Coolby2013-05-15 15:25:40 // 35531
	ezt esetleg levezethetné nekem valaki, hogy lapátok, mit is csinálnak?
	
Coolby2013-05-15 15:25:01 // 35530
	jaja, igaz, ez kicsit költői túlzás volt, de az tény, hogy kivenni úgy lehet, hogy közben letolódik róla korom kivételnél, annyi van rajta...
	
Coolby2013-05-15 15:24:11 // 35529
	várj, mármint itt most milyen lapátokat? a szívósoron lévő lapátokat? de attól odáig EGR-en keresztül bemegy a korom, nem? azt hittem a kormot az EGR-nél kell megfogni...
	
droberto2013-05-15 15:23:08 // 35528
	A MAP az "O" gyűrű miatt szorul!
	
Erhard 242 (Pure Energy)2013-05-15 14:56:27 // 35527
	mondtam már 1000x le kell kötni a lapátokat aztán nem áll meg a trutyi sehol sem :)
	
Coolby2013-05-15 14:47:26 // 35526
	:) na ilyet akarok én is, ne is kelljen nézegetni a regen állapotot meg EGR-t :)
	
Coolby2013-05-15 14:46:51 // 35525
	de akkor neked nincs is lefalazva gondolom... Az jó, ha neked semmi koksz nem volt, nekem azért áll benne a szar, meg a szívósorban is, MAP szenzort alig lehet kivenni úgy áll rajta a korom...
	
Erhard 242 (Pure Energy)2013-05-15 14:46:22 // 35524
	azért nem tudom, mert miután jó lett DPF nélkül nem is tettük rá az ecuscant mivel soha nem volt semmi baja
	
Erhard 242 (Pure Energy)2013-05-15 14:45:14 // 35523
	azt is minek pucoltam meg? semmi koksz nem volt....
	
Erhard 242 (Pure Energy)2013-05-15 14:44:56 // 35522
	az utóbbi :) én 1x pucoltam meg 100e-nél és ennyi most 172e-rel ment el ...no panasz :)
	
Coolby2013-05-15 14:43:41 // 35521
	de végül kiírta vagy nem? nekem is ezt mondta, vagy ki tudja vagy nem :)
	
Erhard 242 (Pure Energy)2013-05-15 14:34:27 // 35520
	én kértem hogy igen, azt mondta vagy ki tudja vagy nem....nekem mondjuk soha nem volt gondom az EGR-rel....
	
droberto2013-05-15 14:24:32 // 35519
	A Passat-osokról meg ne is beszéljünk.
Azokból meg jó sok is van...
	
Azokból meg jó sok is van...
Coolby2013-05-15 13:44:35 // 35518
	hát annál jobban nem fog kormolni, mint most, mert nekem most is durva nyélgázon...
beszéltem amúgy Balog Zolival, DPF ki ok, EGR-nél volt valami tapasztalata, hogy valamelyik programmal nem tudta kiírni, de megnézzük, hogy hogy lesz... Említettem neki Erhardot, hogy neki elvileg egyszer megoldotta...
	
beszéltem amúgy Balog Zolival, DPF ki ok, EGR-nél volt valami tapasztalata, hogy valamelyik programmal nem tudta kiírni, de megnézzük, hogy hogy lesz... Említettem neki Erhardot, hogy neki elvileg egyszer megoldotta...
Shadin2013-05-15 13:36:08 // 35516
	Engem is csak az tart vissza a DPF kinyírásától, hogy gondolok (néha) a mögöttem lévőre. Tegnap beelőzött egy herélt ójdi ahat én meg későn zártam a belső keringetést...
	
Dömpi (il dottore)2013-05-15 13:10:09 // 35515
	vagy úgy!
wtf "atmoszférikus nyomás? - bocs nem vagyok műszaki ember :(
	
wtf "atmoszférikus nyomás? - bocs nem vagyok műszaki ember :(
droberto2013-05-15 13:09:43 // 35514
	Felmegy 1,6-ig, majd hirtelen visszaesik 0,1-0,2 bart.
	
Dömpi (il dottore)2013-05-15 13:08:23 // 35513
	de nekem nincs dobozom...vagy legalábbis nem tudok róla (mondjuk akár még lehetne is, mert úgysem ismerem fel)
	
droberto2013-05-15 13:06:51 // 35512
	Bocs, nem értettelek.
A 2390-ből vond le az atmoszférikus nyomást ami mifelénk ~1000 mBar-t, így már kijön az 1,4 bar. :)
	
A 2390-ből vond le az atmoszférikus nyomást ami mifelénk ~1000 mBar-t, így már kijön az 1,4 bar. :)
Dömpi (il dottore)2013-05-15 13:05:39 // 35511
	ha két vertikális tengelyen ábrázolod az értékeket, jobban látszik a diagramm...
	
Coolby2013-05-15 13:02:35 // 35510
	pont ezt olvasgattam alfaowners fórumon, csak nem értettem pontosan, ott miért emlegetnek Vectrát meg ilyesmit...
	
Dömpi (il dottore)2013-05-15 13:01:54 // 35509
	nekem nem sok híjja...
	
Coolby2013-05-15 13:01:27 // 35508
	Hát ez az aláfekvés macerás nekem a társasház előtt a parkolóban, szülői ház meg messze és mire arra megyek már lehet ki lesz írva DPF és ki kell venni, amit akkor tudnék lemérni, de legyártani nem lesz idő... Amúgy nem szükség, csak gondoltam hátha valakinek műszaki rajza vagy kéznél lévő lemérhetője van :)
Amúgy hossza, csőátmérő egyik végén és csőátmérő másik végén (esetleg csővastagság) és a csatlakozás adatai ("háromszög adatai" lyukosztás)... egy ilyen 0-ról történő legyártához szükséges adat: cső
	
Amúgy hossza, csőátmérő egyik végén és csőátmérő másik végén (esetleg csővastagság) és a csatlakozás adatai ("háromszög adatai" lyukosztás)... egy ilyen 0-ról történő legyártához szükséges adat: cső
Dömpi (il dottore)2013-05-15 12:59:27 // 35507
	a kijelző ugyebár 0,0; 0,8; 1,6 szerint van skálázva. A kijelző szerint tehát a max. érték 1600 mBar. De nekem a tegnapi FES-játszadozás során írt ki 2 390 mBar-os értéket is. Erre írtam neked, hogy van 2,0 Bar feletti értékem.
	
Csabi2013-05-15 12:32:57 // 35506
	Egyébként a jövő elkezdődött....:)
Egy programozó srác(alfaowneren 'fixitsan') vett egy mini ELM-et, kiherélte...beépített egy-két cuccot, felprogramozta...és ITT az eredmény
OBD csatlakozóra rádug és használ...
1.kapcsoló EGR OFF
2.kapcsoló DPF OFF
külön-külön és egyszerre is kapcsolható, tetszés szerint
Kérdés mikor kezdik a sorozatgyártást a kínaiak? :)
	
Egy programozó srác(alfaowneren 'fixitsan') vett egy mini ELM-et, kiherélte...beépített egy-két cuccot, felprogramozta...és ITT az eredmény
OBD csatlakozóra rádug és használ...
1.kapcsoló EGR OFF
2.kapcsoló DPF OFF
külön-külön és egyszerre is kapcsolható, tetszés szerint
Kérdés mikor kezdik a sorozatgyártást a kínaiak? :)
'''''2013-05-15 12:00:46 // 35505
	
	
Csabi2013-05-15 11:54:46 // 35504
	Persze a doboz miatt, nagyon megemeli a nyomást,amit az ECU nem tolerál! :)
	
droberto2013-05-15 11:51:25 // 35503
	
	
droberto2013-05-15 11:50:16 // 35502
	
	
droberto2013-05-15 11:48:42 // 35501
	Bassz..., hogy én erre miért nem gondoltam?!?
	
Csabi2013-05-15 11:19:48 // 35500
	
	
Coolby2013-05-15 11:06:09 // 35499
	valaki nem tudja DPF, bekötéseinek méreteit? Mert faterom bármire képes. Mindig azt mondja a Concorde-t is legyártja, csak legyen róla rajz... Szóval, ha meg tudnám adni, mik a bekötések, akkor előre legyártaná, és csak levennénk és beraknánk, amikor oda jutok.
	
Coolby2013-05-15 10:29:55 // 35498
	Erhard neked a Balog Zoli írta ki EGR-t?
	
Coolby2013-05-15 10:29:27 // 35497
	ezért akarom kimenekíteni mielőtt végleg vége, mert az lesz csak idő kérdése... plusz nem kellene EGR rángatásokkal, regen időkkel és miszarral foglalkozni, plusz fogyasztásom is még lejjebb menne...
	
Erhard 242 (Pure Energy)2013-05-15 10:28:01 // 35496
	100 éves autószerelői múlt dejzelre szakosodva :)
	
Liquid2013-05-15 10:26:05 // 35495
	ez így van, nekem arra kell hogy időnként meg tudjam nézni van-e nyűgje, esetleg ha van akkor meg tudom mutatni valaki hozzáértőbbnek és esetleg hamarabb sikerül megoldani a problémát, de természetesen nagyon nem mindenható
	
.......................2013-05-15 10:24:09 // 35494
	kell a rutin +az évek is
	
Erhard 242 (Pure Energy)2013-05-15 10:21:11 // 35493
	én azt látom, hogy mindenki linkelgeti be a diagramokat és senki sem ért hozzá :) időeltöltésnek jó de sajnos a valódi hiba megállapítására 10-20%-os esélyt ad....
	
.......................2013-05-15 10:18:34 // 35492
	koppra kimegy az turbonyomásjelzö 1,6 bar ig?
	
.......................2013-05-15 10:18:03 // 35491
	az sok
	
droberto2013-05-15 10:13:43 // 35490
	Az óra csak 1,6-ig van míg a MES szerint rendre 2 bar felett van.
	
droberto2013-05-15 10:12:10 // 35489
	Igen a remap nem ápol jó viszonyt a DPF-el az esetek nagy részében. Bár ezt most Pityukoma cáfolhatná....
	
droberto2013-05-15 10:10:26 // 35488
	"a gyárilag jól működő az túlzás..." - Mire gondolsz? Az enyém pl. jól működik.
Azt azért ne felejtsük el, hogy 100k+-os autókról beszélünk amikre már költeni kell.
	
Azt azért ne felejtsük el, hogy 100k+-os autókról beszélünk amikre már költeni kell.
Piritu - 1.000.0002013-05-15 10:08:48 // 35487
	El bírom képzelni, hogy néhány helyen már átszakadt (vagy az előző gazni dolgozott rajta egy kicsit)
	
.......................2013-05-15 10:08:18 // 35486
	a map szenzor nem tudja követni,
vagy szorul a turbo geometria,és gyorsításkor nem szabályoz elég gyorsan
	
vagy szorul a turbo geometria,és gyorsításkor nem szabályoz elég gyorsan
Piritu - 1.000.0002013-05-15 10:07:26 // 35485
	Problémamentes autó nincs, és nem is lesz.
A német kolléga csodálkozott, hogy miért másik kocsival mentem, Mondom elment a hűtővíz, szervizben van. Erre ő: Ismeri a problémát, neki tavaly a négykarikásból ment el nyaralás közben. No, ekkor megnyugodtam :-)
	
A német kolléga csodálkozott, hogy miért másik kocsival mentem, Mondom elment a hűtővíz, szervizben van. Erre ő: Ismeri a problémát, neki tavaly a négykarikásból ment el nyaralás közben. No, ekkor megnyugodtam :-)
droberto2013-05-15 10:07:18 // 35484
	"a chip töl nem füstöl sokkal jobban," - Ez azért nagyban függ a programtól.
	
droberto2013-05-15 10:06:07 // 35483
	Ezt most nem értem. Mi az, hogy 2,0?
	
Coolby2013-05-15 10:06:06 // 35482
	hát ez az... pedig százalékosan, ha 30%-ra van eltömődve, bizony akkor is padlózva olyat tol, hogy szörnyű...
	
Online tag
0
		Vendég0
371
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 

