Van még egy tippem,
A 156 20V nek swirl flap nélküli a szívósora
Ilyen

St.Tomi2015-09-14 21:25:31 //
70979

Meg szeretném osztani Veletek a nyáron történteket
Ja ,és azóta csöndben van
Megelőzés,
Kib…om a swirl flap okat a p…ba belőle
Kb. Egy hónapig volt jó a kicserét szívósor,beszorult,
hibakód majd MIL vészüzem ,
Nagyon frankó autópályán max 100al menni:)
szóval vagy 3 éve ki van kötve nyitott állásban
Bilux2015-09-14 20:59:49 //
70976
Az én autómban cserélt először szívósort Csőri majd utána a tiedben ott állt az udvarban pár éve volt mi a baj megint?
valakinek van egy 55210197 számú számú szívósora haszált eladó?
rossz is megteszi
2,4 20 V be kellene
Én 10-12 ezrenként cserélek, most Fuchs Titan Supersyn 5W-40 van benne. Legközelebb vagy marad a Fuchs (esetleg Titan GT1), vagy Xado megy bele.
Ja, JTS benzines!
GTPeti2015-09-14 17:01:45 //
70973
Na ja, nem egészen elírás, mert a blokknak magának valószínűleg a 40-es a jobb. Szerintem az teszi jól, aki W40-es, ám DPF kompatibilis olajat használ. És 10ezres csereperiódussal.
Még annyit, hogy a bejáratás után 4000-nél lecseréltem, most elmegyek a motorgenerál után a 15000-ig, ami ugyebár 10ezres olajcserét jelent, majd úgy gondolom, visszaállok a 15 ezerre. Visszaállok? Egyszer cseréltem így olajat, aztán szétugrott a motor! De a fő, tényleg új, csodálatosan muzsikál, és nem hazudok, nemhogy hangosabbá vált volna, hanem most már 11ezer kilométernél még halkabb!
Mindig Selenia WR PE olajat teszek bele. Emiatt is volt vita, mert a gépkönyv elírta. DPF-esbe nem lehet belerakni a 40-est, csak a PE-t ami ugyebár 30-as. Ez egy elírás a gyár részéről.
Osztom... 15ig el lehet menni - ha nem az olcsót teszed bele.
Liquid2015-09-14 14:26:28 //
70969
15-18e körül szoktam cserélni,
Sziasztok Urak!
Dilemmában vagyok. Ugye a gyári olajcsere periódus 30 ezer kilométer. Ezt baromságnak tartom. Én úgy gondolom, hogy a 15 ezer kilométeres olajcsere bőven elég, főleg, hogy a legtöbb a nyáron autópálya. Vannak, akik 10 ezer kilométerenként cserélik. Én úgy gondolom, hogy a mai olajaknál a 15 ezer kilométer bőven megfelelő. Mi a véleményetek?
Csinálok fotót bőven és fel is rakom ,,már várom a szombat ot
Jóccakát, léptem!

Kérjük a friss infókat a Giulia-ról a topikjában! Tessék sokat fényképezni!
sajnos lassan eur10-lesz a koksz meg marad :(
GTPeti2015-09-13 21:05:13 //
70963
Milyen jól összekapcsolod a technikai és közéleti témákat. :)
eur3-nál sokkal jobban bírja mivel nincs változó szívósor, megy a koksz határok nélkül :)
A 156-nál az egr-el se az elkoszolódás volt a gond, mert nem volt benne túl sok, hanem az, hogy a mágnesbe átvezető részen átment a korom. A tömítést nem lehet "visszapucolni".
Nem vagyok a pucolgatás híve.
Eddig 185e km-t kitartott. Ha gond van vele, jön az új és újabb 185e-re nem kell foglalkozni vele.
Reméljük csak ki kell pucolni és megoldódik a gyorsításkor fellépő rángatásod.
Hát még én. Elvileg bele fogunk nézni a szívósorba is.
Rivers2015-09-13 19:08:32 //
70957
Sziasztok,benéztem ma a motortérbe,és látom,hogy óvatosan az olajszűrő alól,illetve a generátor környékéről szivárog a motorolaj a haslemezre. Szerintetek?
Azt nem csak ezeket ,,most a szivósor tisztítást tervezem
Kíváncsi vagyok, hogy a te 2.0 motorodban milyen állapotban van. Várom a blogot :)
GTPeti2015-09-13 17:09:40 //
70954
Ilyenkor a szívócsövet is ki szoktátok takarítani?

. Szép tiszta lett ,,készülők jövő hétre irány Frankfurt autókiállításra
A Párducéba csütörtökön nézünk bele...
Üdv a klubban! :-)



8 hónap és pucolni kell km 10 ezer
Liquid2015-09-13 15:15:21 //
70947
újabb "kerek" km :)

Erhard pure energy tagunknál érdeklődj

Sziasztok.
A képen látható fekete műanyag alkatrészeket keresem, amira a lökhárító oldalait pattintom rá.
Tudja esetleg valaki hol vehetek ilyet, vagy egyáltalán, hogy mi az alkatrész neve?
Tozo2015-09-13 08:44:17 //
70944
Hali,
van elfekvőben egy kábelkötegem. Ha vmikor Bp-en jársz, kioperálhatsz belőle pár pint!
mizooo2015-09-12 20:24:56 //
70943
Köszi mindekinek a tippeket, az az érzésem azért nem fogok kábelköteget is venni több tízezerért, hogy 4 pint kioperáljak belőle. Majd megoldom valahogy. :). Marekkal így is levágtuk a kar csatlakozóját, azt legalább nem csinálnom. A burkolat is megvan így nem kell faragnom ;)

társ a mindennapokban.
GTPeti2015-09-12 10:06:20 //
70940
Olyan érintkezőt szerintem leginkább bontott csatlakozóból tudsz szerezni. Ilyen AMP/Tyco csatlakozókat ugyanis NEM lehet boltban vásárolni. Csak "akkreditált" autógyártók vehetnek belőle. (Dolgoztam ilyen helyen.)
Szóval a Farnell, Digikey, stb-s keresést szerintem nyugodtan meg lehet spórolni.
TáDé2015-09-12 09:29:16 //
70939
Szia!
Én is utólag rakattam be a tempomatot. Kell még hozzá a kormány alatti műanyag burkolat is. A tempomat kart én kábelköteggel hoztam el a bontóból, minden ki van alakítva a 159-nél, de a szükséges vezetékeket be kell fűzni a meglévő kötegbe, majd fel kell programozni kb. fél napos meló.
A D.Z Alfa műhely csinálta meg nekem.
Üdv.
TáDé
Tozo2015-09-12 08:55:38 //
70938
Hali,
biztosan nics ott a kormánynál a vezeték a tempomatnak? Elég sok autóban benne van, nem kell utólag kábelezni semmit.
Én nem emlékeztem, hogy annak is van kúlön cikkszáma.
Befizettem a
teljesítmény adót. Idén volt utoljára 300 Ft. Ennek örülök, bár ez azt jelzi, hogy szépen lassan öregedünk... :(
Az eper ben benne van az összes csati ,késes érintkező
Rendelhető eredeti original teile ként
Bár sajna csak külalak szerint találod meg
Én amikor az MTA biztosítékot és fogalatot kerestem pl itt jutottam eredményre:
TME
Ez jó kérdés...
Én próbálnám kideríteni, a stekker márkáját. Talán a burkolatán rajta van a logo-ja. Aztán a a gyártó vagy annak az importőrének a WEB oldalán keresgélnék. Ha találsz is, szerintem csak drága egységcsomagokban lesz vagy drága szállítási díjjal. Ennél szerintem egyszerűbb lehet szerezni bontóból egy köteget és abból kiberhelni a sarukat.