Fórum >> Típusok >> 156

Erhard 242 (Pure Energy)2009-10-08 10:16:50 // 101304
mert adott tartományban szórja szét a lencse miatt és ez kisebb mint a foncsornál..
Mike.2009-10-08 10:15:27 // 101303
Mielőtt xenont vettem, nézegettem a különbséget, és nekem az 5000 es ami jobb volt. A 6000 es már kicsit kékes árnyalatú és nem lehetett vele olyan jól látni mint a másikkal. Viszont "divatosabb" a kékes fényű, de engem az a része már az nem érdekel. :-))
GEORGE2009-10-08 10:14:24 // 101302
Attól miért lenne gyengébb?????
Amit bevilágít az pont erősebb.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-10-08 10:11:43 // 101301
5000k inkább sárgás a 6000k meg a jégfehér őszintén ha tehettem volna simán a 6000k-t raktam volna most bele...
pont leírtad miért világít gyengébben a projektoros mert irányított a fénye :)
GEORGE2009-10-08 10:04:16 // 101300
Nekem gyári a tompított és 6200K a refi.
A tompítotthoz képest lényegesen kékebb a refi.
Tehát igen is észrevehető a különbség.
GEORGE2009-10-08 09:54:39 // 101299
Nem oszton azon véleményed, hogy 1000k senki sem vesz észre.
A fény szempontjából elég erős eltérés az már, mig az 5000K fehéres addig a 6000K már kékes.
Ugy a legjobb megnézni ha egyik lámpában 5000K van a másikban 6000K azonnal észre fogod te is venni....

A vetitőlencsés lámpa modernebb megoldás mint a hagyományos.
Irányítottabb fénye van, ergo jó izzóval, és nem utánagyártott gagyi lámpával nagyon is jól világit :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-10-08 07:27:53 // 101298
mire gondolsz fényerő, szórás, K? projektoros lámpa sose fog úgy világítani mint a hagyományos az első gyűjtőlencsés a másik szórt....lásd az én gyárim is max 3 csíkra világít autópályán... nálam tettünk bele gagyit pont úgy világít mint az osram ....a gyári 5000k és 1000k-t senki sem fog nagyon észrevenni...
Poló2009-10-08 00:28:53 // 101297
Az enyémben kurva szarul világít az a 6000K-s izzó, amit adtál bele. Bár ennek köze sincs a szettekhez, ez D2S. Lesz lóvém egyből cserélem Osramra vagy Philipsre. Múltkor ajánlottak Osramot, 20.000 Ft-ért a párat.
Liquid2009-10-07 22:00:24 // 101296
bérescseppet? az meg minek? pálinka :)
Adrián2009-10-07 21:56:47 // 101295
Mike al csak ketten szedünk Béres cseppet?:))
Mike.2009-10-07 06:47:41 // 101294
Ez az előny nem nagyon érdekelt. :-))
Szerintem akik xenont raktak be azoknak a többsége azért cserélt mert jobban lehet vele látni este.
GEORGE2009-10-06 22:41:06 // 101293
Az 55w erősebb valamivel a 35W-tól, de olyan óriási nagy különbség nincs közte.
Akkor vegyél csak 55W-at ha nics nagy különbség az árban.
ha tudsz mindenképpen 6000K alattiakat vegyél!!

Eddig mindig avval magyarázták a xenon egyik előnyét, hogy kevesebbet fogyaszt mint a halogén....ha viszont berakod az 55W-ot akkor végül ez az előny már nem él....
Dévid2009-10-06 22:08:36 // 101292
Kiccsit igen, de ugye cseréltem gyertyát, LMM-et, hűtőt, klímahűtőt, termosztátot, lengőkarokat, szilenteket, motort, ajtót, lámpát 2x, lökhárítót 2x, tükröket, behegesztettem a tetőablakot, mert nem tetszett a helye...
Szóval költöttem rá, és még koránt sincs vége.
Ferko2009-10-06 22:06:13 // 101291
Nekem a 2-es jön be nagyon.:-)
Liquid2009-10-06 22:03:16 // 101290
azóta azé javult a helyzet :)
Dévid2009-10-06 21:59:20 // 101289
Jah, engem is ott alázott le minden 156, sőt még 1.4-es motorral szerelt más Alfák is. :D
Liquid2009-10-06 21:50:21 // 101288
egyfajta teszt lehet az is ha elmész KUL-ra és beülsz valaki mellé a gyorsuláson akinek biztosan jó a gépe és fordítva, legalábbis arra jó lehet hogy meglásd megy-e rendesen a géped :)
Grego2009-10-06 20:55:12 // 101287
Azt hittem, hogy ez valami egyedi probléma esetemben, de úgy látszik nem. Nem is gondoltam volna, hogy a tompítottat nem figyeli egészen a múlt hétig.
Piritu - 1.000.0002009-10-06 20:53:24 // 101286
A rendszer nem figyeli a tompítottat, ha kiég akkor se világít. A 6W-os helyzetjelzőt viszont igen. Ha a tompított kiég észre veszed,mert nem látsz :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-10-06 20:49:12 // 101285
az 55w nagyon jól világít az van a 156ban és 6000k....
Piritu - 1.000.0002009-10-06 20:48:53 // 101284
No látod ezért nem lett belőle naptárkép :-))
Krisztián1562009-10-06 20:46:08 // 101283
Próbáltam már mindenhogy a kormányzár működik! Próbáltam mozgatni a kormányt is de akkor se:( Fújtam bele egy kis wd40 et hátha az megoldja, de nem:P
Nem tudjátok honnan tudnék szerezni villamos (világítás) kapcsolási rajzot?
Grego2009-10-06 20:45:29 // 101282
Nem hiszem, mert nem ismerős a hibakódszám, de ha jól emlékszem akkor valami turbó általános hibakódot hozott, de nem emlékszem mit, mert év elején nézettem meg Olaszhonban és azóta nem csinálta. Csak most. Na mind1, megnézetem. Nem kizárt egyébként. Köszi
pe-Ti2009-10-06 20:39:33 // 101281
Üdv!
Nem ezt írta hibakódnak P0238 (turbó-töltőnyomás-jeladó-a jelszint túl magas)??? Ha igen leragadnak a geometrialapátok a turbóban tavaly sokáig küszködtem én is hasonló jelenséggel mondjuk én nem vettem észre hogy köze lenne az üzemanyaghoz! Azóta spurit löttyintek a tankba minden tankoláskor ja meg egy haverom kipucolta a turbó geometria részét azóta lekopogom nincs ilyen gondom!
Kócosw2009-10-06 20:35:31 // 101280
en olyan kepet tennek be amin az egesz gep rajta van...
Grego2009-10-06 20:28:58 // 101279
Kedves Cartársak! Miért van az, hogy ha V-power dízelt adok a vasnak, akkor egy idő után (5-10 km-en belül) bejelez a motor meghibásodás, mintha a légtömegmérő megadná magát (vagy turbó hiba), letilt a motor 2000 fordulat fölé nem megy , de ha leállítom és újraindítom, akkor megmarad a hibajel, de nincs gond, csak kicsit többet fogyaszt. Másnapra aztán minden helyre áll, míg nem megyek 170 fölé, csak akkor ok a rendszer, ha már nincs benne V-power dízel. A múltkor véletlenül szfvári kúton azt tettem bele -már megint. Nem értem a gondot. Szervizben valami turbó hibát ír ki, ami viszont nincs.
GTPeti2009-10-06 20:20:46 // 101278
"Ha kimegy egy gyertya akkor minden indítás után villogtatja amíg új nem kerül bele????"

Igen.

Lehet, hogy nálad csak kontakthiba van. Pipa le, tisztítóspray, pipa vissza.

De nagyon vigyázz a pipalevételkor!!! A résolajvezeték, ami az injektorok tetejét köti össze, nagyon törékeny. Pontosabban a műanyag csatlakozói. Kicsit megfeszíted a csövet és már le is tört egy elosztó. (Nálam is ez volt. :((
Tehát érdemes előbb az egész csövet óvatosan eltávolítani. Mindössze egy biztosítógyűrűt kell leszedni injektoronként.
Mike.2009-10-06 20:11:17 // 101277
Szuper ez a kép, ..... de nem nagyon jön le a képből, hogy ez egy 156 os.
pe-Ti2009-10-06 20:01:45 // 101276
Üdv!
Nekem tegnap kezdett el villogni indítás után kb fél percig no mondom dejó kiment egy gyertya aztán 2 indítás után abbahagyta és nem is jött elő aznap többet egészen ma délutánig: megint 3 indításig villogott aztán megint jó ez meg mi a f@szom????? Ha kimegy egy gyertya akkor minden indítás után villogtatja amíg új nem kerül bele????
pe-Ti2009-10-06 19:55:51 // 101275
Üdv!
Én most raktam be egy 6000K szettet a projektoros lámpáimba eredetileg 5000-et kerestem de az nem volt raktáron sehol így maradt igaz kissé kékes a fénye! Az 55W-osról lebeszéltek mert hosszabb távon károsodik a foncsor állítólag így ezt vettem ez 35W-os de az autó fele 55W-ot küld így nem ég a idegesítő sárga izzókiégés-figyelő lámpácska!
GTPeti2009-10-06 19:49:14 // 101274
Srácok egy megfigyelés, aki már tapasztalta annak egyértelmű, számomra nem volt az:

Izzítógyertya csere után nem alszik el azonnal a hibajelző (vagyis izzításjelző) lámpa. Szüksége van egy jó pár (sacc: 10) indításra, míg tényleg elhiszi, hogy újra jó gyertya van bent. Tehát nem pánikolni, hanem türelmesnek lenni.
Piritu - 1.000.0002009-10-06 19:48:24 // 101273
a felhőkre gondolsz? :-))
Tom852009-10-06 19:46:49 // 101272
Hali!1,5 évig dolgoztam autóvillamossági műhelyben, és odavittem először 1 volt kollégámhoz akivel rádugtuk a gépre és ott írta ezeket.Ő azt mondta, h tök szar az LMM cseréljem ki.De mivel benne nem nagyon bízom ezért elvittem 1 másik volt kollégámhoz, aki azóta máshol dolgozik, ő mérte ki és mondta, h lassú, azthiszem feszültséget nézett gázadáskor, de nem voltam ott úgyhogy nem tudom.Egyébként 2 hónapja van meg az autó és még sose mentem másikkal az enyémen kívül, így nem tudom, hogy mennyire kellene mennie ha "jó" az LMM, illetve a fogyi is soknak tűnt.Azért kérdeztelek titeket, mert a Bosch nem olyan olcsó, nem igazán vennék ha nem kell.Bocs, ha kicsit hosszú lett! :D
Ja, nekem tetszenek a Mike képei, sztem jó lenne naptárhoz!
GTPeti2009-10-06 19:40:18 // 101271
Szerintem ez szép kép, de túl erősen koncentrál egy más témára. Vagyis egyáltalán nem az autón van a hangsúly.
Piritu - 1.000.0002009-10-06 19:38:04 // 101270
mondjuk én még ilyenben is gondolkodtam:
Piritu - 1.000.0002009-10-06 19:36:18 // 101269
A második tengerpartira szavaznék.
Piritu - 1.000.0002009-10-06 19:33:44 // 101268
Próbáltad közben mozgatni a kormányt? Lehet hogy nem tud beugrani a pöcök a helyére.
bagoly2009-10-06 19:33:37 // 101267
Hát én is a kormányzárra tippelnék!
Mike.2009-10-06 19:17:01 // 101266
A naptárba keresek képet. Mindenféleképpen tengerparton készültet szeretnék.
Van ahol az egész autó látszik, kicsiben és nagyobban.


