GTPeti2011-09-05 21:12:32 // 122904
A szervízCD-n minden rajta van. (eLearn156).
Kristyon2011-09-05 21:11:51 // 122903
Idővel megoldom, csak kár, hogy még mindig nem találok 4 ablakos modult, és majd 2db 2 ablakosból kell majd összehozni...
Bár itt még annyiban is bajban vagyok, míg a 146-hoz bármilyen rajzott le tudtam tölteni, az 56-hoz, meg alig találok valamit....
Bár itt még annyiban is bajban vagyok, míg a 146-hoz bármilyen rajzott le tudtam tölteni, az 56-hoz, meg alig találok valamit....
GTPeti2011-09-05 21:10:53 // 122902
"Elvileg meg kell állnia ha megnő az ellenállás"
Ellenállás=áramfelvétel. A 156 idejében még nem volt kötelező az erő korlátozása. A motort természetesen talán megvédi, de annyira nem kifinomult (adaptív) még a figyelés, hogy ne vágjon szét egy almát. :)
Ellenállás=áramfelvétel. A 156 idejében még nem volt kötelező az erő korlátozása. A motort természetesen talán megvédi, de annyira nem kifinomult (adaptív) még a figyelés, hogy ne vágjon szét egy almát. :)
Kristyon2011-09-05 21:07:45 // 122901
Ezek szerint csak kell egy plusz elektronika az okosításhoz....
Elvileg meg kell állnia ha megnő az ellenállás, nem csinálhat balesetet akkor sem ha automatán megy. Az anyós keze a legkevesebb :)))
Elvileg meg kell állnia ha megnő az ellenállás, nem csinálhat balesetet akkor sem ha automatán megy. Az anyós keze a legkevesebb :)))
GTPeti2011-09-05 21:07:08 // 122900
Valószínüleg nem, mivel az említett barna doboz szoftverén kéne változtatni.
(Pontosabban mindenre van megoldás, a kérdés, hogy mennyire akarsz belepiszkálni... Be lehet tenni pl. egy standard ablakmodult. SZVSZ nem éri meg.)
(Pontosabban mindenre van megoldás, a kérdés, hogy mennyire akarsz belepiszkálni... Be lehet tenni pl. egy standard ablakmodult. SZVSZ nem éri meg.)
Kristyon2011-09-05 21:04:31 // 122898
Na ezért is gondoltam, hogy ezek nem egyedi hibák :)))
Piritu - 1.000.0002011-09-05 21:04:04 // 122897
Normális, a Spider és a 159 is így működik. Nehogy becsípd az anyós kezét.
Piritu - 1.000.0002011-09-05 21:02:51 // 122896
A hátsó ködlámpa nálam is "automatikusan" kapcsolódott, főleg feltűnően párás (ködös) időben.
Az info center szintúgy sötét maradt, amíg be nem melegedett és onnan úgy jött be, ahogy a gyújtás ráadásakor, Alfa Romeo felirattal...
Gariban kicseréltettem az egészet, miután az újjal is csinálta megnyugodtam, hogy ez ilyen :-))
Az info center szintúgy sötét maradt, amíg be nem melegedett és onnan úgy jött be, ahogy a gyújtás ráadásakor, Alfa Romeo felirattal...
Gariban kicseréltettem az egészet, miután az újjal is csinálta megnyugodtam, hogy ez ilyen :-))
Kristyon2011-09-05 21:02:32 // 122895
Kérdés az normális, hogy az anyós oldali ablaknál csak lefele van komfort vezérlés, még a sofőr oldali vezérlőről is???
Fel lehet ezt okosítani, valahogy???
Fel lehet ezt okosítani, valahogy???
szasza(SW)2011-09-05 21:00:24 // 122894
5,2-6,5 közt fogyasztok a 110 lovassal.
Kristyon2011-09-05 20:59:59 // 122893
Gondolom, jobb a fogyasztása mint az enyémnek, főleg, hogy én többnyire városban használom így a nagy átlagom 7liter
Kristyon2011-09-05 20:57:03 // 122892
Köszönöm, meg fogom nézni, a héten nem is, de a jövő héten legkésőbb biztosan, majd be is számolok róla, hogy mit sikerült kiderítenem :)
mreni2011-09-05 20:56:50 // 122891
fogyasztás hogy alakul egy 1.9 jtdnél? 110lovas
GTPeti2011-09-05 20:28:32 // 122890
A ködlámpákat a kesztyűtartó fölötti barma doboz reléi kapcsolják. Először a kábelezést kéne átvizsgálni.
