Piritu - 1.000.0002015-02-02 21:35:54 // 64184
Amúgy mire jó ez az oldal?
Erhard 242 (Pure Energy)2015-02-02 21:33:43 // 64183
40db 59-es van fent :D
Pityukoma2015-02-02 21:27:18 // 64182
Próbáljátok ki Ezt az oldalt. Rákerestem az enyémre, de nem volt az adatbázisukban. Csak alvázszám kell. Kíváncsi lennék hogy a mieink közül benne van-e valakié.
Piritu - 1.000.0002015-02-02 21:25:51 // 64181
Motorossal nekem is volt itt afférom, az se akart menni :-DD
Liquid2015-02-02 21:21:28 // 64180
nekem nincs képem, de szeretem azt a szakaszt főleg ha nincs előttem mazsola :) Mondjuk ilyen relaítve ritkán van, de volt már hogy egy motoros tartott fel, nem mert 90 fölé menni :D
droberto2015-02-02 21:17:50 // 64179
Én meg se néztem az időbeosztást. A lényeg, hogy talizzunk már. :)
gpek2015-02-02 21:14:17 // 64178
Jó ezt az utat ennyi képen látni nekem a szívem csücske :D
gpek2015-02-02 21:12:54 // 64177
Én maradok a benyás JTS-nél (Sokat agyaltam rajta, néztem dieslet nem rég is). kutatom a P0302-es hibát, annyira nem zavar mert üzem közben semmi egyelőre ha kicsit pörgetem akkor nincs is hibabeírás. Kapott benya adalékot meg keresem a konkrét diagnosztikás szakit )
Erhard 242 (Pure Energy)2015-02-02 20:59:53 // 64176
teljesen jó lesz a program nem kell parázni :D
Dömpi (il dottore)2015-02-02 20:51:09 // 64175
Szupi...már-már kezdem azt hinni, hogy a V6-os posztom miatt kitagadtatok.
Piritu - 1.000.0002015-02-02 20:44:39 // 64174
Shadin2015-02-02 20:03:03 // 64173
Szerintem jó lesz :-D Bármit is hoz a nap, alkalmazkodunk és élvezzük...
Pityukoma2015-02-02 18:09:10 // 64172
Itt találsz képeket róla: Blogom a fejegyséről
Piritu - 1.000.0002015-02-02 17:37:43 // 64171
Tudtommal az euro5-ös motorokra nincs frissítés, csak a korábbiakra a dpf problémák miatt.
imi1562015-02-02 17:18:14 // 64170
Haddel2015-02-02 16:54:33 // 64169
Én is imadom azt az utat,péntek éjjel mentem rajta,toltam neki rendesen.Csesznek után meg bambi ott állt az út szélén, várta,hogy valaki bőrkabátot csináljon belőle.Vissza is vettem a lendületből.
gpek2015-02-02 15:40:24 // 64168
Jó is az
.......................2015-02-02 15:32:55 // 64167
az igen,
ami Zircen átmegy
ami Zircen átmegy
gpek2015-02-02 15:30:42 // 64166
Ha a 82-es útról beszélsz, azon a rutin = +100Le. 1,2-es bravommal fogdoztam be az 1,9 malac TDI-ket mikor udvarolni jártam Győrből Veszprémbe. Tudnék mesélni.... Imádom azt az utat...
Chianti2015-02-02 14:41:50 // 64165
Nekem az 1.9 16v-vel is ugyanez a gondom. Persze tudom, hogy egy jó optimalizálás rendbe tenné, de miután a szerelőm ment vele egy kört és megállapította, hogy az égvilágon semmi gond nincs a kocsival (tehát úgy megy, ahogy egy 1.9 16v-nek mennie kell), már nem annyira erőltetem a dolgot. Viszont a remap ellen semmi kifogásom nem lenne, már amennyiben ez gyári szoftverfrissítést jelent. Többen írtátok már, hogy érdemes megcsináltatni, és nem is olyan nagy befektetés. A Párduc nem kapott még ilyet, vagy már túl van rajta?
WarbiRunner (Gyuri)2015-02-02 14:13:19 // 64164
Egyébként egy turboval is fel lehet szépen hergelni az 1.9-eket. És ahogy olvasom, hiába két csigás, a turbólyukon ez nem különösebben érződik. Viszont 400Nm meg nem hazudik, főleg ha tényleg forgatható az égig az a motor. A 190 ló ilyesmit sugall azért. Nyilván nem a tatteres 1000rpm-en döcögős stílusra hangolták, hanem hogy töltsön fordulaton is rettenetesen. A tesztek elég ellentmondásosak, kíváncsi lennék, hogy valójában milyen. A dízelektől én valahogy nem várom azt, hogy 1200-ról toljon mint az ördög. Viszont azt nagyon birom, ha nyomatékcsúcstól totál nem lankad, hanem 4500-5000-ig egy lendülettel tol. Márpedig a gyári adatait tuning nyelvre áfordítva ennek 4000-nél 85mm3/i körüli üzemanyag juthat. 2000-nél a 400Nm-hez pedig detto. Vagyis ennek a nyomaték görbéje szép lapos lehet :-)
GTPeti2015-02-02 13:49:17 // 64163
Egyszer régen, mikor egy ismert Alfa-bontóban jártam, beszélgettem egy ilyen motorról a tulajjal. Azt mondta, az első, amit behoz bekerül a felesége GTV-jébe. :) Nem tudom, hogy lett-e valami a projektből.
Jupiter1552015-02-02 13:43:33 // 64162
Teljesen hidegen hagy, hogy mi megy el mellettem és hogyan.
Az én autóm úgyis szebb :) :) :) :)
Az én autóm úgyis szebb :) :) :) :)
WarbiRunner (Gyuri)2015-02-02 13:36:41 // 64161
Ez a kérdés péntek óta engem is érdekel. Egy rossz lengyel mellékúton jött egy ilyen duplacsigás mögöttem. Nyilván onnan tudom, hogy elém került, gondolom a dupla kipuff nem 1.6-os :-) Az ahogy ment..az nagyon kész. Nyomtam én előtte rendesen, de egyszer csak kielözött és nagyon durván kikerült. Így nem nagyon előzött meg mostanában semmi...tényleg elképesztöt gyorsult.
droberto2015-02-02 13:02:04 // 64160
Üdv a 159-esek közt. :)
FireAlfa2015-02-02 12:47:45 // 64159
A mai nappal hivatalosan is tudok már közlekedni a 159-el. Végre megvan a rendszám. Üdv köztetek :-). Fényképek hamarosan...
Ildiko2015-02-02 11:31:24 // 64158
Mi még anno a Millenárisban voltunk.
Ildiko2015-02-02 11:30:29 // 64157
Bocsi, most látom, hogy a Camponában is van Csodák palotája. :) Én a másikra gondoltam. Nem szóltam.
Ildiko2015-02-02 11:23:08 // 64156
Sziasztok,
Én az Alfám nélkül megyek, remélem, így is befogadtok! :)
Csak egy javaslat:
Ha a Camponában találkozunk és ott ebédelünk, akkor szerintem kaja után menjünk a Tropicariumba, ami amúgy is a Camponában van.
Sziasztok!
Az imént végigtelefonáltam a Campona-ban az érintett helyszíneket.
A program az alábbi lenne. Értelem szerűen a részvétel az egyes programokon attól függ, hogy ki mikor ér oda és melyik programon szeretne részt venni.
10:00-12:00 Játszóház a gyerekeknek (ez alatt össze tudnánk várni egymást)
12:30-14:00 közös ebéd a Cine Cittá olasz étteremben (egy nagy asztalt foglaltam 20-25-főre)
15:00-16:30 Csodák Palotája (15:00 órakor van kísérlet bemutató)
17:00 - Tropicarium
Ez csak egy ötlet, a helyszínen is variálhatunk. Pl. mehetünk előbb a Tropicariumba és utána, akinek van kedve (és a gyerekek is bírják) akkor Csodák Palotájába.
Egyedül az étterem fix, mert 12:00 és 13:00 óra között várnak bennünket a nagy összetolt asztallal.
Várom a javaslataitokat!
A lényeg, hogy a Játszóháznál várnák össze egymást.
Én az Alfám nélkül megyek, remélem, így is befogadtok! :)
Csak egy javaslat:
Ha a Camponában találkozunk és ott ebédelünk, akkor szerintem kaja után menjünk a Tropicariumba, ami amúgy is a Camponában van.
Sziasztok!
Az imént végigtelefonáltam a Campona-ban az érintett helyszíneket.
A program az alábbi lenne. Értelem szerűen a részvétel az egyes programokon attól függ, hogy ki mikor ér oda és melyik programon szeretne részt venni.
10:00-12:00 Játszóház a gyerekeknek (ez alatt össze tudnánk várni egymást)
12:30-14:00 közös ebéd a Cine Cittá olasz étteremben (egy nagy asztalt foglaltam 20-25-főre)
15:00-16:30 Csodák Palotája (15:00 órakor van kísérlet bemutató)
17:00 - Tropicarium
Ez csak egy ötlet, a helyszínen is variálhatunk. Pl. mehetünk előbb a Tropicariumba és utána, akinek van kedve (és a gyerekek is bírják) akkor Csodák Palotájába.
Egyedül az étterem fix, mert 12:00 és 13:00 óra között várnak bennünket a nagy összetolt asztallal.
Várom a javaslataitokat!
A lényeg, hogy a Játszóháznál várnák össze egymást.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-02-02 09:44:47 // 64155
szerintem már csak öregszel és nem mersz :D
Minap mentem az 59-cel és elmondom neked, hogy kanyarban szanszét veri a Bravo csoda ültetett sportfutóművét...
Minap mentem az 59-cel és elmondom neked, hogy kanyarban szanszét veri a Bravo csoda ültetett sportfutóművét...
Dömpi (il dottore)2015-02-02 09:05:19 // 64154
Némiképpen korrigálnom/pontosítanom kell magam :(
Ma, a V6 élmény után jöttem be melózni az Arkangyallal. Igaz "csak" egy 8V, de lehalkítottam a zenét, és a füleimmel a motorhangra figyeltem.
Nos, ésszel, de szépen megpörgetve azt kell mondanom, hogy nagyon gyönyörűen tud muzsikálni a dízel is. Kétlem, hogy ilyet egy OFF-os dízel tud.
Ezzel csak azt akarom mondani, hogy bár való igaz, hogy a vérbeli alfás feeling-et egy aresei V6 tud adni, de basszus az alfa még a dízelmotorból is ki tud hozni olyat, amit senki más.
Továbbra is imádom a vasam!
Ma, a V6 élmény után jöttem be melózni az Arkangyallal. Igaz "csak" egy 8V, de lehalkítottam a zenét, és a füleimmel a motorhangra figyeltem.
Nos, ésszel, de szépen megpörgetve azt kell mondanom, hogy nagyon gyönyörűen tud muzsikálni a dízel is. Kétlem, hogy ilyet egy OFF-os dízel tud.
Ezzel csak azt akarom mondani, hogy bár való igaz, hogy a vérbeli alfás feeling-et egy aresei V6 tud adni, de basszus az alfa még a dízelmotorból is ki tud hozni olyat, amit senki más.
Továbbra is imádom a vasam!
Dömpi (il dottore)2015-02-02 08:58:01 // 64153
van, csak meg van cserélve a sorrend: 8V :)
Liquid2015-02-02 08:18:22 // 64152
nemá, hogy a Brera gyengébb kanyarban. A 159 igen durva. Vagy ennyit számít a TI futómű?
droberto2015-02-02 07:30:15 // 64151
Hmmm... érdekes.
Akkor csak ismerte a pályát és feltett mindent egy lapra.
Vagy már öregszel. :)))
Akkor csak ismerte a pályát és feltett mindent egy lapra.
Vagy már öregszel. :)))
.......................2015-02-02 07:14:23 // 64150
A Brerával voltam ,és szinte csak kanyar van
(a Mito jobban precízebben kiszámíthatóbban kanyarodik,hiába a tök egyszerű futómű,de jobb a kanyarstabilitás Mint a Brerával)
(a Mito jobban precízebben kiszámíthatóbban kanyarodik,hiába a tök egyszerű futómű,de jobb a kanyarstabilitás Mint a Brerával)
GTPeti2015-02-01 23:35:37 // 64149
Nem lehet rossz. :) Bár őszintén bevallom, még az Autobahn-on is úri muri egy ilyen. Szükség nem sok van rá. De élvezkedni jó lenne.
Mi a különbség a 400 és a 420 CDI között? Ugyanaz a motor?
Mi a különbség a 400 és a 420 CDI között? Ugyanaz a motor?
droberto2015-02-01 23:28:52 // 64148
Akkor biztosan a MiTo-val voltál...
Nem voltak kanyarok?
Nem voltak kanyarok?
.......................2015-02-01 22:37:10 // 64147
A bakonyban Csörihez menet hátszégyenszemre megelőzött egy Insignia biturbo,
Nem tudtam utolérni
Nem tudtam utolérni
.......................2015-02-01 22:30:31 // 64146
A 420cdi V8 egy kevésbé tartós konstrukció,
Mozdony erő lakik benne
Én mentem már S420cdi vel 4személlyel,
Hát 140ig izomból tartod a fejed ,h ne koppanjon a fejtámlán
Mozdony erő lakik benne
Én mentem már S420cdi vel 4személlyel,
Hát 140ig izomból tartod a fejed ,h ne koppanjon a fejtámlán
Ákos (dewvil)2015-02-01 22:01:28 // 64145
edves CarTársak!
Kérem, hogy szíveskedjetek visszaigazolni egy gördülő listában, hogy mennyien jönnétek feb. 7-én a Campona-ba, és kit érdekelne a Tropicarium, vagy a Csodák Palotája.
(néznék valami csoportos belépési lehetőségnek utánanézni), éppúgy intéznék helyet az étteremben, de ehhez tudnom kellene egy kb. létszámot.
Részletesebb infó a kapcsolódó HSZ-ben.
Indítom a listát
1. Dömpi + 3,5 fő, Tropicarium+CsoPa+étterem
2. droberto + 1 fő, Tropicarium+CsoPa+étterem
3. Shadin159 + 1 felnőtt + 3 gyermek Tropicarium+CsoPa+étterem
4. Pityukoma + 1 felnőtt + 3 gyermek Tropicarium+CsoPa+étterem
5. Erhard242 + 1 felnőtt + 2 gyermek (Tropicariumban most voltak) a többi jöhet :D
6. yani + 1 fő, Tropicarium+CsoPa+étterem
7. dewvil + Ildikó (2 fő) Tropicarium + csopa + étterem
Kérem, hogy szíveskedjetek visszaigazolni egy gördülő listában, hogy mennyien jönnétek feb. 7-én a Campona-ba, és kit érdekelne a Tropicarium, vagy a Csodák Palotája.
(néznék valami csoportos belépési lehetőségnek utánanézni), éppúgy intéznék helyet az étteremben, de ehhez tudnom kellene egy kb. létszámot.
Részletesebb infó a kapcsolódó HSZ-ben.
Indítom a listát
1. Dömpi + 3,5 fő, Tropicarium+CsoPa+étterem
2. droberto + 1 fő, Tropicarium+CsoPa+étterem
3. Shadin159 + 1 felnőtt + 3 gyermek Tropicarium+CsoPa+étterem
4. Pityukoma + 1 felnőtt + 3 gyermek Tropicarium+CsoPa+étterem
5. Erhard242 + 1 felnőtt + 2 gyermek (Tropicariumban most voltak) a többi jöhet :D
6. yani + 1 fő, Tropicarium+CsoPa+étterem
7. dewvil + Ildikó (2 fő) Tropicarium + csopa + étterem
Piritu - 1.000.0002015-02-01 21:54:04 // 64144
Egy autonak nem kendacsolas utan kellene Alfa modjara mennie...
Abnormalisnak tartom, hogy egy gazfroccsot le se reagal a motor.
Abnormalisnak tartom, hogy egy gazfroccsot le se reagal a motor.
Liquid2015-02-01 21:51:59 // 64143
valószínűleg nincs is, de ez nem a dízel érdeme hanem a JTS nem túl jó konstrukció, meg hát arra is hatnak az emissziós baromságok.
Haddel2015-02-01 21:44:49 // 64142
Enyém igaz nem biturbó,de a remappal sokkal jobb,mint volt.Majd menj vele egy kört, ha egyszer összefutunk.
GTPeti2015-02-01 21:32:08 // 64141
SZVSZ chippeléssel nagymértékben csökkenthető lenne. Na meg a DPF-et sem kéne hagyni, hogy megfojtsa a motort. Tudom, darázsfészekbe nyúlok. :)
A Delta JTTD motorját próbálta már valaki?
A Delta JTTD motorját próbálta már valaki?
Piritu - 1.000.0002015-02-01 21:20:27 // 64140
Engem meg az érdekelne, hogy a 2,0 mjet hogy mehetne, ha biturbó lenne és nem lenne ekkora turbólyuk...
GTPeti2015-02-01 21:11:24 // 64139
Engem egy régebbi, kereklámpás E Merci érdekelne a V8-as dízelmotorral. Az érdekesen mehet.
.......................2015-02-01 21:02:06 // 64138
Az 1,6 multijet Alfa a legmegbízhatóbb motor mostanság
Erhard 242 (Pure Energy)2015-02-01 20:51:59 // 64137
én még mindig nem látok különbséget alkatrész költségre mondjuk a 159-nél benyás VS dejzel téren viszont fogyasztásbelit igen ami 100e km-nél milliós tétel...csak ezért veszek dejzelt mert olcsóbb a fenntartása hosszabb távon adott teljesítmény mellett
yani🍀2015-02-01 20:49:20 // 64136
Akkor vegyél V8-at.
Dömpi (il dottore)2015-02-01 20:47:19 // 64135
De nincs olyan hangja!
Online tag
2
Vendég2
903
Fórum
Friss topicok
- 4C
- Virtuális Romeo
- Zenebutik
- Giulia
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Szerelőműhely
- Erőforrás alternativák
- KRESZ
- Alfáskisállatoskedvences
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas

