Nem viccel. :)
Elárulom, Te is a vevők között lennél. :))
GTPeti2009-08-31 20:46:27 // 99604
ystuc2009-08-31 20:12:19 // 99603
Viccel.
:-)
:-)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-31 20:09:59 // 99602
a 15e ft is sok az embernek akkor majd a szilikon cső fogy mint a cukor? viccelsz? :)
GTPeti2009-08-31 19:56:26 // 99601
(Több darab esetén ráadásul sokkal jobb beker árad lenne. De neked mondjam ezt? :))
GTPeti2009-08-31 19:43:46 // 99600
Nyugodtan árulhatnál egy klassz kis összeválogatott szilikon+rozsdamentes szettet!! Vinnék mint a cukrot.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-31 19:35:14 // 99599
szerintem a legtöbbet a szilikon cső éri az soha nem reped ki csak húzós az ára ....repedés előtt jó a bandázs utána semmit sem ér...
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-31 19:27:49 // 99598
mert 2 nap után kifúj :)
Trombozis2009-08-31 18:39:18 // 99597
Most az én autóm is áll már öööö 3 hete? :-))))) Kéne egy alkatrész. :-) Pedig tán már a lökös is fel van rakva. Már meg vagyok őrülve. Fogytam két kilót a sétával....na jó ma egyet visszatápoltam. :-D
Attie2009-08-31 17:55:13 // 99596
Hát azt nem figyeltem.
De miután ilyen süvítős lett nem is pörgettem 2000 felé.
Viszont miután ki lett cserélve a cső, akkor odaléptem egyet neki és akkor valami nagyon durva nagy és sok fekete füst jött ki belőle. :-)
Gondolom jól lerakódott benne a sok szar, pedig 2-3 napot jártam vele így.
De miután ilyen süvítős lett nem is pörgettem 2000 felé.
Viszont miután ki lett cserélve a cső, akkor odaléptem egyet neki és akkor valami nagyon durva nagy és sok fekete füst jött ki belőle. :-)
Gondolom jól lerakódott benne a sok szar, pedig 2-3 napot jártam vele így.
Attie2009-08-31 17:52:36 // 99595
A dízel motor kattog mint egy traktor :-))
Dévid2009-08-31 17:51:21 // 99594
Aki javította, Ő jön le megnézni. Amúgyis visszavittem volna, mert még nem volt teljesen kész, a héten raktuk volna vissza az alsó motortérburkolatot, meg pár folyadékot még nem volt ideje lecserélni.
Poló2009-08-31 17:31:13 // 99593
Nem gondoltál még arra, hogy visszavidd ahhoz aki csinálta? Ha ő b@szott el valamit, akkor ingyen javítsa meg, ha meg az alkatrész volt rossz, akkor vissza kell vinni az üzletbe. Hónapokkal később már hiába reklamálsz bárkinél.
Dévid2009-08-31 17:27:07 // 99592
Még semmi. Majd idővel minden kiderül. Ott áll a vas ahol utoljára leállítottam, az ajtót azért bezártam, a biztonság kedvéért. Majd valamikor jön egy szerelő, és megnézi.
ALFI1562009-08-31 17:25:19 // 99591
Ha már repedt mindenképpen csere.De azt amit beraktok szerintem nem árt áttekerni.Szerintem fog,tart rajta.De bontóba is tudtok találni jó állapotut.Azért egy érdeklődést megér.
ALFI1562009-08-31 17:23:27 // 99590
Akkor nekem már a vastag van fent?Nem is kellett volna bandázsolni.Egyébként szerintem sokat ér a bandázs.Azért azt ne mond,hogy ha be van tekerve úgy is kireped.
ALFI1562009-08-31 17:21:27 // 99589
Van egy ékszíjtárcsa ami egy gumiágyba fekszik.Gumiágyba van belepréselve.Ez mikor elöregszik kirepedezik ennek szokott furcsa hangja lenni.Talán ez is lehet.
ALFI1562009-08-31 17:19:53 // 99588
Na meg füstől.Legalább is kicsit jobban.
GTPeti2009-08-31 16:47:22 // 99587
Lehet már vmit tudni az olajfolyás okáról?