GTPeti2011-09-05 20:26:39 // 122889
A lámpamagasságállító motort kiszedni kb. egy mozdulat. Egy elfordítással kijön,
Na jó, kettő. Mert a végén lévő gömbfejet is ki kell pattintani a lámpa rudazatából.
Na jó, több... :)) Mert ha kiszedni ki is lehet, de a gömbfej visszapattintása beépített lámpa esetén elég necces. (Egyszer mindenképpen meg kell csinálni a műveletet asztalon is, hogy világos legyen mit kell csinálni.)
Szóval az egészet kiszedett lámpán érdemes elkezdeni.
Na jó, kettő. Mert a végén lévő gömbfejet is ki kell pattintani a lámpa rudazatából.
Na jó, több... :)) Mert ha kiszedni ki is lehet, de a gömbfej visszapattintása beépített lámpa esetén elég necces. (Egyszer mindenképpen meg kell csinálni a műveletet asztalon is, hogy világos legyen mit kell csinálni.)
Szóval az egészet kiszedett lámpán érdemes elkezdeni.
Kristyon2011-09-05 20:19:42 // 122888
Köszi az infót!
Ezek szerint még is csak érdemes utánanézni, csak amikor érdeklődtem, ill. utána olvastam, úgy tűnt hogy nagy része tipikus dolog, Bár a ködlámpa kapcsolót macerás lesz megtalálni, már csak azért is mert nem mindig kapcsolja, az infó center után mikor érdeklődtem annyi volt a válasz, hogy fázik :))
Az ablakemelő szerkezet, ahhoz képest, hogy mennyire ijesztgettek vele, már rég le kellett volna szakadnia mindnek...
A kézifék kiengedést is csak azért írtam, mert nem egyedi jelenség, szóval nem csak nálam csinálja, csinálta, hogy kienged..
lényeg, hogy ilyenekre fel lehet készülni :)
Azért ezek szerintem nem elrettentő hibák, mert ezekkel szerintem együtt lehet élni :))
Ezek szerint még is csak érdemes utánanézni, csak amikor érdeklődtem, ill. utána olvastam, úgy tűnt hogy nagy része tipikus dolog, Bár a ködlámpa kapcsolót macerás lesz megtalálni, már csak azért is mert nem mindig kapcsolja, az infó center után mikor érdeklődtem annyi volt a válasz, hogy fázik :))
Az ablakemelő szerkezet, ahhoz képest, hogy mennyire ijesztgettek vele, már rég le kellett volna szakadnia mindnek...
A kézifék kiengedést is csak azért írtam, mert nem egyedi jelenség, szóval nem csak nálam csinálja, csinálta, hogy kienged..
lényeg, hogy ilyenekre fel lehet készülni :)
Azért ezek szerintem nem elrettentő hibák, mert ezekkel szerintem együtt lehet élni :))
mreni2011-09-05 20:07:33 // 122887
köszi srácok :))
Roll19832011-09-05 19:54:36 // 122886
Na még kicsit várunk és típushiba lesz ez is! :D
Zotyy1562011-09-05 19:53:41 // 122885
Nekem a jobb oldali lámpamagasságállító adta meg magát :( nehéz kicserélni?
szasza(SW)2011-09-05 19:52:31 // 122884
Széteső tükör belső:)))
GTPeti2011-09-05 19:50:09 // 122883
Csak az volt a kérdés. ;)
Roll19832011-09-05 19:49:33 // 122882
Nem is írtam, hogy típushiba. De nálam a jobb oldali tényleg nem az igazi. Szóval mreni próbálja csak ki, ha megnézi a kocsit. ;)
szasza(SW)2011-09-05 19:49:22 // 122881
Annyira nem parázok mert van másik,de hátha nem kell használni.Nem baj ha megmarad:)
GTPeti2011-09-05 19:45:35 // 122880
"lámpa magasságállító motor megadja magát"
Te vagy az első, aki erre panaszkodik. ;)
Te vagy az első, aki erre panaszkodik. ;)
Roll19832011-09-05 19:44:52 // 122879
Ne parázz attól, hogy eltörik, ennyi. Egy csavarhúzóval simán kipattintottam. ;)
GTPeti2011-09-05 19:44:39 // 122878
Ezeket közül azért nem mindegyik "típushiba".
1. Meg kéne keresni a hibát.
2. Vszínüleg egy forrasztás szórakozik a NYÁK-on.
3. Eddig max. 1-2 ember panaszkodott ablakemelő hibára. (Legalábbis itt.)
4. Sajnos azt nem csak a gumigyűrű okozza, persze ő a főbűnös. Maga a furat megy tele homokkal, ahol a gomb rúdja csúszik. Ez okozza a "szorulást".
