OFF
Attól, hogy kiszedtél két szemet, a kopást nem oldottad meg, csak maximum a váltás hatékonyságán javítottál, mivel a hátsó váltó optimális helyzetbe került a láncfeszesség szempontjából és nagyobb előfeszítésre volt képes.
A megfelelő lánchosszt
így kell beállítani:

(Három lánctányér esetében)
Én is bringázom és most, 1000 km után döbbentem rá, hogy a lánc kérdés nem is olyan egyszerű, mint hittem. Azt gondoltam, ha drága lánckenő spray-t használok milyen jót teszek. Lósz@rt. Az általam preferált
Castrol nem is kente rendesen a csapot, hisz "O gyűrűs" lánchoz lett kifejlesztve. Most szétszedtem és benzinben kimostam, és a kopás 0,6 mm 12 szempárra kivetítve.
Itt egy jó kis írás a lánckarbantartásról (igaz "csak" kerékpár).
Most
ilyen kenőanyagot fogok venni.
ON