Dévid2009-08-31 16:09:47 // 99586
Egyik küszöböm kék színű, a másik ezüst színű, és a pincém sarkában találhatóak egy szárny mellé támasztva. Kapnak majd egy kis igazítást műanyagos által, meg egy kis festéket, és jövőre, ha megint működik a kocsim, fel lesznek szegezve a helyükre.
Tackry2009-08-31 16:05:56 // 99585
Tervben van, de én már nem merek semmire sem jelentkezni, mert az elmúlt fél évben, ahányszor feliratkoztunk egy-egy eseményre, valami mindig közbejött.:)
Amúgy meg Csörihez szeretnék a héten eljutni vele, ő is vessen rá egy pillantást. Tényleg, fel is hívom.:)
Amúgy meg Csörihez szeretnék a héten eljutni vele, ő is vessen rá egy pillantást. Tényleg, fel is hívom.:)
GTPeti2009-08-31 16:03:57 // 99584
Gyertek el DUV-ba, ott lesz egy rakás szakértő. Vetnének rá a fülükkel egy pillantást. :)
Dévid2009-08-31 16:01:32 // 99583
Benzint kell rá locsolni, és gyufát neki. :D
Tackry2009-08-31 16:01:26 // 99582
A turbócsőnél sajnos van más, ami sokkal jobban aggaszt. Indításkor, amíg be nem melegszik a motor, igen fura, magas, kattogó hangot ad. Ennek vajon mi lehet az oka?
GTPeti2009-08-31 16:01:17 // 99581
Vszínüleg az lenne a legbiztosabb megoldás. 130-150ekm nyugalom, ahogy Erhard mondja. És lehet, betekerve még több. (Nem próbáltam.)
Tackry2009-08-31 15:59:43 // 99580
Aha! Akkor tehát előbb csere.:)
GTPeti2009-08-31 15:54:02 // 99579
Megcsinálni rozsdamentesből és ráhegeszteni egy sípot. A carstylingon vennék, mint a cukrot. :)
Attie2009-08-31 15:47:45 // 99578
Igen :)
Nem volt rossz hangja de azért mégsem hagyhattam úgy :)
Nem volt rossz hangja de azért mégsem hagyhattam úgy :)
GTPeti2009-08-31 15:46:36 // 99577
Sokan ezért komoly pénzeket adnak. :))
Attie2009-08-31 15:45:36 // 99576
Mondjuk én nem éreztem teljesítmény csökkenést, csak úgy süvített mint egy WRC autó :)
GTPeti2009-08-31 15:45:23 // 99575
Én úgy értettem, hogy akkor örökéletű, ha ELŐBB bandázsolod be, vagyis nem várod meg, míg kilukad. Utána már max szükségmegoldás.
Attie2009-08-31 15:44:57 // 99574
Én pont az vagyok aki nem magasztalja fel a dízel mocikat.
Én csak elismerem, hogy jó a hétköznapokra.
Én csak elismerem, hogy jó a hétköznapokra.
Tackry2009-08-31 15:43:18 // 99573
Más meg erre esküszik meg hogy az örökéletű. Nálad miért más a vélemény? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-31 15:41:24 // 99572
ami a szívótorokba megy :) próbáld ki de sokat nem érsz vele...
Tackry2009-08-31 15:38:18 // 99571
Amelyikből szöknek a pacik.:) Ami felül van, az IC után. Ennél jobban nem tudom körülírni.:)
Szóval egy próbát megérne a bandázsolás, azt mondjátok? :)
Szóval egy próbát megérne a bandázsolás, azt mondjátok? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-31 15:30:05 // 99570
mondjuk ha fémből csinálnák az sosem repedne ki ...
GTPeti2009-08-31 15:16:58 // 99569
"az Mjetnél már vastagított falú cső van fent "
Na nehogymár? Ez gyökeresen ellentmond annak a teóriámnak, miszerint látva az alkatrészeladási darabszámokat prosecco-val koccintottak a gazdaságisok: "Igen. Végre vmit jól méreteztek a mérnökök." Ha nem így van, akkor az öö van és bódottá.
Viszont egyet mondok: Stuttgartban csörögnének a korsók mint atom...
Na nehogymár? Ez gyökeresen ellentmond annak a teóriámnak, miszerint látva az alkatrészeladási darabszámokat prosecco-val koccintottak a gazdaságisok: "Igen. Végre vmit jól méreteztek a mérnökök." Ha nem így van, akkor az öö van és bódottá.
Viszont egyet mondok: Stuttgartban csörögnének a korsók mint atom...
Ferko2009-08-31 15:11:34 // 99568
Hozom a popcornt.:-DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-31 15:05:08 // 99567
az Mjetnél már vastagított falú cső van fent :) de én ezt írtam is korábban mi a "típushibája" a JTD-nek....ez a cső is közte volt :)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-31 15:02:04 // 99566
mivel nem csak veled állok kapcsolatban ezért elhiheted hosszú a lista másoknál....ennyi erővel ez a második dejzelem és még termosztátot sem kellett cserélnem egyiken sem :P
GTPeti2009-08-31 14:58:11 // 99565
Achtung! Achtung!
Újabb benzin vs dízel flame kialakulóban. :)
Újabb benzin vs dízel flame kialakulóban. :)
GTPeti2009-08-31 14:56:54 // 99564
A 130-150e az nálam pontosan a "néha" kategória. :)
Amúgy, ha így, konkrét adatokkal írod, még a végén kedvet kapok rá... Semmi kedvem párszáz € munkadíjat kifizetni, ha egyszer No-ban megadja magát...
Amúgy, ha így, konkrét adatokkal írod, még a végén kedvet kapok rá... Semmi kedvem párszáz € munkadíjat kifizetni, ha egyszer No-ban megadja magát...
Poló2009-08-31 14:55:11 // 99563
Igen, kezdjed sorolni, az enyémben most van 113.000 és eddig csak termosztátot locsoltam rá. A többi a szíjak, feszítők, görgők, gyertyák.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-31 14:52:47 // 99562
néha kilyukad? olyan 130-150e-nél lyukad ki aztán slussz 1x cseréled aztán 300e km-ig nuku...kezdjem el sorolni hogy a TS-re 150e-ig mit kell locsolni?
GTPeti2009-08-31 14:43:17 // 99561
Természetesen zavar az ára, na meg az is, hogy néha feladja és kilyukad. De komoly és veszélyes hibának nem nevezném. Bosszantó, csak úgy, mint a LMM.
Ferko2009-08-31 14:39:28 // 99560
Minden nap tanul valami újat az ember.:-)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-31 14:37:47 // 99559
10e km alatt egyik JTD sem megy tönkre :)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-31 14:37:07 // 99558
bandázs nem sokat ér ...tapasztalat :)
Poló2009-08-31 14:36:46 // 99557
Olyan mint a szigetelőszalag, csak más az anyaga, az a neve, hogy bandázsszalag. Ezzel kell körbetekerni, mintha szigetelőszalaggal csinálnád.
Ferko2009-08-31 14:35:21 // 99556
bandázsold
De nem simerem a szó jelentését.:-DDDDDDDDDDDDDDD
De nem simerem a szó jelentését.:-DDDDDDDDDDDDDDD
Ferko2009-08-31 14:34:08 // 99555
Nekem volt TS mocis autóm. 1.6. Imádtam szerettem. Semmi baja nem volt motorikusan. Lambdaszonda volt cserélve, meg termosztát is, sőt LMM is, de azt csak azért mert szerintem ideje volt már 94.000 km-nél. Vezmódot is cseréltempl. De ttől még a motor nem szar. Hidd el, nem mindenki fikázza a TS-t, mert ezt azt kell cserélni benne, és nem mindenki isteníti a JTD, csa mert az van neki.
Viszont nekem nagyon bejön az, hogy jobban megy mint az 1.6 TS (na ná, hiszen 175 paci), szeretem a hangját és szeretem, hogy rossz termosztáttal (ami a héten lesz kicserélve) eszi 7,5-8 litert.
De egy turbócső miatt ne legyn már szar a JTD moci. Ez épp olyan, mint ha lambdaszonda miatt fikázná valaki a TS-t.
Viszont nekem nagyon bejön az, hogy jobban megy mint az 1.6 TS (na ná, hiszen 175 paci), szeretem a hangját és szeretem, hogy rossz termosztáttal (ami a héten lesz kicserélve) eszi 7,5-8 litert.
De egy turbócső miatt ne legyn már szar a JTD moci. Ez épp olyan, mint ha lambdaszonda miatt fikázná valaki a TS-t.
Online tag
2
Vendég2
637
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Adok-veszek
- Giulia
- Spider
- 159
- 4C
- Alfa történelem, híres ...
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10