5. Valóban. És nem csak ott, hanem (SW-nél) a csomagtartó két oldalán is.
6. Így van. Bár a zsírral telefújással megelőzhető ez...
7. Ilyet még nem hallottam. Mindenesetre sebességben IS érdemes hagyni az autót.
8. Első futómű nyikorgások. (Szilikonzsírt kell használni beszereléskor.)
9. Első futómű gyakran cserés (kopogó) lengőkarok, főleg a felsők.
1. Meg kéne keresni a hibát.
2. Vszínüleg egy forrasztás szórakozik a NYÁK-on.
3. Eddig max. 1-2 ember panaszkodott ablakemelő hibára. (Legalábbis itt.)
4. Sajnos azt nem csak a gumigyűrű okozza, persze ő a főbűnös. Maga a furat megy tele homokkal, ahol a gomb rúdja csúszik. Ez okozza a "szorulást".
5. Valóban. És nem csak ott, hanem (SW-nél) a csomagtartó két oldalán is.
6. Így van. Bár a zsírral telefújással megelőzhető ez...
7. Ilyet még nem hallottam. Mindenesetre sebességben IS érdemes hagyni az autót.
8. Első futómű nyikorgások. (Szilikonzsírt kell használni beszereléskor.)
9. Első futómű gyakran cserés (kopogó) lengőkarok, főleg a felsők.
szasza(SW)2011-09-05 19:42:12 // 122877
Mi a titka?:)
Roll19832011-09-05 19:37:26 // 122876
8. logó ajtókárpit első ajtóknál
9. lámpa magasságállító motor megadja magát
9. lámpa magasságállító motor megadja magát
Roll19832011-09-05 19:34:17 // 122875
Tükörlap lepattintása nekem elsőre sikerült, nem tört el.
szasza(SW)2011-09-05 19:31:00 // 122874
A bélcseréhez a tükörlapot le kell szedni,bár a gyűrű visszarakáshoz is.Állítólag törik nem lehet leszedni a tükörlapot.Bár melegítésél én még nem próbáltam.Tükörlapom is van két új.Szóval még nem döntöttem mi legyen,de több variációhoz van alkatrészem.Már csak neki kéne állnom,eddig ehhez nem volt ihletem:)
Kristyon2011-09-05 19:25:21 // 122873
Hali!
Nekem ugyan nem régóta van, de amit észrevettem, és a visszajelzések szerint normális, az az, hogy:
1. A tompított felkapcsolásánál olykor a hátsó ködlámpa is automatikusan felkapcsolódik.
2. Hidegben olyan 3 fok alatt az infó center, nem tér magához.
3. az ablakemelő szerkezetnél, az üvegek műanyag elemekkel vannak rögzítve a mechanikához amik széthullanak, legalább is amikor fóliáztattam az ablakokat, akkor már felkészítettek rá, hogy nem sokáig fogják bírni, sőt azt mondták lehetőleg ne mozgassam őket, de még azért bírják :)
4. A kilincsen a gomb néha beragad nyitásnál, itt egy gumigyűrűt kéne cserélni, de annyira ritka, hogy nem foglalkozom vele.
5. Az ülések alatt a csatlakozók oxidálódnak, és hibaüzenetekkel traktálnak (ezt ki szokták iktatni, és fixre beforrasszák, én már így vettem az autót)
6. Azt mondják sűrűn berohad a kézifékkötél..
7. Ja a kézifék hűvösebb időben automatikusan kienged
Hirtelen ennyi jutott eszembe, remélem segít...
Nekem ugyan nem régóta van, de amit észrevettem, és a visszajelzések szerint normális, az az, hogy:
1. A tompított felkapcsolásánál olykor a hátsó ködlámpa is automatikusan felkapcsolódik.
2. Hidegben olyan 3 fok alatt az infó center, nem tér magához.
3. az ablakemelő szerkezetnél, az üvegek műanyag elemekkel vannak rögzítve a mechanikához amik széthullanak, legalább is amikor fóliáztattam az ablakokat, akkor már felkészítettek rá, hogy nem sokáig fogják bírni, sőt azt mondták lehetőleg ne mozgassam őket, de még azért bírják :)
4. A kilincsen a gomb néha beragad nyitásnál, itt egy gumigyűrűt kéne cserélni, de annyira ritka, hogy nem foglalkozom vele.
5. Az ülések alatt a csatlakozók oxidálódnak, és hibaüzenetekkel traktálnak (ezt ki szokták iktatni, és fixre beforrasszák, én már így vettem az autót)
6. Azt mondják sűrűn berohad a kézifékkötél..
7. Ja a kézifék hűvösebb időben automatikusan kienged
Hirtelen ennyi jutott eszembe, remélem segít...
Kristyon2011-09-05 19:21:19 // 122872
Csak a belét nem lehet cserélni?
Mert akkor meg lehetne úszni a fényezést....
Talán elég lesz a pillanatragasztó, nincs ott akkora igénybevétel :)
Mert akkor meg lehetne úszni a fényezést....
Talán elég lesz a pillanatragasztó, nincs ott akkora igénybevétel :)
szasza(SW)2011-09-05 19:15:54 // 122871
aminoplaszt=sziloplaszt:)
szasza(SW)2011-09-05 19:13:48 // 122870
Nekem aminoplaszttal van összeragasztva.Kívül azért körbe tekertem szigetelő szalaggal.Én már vettem egy másik párat,de azt meg fényezni kell:)Idővel megcsinálom,még csak egy éve ragasztottam a régit:))))
Kristyon2011-09-05 19:03:51 // 122869
Akkor marad a pillanatragasztó, és legfeljebb nem mozgatom :)
mreni2011-09-05 18:59:01 // 122868
Sziasztok!
156 tipushibákról mondanátok valamit?:)))
156 tipushibákról mondanátok valamit?:)))
Roll19832011-09-05 18:43:10 // 122867
Nekem is ez volt a bajom. Nem akarlak elkeseríteni, de nem fog sikerülni. Az a gyűrű, ami leugrott, nem fog már a helyén maradni. Hiába raktuk mi is vissza satuban, utána már mindig leugrott, a karmok nem kapaszkodtak meg.
Kristyon2011-09-05 12:21:42 // 122866
Szuper :)
Amint lehet megjavítom...
Köszönöm :)
Amint lehet megjavítom...
Köszönöm :)
zee2011-09-05 12:14:48 // 122865
Hali
Ne aggódj nem tört el semmi,csak az a karmos biztosító gyűrű ugrott le ami a rugó felett van. Satuban visszanyomható egy megfelelő méretű dugókulcs fejjel.
Ne aggódj nem tört el semmi,csak az a karmos biztosító gyűrű ugrott le ami a rugó felett van. Satuban visszanyomható egy megfelelő méretű dugókulcs fejjel.
Kristyon2011-09-05 11:20:03 // 122864
Üdv urak!
Úgy jártam, hogy este behajtottam a balos tükröt, a parkolás miatt nehogy elvigyék, reggel mikor visszahajtottam, akkor meg nagyon könnyen ment, nem is fixálódott, majd, hogy nem csak lötyögött. Sőt ahogy a képek mutatják így le tudtam emelni a csonkról. Az lenne a kérdésem, hogy csak szét ugrott-e, vagy el is törött ott valami????

Úgy jártam, hogy este behajtottam a balos tükröt, a parkolás miatt nehogy elvigyék, reggel mikor visszahajtottam, akkor meg nagyon könnyen ment, nem is fixálódott, majd, hogy nem csak lötyögött. Sőt ahogy a képek mutatják így le tudtam emelni a csonkról. Az lenne a kérdésem, hogy csak szét ugrott-e, vagy el is törött ott valami????



Vinnie2011-09-04 20:37:25 // 122863
Akkor ő addig vigyázott volna az asztmára... :D
Poló2011-09-04 20:30:14 // 122862
A másik nem mutatott túl sok érdeklődést :)
GEORGE2011-09-04 20:05:38 // 122861
Bakker, hát ne mond, hogy csak 2 személyes a verdád :-))))
GEORGE2011-09-04 20:05:08 // 122860
A cicababák csak a lovéra mennek.....
ystuc2011-09-04 20:00:32 // 122859
Halmozottan nem értem. :-)
Vinnie2011-09-04 20:00:02 // 122858
Akkor meg végképp nem értem...két csaj is.... ejj! :D
GTPeti2011-09-04 19:55:05 // 122857
A cartársak nevében írom, nem értjük a problémát. :))
Poló2011-09-04 19:52:53 // 122856
Mert sietnem kellett. Volt vele még egy csajszi :)
Poló2011-09-04 19:52:21 // 122855
Nem egy cicababa, de nem volt csúnya :)
Online tag
1
Vendég1
670
Fórum
Friss topicok
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- 4C
- Adok-veszek
- Spider
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth