le a programot, már ha magasan voltatok. Nem ártana neki egy áramtalanítás, azután megnézni a progival mit ír ki.
Ne pánikolj be, lehet hogy csak az agyába billent bele valami szarság.
Holnap talán utoljára nekivágunk a Párduccal a németekhez. Jelzésértékű, hogy a legközelebbi társüzembe megyünk, ahonnan a Pók is származik :-)

'''''2015-10-25 18:53:29 //
72215
Semmit nem nulláztunk.Olajcsere tavasszal volt mikor szét volt kapva az autó.
Sziasztok!
Baj van! Ma voltunk Ausztriában a hegyekben és leparkoltunk a parkolóba, majd 10 perc múlva tovább akartunk indulni. Kezdésből lefulladtam párszor, aztán lendületből sikerült a göröngyös, meredek parkolóból elindulni, de rájöttem mi a baj. Nem működött a turbo... A turbo nyomás jelző mutató meg sem mozdult, majd vészvillogóval visszatolattunk a parkolóba. Telefonálgatások után a turbo csöveit végignéztem, de azok épnek tűnnek. Elől a kis szenzorban ha lehúztam a csövet és beindítottam a motort, akkor volt benne vákuum. Végül az ötletek hiánya után visszajöttünk Sopronba a szállásunkra turbo nélkül. Elég szenvedés volt, az emelkedőkön elég neccesen tudtam felmenni, de sikerült visszaérnünk.
Laptopot elővéve ELM-met rádugva nincs hibakód. Nem tudom mi lehet. Egy dolgot néztem meg Tozo tippjére: Boost pressure, Desired boost pressure.
Alapjáraton mindkettő érték kb. 990-1000 mBar.
Gázadásra kb 1500-1800-as fordulaton 960 mBar és 1060 mBar. 2500 körüli fordulaton 978 mBar és 1320 mBar. Utóbbinál már elég nagy a különbség. De van, hogy magas fordulaton a pillanatnyi 800 alá is beesik. Ez nem tűnik jónak. Lehet valamelyik csővel lesz gond. Mi az ötletetek? Turbo meghalt volna?
Jelen esetben holnap erő nélkül a fák alatt jövünk haza. Autópályát így nem vállaljuk be.
Esetleg Sopronban van Alfa szaki vagy hozzáértőbb fórumtárs?
Liquid2015-10-25 18:25:26 //
72213
mit nulláztatok?
yani🍀2015-10-25 09:55:25 //
72212
Előrejelzi a következő szervizt. Ha nem esedékes, akkor valszeg nem nulláztátok olajcsere után.
'''''2015-10-25 09:47:23 //
72211
Ezt minek írja ki?

Haddel2015-10-25 09:39:49 //
72210
Szerintem valami váltó hibája volt,állandóan bőgött a motor ,de alig ment. 130-200 között nem tudott elmenni.Ami meg elég furcsa.
Nekem csak az Octavàsok maradnak. Győzni szoktak. De nem is allok le velük. Én beállok egy normàlis utazótempóra, nekik viszont bizonyítani kell. Szerencsétlen nem tudja, hogy a tempomat hatban gyorsít vissza míg ő azt sem tudja hovà kapcsoljon vissza. Sajnos már mindenütt nagyon mérnek, kivéve Hansékat. Ott meg lehet büntetlenül.
'''''2015-10-25 07:32:04 //
72208
Ovál pályán mentetek és dől az út? :-)
Haddel2015-10-25 00:28:45 //
72207
Haddel2015-10-25 00:02:27 //
72206
Én meg egy Maser quatroportét bosszantottam tegnapelött az autobahnon😃
Haddel2015-10-24 23:05:49 //
72205
Jaja,ilyet láttam anno.Gáz ..
Liquid2015-10-24 22:03:53 //
72204
bakker, Ferkát természetesen :D
'''''2015-10-24 21:55:27 //
72202
Az a füstös mindig előtted ment át a célon. :-)
Ez nem a füstös ami tolókocsis versenyre való :)
'''''2015-10-24 20:51:25 //
72200
Kereskedésben állt és elmentél előtte? :-)
Mi történt? A TBi nem vallott szégent legyőztünk egy Ferrarit :)
Szép estét!

Mi történt? Majd egy napja nincs új hsz? :-OO
A kinaiak szorgalmasan koppintanak
Csak valahogy összement mire odaért
Ez csak 18 as

Liquid2015-10-23 20:33:48 //
72193
2 helyen kell nullázni, az egyik a sima service interval reset, a másik a DPF miatti, ez utóbbit akkor is kell, ha nincs DPFÍ
'''''2015-10-23 18:49:11 //
72192
Regen nálam már nincs. :-)
Köszi a választ!
Csak "géppel" látod, amúgy csak reklamál ha lejárt.
Tudtommal a hidegindítások, regenerálások, stb számából.
'''''2015-10-23 17:54:17 //
72190
Nem nullázták a cserekor,az biztos.Lehet az a gond?Azt látom gépre dugás nélkül is valahol?
A "használat módjától függően" ezt miből számolja ki?
sziasztok...vkinek nincs elfekvoben 4drb alfas kupak alufelnibe? vevo lennek ra 😊
De kiír, csak rövid ideig. Amúgy nem látod, csak FES/MES-sel. Cserekor nullázod és innen indul visszafelé a használat módjától függően.
'''''2015-10-23 17:08:04 //
72187
Volt már régen szó róla:ma kiírta a verda,hogy cseréljek olajat.Pár ezer km-el ezelőtt cseréltem.Miből is számolja az olajcserét?Visszaszámlálást nem írt ki.
Sziasztok!
Bőröztette már valaki a váltógombját? Kicsit kopottas a felső gumiszerű rész és úgy gondoltam lyukacsos bőrrel beborítanám. Meg igazából a számlap a tetején is elviselne valami revíziót vagy cserét:-)
Tudtok Budapesten valami jó szakit aki ilyen bőrözéssel foglalkozik?
De szívesen fogadok egyéb ötleteket is ezzel kapcsolatban :-)
Nivan842015-10-23 14:50:54 //
72185
Sziasztok!
Két fura jelenségre keresek magyarázatot:
- fáradt voltam és figyelmetlen, és induláskor hamarabb engedtem fel a start gombotmint hogy a motor beindult. Utána induláskor kicsit magasabb alapjarat (850rpm) es kellemetlenebb járás volt. Leallitom újra indítom es alapjarat normál, és rezonancia mentes lett.
- egyik automnal se tapasztaltam ilyet, hogy hidegben nehezebbeb jár a valtokar. Mintha neki is bekellene melegednie. Ezerzesem szerint nem normális.
Köszi a válaszokat.
Üdv
I
Nem rossz ötlet, de eddig mindig jött az "ihlet" és onnan lett név. Még várom...
Van egy javaslatom! Mivel ez egy nagyszerű közösség, írjàl ki pályázatot az új csalàdtag nevére! Biztos lesz köztük valami nagyon találó név.