GTPeti2015-09-30 11:40:05 // 71431
	Értem ezt a végsebesség dolgot, de attól még nagyon zavar, hogy 140-nél valami 4500-at, vagy annál is többet pörög a motor... Tudom, hogy messze még a RPM korlátozás, de akkor is. Legyen fickós ötödikben, de akkor legyen mellette egy autópályás, értelmes használatra való fokozat is. Ez a (J)TS-sel a legnagyobb (és talán egyedüli) gondom.
	
GTPeti2015-09-30 11:36:20 // 71430
	Leírnád, hogy hogyan zajlott a műtét? A barátomnál is beletört és még biztos előfordul egy pár cartársnál. :(
	
.......................2015-09-30 09:16:49 // 71429
	Menetet kellett vágni?
	
FireAlfa2015-09-30 08:29:29 // 71428
	Na ma talán használható lesz az autóm 3 nap után. Nem egyszerű dolog törött tőcsavart kiszedni, majd azt követően bent törött menetmetszőt kiszedni, de mindez tegnp estére sikerült. Új tömítés, új csavarok, új olaj és szűrő, új élmény ma :-).
	
Liquid2015-09-30 08:04:27 // 71427
	De sztem ez a nyomaték hiánya miatt volt alapvetően. Egy 2 literesnek már van annyi, hogy le legyen probléma.
A 156-nak szétesett egyszer a váltó kulisszája, csak 3-as és 4-es fokozatok voltak. Simán haza tudtam menni vele, és másnap el a szervízbe a város másik végére.
	
A 156-nak szétesett egyszer a váltó kulisszája, csak 3-as és 4-es fokozatok voltak. Simán haza tudtam menni vele, és másnap el a szervízbe a város másik végére.
Liquid2015-09-30 08:03:01 // 71426
	Az UNO-nak is hosszú volt az 5. sebessége, nem pörögtt 4500 fölé :) Mondjuk az se szerette az 50-et 5-ösben
	
Piritu - 1.000.0002015-09-30 07:01:27 // 71425
	Anno az Opelekben (Astra Vectra) volt a negyedik után egy hosszú ötödik. Annyira hosszú volt, hogy a motor nem is bírt kipörögni, négyesben érte el a végsebességét. Azzal is kapcsolgatni kellett, ha beértél a faluba. Ráadásul egy ilyen stílus egy sport(os) kocsihoz méltatlan lenne.
	
Piritu - 1.000.0002015-09-30 06:50:28 // 71424
	Szerintem egy hatodikat más nem bírna el. Illetve pont a rugalmassága veszne el. Csak dízeles fejjel zavaró, hogy pörög a motor. A TS-eim életük nagy részét töltötték 5000 felett, és semmi bajuk se lett.
	
GTPeti2015-09-29 22:41:18 // 71423
	Én a (J)TS ötödik fokozatáról azért nem zengenék ódákat. Vagyis igen. Ha lenne mellette még egy hatodik. B)
	
.......................2015-09-29 20:59:50 // 71422
	Az ö váltója 425Nm ert bír gyárilag a tiéd sajna 320 at
	
Liquid2015-09-29 20:55:38 // 71421
	úgy :) mint a V6... :D
	
Liquid2015-09-29 20:36:03 // 71419
	Az enyém, is 7.5 alatt van, persze nem fogyasztásban :D
Te az tény hogy nem lámpától gyorsulásra, hanem mások szemszögéből nézve eszetlenségbe hajló dinamikus vezetésre való :)
	
Te az tény hogy nem lámpától gyorsulásra, hanem mások szemszögéből nézve eszetlenségbe hajló dinamikus vezetésre való :)
'''''2015-09-29 20:07:22 // 71418
	Van egy kis előnyöm a lovak számában azért. :-)
Semmi gond nincs a tieddel!
	
Semmi gond nincs a tieddel!
Haddel2015-09-29 20:04:02 // 71417
	Én se szoktam gyorsulgatni,utoljára kul-on gyorsulgattam ,ahol Tomi el is picsázott mindig 😃😃 Én azt szeretem ahogy autópálya tempóról megindul😃
	
'''''2015-09-29 20:00:55 // 71416
	Golyszi kartárs tud valami telefonos mérést.
	
Shadin2015-09-29 19:59:12 // 71415
	Az 1.9-nél nem lett több mint 380Nm, ez is kifekteti a kuplung/sebváltó párost :-(
Csak irígységből trollkodom, én is tolom neki, csak nálam az volt a cél, hogy ha kitolom a szemét állandóan, az csak úgy tudjon megtörténni, hogy közben nem gyalázom le a hajtásláncot. Ugye én 136 paciról indultam és ~180/380 van a paraméterek alapján. Tervezem megmérni padon én is. Sose mértem még 0-100-at. Sajnálom így megrúgni :-( Van valami mérőke Androidra vagy almára, vagy csak a stopper a megbízható?
	
Csak irígységből trollkodom, én is tolom neki, csak nálam az volt a cél, hogy ha kitolom a szemét állandóan, az csak úgy tudjon megtörténni, hogy közben nem gyalázom le a hajtásláncot. Ugye én 136 paciról indultam és ~180/380 van a paraméterek alapján. Tervezem megmérni padon én is. Sose mértem még 0-100-at. Sajnálom így megrúgni :-( Van valami mérőke Androidra vagy almára, vagy csak a stopper a megbízható?
Haddel2015-09-29 19:50:33 // 71414
	201 lóerőt,és 425 Nm-t számolt,télen lehet leméretem fékpadon.
	
Shadin2015-09-29 19:45:45 // 71413
	Egyébként hány pacira mondja Ákos?
	
Shadin2015-09-29 19:27:55 // 71412
	Tök jó. De tényleg. Nem érződik nehéznek. De minek? Komplexusunk van? Minden áron BMW-t akarunk alázni? Kit akarunk legyorsulgatni?
	
Haddel2015-09-29 18:36:28 // 71411
	Amugy ez az autó tényleg nem lámpától való gyorsulásra való.Szerintem nem illik a karakteréhez.Én városban direkt normál tempóval járkálok,hadd tudják jól megnézni az emberek 😃
	
Driver2015-09-29 18:35:41 // 71410
	sziasztok,
tudnátok nekem segíteni a következőkben:
- egy 159-esnek mik a típushibái?
- benzines vagy dízel a kevésbé macerásabb, olcsóbban karbantartható? (nem filléreskedni akarok, hanem a felesleges szívásokat megúszni ha van ilyetn :)
- melyik motor a jobb választás?
- váltók közül az automata is jó, vagy maradjak a manuálisnál?
- mire kell figyelni hasznalat kozben?
köszi előre is!
	
tudnátok nekem segíteni a következőkben:
- egy 159-esnek mik a típushibái?
- benzines vagy dízel a kevésbé macerásabb, olcsóbban karbantartható? (nem filléreskedni akarok, hanem a felesleges szívásokat megúszni ha van ilyetn :)
- melyik motor a jobb választás?
- váltók közül az automata is jó, vagy maradjak a manuálisnál?
- mire kell figyelni hasznalat kozben?
köszi előre is!
Haddel2015-09-29 18:25:54 // 71409
	Nekem igy gyorsul a 2.0jtdm  a Manky csippel😃
	
'''''2015-09-29 17:32:07 // 71408
	Ezt a 7.5mp szeretném azért neked megcáfolni KUL.on! :-)
	
Shadin2015-09-29 16:33:41 // 71407
	Ez nem egy streetracer autó, mi a töknek kellene az 7,5mp? Irreális, felesleges. Ha gyorsulgatni akarsz arra ott a Bravó, vagy egy 1.5 suzuki stift...
Ezt autópályára találták ki, nem lámpától lámpáig városba. Pályán 6-osban tolsz egy kövéret és megy mint az állat...
	
Ezt autópályára találták ki, nem lámpától lámpáig városba. Pályán 6-osban tolsz egy kövéret és megy mint az állat...
Piritu - 1.000.0002015-09-29 15:59:15 // 71406
	Néhány gyerekbetegséet kiküszöböltek benne (dpf, egr) viszont van helyette más, ami olcsóbban megoldható (egr hűtő fedél).
	
Piritu - 1.000.0002015-09-29 15:56:41 // 71405
	2.0 a helyes választás :-)
Nekem lesz is egy eladó :-DD
	
Nekem lesz is egy eladó :-DD
Piritu - 1.000.0002015-09-29 15:55:46 // 71404
	"teljesitmény = nyomaték x fordulatszám"
Pont ezért nincs előnye. Ugyan ahhoz a sebességhez a diesel eleve alacsonyabbb fordulaton pörög. 110-nél a 2.0 mjet kemény 2000-et, a 2.0 TS bőven háromezer felett. Hiába kétharmada a nyomaték, ha másfélszer akkor a a fordulatszám. A szorzat jól egyforma. A dieselnél csak a relatíve kis fordulaton megjeleő erő hajlamos becsapni az embert.
A 2.0TS-se kell Müchen és Bécs között kivenned 5-ből. Az utolsó fokozat 40 és 200+ között elég. A kormosnál 70 alatt bőszen kell kapcsolgatni visszafelé, nem beszélve a városba érkezéskor.
	
Pont ezért nincs előnye. Ugyan ahhoz a sebességhez a diesel eleve alacsonyabbb fordulaton pörög. 110-nél a 2.0 mjet kemény 2000-et, a 2.0 TS bőven háromezer felett. Hiába kétharmada a nyomaték, ha másfélszer akkor a a fordulatszám. A szorzat jól egyforma. A dieselnél csak a relatíve kis fordulaton megjeleő erő hajlamos becsapni az embert.
A 2.0TS-se kell Müchen és Bécs között kivenned 5-ből. Az utolsó fokozat 40 és 200+ között elég. A kormosnál 70 alatt bőszen kell kapcsolgatni visszafelé, nem beszélve a városba érkezéskor.
Szabolcs 1592015-09-29 14:28:19 // 71403
	Bocsi próbálni kellene nagyfékes re az a helyzet hogy nem járok arra csütörtök on meg utazok vissza Németországba
	
Giuntini2015-09-29 14:27:50 // 71402
	Én is remélem, hogy csak a műszer szivat!!!
	
Alfa166Turbo2015-09-29 14:20:11 // 71401
	mivel jobb a 2.0jtdm??
Mire érted hogy szopatni fog városba az 1.9-2.4??
	
Mire érted hogy szopatni fog városba az 1.9-2.4??
denil12015-09-29 14:17:16 // 71400
	Akkor miért írod,h nagyfékes 159-re nem jó? :)
Nem jársz véletlenül Pest környékén?
Szerintem gyorsabb lenne felprobálni mint találgatni,h vajon jó e vagy sem.
	
Nem jársz véletlenül Pest környékén?
Szerintem gyorsabb lenne felprobálni mint találgatni,h vajon jó e vagy sem.
.......................2015-09-29 14:10:45 // 71399
	Nem tudom milyen tipusu kocsid van,de az 1,9 és 2,4 jtdm garantáltan szopatni fog városi használatban
Ami nem az a 2,0jtdm
	
Ami nem az a 2,0jtdm
Szabolcs 1592015-09-29 14:09:38 // 71398
	Német alufelni kereső 2,4 jtdm re azt írja hogy 38 et fel megy
	
Alfa166Turbo2015-09-29 14:07:12 // 71397
	Pesten élek de sokat járok vidékre.
évi 25ezer km megyek az autóval.
Most is diesel autóm van
	
évi 25ezer km megyek az autóval.
Most is diesel autóm van
Giuntini2015-09-29 14:06:17 // 71396
	Komplett motor turbóval mindennel. Azt nem tudom, hogy a szívósor rajta volt. Az enyémnél csak a turbóhoz nem lett nyúlva. Viszont generàtor önindító fel lett újítva.
	
.......................2015-09-29 14:03:42 // 71395
	Passz,
Nem tudom a küllök mennyire állnak be
	
Nem tudom a küllök mennyire állnak be
denil12015-09-29 14:01:51 // 71394
	Akkor kiderült :(
Pogácsával sem jó?
Szosza mit mondasz,te hogy látod?
Pogácsával sem lehet jó az ET40 miatt?
	
Pogácsával sem jó?
Szosza mit mondasz,te hogy látod?
Pogácsával sem lehet jó az ET40 miatt?
Szabolcs 1592015-09-29 13:59:22 // 71393
	
	
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-29 13:54:58 // 71392
	ki az aki 1.5 milláért vett blokkot? áhh...annyiért kapott volna egy másik 59-et bakker
	
Giuntini2015-09-29 13:46:21 // 71391
	Az enyém az, te tudod a legjobban mennyibe fájt azzá tenni. Múlt héten voltam Ofiéknàl valakinek hoztak egy gyári felújított motort  közel màsfél millióba fàjt. Előtte próbálkoztak bontottal. Az is hulladek volt.
	
Giuntini2015-09-29 13:39:49 // 71390
	Meg letörő szìvósor lapàtkàk, ami beszívódik (màsfél millió) làncszakadàs és egyebek. Ugyanakkor azzal is egr és dpf problémâk. Erhardnak igaza van, sajnos a 2,4-ből nehéz jót kifogni,mindegyik tele km-el es tekert. Ezenkìvül mindegyik hajtva volt, ami nem lenne baj, csak ezzel együtt 30 ezrenként cserélték az olajat. Ami garantt és tényleg jó az dràga. 2 millió környékén lehajtottak vannak.
	
.......................2015-09-29 13:26:23 // 71389
	Hol használnád?
ha budapesten csak akkor egyáltalán nem ajánlott egyik sem
Csak a benzines
	
ha budapesten csak akkor egyáltalán nem ajánlott egyik sem
Csak a benzines
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-29 13:17:52 // 71388
	mindegyik jó a maga nemében de 2,4-ből nehéz kifogni jó példányt sajnos, az 1.9 egyszerűbb vagy nem annyira kényes kategória és legalább 2L-rel kevesebbet zabrál, a 2,4 ha jó akkor űberbrutál makkina ...
	
Peeeti852015-09-29 13:10:15 // 71387
	Szia. Jovoheten hetfon viszem a szervizbe mas okbol, akkor ezt is megnezetem. En inkabb a muszer hibajara gyanakodnek mert leallitas utan sem esik le nullara meg van amikor 60fokrol nem akar elimdulni se fel, se le... bizom benne, hogy valami filleres dologgal meguszom.. mindenesetre koszonom a velemenyed. Udv.
	
Alfa166Turbo2015-09-29 12:52:51 // 71386
	Sziasztok.
Tudnátok segíteni?
Most készülök venni egy 159 sw dieselt.
De nem tudom eldönteni hogy 1.9 vagy 2.4.
Melyik a megbízhatóbb? fogyasztás nem lényeg nem nagy különbség van a kettő között.
Melyiket érdemesebb venni?
Segítségeket előre is köszönöm.
	
Tudnátok segíteni?
Most készülök venni egy 159 sw dieselt.
De nem tudom eldönteni hogy 1.9 vagy 2.4.
Melyik a megbízhatóbb? fogyasztás nem lényeg nem nagy különbség van a kettő között.
Melyiket érdemesebb venni?
Segítségeket előre is köszönöm.
Liquid2015-09-29 12:27:24 // 71385
	80-90 felett nem is kell, de ha már itt tartunk a gyenge és szar 2.0TS-sel faluba beérve se kellett váltogatni, elgurult 50-nel és onnan hajlandó volt gyorsítani is, a maga rettenetes 187Nm-es nyomatékával szinte alapjáratról.
	
denil12015-09-29 12:24:13 // 71384
	Az Alfa előtt azt nézegettem de nem bánom,h nem olyat vettem.
Ez sokkal inkább tetszik csak lehetne benzines :)
	
Ez sokkal inkább tetszik csak lehetne benzines :)
.......................2015-09-29 12:03:24 // 71383
	van megoldás
beszámittadod egy 330 d be
az 6,6 sec alatt százon van
ennyi
	
beszámittadod egy 330 d be
az 6,6 sec alatt százon van
ennyi
.......................2015-09-29 12:01:59 // 71382
	teljesitmény = nyomaték x fordulatszám
nincs előnye ?
münchentöl bécsig ki sem veszem 6. ból a váltót,sose
	
nincs előnye ?
münchentöl bécsig ki sem veszem 6. ból a váltót,sose
Online tag
0
		Vendég0
409
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 