És ahol csak az autóból egy részlet látszik csak. Nekem tetszik, de bizonytalan vagyok, hogy 156-os naptárképnek ez jó e?


Vélemények?
Mike.2009-10-06 19:10:40 // 101265
Ilyent még nem hallottam.
Nem lehet, hogy a kormányzár miatt nem megy?
Krisztián1562009-10-06 19:09:41 // 101264
Üdv!

Találkoztatok már olyannal, hogy nem lehet a gyújtáskapcsolót elfordítani parkoló állásba? Hiába nyomom be a gombot nem fordul el a kapcsoló:P
Mike.2009-10-06 19:09:40 // 101263
El kellett volna olvasnom az írásod, akkor nem írtam volna le én is még egyszer. :-))
Mike.2009-10-06 19:08:03 // 101262
Én 35 W ost vettem, szerintem az még pont elég. A 4300, esetleg az 5000 est vedd meg, a 6000 est már nem annyira jó, legalábbis arra már volt panasz.
Gyártó?? ... ami olcsó az kínai. Mindenféleképpen kérdezz rá , hogy van e garancia. Nekem ment szét trafó, garanciába cserélték is.
GTPeti2009-10-06 17:36:46 // 101261
Szia(sztok)!
Én mindenképpen 4300 vagy 5000K-est ajánlanék. Kevésbé feltűnő, viszont a csökkenő színhőmérséklettel emelkedik a fényerő. (A természetes (nap)fény amúgy 4300K-es.) Én legalábbis azért váltottam xenon-ra, hogy jobban lássak éjjel. A kicsit szebb megjelenés már csak ráadás.

Gyártó? SZVSZ van max 3 gyártó, persze mind kínai. 55W-ost én inkább csak projektoros lámpába tennék, de ez "vérmérséklet" kérdése. És tapasztalatból írom: megpróbálnék olyan helyen vásárolni, ahol van valamiféle garancia. (Nekem már szállt el rövid idő alatt trafóm. Amit nem volt kedvem Kínába visszaküldeni.) (Ja... A Ledtechnik nem igazán tartozik a lelkes "garanciavállalók" közé.)
Skodra2009-10-06 16:36:31 // 101260
Sziasztok!
Véleményeket ,javaslatokat szeretnék xenon szettekel kapcsolatban(utólag beépíthető), színhőmérsélet ,6000k,4300k,....teljesítmény 35,vagy 55W-os,gyártó,árak.hol lehet beszerezni,stb.
Köszönöm!
Axl Trans2009-10-06 13:15:52 // 101259
Sziasztok 156-osok! Tud valaki esetleg erről az autóról? 2000-es évj., 1.6-os, a rsz: JXD-114. Sajnos csak ennyi info van, de talán a rendszám alapján. Egy barátom akarja megvenni, de mondtam neki, ne kapkodjon. Előre is köszi.
GEORGE2009-10-06 10:46:51 // 101258
Tény és való kb 15-20km tartós 200-220 között történt a letörés.
De mivel a legvége törött le ott semmilyen kenési hiba nem játszhat szerepet.
Az anyaghiba már inkább, meg az élettartamához közeli futásteljesítmény lehetett a hiba oka.
A turbós szerint cirka 200-250ezeret bírnak ezek a turbók.....
egy biztos lerakodástól mentes volt a turbó ezt azért tudom, mert megvártam míg szétszereli és megvizsgálja. Egészen egyszerűen a tengelyvég legvégén úgymond tőben levált a lapátsor....
András bácsi2009-10-06 10:45:08 // 101257
166-on rendesen járt, és alig volt érezhető teljesítményvesztés. Mondjuk csippes gép volt, és egr nélkül kicsit füstölt. Egr-rel meg nulla korom.
András bácsi2009-10-06 10:44:05 // 101256
Ez lehetséges.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-10-06 10:42:55 // 101255
többe kerül a hús mint a leves :) a részecskeszűrőt lehet tisztítani nem kell egyből újat venni...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak