Erhard 242 (Pure Energy)2014-08-26 20:57:54 // 57582
	lerajzoljam? :)
	
Piritu - 1.000.0002014-08-26 20:44:42 // 57581
	"Érdekes" szerelőd van, ha kiírt üzenet után nem az ECU kiolvasás volt az ELSŐ dolga...
	
laszlo03092014-08-26 20:40:26 // 57580
	hello mindenkinek!
lenne egy kérdésem .alufelni az 159-esen Speedline 60690480 jelőléssel van .de nincs feltüntetve az osztokőr ,tudja netán valaki hogy mennyi ennek a feninek az osztokőre7,5J*17H2-41 még ezt találtam .
kőszőnőm előre is
	
lenne egy kérdésem .alufelni az 159-esen Speedline 60690480 jelőléssel van .de nincs feltüntetve az osztokőr ,tudja netán valaki hogy mennyi ennek a feninek az osztokőre7,5J*17H2-41 még ezt találtam .
kőszőnőm előre is
Facetofacefoto2014-08-26 20:28:11 // 57578
	Az a valami nagyon hosszú szöveg kb. 2-3 mp-ig volt látható és azóta se jött elő.
A szenzorokat már állítólag végig nézte ott nem talált hibát.
Ezt az "ECU hibatárolót" köszönöm, továbbítom neki.
	
A szenzorokat már állítólag végig nézte ott nem talált hibát.
Ezt az "ECU hibatárolót" köszönöm, továbbítom neki.
GTPeti2014-08-26 20:12:33 // 57577
	Pedig ez volt a nap mondása. :))
	
Erhard 242 (Pure Energy)2014-08-26 20:03:43 // 57576
	akkor még sincs kommandós olaj nah :)))
	
Erhard 242 (Pure Energy)2014-08-26 20:00:22 // 57575
	amit Csabi írt az a pontos megnevezés :)
	
droberto2014-08-26 19:49:34 // 57574
	Én is üdvözlöm. :)
Nem! Csak délutáni hobby. :)
Ráadásul holnap kell menjek megint Tatabányára! Remélem legalább a kipuff festéket el tudom hozni.
	
Nem! Csak délutáni hobby. :)
Ráadásul holnap kell menjek megint Tatabányára! Remélem legalább a kipuff festéket el tudom hozni.
mzo2014-08-26 19:48:07 // 57573
	Ugy van ahogy irtad. Nekem az LMM  (MAP) nem volt olajos, hanem egyfajta szengomboc volt rajta ami szaraz volt. A felso turbocso szivosor talalkozasnal ellenben meg inkabb trutyis volt bar kozel sem annyira mint neked a kepeken? Viszont a téli duna plazas minitalin amikor az Akos autojabol kiszedte az LMM-et na az surun olajos dzsuvas volt. Az a baj hogy a karter gaz pont a turbo ele van vissza vezetve ahogy irtatok is es ezt az olajos cuccot nyomja be a szivosorba. No meg amikor mar nagyon nagyon kopott a motor es nyomja a karterbe az olajgozt akkor fordulhat az elo hogy szep lassan feltolti a coolert is olajjal majd egyszer csak bepumpalja a motorba aztan allitsd le ha tudod. :)
Apropo TC- n lattatok mar Karotta alfas videojat?
	
Apropo TC- n lattatok mar Karotta alfas videojat?
Csabi2014-08-26 19:47:37 // 57572
	LMM=MAF=légmennyiség=légtömegmérő
MAP=szívócső nyomás érzékelő, igen ami egy redva :)
	
MAP=szívócső nyomás érzékelő, igen ami egy redva :)
David | Centocinquantanove2014-08-26 19:33:42 // 57571
	Igen... Meg sem indul a mutató.
	
'''''2014-08-26 19:32:24 // 57570
	Asszonynak mutattam,mit művelsz a verdával.Furcsán nézett. :-)  Szabin vagy,hogy ennyire ráérsz?
	
'''''2014-08-26 19:29:29 // 57569
	MAF ? Elírtad! :-)
	
Shadin2014-08-26 19:20:55 // 57568
	Amit itt LMM-nek hívunk az szabad fordításban a légmennyiségmérő azaz a MAP szenzor, a nagy vastag meg a légmennyiségmérő azaz MAF. Amennyiben félrebeszélek, pontosítom, a MAP szenzor tiszta redva a szívósorban.
	
Shadin2014-08-26 19:17:15 // 57567
	
	
Csabi2014-08-26 19:17:03 // 57566
	Az a MAP szenzor ami a szívósorban van(Manifold Absolute Pressure) hőmérséklet, és nyomás mérés
	
Shadin2014-08-26 19:14:34 // 57565
	Márpedig az a légmennyiség mérő ami a szívósorban van és a légtömeg mérő ami meg a légszűrő után a vastag szívócsőben a jelölt kartercső előtt.
	
[k i z z o]2014-08-26 19:13:19 // 57564
	Másik szerelő.
	
Csabi2014-08-26 19:11:50 // 57563
	Az szép lenne,ha ott lenne :)
	
Shadin2014-08-26 19:10:53 // 57562
	Az a MAF (légtömeg mérő) nem az LMM.
	
Shadin2014-08-26 19:09:08 // 57561
	Ja, és a tuti hatás akkor van, ha az EGR meg küldi mellé a kormot...
	
Shadin2014-08-26 19:07:41 // 57560
	A Lég Mennyiség Mérő a szívósorban van a pillangó szelep után és az áramlás módosító lapátkák előtt. Ha a turbó netalán nyomja az olajat a pill szelep felé, akkor az összeszarja az LMM-et is.
	
Csabi2014-08-26 18:46:38 // 57559
	KUL "jelentkezem" minél többen!:)
	
droberto2014-08-26 18:43:47 // 57558
	
	
.......................2014-08-26 18:26:14 // 57557
	A töltőnyomás is késik 2…3másodpercet?
	
Giuntini2014-08-26 17:43:10 // 57556
	Én az Elaforgnál vettem, jó áron kedvezménnyel. De kérdezd meg Erhardot is.
	
droberto2014-08-26 16:42:12 // 57555
	Gyalázatosan berohad az ABS szenzor! Nem jön ki csak darabokban. :(
	
droberto2014-08-26 16:33:30 // 57554
	Komolyan frusztrál már ez a nyári időjárás.
Le kéne kapjam az első nyergeket de nem sok kedvem van hozzá most. :(
	
Le kéne kapjam az első nyergeket de nem sok kedvem van hozzá most. :(
droberto2014-08-26 16:32:04 // 57553
	Még csak bontási fázisban vagyok.
	
droberto2014-08-26 16:31:15 // 57552
	Szerintem a dobok átlag feletti felületvédelemmel rendelkeznek. A 147-esé ehhez képest egy kezeletlen f@s! Inkább az összekötő csövezéssel, felfüggesztő köracélokkal lesznek majd gondok. Statisztikáim szerint egy átlagautón 6-8 év után már szét szoktak rohadni a kipuff renszerek. Erhard meg majd pontosít. :)
	
Csabi2014-08-26 16:21:48 // 57551
	tudtam, h ezt fogod írni :))
	
Erhard 242 (Pure Energy)2014-08-26 16:20:10 // 57550
	olajos LMM-ő nem ismeretlen fogalom főleg azok körében akik direkt vagy sportlégszűrőt használnak :)
	
Csabi2014-08-26 16:08:33 // 57549
	azt írtam, nem lehetetlen:) hirtelen gázelvételnél, már alig lesz áramlás...
tényleg nem életszerű....
de azért nem ismeretlen fogalom az olajos LMM, és ne gondoljuk, h az olaj a légszűrőházhoz "kommandózik" valahogy :)) olajos csak visszafele tud lenni
	
tényleg nem életszerű....
de azért nem ismeretlen fogalom az olajos LMM, és ne gondoljuk, h az olaj a légszűrőházhoz "kommandózik" valahogy :)) olajos csak visszafele tud lenni
dev1662014-08-26 16:04:58 // 57548
	jó szerelő segít, de ne hagyd, h bármit is cseréljen, amíg nem tudja mi/mik az okok.
	
dev1662014-08-26 15:59:44 // 57547
	kösz. mondjuk az enyémben az lmm másik oldalon van (20V 166), de meg fogom találni az a csövet, hacsak nincs nagyon mélyen.
	
David | Centocinquantanove2014-08-26 15:58:48 // 57546
	Sajnos én ehez tuskó vagyok...
	
dev1662014-08-26 15:57:05 // 57545
	ez egy olyan hibának tűnik, amit a fes/mes+egy értő szerelő gyorsan be tud azonosítani.
vagy akár te is meg tudod figyelni a turbónyomás értékét menet közben, aztán a beszívott levegő mennyiséget, rail nyomást valós/várt párokban. fontos, h egyszerre 2-nél több paramétert nem érdemes élő adaton vizsgálni, mert kevés lesz a minta
	
vagy akár te is meg tudod figyelni a turbónyomás értékét menet közben, aztán a beszívott levegő mennyiséget, rail nyomást valós/várt párokban. fontos, h egyszerre 2-nél több paramétert nem érdemes élő adaton vizsgálni, mert kevés lesz a minta
Erhard 242 (Pure Energy)2014-08-26 15:53:45 // 57544
	légárammal szemben felszökik az olaj ezt azért nem mondod komolyan ugyi? vagy kommandós olaj van az autójában? :)))
	
Erhard 242 (Pure Energy)2014-08-26 15:48:15 // 57543
	hát nem is tud eljutni oda :) érdekes is lenne ...ez a kartergáztól ilyen dzsuva...
	
Erhard 242 (Pure Energy)2014-08-26 15:45:15 // 57542
	az SNR-ben a gyári lakik ....ABS csapágy, mint a gyári dobozban
	
dev1662014-08-26 15:36:06 // 57540
	az igaz, h abban a hitben éltem, hogy a kartergázcső a szívósorra csatlakozik. van róla ábrád? hol keressem pontosan? szívesen megnézném mennyi kartergázam van pontosan, ha könnyű leszedni azt a csövet.
	
Csabi2014-08-26 15:31:25 // 57539
	Valami nem stimmel a leírásodban....a kartergáz, a turbó  és az LMM közé van bevezetve, az LMM-től kb 40centire...nem kell neki semmin keresztül mennie, elég ha felhalmozódik...bár tényleg,nagy mennyiség biztos nem kerül oda...
	
David | Centocinquantanove2014-08-26 15:28:44 // 57538
	Az okozza a fejfájást, hogy amíg ez a bizonyos 2-3 másodperc tart, addig a turbó sem tölt. A mutató az alsó régióban van, mert mondjuk megyek 60-nal 4.-ben, szinte kb 0.2 töltéssel, és amikor már van reakció, akkor varázsütésre fellendül a turbó bar mérő is és meg is indulunk rendesen... De addig semmi, csak tartja azt a sebességet amivel addig haladtunk...
	
vargadre2014-08-26 15:28:36 // 57537
	Köszönöm a válaszod! Milyen csapágyat érdemes venni és hol?
	
Csabi2014-08-26 15:25:11 // 57536
	Tipikus EGR, szerintem...
	
dev1662014-08-26 15:22:16 // 57535
	a változó geometria néha leragad a sok koromtól, az ilyesmi hibát produkál. meleg motornál érdemes kicsit megjáratni tartós (pár perc) magas fordulaton (3000). az néha segít. persze más oka is lehet. csak tipp.
	
dev1662014-08-26 15:17:30 // 57534
	a kartergázban lévő olajköd teljesen normális jelenség, de akkor sem értem, hogy haladhatna a légáramlással szemben ilyen távolságra, ráadásul át a kompresszorlapátokon és össze-vissza kacskaringózó csöveken. Én mindig tisztogattam MAF tisztítóval az LMM-et minden JTD-mben, de soha nem találkoztam olyannal, hogy a csőben vagy az LMM házban olaj lenne. Elhiszem, h előfordulhat ilyen, de sztem főleg kopott motornál, ahol a kartergáznak már komoly nyomása van. Ez légáramlás biztosan érezhető és hallható az olajbeöntőn is alapjáraton.
	
David | Centocinquantanove2014-08-26 15:14:16 // 57533
	Olyan van valakinél, hogy a teljesítményt hullámzóan adja le? Úgyértve, hogy van úgy, jellemzően 2000 alatti fordulaton, hogy egy  tartott bizonyos sebességen szépen elkezdem tovább nyomni a gázpedált és eltelik 2-3 másodperc is mire van reakció... Persze nem mindig, csak szakaszosan néha... ha már a szakaszos sunyi dolgoknál tartunk.
Letelik ez a pár pillanat és megindul rendesen... Gázpedál jeladó? EGR? valami más? :)
Ha rájön ez a dolog, akkor szinte tökmindegy mennyire nyomom beljebb a gázpedált ugyanúgy nincs reakció, legfeljebb az utána lévő gyorsulás mértéke nagyobb, miután letelt az a 2-3 másodperc... ECU? Vagy mi ez?
	
Letelik ez a pár pillanat és megindul rendesen... Gázpedál jeladó? EGR? valami más? :)
Ha rájön ez a dolog, akkor szinte tökmindegy mennyire nyomom beljebb a gázpedált ugyanúgy nincs reakció, legfeljebb az utána lévő gyorsulás mértéke nagyobb, miután letelt az a 2-3 másodperc... ECU? Vagy mi ez?
Online tag
1
		Vendég1
401
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - 159
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 



